Jump to content

What did you do to your mk1/mk2 today?


zib3r
 Share

Postare recomandată

Reteta zilei :

1) Se ia o strada inghetada din sibiu

2) Se pune frana pentru blocarea rotilor

3) Se incearca frana de motor

4) Se constata ca e degeaba

5) Se implanta masina sub o camioneta

post-30443-0-46744900-1328179579_thumb.j

post-30443-0-94280600-1328179584_thumb.j

post-30443-0-67514200-1328179590_thumb.j

post-30443-0-24909200-1328179597_thumb.j

post-30443-0-46250900-1328179602_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 451
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zib3r

    67

  • spike

    36

  • GVP

    33

  • cotrusvlad

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai scapat ieftin ...tabla se face, sanatatea conteaza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea naspa a fost ca pe o parte era camioneta si pe partea cealalta a facut cineva ca o rampa de lemn sa urce pe trotuar, am zis ca o las incet si intru intre camioneta si rampa aia dar cand am pus frana ma aruncat in urmele din gheata si nam mai putut vira dar am avut noroc ca nam avut viteza si cat de cat ma incetinit si frana de motor, capota am gasit cu 50 de lei daca nu o pot indrepta si la camioneta numai i sa spart sticla de la stop nimic grav ! Se putea mult mai rau daca mergeam ca nebunul :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu de azi dimineata ma tot chinuiesc sa pornesc golfu' si inca n-am reusit :D desi am descarcat 2 baterii :banghead:

diesel powa' :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii, compresie, electrovalva sa fie buna de pe pompa si motorina. sigur porneste :)

eu azi am vrut sa schimb la daily driver bujiile.. dar la - cateva grade... nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol mai Venom, oricum nu arata rau. Cazanu meu a pornit vitejeste si la -20 la prima cheie dupa mai multe zile de repaus, fara multe eforturi. Ma mir ca inca nu mi-a inghetat motorina ca in anii trecuti, desi in decembrie am avut mult de furca cu o adaptare romaneasca proasta, mai exact supapa de sens pe turu motorinei, si cand era f frig limita debitul motorinei pana imi murea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sfarsitul povestii mk2 -_-

Asta e unul din momentele care imi lasa un gust amar....doamne cat am mai muncit la masina asta atat eu, cat si altii, ba mai ales tu....te deprima pozele astea doua.

E bine ca ai puterea sa o iei de la capat....eu sincer cred ca nu asi mai putea sa o iau de jos lar.

,, SUCCESE! ''

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mortii cu mortii vii cu viii asta e, a fost alegerea lui sa dezmembreze masina a trecut la corado .................felicitari noului propietar de 1,8T .

Azi am vopsit noua bara fata + tabla de la masca , cand permite vremea montam si facem poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a intamplat imposibilul, dupa zilele astea cu -20 grade m-am trezit cu bordu crapat, mai exact materialu acela de pe bord (vinilin cred ca se numeste) s-a fisurat vreo 20 cm, de la priza de aer de pe bord pana la butoane, ce sfaturi aveti pentru mine, parca vazusem mai demult pe forum ca s-ar putea schimba doar ,,coaja,,? nu stiu cum e construit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

noi cand spunem coaja, ne referim de fapt la bord, deci tot bordul, dar fara partea de jos (capac ce acopera panoul de sigurante, plastic de sub volan, plastic de sub torpedou, torpedou) si fara rama de plastic din jurul butoanelor si a casetofunului (e aceiasi bucata) si fara fantele de aer! Deci coaja = bordul chel

sper ca am fost destul de explicit!

iar ca sa schimbi coaja de bord, e ceva de lucru, mai bine astepti pana da putin caldura...sau daca ai garaj incalzit ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capone era la moka un bord de la valib , vezi poate il mai are cu un mic defect dar chestia naspa e ca nu maro ca al tau !

Update : Aseara am dus masina la reparat ,capota a fost indreptata , nu am schimbato ca a zis vopsitorul ca e pacat de ea ca nu are rugina si nu e indoita tare, azi a fost indreptata chiar foarte bine, abea a avut nevoie de chit , spritz chit si am cusut un pic buza ca avea o ruptura, urmeaza sa fie vopsita probabil in seara asta ca mai are o masina in cabina si inca una in fata mea !

post-30443-0-47962100-1328620818_thumb.j

Modificat de venom_sb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma omule stiu istoria numarului de inmatriculare povestita chiar de tine ,dar chiar nu ai putut sa faci ceva sa il schimbi ? Bafta cu vopsitu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nam mai facut nimic si nici nu mai fac , pe mine sincer nu ma deranjeaza si oricum toata lumea imi cunoaste masina asa ! :P e mai usor de retinut :Driver: !

On topic : Azi dimineata am luato de la vopsit si a iesit chiar foarte bine ,poze cand o spal :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
undertacher2001

Credeti ca din cauza unei jante din tabla lovite(am fost sa o echilibrez si dadea ceva de genu 140/90) sa se fii stricat si rulmentul(are doar 1 an).M-am saturat cat am schimbat rulmentii pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate puntea spate e lovita, si nu sta bine rulmentul pe ax, uzandul neuniform,....sau ...roata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur poate fi din cauza jantei pai la 140/90 cred ca iti batea roata in mers zdravan e normal sa se duca rulmentii cand ai rotile dezechilibrate...

azi ca tot a fost putin mai caldut (3 grade la soare) m-am apucat sa fac ceva ce multi il fac rar sau deloc chiar..am demontat macarale geamuri le am uns bine cablurile cu vaselina lichida si am demontat si oglinzile si am uns cablurile de reglare care nu cred ca fusese unse vreo data...

Modificat de andreigtd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<script src='http://img809.imageshack.us/shareable/?i=image136yh.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>image136yh.jpg</noscript>

Modificat de Sickboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Site arheologic :) , 4 ore am dat la zapada si spre surprinderea mea a pornit foarte bine dupa 4 luni de pauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionare alternator prin inlocuire rulmenti si colector, pt ca la rece suiera suficient cat sa fie deranajant. Periile au si ele uzura, dar neglijabil raportat la cati km va mai face Golful de acum inainte (s-a achizitionat in sfarsit un daily driver)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

L-am spalat si atat... pana imi gasesc un loc de munca

post-52495-0-77657500-1331047202_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionare alternator prin inlocuire rulmenti si colector, pt ca la rece suiera suficient cat sa fie deranajant. Periile au si ele uzura, dar neglijabil raportat la cati km va mai face Golful de acum inainte (s-a achizitionat in sfarsit un daily driver)

Pentru rulmenti ai luat ceva cod de pe electromotor ?

Sau cum se afla cotele rulmentilor... :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, s-au schimbat rulmentii din rotor si stator, iar codurile pentru rulmenti sunt 6202 si 6203.

La mine la proba mi se aprinde becul rosu in bord, deci trebuie verificat din nou pt ca, cred ca a ramas ceva fir insuficient cositorit.

Sper sa iti fie de folos! :icon_thumleft:

Modificat de andreiand1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

acelasi lucru mi se intampla si mie,la relantiu imi clipeste cu o intensitate mica becul,dar dupa multe verificari amanuntite incarca suficient 14.2-14.4 , firul de la alternator e schimbat si duce direct in baterie (cositoriti papucii etc),asa ca tind sa cred dupa parerea unui electrician batran ca e o problema in bord...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!