Jump to content

montare ASR


se7h
 Share

Postare recomandată

Pentru ca se vede cand decupleaza ESP-ul.

NU vazusem faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    9

  • Al Bundy

    8

  • se7h

    5

  • neohq

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

@robotelu

Interesant video. Dar sa sti ca un sofer experimentat porneste si fara ASR.

Nu prea poate....

Uita-te incepand cu 4:39.

Nici Tiff Nedell nu a reusit....

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE nu poate? sa se urce pe un catarag? Vezi ca ai pus alt link.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tracto, cred ca Tiff a apasat ca melteanul pedala de acceleratie, dupa cum se invarte roata aia......Anul asta, voi vedea si eu cum se comporta un incepator, pe zapada-gheata (mea sotie, a luat permisul prin luna mai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa ai mare dreptate Florin. Si cand zice ca incearca sa fie fin cu ambreiajul se aude cum se invart in gol rotile si se tureaza motorul destul de tare :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cred si eu @Florin :hainoroc:

Eu totusi cred ca, cu niste anvelope corespunzatoare si un sofer cat de cat priceput poti trece peste asemenea dificultati.

Totusi nu vreau sa bat apropouri cum ca ASR-ul nu este folositor.

Oricum, cunosc senzatia, cand vezi ca aluneca masina inapoi fara sa prea vrei te apuci si accelerezi ca nebunul :lol:.

Modificat de neohq
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem mai devreme pe un forum (TDI Club ) ca este necesara schimbarea pompei abs cu una care are ASR. Daca e adevarat ma las pagubas :icon_thumright:

post-31122-1285072454_thumb.jpg

Modificat de se7h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e. Uite cateva link-uri, in care se arata si transformarea de la ASR la ESP http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=235357

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=95576

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citisem mai devreme pe un forum (TDI Club ) ca este necesara schimbarea pompei abs cu una care are ASR. Daca e adevarat ma las pagubas :)

post-31122-1285072454_thumb.jpg

da...este necesara schimbare modulului de abs. il gasesti cam in 8-10 mil, cel putin asa am gasit eu, iti mai tb si butonul de decuplare din bord.

Sfatul meu : investeste in anvelope si nu o sa ai pb, cel putin eu asa fac.

Asa e. Uite cateva link-uri, in care se arata si transformarea de la ASR la ESP http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=235357

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=95576

de precizat ca baietii nu au reusit sa seteze niste senzori, deci nu prea s.a putut modifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

legat de dotari a mea e din 2004 dar am numai abs.se aprinde si la mine martorul la primul contact dupa ce am decuplat bateria deci nu stiu ce sa zic,probabil imi trebuie numai pompa .

off-topic ce ma enerveaza la toata videoclipurile asr vs non asr este ca toti la plecarea de pe loc accelereaza peste 3000 rot/min.nu mai bine(mai ales la un diesel) sa cuplezi in prima treapta si sa ridici usor piciorul de pe ambreiaj fara sa accelerezi?combinata aceasta metoda+cauciucurile corespunzatoare eu cred ca masina se comporta la fel,adica urca ca si masina cu asr/esp chiar daca mai incet.

legat de abs si aici poti imita efectul prin apasarea pedalei prin pompare dar nu poti avea aceeasi performanta deci nocomment

Modificat de fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa contribui si eu la acest topic, eu mi-am inlocuit ABS-ul cu un modul cu ASR/EDL/MSR. Cel putin asa scrie pe el. Masina nu-i G4, e Toledo, dar platforma fiind aceeasi... Trebuie respectat tipul de ABS doar, adica MK20, 60,etc. Cred ca de aproape un an am facut inlocuirea. Modulul l-am luat SH cu 100 Euro, plus switch-ul nou separat. Legaturile electrice le-am facut conform schemei de pe TDIforum. Inca n-am avut unde si cand sa-l vad in actiune, fiind plecat din tara. Poate in Martie sa apuc sa-l testez putin, daca prind ceva zapada :icon_cheesygrin: .

Drumuri bune va doresc!

PS:Codul original: 1J0 907 379 P

Cod cu ASR: 1J0 907 379 R

Asta pentru MK20

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu pe skoda mea am sistemul EDL integrat si nedecuplabil, il poti decupla numai dc scoti siguranta de la ABS

Sincer isi merita toti banii mai ales pe noroi si zapada, pe polei dc acelerezi brusc si incep sa invarta amandoua patineaza de mama focului

Oare se poate face cuplabil si decuplabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDL-ul nu e un blocant adevarat ... treaba o face diferentialul. EDL-ul face treaba cu ajutorul ABS-ului, franand roata care se invarte in gol. Automat, diferentialul mecanic transfera puterea catre roata opusa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu, dar e de mare ajutor nu la demaraj, ci la drumuri laturalnice pline de zapezi si noroi, te ajuta sa nu ramai inpotmolit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De real folos....ce l-am mai "incins" dimineata....blana la plecarea de pe loc, si ASR-ul isi face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele utilizate de regulă cu cuplu motor ridicat, sistemul de control al tracţiunii oferă un confort şi o siguranţă suplimentară, în special pe un carosabil cu aderenţă diferită la roţi sau alunecos. Sistemul de control al tracţiunii permite pornirea şi accelerarea armonioasă fără răsucirea în gol a roţilor sau apariţia unui decalajul lateral, indiferent de viteză. Sistemul de control al tracţiunii funcţionează numai împreună cu acceleraţia controlată electronic şi valorifică senzorii de turaţie a roţilor corespunzători sistemelor anti-blocare (ABS). În cazul în care se constată o creştere bruscă a turaţiei la nivelul unei roţi motoare (alunecare), sistemul acţionează asupra managementului motorului, reduce puterea propulsorului şi evită apariţia acestui efect. Sistemul de control al tracţiunii asigură tracţiunea şi stabilitatea de rulare pe parcursul etapei de accelerare la orice viteză şi susţine în acest mod siguranţa activă. În mod suplimentar permite reducerea gradului de uzură a anvelopelor. Activarea sistemului de control al tracţiunii este indicată prin intermediul unui led care luminează intermitent la nivelul instrumentuluide bord, include sistemul de blocare electronică a diferenţialului (EDS) şi face parte din sistemul electronic de control al traiectoriei (ESP). Dezactivarea sistemului de control al tracţiunii este posibilă prin intermediul comutatorului ESP OFF.

Sursa: www.volkswagen.com

Deci parea mea e ca nu exista ASR fara ESP (ASR - ul face parte din pachetul ESP - ului)!!!!

Modificat de johnny0585
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista doar abs cu asr am avut la o octavie din 1999 si nu avea esp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci parea mea e ca nu exista ASR fara ESP (ASR - ul face parte din pachetul ESP - ului)!!!!

Fals. ASR e ASR - simplu si atat. Eu am doar ASR.

... ESP include si ASR.....asta da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci parea mea e ca nu exista ASR fara ESP (ASR - ul face parte din pachetul ESP - ului)!!!!

Poate invers !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut eu am asr si doresc montarea unui esp se poate si ce trebuie cumparat de la second ? 0726756571

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca e un topic care trateaza montare ESP, citeste-l si daca ai nelamuriri, hai cu intrebari in acel topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut , am un g4 din 2000 motor 1.9 tdi cod motor AGR , mentionez ca am doar ABS  cod dupa scanare 1J0 907 379 P si am luat de la un prieten o pompa cu ABS+ ASR cod 1C0 907 379 D- cod de pe unitatea de control , am vrut sa montez pompa si am constatat urmatoarea problema 

 

mufa de la pompa mea este mai mica - 25 pini dintre care 23 de pini au tras fire 

mufa de la pompa achizitionata este mai mare decat a mea - 47 pini si au 20 de fire trase

 

 pompa achizitionata este de pe o skoda octavia 1 RS din 2002

 

Va intreb daca se poate adapta in vreun fel pompa aceea pe masina mea sau daca puteti sa-mi spuneti ce cod de pompa ABS+ASR sa caut  . Stima 

post-61878-0-36204000-1386009008_thumb.j

post-61878-0-26840000-1386009073_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de mufa de la pompa de ASR si sa muti firele din una in alta conform schemei electrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mufa dar in mufa nea sunt mai multe fire decat in mufa de la pompa pe care am achizitionat-o 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!