Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Mersi Andrei! Asa e cel mai bine. Aici pe forum incercam sa rezolvam probleme nu sa gasim vinovati. Vinovate sunt fiarele ca ele se strica! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci azi am schimbat turbina in valoare de numai650 euro:....plus ulei.filtru ulei filtru polen si filtru aer adica inca 345lei si toete bune si frumoase garantzie 1 an jumate pe turbina,am mers pe dealul feleacului blana ca doar e in garantzie si...

surpriza nu mai tragea in vit.5 il loc sa urce vitezometru el scadea imi punea masina in cap :banghead: trag pe dreapta intr-o parcare turometru statea in 1100 turatzii in loc de 900 cu motorul cald si trepida de zici ca amu se desfacea tot motorul ,vine kisslorand la mine cu laptopul il pune si surpriza ca turbo se pornea dar nu se mai oprea raminea blocata tija de pe ciupercuta aia aurie avea cursa de numai 1-2mm in loc de aprox,1 cm acum urmeaza sa ma duc again la service si sa vad ce se intimpla cu turbo poate il voi schimba cu altul daca are pe stoc ...va tzin la curent ..numa bine:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil tija actuatorului prost reglata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma daca tot vorbim de turbine, as dori sa stiu, daca, exista vreo diferenta intre VNT15 si VNT17 in ceea ce priveste diametru conductei de ulei, ce luburfiaza turbo-ul.

:P

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze daca a parut a reclama, dar am vrut sa subliniez ca "mai multe" a facut Voinea, noi am facut foarte multe ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Daca vor mai aparea post-uri pe tema "De ce", "Cipu' e de vina", "compania X e mai buna" samd voi inchide topicul si sterge post-urile cu pricina. Ati fost informati.

Mesajul de mai sus (al lui chiptuning) va fi sters impreuna cu aceasta notificare. Am scris aceasta notificare pentru a vedea DE CE am facut asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare,

Vineri seara a cedat si turbina de la masina mea, 2 Litri TDI Mentionez ca am 31 k parcursi

Acum astept raspuns de la producator si implicit de la dealer.

Dupa inlocuire se fac teste ?

Se poate pierde garantia daca a fost remapata sau mai grav chiar sa ma puna sa platesc in cazul in care se va vedea pe teste ?

SPER sa nu

Am citit ca ati tecut prin asta si as vrea sa stiu daca ati intervenit prin cineva sau daca ati intampinat probleme la service .Cat a durat pana ati primit raspunsul sau pana cand a sosit turbina care am inteles ca nu este in stoc.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a facut cipu'?

Se poate vedea daca a fost remapata si asta incalca garantia... sorry man.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa-i romanu frate...are garantie la masina stock, isi pune chip ii crapa si tot se duce cu ea la garantie in loc sa se simta cu musca pe gioben sa si-o faca singur si sa ramana bine mersi cu garantia inca ceva timp de acum incolo! sorry ca sunt cam rau dar asta e adevarul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce-l impiedica sa dea o fuga la omul care i-a facut chiptuning sa-i remapeze cum era original inainte de a o duce in service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nolo, tata, ramane in istoria ECU faptul ca a avut (in cazul specificat de tine) cel putin doua upload-uri in memorie. Si asta e suficient sa iti anuleze garantia. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cum zice andrei, la EDC16 VAG exista un registru in ECU ce prezinta cate scrieri a avut ECU. Acel registru din fabrica este cu 0 sau 1 (s-a intalnit si cu 1) dar sa o faci originala dupa tuning inseamna sa ai 2 acolo la acel counter (eu am deja 4 la golful plus :P ) . Uneori cam cum zice zgb este treaba... si eu daca ar crapa turbo f. posibil ca as pune ori unul la fel ori pe cel de V6 TDI fara sa le zic. Masina ar fi in garantie in continuare. Riscurile de a crapa turbo sunt mici (un turbo dintr-o suta sa zic)... din pacate este si acest risc :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai ramane in garantie ?Articulatia a iesit din garantie la 30 k, cu turbina sau motorul sa nu ma duc deoarece m-a mancat undeva si am umblat la soft .

Astept raspunsul lor, poate am noroc.

Remaparea am facut-o in urma cu 4 k, acum are 31 k .

Cat costa o turbina luata de la baieti ?Dar una de 2.5 TDI ?

Interculer-ul am inteles ca trebuie schimbat si el.

Manopera cat costa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In urma cu o saptamana a picat turbina.

Dupa multe insistente am reusit ca luni sa fie urcata pe rampa.Raspunsul a fost ca a picat turbina.

Urmatoarea zi au urcat-o pe rampa si mi-au spus ca trebuie schimbat si interculer-ul deoarece a intrat ulei in el si ca asteapta decizia producatorului.

Joi mi-au spus ca trebuie verificat si motorul daca nu cumva a patit si el ceva si ca poate sa-l verifice abia marti, ei fiind foarte aglomerati si cu multe programari.Dupa cateva telefoane am reusit sa ii conving sa o bage astazi.

As vrea sa stiu ce anume ar putea pati motorul ?

As putea avea probleme ulterior din aceasta cauza ?

Ce verifica mai exact poate cineva sa-mi spuna ?

Multumesc si va urez sa nu vi se intample si voua .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crezi ca asta e important cine l-a facut ?Nu vreu sa spun pentru a nu avea probleme si sa inteleaga altii gresit asa cum se intampla de cele mai multe ori .Dar daca s-a strecurat vreo greseala in acest soft sper sa ma ajute dupa ce o repar si sa o facem sa mearga bine si pe viitor sa eliminam aceasta problema.Deocamdata sunt foarte stresat deoarece mi-au spus ca trebuie sa-mi verifice si motorul dar ca sa nu fiu offtopic am deschis unul nou cu aceasta problema.

Sper sa fie bine pana la urma .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce a picat sa spart ?daca doar s-a gripat ....ceva minor nu ar avea ce sa pateasca motorul .ar fi fost o problema doar daca lipsesc fragmente din elice sau ....intercoolerul poate fi si curatat din ce stiam eu.uni l-au spalat cu dero ...diverse metode dar avand in vedere ca amsina e in garantie mai bine sa iti puna totul nou:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul l-am oprit eu.Apoi am sunat la Porshe aviatiei care mi-au dat un numar de telefon de la service mobil.Cand am sunat la acel numar si am vorbit cu unul pe nume Alexandru ..., i-am explicat despre ce este vorba, i-am spus ca dupa parerea mea cred ca e turbina acesta mi-a spus sa merg asa pana la ei si ca nu are ce sa se intample chiar daca scoate fum si masina nu are putere.Am fost mirat si l-am mai intrebat odata daca e sigur si a repetat ca nu are ce sa se intample.Era mult mai bine sa spuna ca nu stie si sa astept pana putea el sa vina (dar cred ca avea alta treaba) sau sa sun in alta parte.In schimb el s-a gandit sa-mi spuna sa merg asa .Nu am mers decat cateva sute de metri dupa care s-a aprins martorul de la ulei din bord si am tras pe dreapta si am oprit motorul personal dupa care am chemat platforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este adevarat ca se vede acel counter , dar exista doua solutii : una este tuning doar prin BDM-ul adica se desface ECU si se resigileaza sau in cazul in care sunt probleme se poate reseta la 0 tot cu BDM-ul.Iar ca info. nu toti stiu de acest counter(aici fac referire la service).

Referitor la modificare pot spune ca turbinele de pe 2.0 tdi sunt mai sensibile de fabrica dar cele de pe 1.9 105cp chiar nu creaza probleme

Cu respect,

Ceky

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate spune cu siguranta de ce a crapat. Poate sa fie de la chiptuning sau poate sa nu fie. Oricum, daca se afla asta la sdealer masina iese din garantie. Ai putea incerca ce zice Ceki. Sa rescrii ECU prin BDM cu softul original. In felul asta nu se vede de cate ori s-a rescris. Asta inseamna demontat/montat ECU si rescris. La un chiptuner respectabil dureaza maxim 2 ore.

@ZGB : Hai sa incercam sa ajutam omul nu sa-l speriem :D . Pe mine nu ma intereseaza de ce a facut chiptuning, important e sa-i dam niste sfaturi utile ( ex: turbine mai ieftine, cum sa faca pe garantie, etc) ca sa poata sa-si repare omul masina mai ieftin. Parerea m :D ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Redeagle asa trebuie tratata problema , nu are importanta cine si cum ci ce solutii sunt de aici in colo!

Cu respect,

Ceky

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar! a crapat lagarul turbinei,prin urmare uleiul care trebuia sa lubrifieze lagarul a intrat in galeria de admisie si a fost ars(bucurie mare pt catalizator!) pina cind s-a consumat tot din baie,de aceea ti s-a aprins martorul...inainte de a porni motorul iti recomand calduros sa-ti golesti(cel putin) uleiul din tot circuitul de admisie a aerului incepind de la turbina pina la intercooler si apoi pina la intrarea in motor...asta daca nu vrei sa-ti vezi turometrul la 5000 rpm cu cheia de contact scoasa... ma mir ca nu ti-a luat-o pe ulei cind ai vrut sa mergi cu ea pina la service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu are cum sa se tureze la 5000 deoarece pe admisie are un actuator care taie aerul, acuma problema este dac s-a auzit vre-un zgomot metalic sa nu fi crapat si compresorul si sa se fi dus bucati din el in motor... ca in cazul in care s-a intaplat asa e destul de rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Astazi se desface motorul si voi avea vesti noi.

Sper sa nu fi patit nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!