Jump to content

Capac chiulasa


flopem
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am urme de ulei in locasul pentru bujii,ceea ce inseamna ca am scurgeri pe la garnitura de la capacul de chiulasa.

La mine nu exista garnitura de cauciuc ci e lipit capacul cu un silicon special.

Am cumparat silicon rezistent la temperaturi mari si as vrea sa dau jos capacul sa il reetansez.

In princioiu sunt de dat jos cateva suruburi si de curatat urmele de silicon vechi ,pus unul nou si remontat. Strangerea suruburilor se face in cruce pentru o mai buna asezare.

Exista si alte chestii la care trebuie sa fiu atent inainte de demontare?

Exista riscul sa fie atat de bine lipit capacul incat sa imi fie greu sa il dezlipesc?

Trebuie sa folosesc un silicon anume sau e ok cel care rezista la temperaturi mari?

Dintr-o schita am avut impresia ca sub capacul chiuloasei mai exista un capac intermediar...oare bine am vazut,tre sa il dau si pe ala jos?

Ceva sfaturi de la profesionisti mi-ar prinde bine.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in principiu e cum spui, doar cateva suruburi, silicon, dar problema este ca ce faci cu distributia, la capatul capacului sunt cele 2 role pe care este pusa cureaua de distributie, care iti angreneaza cele 2 axe cu came care sunt in capac , sper sa nu ma insel dar din pdf-ul engine AUA, cam asa reiese, deci capacul nu-l poti da jos complet daca nu desfaci si distributia..... :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul chiulasei nu prea are cum sa aibe vreo legatura cu distributia, e doar o tabla (slabuta de obicei) ce etanseaza partea superioara a chiulasei, la aceste motoare axele cu came sunt integrate in chiulasa, altfel spus, prin extrapolare, nici daca dai jos baia de ulei nu afecteaza in vre-un fel arborele cotit deoarece acesta ramane integrat in blocul motor

nu m-am documentat, zic doar din ce am acumulat pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe unde anume curge uleiul?Iese din filetul bujiei sau se scurge prin exterior pana la filetul bujiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul ala de sub capacul chiulasei este un deflector de ulei, pentru a impiedica aruncarea uleiului in exces in CCV. Nu trebuie sa-l dai jos. Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dai jos acel deflector de ulei. Il lasi acolo. Etansarea pe baza de silicon cedeaza in timp datorita faptului ca acesta nu ramane in timp la fel de flexibil ca la inceput. Nu vei intampia probleme la inlocuirea "garniturii". De principiu, poti strange capacul in cruce ca si chiulasa, cu toate ca nu este necesar. Important este sa pui siliconul astfel incat sa nu intre prin gaurile suruburilor si nici sa se scurga in chiulasa. E simplue de inteles din ce motiv. Poti folosi silicon pentru temperaturi inalte fara probleme. eu am folosit la un Passat un silicon Berkebille ca cel de aici: http://berkebileoil.com/gasket_makers.htm, numai ca de culoare neagra.

L-am pus acum 2 ani si pana in prezent nu a mai dat nici o picatura de ulei pe la capac. Acelasi silicon l-am folosit si la etansarea unei cuve de masina de spalat automata si la o baie de ulei la o Laguna diesel. Nici una nu a dat gram de lichid pe la "garnitura".

Trebuie insa sa ai grija sa cureti foarte bine siliconul de pe chiulasa si de pe capac (cu tiner, nitrodiluant sau acetona) si sa nu scapi bucatele din el in chiulasa.

este o operatiune care nu trebuie sa dureze mai mutl de 1 ora cu tot cu curatat. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,atunci trebuie sa trec la treaba.

O singura chestie nu am intrebat.

Bobina de la bujii din capatul drept al chiuloasei....se tine da capac sau e separata? In caz ca tre sa o dau si aia jos e complicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e prinsa de capac, dar se da destul de simplu jos, cred ca ai nevoie de cheie tip torx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma faptului ca am fost prost informat m-am apucat sa reetansez capacul de chiulasa.

M-am oprit insa dupa despacerea suruburilor cand am constatat ca AXELE DE LA DISTRIBUTIE IMI SUNT IN CAPACUL DE chiulasa si nu invers cum mi se zicea.

Ei bine pt mine e cam greu sa dau jos distributia doar pt o etansare.

PACAT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Carmina,ai avut mare dreptate.

In fine...

Cand am dat jos bobila de pe capatul chiuloasei ,cea din care ies fisele pentru bujii am observat ca este crapata carcasa ei de plastic(chiar destul de tare incat se vad foitele de tabla ale bobinei dinauntru) Pana acum nu am avut probleme cu ea,doar acum am observat. Ar fi vreo problema oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!