Jump to content

Uleiul potrivit pentru motorul 1.8T


Laurentiu
 Share

Postare recomandată

toni - ai cartea masinii? acolo scrie exact ce norma VW este valabila pt 1.8T.

regula generala - benzina:

ulei multigrad performant - VW 500 00, VW 502 00

multigrad - VW 501 01

Pt dieseluri sunt mai multe norme in functie de pd si de intervalul de revizie VW 505 00, 01 etc

Bog

Astea sint, pentru motoare cu intervale fixe de service (QG0, QG2). Pentru motoare cu intervale variabile de service (QG1), pentru motoare pe benzina se pune doar VW 503.00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 0W40

De cati km folosesti 0W40? Esti multumit de el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am corectat, am 5W40, nush de ce stiam ca am 0W40.

N-as putea spune ca sint multumit sau nemultumit, pentru mine nu e nici o diferenta intre ele. Nu se incinge motorul (nici in oras, la 60-80km/h, nici pe autostrada, la 150-190km/h), nu are zgomote suspecte, ajunge foarte rapid la temperatura 'de lucru' (nu stiu daca asa se numeste). Nu consuma ulei (l-am schimbat de 7000km si tot la maxim e pe joja), etc. Asta e un comportament normal al combinatiei motor+ulei presupun. N-am avut pana acum probleme la masina din cauza uleiului, si nu stiu ce ar putea cauza motive de nemultumire a caror cauza sa fie uleiul ales...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5W40 sa fie atunci. M-am tot uitat la 10W60 si nici Castrol Formula RS Sport nici Valvoline Racing nu satisfac VW 500 00 nici VW 502 00, si avand in vedere ca voi merge mai mult pe distante mici cred ca 5W40 mi se potriveste mai bine. Deci voi merge pe 5W40 (Valvoline SynPower, VW 502 00).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Deci pana la urma tot nu imi dau seama ce ulei se foloseste pentru motorul asta, eu acum am bagat Texaco 5W40 si vad ca nu sunt probleme, btw, care e temperatura de functionare a uleiului dupa vreo 10minute de mers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei poti folosi 0W40, 5W40, 5W50, 10W60 chiar si 10W40 dar sa fie sintetic si preferabil sa respecte macar VW 500 00 sau VW 502 00

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura uleiului este considerata normala intre 80 si 115 grade, pe perioade scurte chiar un pic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si temperatura ? Ca mie nu-mi trece de 70-80 de grade.

De unde stii care e temperatura uleiului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
remuszamfirescu

salut!!!xcategoric CASTROL RS e cel mai tare,rezista super la temperaturi mari,la forja,unge perfect,dar daca nu ma insel a scos TOTAL un super ulei acum,nu stiu cu se cheama dar daca afla cine sa ne spuna si noua!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut!!!xcategoric CASTROL RS e cel mai tare,rezista super la temperaturi mari,la forja,unge perfect

Ai si vreun argument la afirmatia asta sau e parerea ta personala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol RS e chiar un ulei de generatie veche.. este foarte bun intr-adevar dar sa nu dam pe dinafara de extaz cand ne "dam" cu el prin motor :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...
gabriel_petrea
Subiectul: Seat Leon 1.8T 180CP

Ce ulei recomandati pt el? Ma intereseaza mai mult vascozitatea, marca fiind mai putin importanta ca oricum va fii ceva destul de bun (Castrol, Valvoline ...)

Ma gandeam ori la 5W40 ori la 10W60, 0W40 banuiesc ca e cam subtire, iar 5W30 la fel, pe caldurile de la noi.

Seat (VW) ce recomanda?

Ce norme VW trebuie sa indeplineasca uleiul?

Masina are in jur de 110k km.

Ares323 Care e problema cu tubul acela? Prinde mizerie in timp? Sa inteleg ca ar putea afecta ungerea turbinei? Banuiesc ca odata desfacut trebuie schimbat si ulei, sau nu are ulei in el atata timp cat turbina nu functioneaza?

0W40 nu este subtire la cald . Are 40 in coada . Daca te uiti pe fisa tehnica de la mobil1 New Life 0W40 , la 100`C are 14 la fel ca un 5W40 . In schimb este fff bun la pornirea dimineata sau dupa ce masina a stat mult timp oprita. Ajunge mai repede la culbutori . Eu cred ca e cel mai bun. 10W60 este suuuper la cald dar in schimb nu prea protejeaza la pornirea la rece . Il al doilea rand nu este aprobat de VW .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

eu pentru masinuta din semnatura am folosit Castrol 5W40 MAGNETEC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si eu. Tot Castrol Magnatec 5W40 C3 VW 502.00/505.00. De o saptamana tocmai am facut al doilea schimb cu acest ulei.

Oricum la 1.8T important e sa aiba norma VW 502.00 in principiu.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Audi A6 1.8T de 240.000 km, 9 ani, ii pun castrol. Fac 2 revizii pe an, ambele la 10.000, vara ii bag 10w40, iarna 5w40. Am schimbat garnitura la capacul motorului (60 de lei), care nu mai etanseiza bine, si un furtun epurator (34 lei), care se fisurase - pe la ambele curgea ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Baga 5W40 tot timpul ca e full sintetic si e de preferat fata de 10W40 care e semi-sintetic.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cautarile mele extensive pe taramul uleiurilor am constatat ca nu toate 5W40 sunt full sintetice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Exista si exceptii dar, cam 95% din 5W40 sunt full-sintetice, iar la 10W40 cam toate sunt semi-sintetice.

Cand am luat masina, din necunostinta de cauza, primul schimb l-am facut si eu cu Magnatec 10W40. Defapt asa l-au pus cei ce mi-au schibmat distributia si au facut service-ul masinii la vremea respectiva. Apoi am trecut pe Magantec 5W40 C3. Deja sunt la al doilea schimb cu 5W40 si nu am avut nici o problema, legata de consum de ulei intre schimburi si am 150.000 pe ceas.

M-am gandit si la un Aral Supertronic 0W40, dar la 300 si de lei numai uleiul (5L) e cam mult fata de restul, in ideea ca i-l schimb anual.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Ok. Multumesc. Adevarul e ca am constatat ca la Castrol 10w 40 imi cam mananca ulei... Unii lauda si Aralul, insa parca nu imi vine sa pun din asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, am pus Motul 8100 X-Cess 5w 40, care respecta norma VW 502 00, pentru masina mea.

Am ales marca asta mai ales datorita sfaturilor unui coleg tatic in domeniu, care are tot 1.8T. Ma gandeam sa pun castrol magnatec 5w 40, dar mi-a zis sa incerc sa evit uleiurile cu norma C3, care sunt foarte bune dar sunt de generatie mai noua si sunt destinate mai mult motoarelor care admit MID SAPS sau LOW SAPS si au tendinte catre HTHS mai mic de 3.5, astfel ca la masina mea ar putea sa consume ulei mai mult decat de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la 10.000 cu Castrol 5w-40 am constatat ca a mancat cam 300ml. Deci ok, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg pe Liqui Moly,si maine daca am bani si imi iau Bentley tot Liqui Moly am sa bag in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!