Jump to content

TDI-urile cu Euro 3


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Asta este de fapt marea mea intrebare... 8)

Adica e stiu faptul ca daca cumperi din Germania un Golf 4 TDI cu 66kw iesi mult mai ieftin (adica dai mai putin bani decat pe unul "Pumpe deuse" de 74kw sau 85kw....despre care ai fi sigur insa ca e Euro 3 -adica poti sa-l inmatriculezi fara probleme- )

Stie oare cineva date despre acesta problema (adica de ce unele din Golf-urile 4 cu 66kw pot fi inmatriculate si altele nu). Totul se rezuma oare doar la codul motor?

Intrebarea e valabila si despre Golf-urile SDI pe care le vad in piata de masini (Timisoara) proaspat inmatriculate....si care in mod normal cred ca ar trebui sa polueze cel putin egal cu orice TDI de 66kw.

Este cineva in tema? :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform datelor producatorilor numai motoarele PD corespund normelor Euro3 ulterior facandu-se omologarea la inca cateva modele. Pana la urma problema sta in bicrocratii de la RAR care au sau nu pe lista un anumit model/an fabricatie.

Uitati tabelul cu motoarele diesel injectie directa pentru sasiul A4. Pentru B5/B6, desi motoarele sunt unele dintre ele aceleasi, codurile difera datorita monturii longitudinale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Skoda Octavia, motoarele ALH (90CP) si ASV (110CP) sunt EU3 incepand cu 08/2000. Probabil la Golf situatia este asemanatoare.

Atentie D3 nu este acceptat la noi ca echivalent la EU3, in Brief-ul masinii trebuie sa scrie EU3 (sunt unele la care scrie D3).

Bog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista ta, Andi nu a facut decat sa ma ingrijoreze in sensul ca nu am stiut ca exista un tip cu PD (AJM) care nu e Euro 3. Cumplit pentru ca eu am crezut ca daca e PD e sigur Euro 3.

Multumesc oricum pentru informatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici Andi de faptul ca ALH-ul obtine puterea de 90Hp la 3750rpm fata de 4000rpm la celelate coduri de 90Hp.

Sa fie oare de la camera de ardere imbunatatita ca geometrie?

Cred ca upgrade-ul de injectoare face ca motorul cu cod ALH sa obtina 110Hp la 4000rpm. Ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zici Andi de faptul ca ALH-ul obtine puterea de 90Hp la 3750rpm fata de 4000rpm la celelate coduri de 90Hp.

Sa fie oare de la camera de ardere imbunatatita ca geometrie?

Cred in continuare ca simpla scimbare de injectoare faca ca motorul sa obtina 110Hp la 4000rpm. Ce zici?

Pana nu vedem diferentele de limitari de fuelling nu cred ca putem decat sa banuim ce se intampla.

La turatii mari avansul este marit ca sa asigure timp suficient arderii, dar asa creste si EGT-ul si respectiv Nox. Probabil pentru a tine Nox-ul in parametrii au proiectat camera de ardere si mapa injectiei astfel incat peste 3750 rpm sa nu creasca emisiile poluante, dar nici cuplul deci Pmax este la 3750 rpm in loc de 4000 Rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!