Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Ai perfecta dreptate dar din posturile unora eu vad ca noi suntem cei acuzati.

deci dreptate ca masina ta a fost prima 1.9/105 din ro dar nu ai dreptate cand spui ce au inteles austrieci, eu am recitit mail-urile si nu reiese asta ... practic singurul lucru care este in favoarea acestei teorii este numele comenzi care dupa cum am mai spus e normal deoarece masinile au aceeasi serie de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai perfecta dreptate dar din posturile unora eu vad ca noi suntem cei acuzati.

deci dreptate ca masina ta a fost prima 1.9/105 din ro dar nu ai dreptate cand spui ce au inteles austrieci, eu am recitit  mail-urile si nu reiese asta  ...  practic singurul lucru care este  in favoarea acestei teorii este  numele comenzi care dupa cum am mai spus  e normal  deoarece masinile au aceeasi  serie  de  ECU.

<{POST_SNAPBACK}>

Nimeni nu va acuza de nimic. Eu ar trebui sa fiu ala care as putea sa va acuz. Dar nu voi faceti aceste fisiere. Fisierele le fac cei de la UpSolute. Voi sunteti doar intermediarii lor aici! Asta ar trebui toata lumea sa inteleaga!!! Voi doar le scrieti si le montati unde este cazul.

Dar daca tu trimiti un e-mail cu titlul " Octavia 2 2.0TDi 140HP" este normal sa se inteleaga ca masina este de 2.0TDI. Poate austriacul mancase prea mult si-l durea burta si nu a mai verificat daca intradevar fisierul este de la un 2.0 PD.Eu asta banuiesc ca s-a intamplat. Parerea mea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok cum zici tu ... UPSolute e de vina ... oricum tu nu ai mers nici o sapt macar cu "softul ala gresit" ... deci ... probabil or sa sara acu "mecanici'' sa imi faca un grafic cu cat "surge" a papat turbina intr-o saptamana ... :wacko:

Modificat de chiptuning
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok cum zici tu ...  UPSolute e de vina ... oricum tu nu ai mers nici o sapt macar cu  "softul ala gresit" ...  deci  ... probabil or sa  sara acu "mecanici'' sa  imi faca un grafic cu cat  "surge" a  papat turbina  intr-o saptamana  ...  :wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Daca am putea vedea aceste fisiere poate ca ne-am convinge daca asa e sau nu!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

probabil cel acuzat de chiptuning sunt eu pentru ca am afirmat exact ce stiam de la mircea ca a vazut mail cu subject octavia 2.0TDI si a vazut uimirea pe fata lui Costel de la ASPAD cand a zis "asta nu e2.0TDI ?? " catre mircea

@redeagle> citim fisierul tau de pe masina si pe baza ecu no si bosch no ne trimite TCM Turbo fisierul original si ti-l scriu prin OBD eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fisieru original i l-am trimis ... oricum nu cred ca poti sa bagi prin OBD ce am citit noi prin BDM ... da poti incerca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
fisieru  original i l-am trimis ... oricum nu cred ca  poti sa bagi  prin  OBD ce  am  citit  noi  prin  BDM  ...  da  poti  incerca

e ok. acum 2 ore nu-l avea ca am vorbit cu el la telefon. O sa pot sa-l tranform din format BDM in ce am nevoie eu ca sa-l urc prin OBD fara sa mai desfac ECU.

Eu consider in continuare ca Redeagle a nimerit una din masinile cu fiabilitate foarte proasta la turbina.. a crapat mult prea repede si usor.... pacat ca acest necaz il face sa se reorienteze spre o masina din afara grupului VAG..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
fisieru  original i l-am trimis ... oricum nu cred ca  poti sa bagi  prin  OBD ce  am  citit  noi  prin  BDM  ...  da  poti  incerca

din pacate pentru redeagle ai avut dreptate

asa ceva am primit de la TCM Turbo

Hi Dragos,

You cannot put a car on original, that was done by BDM....

If You would try to do... the car will not start anymore and the ECU only can reanimated by the guy who did the tuning via BDM...

So the guy with the oktavia has to go to upsolute and getting his original at them...

Please do not try to programm anything at this car, because it will not run afterwards!!!!!!!

Only thing, that You can try is to read it...  but just read it...

This won't do anything to the ecu...

BDM changes programming routine in inside the ecu...  because of this it is not possible to programm again over OBD with the tool or other things!!!!

also when the car goes to skoda service, and they want to do an update...  the car will not run anymore....

With tuning by OBD it is always possible for the customers to go to service and getting an update...  this is no problem...

deci... masina e chiar legata 100% de solutia prin care s-a remapat....

sunt usor offtopic dar raspund lui AndiTDI care se intreba ce se intampla cu masinile ce trebuiesc updatate la service (caz concret la 2.0TDI care deja sunt chemate inapoi la service pentru update de soft). Pot sa ma declar fericit cu solutia de citit/scris masinile aleasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate pentru redeagle ai avut dreptate

asa ceva am primit de la TCM Turbo

deci... masina e chiar legata 100% de solutia prin care s-a remapat....

sunt usor offtopic dar raspund lui AndiTDI care se intreba ce se intampla cu masinile ce trebuie updatate la service (caz concret la 2.0TDI care deja sunt chemate inapoi la service pentru update de soft). Pot sa ma declar fericit cu solutia de citit/scris masinile aleasa.

<{POST_SNAPBACK}>

Asta inseamna ca au castrat o functie principala a ECU-lui. A fost avertizat cumparatorul de acest lucru, stie ca nu mai poate primi update-uri oficiale?

Daca nu, se poate ajunge pina la tribunal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics

din pacate pentru redeagle ai avut dreptate

asa ceva am primit de la TCM Turbo

deci... masina e chiar legata 100% de solutia prin care s-a remapat....

BDM changes programming routine in inside the ecu... because of this it is not possible to programm again over OBD with the tool or other things!!!!

also when the car goes to skoda service, and they want to do an update... the car will not run anymore....

:D :D

BINE ca stiu :D Daca vine la PBA vreo masina si dau kics la UP date cu parere de rau clientul va trebui sa se certe cu cei care i-au facut chip tuning!!!

Tot varianta pe care o faloseste Dragos Voinea e cea mai buna. :D

Doar nu o sa platesc eu un ECU nou care poate ajunge pana la 1500Euro :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi s-a finalizat si operatiunea turbina. Acum am turbina noua, merge bine, nu stiu cat o merge :D . Am atasat niste poze cu turbina unde se vede paletul turbinei rupt. Dar si asta a fost cu cantec. Ieri cand m-am dus sa iau masina dupa ce am plecat cu ea de acolo a inceput sa tacane motorul. M-am intors inapoi, am lasat-o acolo si dimineata am dat jos bujiile am aspirat cu aspiratorul de ulei ce era pe acolo, am dat la cheie cu bujiile scoase am facut compresia iar dupa ce le-am pus la loc nu a mai batut!!!! :D . Acum cand merg cu ea sunt asa atent la orice zgomot, parca am inebunit!! ;) . Sa speram ca nu o sa mai bata!!!

Mersi mult de ajutor la toata lumea! Inca o problema rezolvata! Deocamdata!

Turbina rupta 1

Turbina rupta 2

Turbina rupta 3Turbina rupta 3

Turbina rupta 5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic..... cum s-a pastrat garantzia in conditziile in care s-a umblat la soft?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic..... cum s-a pastrat garantzia in conditziile in care s-a umblat la soft?????

<{POST_SNAPBACK}>

OffT: De parca toti au trecut in cartea de munca cat primesc realmente in mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai din moment ce nu s-a rescris cu programul de fabrica inseamna ca si in service avea programul modificat, deci la o verificare simpla se observa, nu? nu tre sa portzi tricou cu "gestiune modificata in garantzie"....dar ma rog, poate pur si simplu omu' a avut bafta si a trecut neobservata treaba.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu se observa nici o diferenta pe tester intre versiunea originala de soft a masinii si cea modificata (asta la un tuning normal nu high mode sau race .. acolo deja unii parametrii depasesc anumite valori invatate de cei din service ca standard)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Remapare facuta bine aduce modificari la sarcini mari. La sarcina mica nu se modifica mai nimic. Cum in service-uri masina nu poate fi testata in sarcina mare, modificarile facute in mapele din ECU raman nedetectabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oopsy daisy...i'm next.. :) azi mi-a crapat si mie turbina,in mijlocul intersectiei facindu-se verde la stop i-am dat blana si...bufff, noroc cu kisslorand ca era in zona si mia zis ce are ,,bate paleta de la turbina ,miine incepem operatziunea de schimbare si verificare :) ...acum io tind sa sper ca nu e de la cip,sper sa nu fi ramas bucatzi din ea prin alte partzi..ne mai auzim,numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f**k, incep sa ma inrijorez... ce-au inceput sa crape asa intr-o veselie? :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si eu am chip.. masina face 7 ani in decembrie... a avut powerbox de la PSI pana la 60.000km. A urmat chip de la alte 4 firme (a patra este chiar a mea). Am avut si race si normal facut de cei de pe piata (toate chipurile au fost puse in Romania)

Merg cu masina si sport si normal. Am aproape 180.000km si nu am nimic de plans despre masina doar ca sunt cazuri de componente cu fiabilitate mai proasta si daca esti ghinionist sa nimeresti asa ceva ai sanse sa-ti cedeze turbo sau ambreiaj chiar si fara cresteri de putere. Oricum NU sunt adeptul tuningului italienesc care este destul de agresiv facut. Solutia prin TCM germania mi se pare pana acum (dar sunt 100% subiectiv sa spun chiar eu asta) cea mai buna gasita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% de acord cu "ghinion"-ul. Mai sunt si alte implicatii, oricume este un domeniu unde se poate discuta la nesfarsit. Am intalnit cazuri unde in urma unui tuning a aparut o problema deoarece turbina era murdara. Acum e discutabil, chipul e de vina sau nu. La fel s-a intamplat si la mine. Fara chip nici nu m-as fi gandit sa inspectez starea admisiei. Noroc ca am facut asta, mizeria era groaznica. Iarasi, daca patea ceva turbina, era chipul de vina? Da, sunt de acord, chipul poate determina aparitia unei defectiuni. Daca remaparea a fost facuta cu bun simt si cu responsabilitate, defectiunile aparute pot fi puse pe seama altor fenomene care pana la remapare au fost latente. Peste tot se specifica faptul ca dupa remapare masina trebuie tratata cu extra atentie. Asta ar implica perioade de service mai scurte, componente/consumabile de calitate.

P.S.: La T5 exista un fenomen ciudat, dupa remapare turbinele crapa intr-o veselie,; nimeni nu a reusit sa afle cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce au facut alti dar in Ro noi am facut mai multe masini si asta a lui redeagle e prima turbina de care auzim ca se banuie ca a crapat de la chip ... cred ca asta spune multe ... in mod sigur daca mai erau si altele auzeam si noi pentru ca de multe ori lumea ne intreaba daca nu cumva i s-a ars becu' de la far de la chip :banghead:

andREI: Am aranjat mesajul pentru a nu avea tenta de reclama.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

redeagle, tot cu chip-tuning lasi masina?

<{POST_SNAPBACK}>

Nu! De azi de la 12:00 sunt posesorul masinii fara chip tuning. :P Parca plec de pe loc cu frana de mana trasa :P ! Asta e, vad cum se comporta o vreme fara chip tuning iar dupa aceea....... :banghead: !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce au  facut alti dar in Ro noi am facut  mai multe  masini si asta a  lui  redeagle e prima turbina  de care  auzim  ca se  banuie ca  a  crapat de la  chip  ...  cred  ca asta spune multe ...  in mod sigur  daca mai  erau si altele  auzeam  si noi  pentru ca  de  multe ori lumea ne  intreaba daca nu cumva  i  s-a ars  becu'  de  la  far de  la  chip  :banghead:

andREI: Am aranjat mesajul pentru a nu avea tenta de reclama.

<{POST_SNAPBACK}>

Nu a afirmat nimeni ca este de la chiptuning. !!!!! Eu banuiesc ca turbina avea un defect din fabricatie si oricum ar fi cazut mai tarziu (sa zicem pe la 40000 Km). Dar cu chiptuningul s-au creat alte forte si alte presiuni care au dus la ruperea ei mai devreme! Parerea mea!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RedEagle a clarificat cum sta cu banuielile. Daca vor mai aparea post-uri pe tema "De ce", "Cipu' e de vina", "compania X e mai buna" samd voi inchide topicul si sterge post-urile cu pricina. Ati fost informati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!