Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Wow, spiritele vad ca se incing!!!

Eu am afirmat ca pe masina s-a pus chip de PD 140. De ce ? Va spun acum ca sa nu mai existe nici o urma de indoiala! Dupa ce am mapat masina, exact in aceeasi seara a inceput sa patineze ambreiajul (masina mergea de rupea)! A doua zi m-am dus la Aspad si i-am rugat sa-mi faca o versiune mai moale. In ziua aceea cand asteptam pe e-mail fisierul am vazut cu ochii mei schimbul de e-mailuri intre Aspad si UpSolute in care UpSolute intreba daca sigur masina nu are motor PD140, fiindca seria Ecu-lui este aceeasi cu cea de PD140. Aspadul in e-mailul pe care l-a trimis la UpSolute nu a scris tipul de motor. Iar pana atunci UpSoluteul nu facuse nici un chiptuning la un motor PD105. De aici reiese ca primul soft modificat, dupa parerea mea, a fost pentru PD 140. Oricum s-a simtit si pe masina!!!

Dar chiar si asa nu trebuie sa afirmam ca este din cauza chiptuningului sau sa acuzam pe cineva. Este ultimul lucru care mi-l doresc. Din ceea ce s-a intamplat cu masina mea trebuie sa invatam fiecare cate ceva util, nu sa aruncam cu noroi unii in altii!

Acum sa revin la "fiare":

Am vazut turbina desfacuta si am facut si niste poze (o sa le pun pe site cand ajung acasa). E o defectiune foarte ciudata: axul nu este rupt, nici lagarele nu sunt duse, ci in partea de admisie de aer un palet este rupt. Iar paletii au frecat de carcasa turbinei. Banuiesc ce de aceea s-a rupt acel palet.Partea care se freca era pe partea opusa pe unde se duce aerul sub presiune in intercooler. Eu inteleg din asta ca datorita presiunii generate, s-a inpins axul in partea opusa pana s-a frecat de carcasa si normal ca s-a rupt un palet. Daca continuam sa merg cu ea inca 2-3 Km sigur se rupea axul. Eu am oprit-o imediat ce am auzit suieratul.

Partea proasta este ca bucatica aia de palet nu este nicaieri!!!! :offtopic:. S-o fi oprit in intercooler, o fi ajuns in motor, o fi iesit pe evacuare??? :blink: !

Dupa ce o sa pun pozele o sa intelegeti mai bine!

Pana atunci mersi mult de ajutor si va mai tin la curent cu desfasurarea "actiunii"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este exact ce se intimpa cind presiunea generata de compresor nu poate fi preluata de motor, aka surge.

Bucata rupta din compresor se gaseste in intercooler pentru ca acolo este presiunea dinamica cea mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a pierdut un palet si-a pierdut echilibrarea si "grenading" e ce urmeaza de obicei. Ai cam avut noroc (oarecum)

Acel palet era de pe admisia de aer? Sau de pe evacuare? Din ce am citit eu pana acum sar mai des cei de pe admisie. Unde poate fi? De obcei bucatile de metal nu trec de intercooler. Dar eu as scoate toata tubulatura post-turbo si as lua-o la verificat pe langa intercooler. Nu mi-ar placea sa am acolo ceva periculos pentru motor. Daca ajungea in motor aflai instantaneu nici o grija, deci nu e acolo.

PS: Mi-a luat-o Ender inainte... :lol:

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ea nu intra in limp mode in momentul in care simte o presiune prea mare?

Ar trebiu sa-mi dea jos intercoolerul sa vedem daca gasim bucata aia de metal?

Sau sa o las acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel palet era de pe admisia de aer? Sau de pe evacuare?

Pe evacuare se topesc de la EGT prea ridicat, pe admisie se rup de la surge.

andREI: Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu o lasa acolo.

2. Nu intra in limp asa usor. Trebuie log-uri peste log-uri pentru observat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel palet era de pe admisia de aer? Sau de pe evacuare? Din ce am citit eu pana acum sar mai des cei de pe admisie. Unde poate fi?

Da era de pe admisie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar ea nu intra in limp mode in momentul in care simte o presiune prea mare?

au sa o las acolo?

Nu pentru ca diferenta de presiune dintre MAP request si MAP furnizat nu se intinde in timp prea mult.

Vorbim aici de fenomene tranzitorii, virfuri de presiune - spike

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ceea ce zic ender si andREI, este perfect logic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin ceea ce zic ender si andREI, este perfect logic.

<{POST_SNAPBACK}>

Deci ca sa concluzionam un pic, aceste spikuri cine le da? Talpa mea sau chipul?

Sau mai bine zis, aceste spikuri apar si la motoare care nu sunt remapate sau numai apar numai la alea cu softul modoficat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ca sa concluzionam un pic, aceste spikuri cine le da? Talpa mea sau chipul?

Sau mai bine zis, aceste spikuri apar si la motoare care nu sunt remapate sau numai apar numai la alea cu softul modoficat?

Eu zic sa recitesti ce am scris citeva posturi mai sus.

Mai in gluma, mai in serios - si chipul dar si talpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum e interesant de aflat daca i-au pus continut gata modificat pt motorul de 140CP sau i-au modificat continutul original citit din masina.

P.S.: Sa nu uitam cazul lui Oaspetele, care in motorul de 101 CP are soft modificat pt motorul de 130 CP si ambreiajul a inceput sa patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca l-au pus gata facut, fiindca a durat o juma' de zi. Daca era gata facut dura o juma' de ora!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Virfurile de presiune sunt caracteristice unui asemenea sistem (controlul presiunii prin variatia incidentei gazelor pe paletii turbinei)

Chipul accentueaza dinamica aparitiei acestor virfuri de presiune, iar mecanismul VNT reactioneaza mult prea lent pentru a le limita.

Senzorul MAP este de multe ori saturat, adica out of scale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cumva continuturile? ...as vrea sa le verific

<{POST_SNAPBACK}>

Nu le am!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Virfurile de presiune sunt caracteristice unui asemenea sistem (controlul presiunii prin variatia incidentei gazelor pe paletii turbinei)

Chipul accentueaza dinamica aparitiei acestor virfuri de presiune, iar mecanismul VNT reactioneaza mult prea lent pentru a le limita.

Senzorul MAP este de multe ori saturat, adica out of scale.

<{POST_SNAPBACK}>

Bun, am inteles, dar ce e de facut in cazul asta? Cred ca trebuie sa renunt la chip!

Eu am un Passat PD130 de la servici facut la Aspad acum 30000 KM si merge perfect! La ala de ce nu apar aceste probleme????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine si de un pic de noroc. Este o loterie, la motorul stoc sunt mai mici sansele sa crape tubina.

La PD130 turbina este mult mai solida (VNT17)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se va putea trage o concluzie mai corecta dupa compararea fisierului pus in masina cu cel original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine si de un pic de noroc. Este o loterie, la motorul stoc sunt mai mici sansele sa crape tubina.

La PD130 turbina este mult mai solida (VNT17)

<{POST_SNAPBACK}>

Mersi sefu, am inteles. Cred ca renunt la chip!. Oricum e tardiv ca o vand si ii pun softul original, dar macar stiu ca nu o sa aiba probleme cu ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa nu se inteleaga ca la asta duce un chip. Sunt atatea turbine care se duc avand totul stock pe masina (evident inclusiv softu')

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum sa nu se inteleaga ca la asta duce un chip. Sunt atatea turbine care se duc avand totul stock pe masina (evident inclusiv softu')

<{POST_SNAPBACK}>

pe asta vroiam sa insist si eu.. am avut chip la vreo 50k km, si m-a tinut prima turbina pana la 90k si oricum sunt convins ca a avut un defect din fabricatie, pt. ca de-abia dupa a doua turbina am sesizat clar ca cea dinainte avea niste semne de surging dubioase ( chiar dinainte de chip ).. masina a mai facut inca 40k km intre timp si nu are nici o problema ( timp in care s-a tras tare de ea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a gresit nimeni nimic ... mircea (redeagle) a fost cel care a avut ideea asta deoarece a vazut formatul comenzi noastre in titlul careia scria " Octavia 2 2.0TDi 140HP" si asta deoarece cum am mai spus seria de ECU de la masina lui este identica cu seria de ECU de la 2.0TDi ... noi ulterior am mai facut numeroase 2.0TDi si 1.9TDi care aveau aceeasi serie de ECU si nu au fost probleme, si in nici un caz masina lui nu era prima Skoda 1.9TDi/105CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as intelege speculatiile legate de masini calitate A pt vest si B pt est daca ai fi cumparat masina de pe stoc...

Dar din momentul in care ai dat comanda si ai configurat-o prin cele mai personalizate optiuni...si ai mai si asteptat 2 luni sa iti ajunga la tine...e clar ca masina nu a putut fi mai proasta...doar ca sa ajunga la cine trebuie...

Din pacate, in masina ta si-au bagat cam multi mainile si in mod repetat...

Nu o sa fac speculatii legate de cine si-a bagat picioarele, dar asa cum am spus-o, pt mine era destul de previzibil ca va mai pica ceva de pe masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chiptuning : Raman la parera mea ca austriacul nu a inteles din prima ca masina este de 1.9 PD. Si ca urmare a trimis fisierul modificat pentru 2.0PD. Si la noi in tara masina mea a fost prima modificata de 1.9. Cel putin asa mi-ati spus voi!

Dar inca odata repet ca discutia asta nu isi are sensul. Discutam degeaba si nu rezolvam problemele actuale care ma framanta. Putem sa o tinem asa un an intreg. Fiecare spune ce vrea si uite asa nu ajungem nicaieri.Problema este acum sa-mi pot repara masina ca sa am cu ce sa merg. A doua problema este sa plec cu masina din service cu softul original. Dupa aceea vad eu ce mai fac!!

Forumul asta nu e facut sa ne acuzam unii pe altii!!!!!! E facut sa ne ajutam si sa gasim rezolvare unor probleme aparute. Ester omenesc si normal sa mai gresim cateodata, dar ar trebui sa stam stramb si sa gandim drept ca sa putem spune ca am gresit cand este cazul!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!