Jump to content

bataie motor 1z


axxa84
 Share

Postare recomandată

salutare. Am un passat B4, motor 1z. Dupa o conducere de femeie, cu oprirea brusca a motorului, turat puternic, etc., a inceput sa bata motorul. Pe vag a dat o singura eroare, 00550 cea cu Start injection regulation sau cam asa ceva. Probabil e legat de avans. Injectoarele sunt functionale, valori bune pe vag. Dimineata am verificat linia, e ok, nu e sarita, si cand am pornit, surpriza nu mai tacanea motorul nici la ralanti nici la turare. Dupa ce s-a incalzit iar a inceput sa tacane dar doar la turare. La ralanti merge ok. Ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica presiunea de ulei, ca s-ar putea sa nu iti mai ajunga suficient ulei la tacheti cand ii turat motorul, in rest nu stiu ce ar putea fii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa pui un vag pe ea.esti sigur de distributie?uita-te daca reperele de la rola intinzatoare sunt aliniate.mai verifica odata reperele la distributie,s-ar putea sa fi sarit un dinte la pompa.eroarea se intalneste deseori la motoarele la care" injectia " e foarte avansata.pune vag-ul cand motorul este la min 80 de grade si vezi in timming cum stai cu avansul.cel mai grav lucru ce s-ar fi putut intampla,o alta boala a 1z,uzura la pinionul distributiei de la arbore.sper sa nu fie asta!bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite niste explicatii la eroarea de mai sus (sper ca nu gresesc ca postez aici)

Possible symptoms:

* Bad start

* If he runs: goats and smoking

Possible causes:

* At AHU: krusasbout / pulley (center bolt fell out)

* Ty for early injection (fuel injection timingsolenoide N108) is defective

* Sensor 'Nadelhub "(G80 injector needle movement sensor) is defective

* Pump Timing not right

* Tank is empty leg

* Fuel is not OK

* Lack of fuel

* Air in fuel

* Top of the pressure build wrong

* Fuel pump failure

Possible solutions:

* Check krusasbout / pulley (center bolt fell out)

* Ty for early check-injection (fuel injection timingsolenoide N108)

* Check sensor 'Nadelhub "(G80 injector needle movement sensor)

* Check pump timing

* Check fuel stocks and supply

* Check for air in the fuel is

* Check the beginning of pressurization

* Check / replace fuel pump

Additional info:

* NB not to ride, first check whether crankshaft bolt / pulley are attached.

* This error usually means that the ECU is unable to correct the fuel injection timing to be adjusted. The cause is usually that the basic mechanical timing is not on time.

Solution: first the basic timing right, then delete the error code and you do not worry about it until he comes back after the basic mechanical timing in order.

...cred ca traducerea e acceptabila :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata! Distributia era perfect la punct, in schimb avansul era foarte mare pe grafic. Am dat jos distributia, pinionul, toate erau ok. Dar observasem k oricat as lua sau as da avans, pe grafic nu se schimba nimic. Aveam o pompa veche si am pus de pe ea SENZORUL DE AVANS situat sub partea mecanica a pompei. Acum e totul ok. Multumesc tuturor pt sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
problema rezolvata! Distributia era perfect la punct, in schimb avansul era foarte mare pe grafic. Am dat jos distributia, pinionul, toate erau ok. Dar observasem k oricat as lua sau as da avans, pe grafic nu se schimba nimic. Aveam o pompa veche si am pus de pe ea SENZORUL DE AVANS situat sub partea mecanica a pompei. Acum e totul ok. Multumesc tuturor pt sugestii!

Salutare. Boss, please help! Stii cumva un pompagiu bun in Bucuresti ? Am tot un Passat TDI, 1994, 90 CP, 1Z si problema mea e ca intre 2000 si aprox. 2500 de turatii ma smuceste. Si ma smuceste destul de tare, cum era la Dacia 1300 iarna daca nu mergeai un pic cu socul tras. I-am curatat injectoarele si o vreme aproape ca nu mai simteam smuciturile. Dar acum iar imi face. Mi-a facut cineva o diagnoza (cu un tester universal Brain Bee parca) si cica i-a dat o eroare de la pompa de injectie... Eroarea era legata cica de partea electrica - "capacul electronic" care cica ar trebui sa-l schimb. Mi-a sters eroarea, dar tot degeaba. Am fost la turc (linga Autogara Filaret) si mi-a marit un pic avansul. Pe moment (vreo 200 de Km) ma smucea mai putin, dar in final tot la fel imi face.

Am auzit ca ar fi un pompagiu (cel mai bun din Bucuresti) undeva pe Centura pe linga Fabrica de bere Ursus... Stii ceva? Ma poti ajuta? Imi poti recomanda pe cineva meserias in domeniu? Ti-as fi recunoscator...

Passat-urile noastre sa auda numai si poate si de bine!

Gabi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

sal gabitzu76, imi poti spune te rog unde ai rezolvat problema cu pompa, mie imi pacane si la relatii si in turatie, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut:) din ce cauza nu ajunge suficient ulei la tacheti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!