Jump to content

Problema vibratii relanti


Alex_YUM
 Share

Postare recomandată

De curand am schimbat toate tampoanele de la motor la un polo 86c cu motor 1.0 hz, care s-a pus si pe golf parca. Printre altele am reglat si carburatorul si avansul in asa fel in cat sa mearga cat mai bine si sa nu scoata noxe prea mari(a trebuit sa fac itp la rar obligat). Eee, problema este ca la relanti vibreaza toata masina, lucru care inainte nu se intampla(relantiul sta pe la 950-970rpm la recomandarea celor de la rar). Motorul merge bine, fara rateuri sau fluctuatii la relanti. Aveti idee de la ce poate fi? Amestecul? Avansul? Sau pur si simplu vechile tampoane erau inmuiate de vreme si de aceea nu se mai simteau vibratii asa rau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa ralantiul pe la 900 si regleaza din amestec si avans (daca ai trecut deja rarul) pana nu mai joaca motorul - eu asa as incerca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasa ralantiul pe la 900 si regleaza din amestec si avans (daca ai trecut deja rarul) pana nu mai joaca motorul - eu asa as incerca

O sa incerc, merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avansul..este reglat ok...?

Aparent da este. O sa mai verific o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tampoanele de motor sunt calculate astfel incat la numite regimuri de turatii sa nu creeze fenomenul de "rezonanta". Acestea pot avea mai multe forme si mai multe tipuri de cauciuc (cu insertie sau fara, mai elastice sau mai dure...) tocmai pentru a reduce aceste vibratii in comparatie cu caroseria. Conteaza foarte mult si tipul de suporti (metalici) care tin aceste tampoane. Prin '93 -'94 a gasit si adus in tara o DACIE berlina, modificata in Germania si pus motor de 1.6l de VW. Noul proprietar a inlocuit motorul si a montat pe ea un diesel. La 2 saptamani venea la service, la strans suruburi, ce se desfaceau din cauza vibratiilor. Pana la urma am rezolvat problema schimband tampoanele respective cu unele mai mari si mai groase (parca de Ford erau).

Revenind la oile noastre, cauze posibile la tine ar putea fi:

- duritatea tampoanelor - sa fie prea dure sau cu insertie prin ele

- inaltimea acestora, sa nu fie mai inalte sau mai joase decat cele pe care le-ai avut inainte

asta in ideea ca nu ai avut acest inconvenient cu celelalte tampoane.

Oricum spor la cautari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu banuiesc tampoanele pt o parte din vibratii, insa parca intreg ansamblu motor nu vibra la fel de rau inainte... Repet, motorul merge fara rateuri sau probleme. Partea proasta e ca dupa ce am pus tampoanele astea nu am mers cu ele deloc cu carburatorul cum era inainte setat. Am modificat si setarile carburatorului pentru a reduce noxele care oricum erau prea mari. La relanti fata de cum mergea inainte, mi se pare ca face vacum foarte mult; adica pur si simplu fara sa accelerez masina se aude cum trage aer. Inainte parca nu prea se auzea decat in momentul in care acceleram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si un reglaj totus :icon_thumright: .....deoarece cei de la RAR nu fac altceva decat sa strice buna functionare a motorului in incercarea de a nu scoate nocsele peste barem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca face vacuum f puternic se poate ca ti-au deschis clapeta de accel tare si au inchis cat s-a putut benzina ca sa ai amestec f sarac si sa scoata noxe putine; eu zic sa refaci reglajele de avans la aprindere in primul rand dar neaparat stroboscopic caci dupa ureche la cum e reglat carbul nu va iesi ok si dupa cel de avans si cel de CO la nevoile masinii nu la nevoile RAR-ului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bentley zice sa slabesti suportii motorului, apoi cu motorul pornit sa il misti usor pana gasesti o pozitie cu vibratii minime. Dupa asta fixezi suportii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bentley zice sa slabesti suportii motorului, apoi cu motorul pornit sa il misti usor pana gasesti o pozitie cu vibratii minime. Dupa asta fixezi suportii.

motorul nu are decat o singura pozitie in care poate sta... O sa incerc sa reglez carburatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avans + amestec!

prima data jonglezi cu avansul pana dispar vibratiile neplacute. apoi vezi cu amestecul ca sa saturi setea motorului :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e urmatoarea: am 3 suruburi: 1 mic care daca il demontez are capat foarte ascutit care cred ca e pt amestec, 1 tot mic care imi tine la relanti clapeta mai inchisa sau deschisa si 1 mare si gros care nu stiu exact ce face. Aveti idee pt ce e ala gros?

Asa arata ala gros, tot cu stut: post-13595-1285840796_thumb.jpg

Modificat de B-30-SAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu are decat o singura pozitie in care poate sta... O sa incerc sa reglez carburatorul

zicea să mişti delcoul, nu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zicea să mişti delcoul, nu motorul.

Chiar ma intrebam ce treaba are miscatul motorului... Oricum, stie cineva pt ce e surubul ala gros?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu are decat o singura pozitie in care poate sta... O sa incerc sa reglez carburatorul

Nu se muta motorul, ci se misca usor pe suportii lui pana nimeresti pozitia in care se transmit cel mai putin vibratiile de la motor la sasiu.

Asta in cazul in care motorul functioneaza normal.

Eu nu am facut asta niciodata, citez doar din manualul de service (e pt diesel, dar banuiesc ca e la fel si la benzina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci motorul nu se poate misca... Oricum l-ai misca, el revina la pozitia initiala cand strang suportii... Pana la urma stie cineva exact ce face surubul gros din poza de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa capul meu si dupa ce are pe langa el zic ca e ceva legat de vacuumuri - mai biuen il lasi in pace; ce ai tu de reglat se face din celelelalte doua dar din experienta iti spun fa mai intai aprinderea stoboscopic si oricat de naspa ar merge motorul dupa ce faci aprinderea se regleaza la loc din amestec

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul gros o fi cumva reglajul pt relanti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!