Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Fiecare masina dupa ce este asamblata este supusa unor inspectii vizuale si tehnice. Unele sunt mai bune altele sunt mai putin bune. Cele din ultima categorie se duc in est. Asta e valabil nu numai la masini! Scuze pentru Off-topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later edit :  :) M-am hotarat , o vand!!!! Dupa ce schimb turbina o pun in vanzare, asa ca daca stiti pe cineva!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ma gandeam eu ca pana la urma aici vei ajunge...

Ma indoiesc ca Skoda face masini de doua categorii respectiv calitate A pt Vest, calitate B pt Est.

Speculatii din acestea se mai faceau pt VW si Audi insa pana la o dovada explicita raman simple speculatii si presupuneri...

Dupa cat s-a "lucrat" pe masina ta aftersale, trebuia sa se intample ceva... B)

Ce vrei sa-ti iei ca urmatoarea masina? Treci pe noul Passat sau incerci o japoneza...? Ca nu te vad cumparand o frantzuzoaica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare masina dupa ce este asamblata este supusa unor inspectii vizuale si tehnice. Unele sunt mai bune altele sunt mai putin bune. Cele din ultima categorie se duc in est. Asta e valabil nu numai la masini! Scuze pentru Off-topic!

Daca tie ti-a crapat turbina dupa multe incercari aiurea de chip tuning nu inseamna ca masina a avut ceva.

Parca tu zicei ca ai avut cip de PD140? Cine stie cit surge a vazut biata turbina ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi, in 10-15000 km ???

si se pare ca logurile au "dat" bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai ghinioane ai avut...dar eu cred ca tot de la chip se trage totul, nu am auzit pe nimeni cu problemele tale. Pana urma uleiul ala care a disparut unde s-a dus ? A fost mancat de motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu deschizi ciclul "chiptuningul strikes again" pt ca si eu am de gand sa imi fac pe viitor...daca nu ma insel ai avut probleme si cu ambreiajul si cu uleiul si mai nou cu turbina...deocamdata sper sa fii doar singurul..si daca o vinzi ce iti iei?tot o skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am asa o senzatie ca nu o sa ia tot Skoda. Am chiar senzatia ca nu o sa ia VAG dar astea bineinteles sunt banuielile mele...

Cat despre necazurile lui RedEagle.. ce sa zic. Unele le-as pune pe seama defectelor de fabricatie (ca de exemplu ambreiajul). Altele pe seama unor lucruri prost facute de exemplu cip-tuning-ul care a afectat turbina zic eu. Desi daca era VNT 15 (care cred si eu) atunci aceea oricum are o reputatie proasta in general. Nu ca daca ai VNT 15 atunci sigur o sa iti crape dar sunt atatea cazuri (nu neaparat la noi) incat nu se pune problema unor simple exceptii de la regula fiabilitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars
Fiecare masina dupa ce este asamblata este supusa unor inspectii vizuale si tehnice. Unele sunt mai bune altele sunt mai putin bune. Cele din ultima categorie se duc in est. Asta e valabil nu numai la masini! Scuze pentru Off-topic!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu cred ca ai inteles !

Masina ta a fost mai intai o caroserie cu VIN pe banda, apoi s-au montat si restul motor, cv, interior .....

Motorul este luat de pe banda, cel care urmeaza ... robotul care il monteaza nu stie ca a fost masina pt RO sau DE !

Intelegi ?

Modificat de warranty_4_cars
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bah, trebuie sa existe si o rata de erori.. nu exista perfectiune.. asta e ai completat statistica, asta nu inseamna sa cedezi nervos acum.

Parca avea si o remapare facuta de upsolute.. poate nu a fost prea bine gandita pt. motorul tau, daca tot e in garantie mai bine pastreaz-o. Vinde-o dupa ce iese.. mai profita cat poti de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mai are cip sau mai este remapata ?Daca da , ar trebui sa faca acelasi lucru si cu noua turbina , nu ?

Asa ca o sa vezi tu dupa si o sa ne spui la ce concluzie ajungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Automotive Electronics
Masina mai are cip sau mai este remapata ?Daca da , ar trebui sa faca acelasi lucru si cu noua turbina , nu ?

Asa ca o sa vezi tu dupa si o sa ne spui la ce concluzie ajungi.

<{POST_SNAPBACK}>

:) Nu e adevarat,s-a intamplat pur si simplu sa cada turbina(probabil a avut un defect de fabricatie).Un asemenea caz la 21000Km este f.rar.Chiar nu are legatura cu remaparea :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Nu e adevarat,s-a intamplat pur si simplu sa cada turbina(probabil a avut un defect de fabricatie).Un asemenea caz la 21000Km este f.rar.Chiar nu are legatura cu remaparea :huh:

<{POST_SNAPBACK}>

Da si nu. Defectele de fabricatie fac sa cada o turbina si in primi 1000 (una mie) kilometrii de rulare. Sau 100.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si va multumesc pentru sfaturi!

Deci sa o iau in ordine :

Masina mai este "chipata". dar dupa cese va schimba turbina se va pune softul original ASAP!

Da, intradevar nu imi voi mai lua VAG de la noi din tara, si momentan o sa imi iau o japoneza (Toyota Avensis 2,2 D4-D, 150 CP, Soll PLus, full). Nu imi place asa mult ca design dar stiu sigur ca e o masina facuta sa reziste.

Astazi ma duc in service sa vad si eu ce a avut acea turbina. Va tin la curent ce ce se mai intampla.

Totusi nu cred ca se datoreaza chipului. Ea a avut o defectiune de fabricatie pe care remaparea a facut sa apara mai repede. Cu alte cuvinte daca nu aveam chip aparea peste 10000 Km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry pt pierdere. De sfaturi, cred ca e tarziu.

Iti uram succes.

Faptul ca acum ceva timp ai pierdut ulei cred ca era un semn al oboselii turbinei. Cred ca turbina a cauzat consumul excesiv de ulei, cell mai probabil pe la "lagare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poti, pastreaza continutul chip-ului in masina pana la intalnire. Ar fi interesant sa-ti citim ce ai in masina si sa o comparam cu originalul. Daca nu-l ai da-mi nr bosch de pe ECU ca sa fac rost de dump original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa-l iau de la UpSolute. O sa le dau un e-mail.

Mersi de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
sper sa nu deschizi ciclul "chiptuningul strikes again" pt ca si eu am de gand sa imi fac pe viitor...daca nu ma insel ai avut probleme si cu ambreiajul si cu uleiul si mai nou cu turbina...deocamdata sper sa fii doar singurul..si daca o vinzi ce iti iei?tot o skoda?

eu cred ca problemele au pornit de la montarea softului de 2.0TDI pentru o perioada destul de buna. A fost greseala celor de la Upsolute ca ti-au dat soft de 2.0TDI pe un 1.9TDI . Cum zicea ender "Cine stie cit surge a vazut biata turbina ... "

Esti cazul nefericit care a avut tolerante mai mici la piesele de pe masina. Asta ti-a facut ambreiajul sa cedeze si acum turbina..

Masina ta foarte posibil sa fi cedat si cu softul original la 50.000km dar si cu chip la 25.000 . Nu ai cum sa dovedesti ca aia sau aia dar s-a intamplat. Vedem pe mobile.de masini care au motorul schimbat la 50-60.000 km (chiar toni gasise asa ceva cand cauta pentru el 1.8T ). Ce e sigur este ca sunt fier si se repara orice problema ar fi. Totul este sa nu ne atasam prea mult de ele.

Cum ti-am promis o sa-ti scriu softul original in ECU. Astept sa-l primesti de la upsolute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea parerea mea e ca vb in necunostinta de cauza ... de la a avea aceeasi serie de ECU de 2.0TDI pana la a avea soft modificat de 2.0TDI e mare diferenta ... e pacat ca ne stii si probabil multi stiu ca nu am avut probleme de genu asta ca altii ... si anume ca turbina sa fie piesa de schimb (mai ales ca nu am facut zeci de masini ci sute) ... in plus daca te documentai vedeai ca problema ambreajelor e generala si se discuta pe mai toate forumurile externe ... crezi ca o afirmatie de genu' "A fost greseala celor de la Upsolute ca ti-au dat soft de 2.0TDI pe un 1.9TDI" e corecta cand nici nu ai idee despre ce s-a intamplat ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a remapat nimeni ... de unde a-ti scoso p'asta ... singura chestie era ca avea aceeasi serie de ECU ca si 2.0TDi si in plus masina a iesit prea tare dupa chip ... si el a crezut ca ii face figuri ambreajul de la chip ca e pt 2.0TDi ... care nu are leg cu realitatea .... am mai facut si alte 1.9TDi/105Cp si TOATE au fost ok ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare si va multumesc pentru sfaturi!

Deci sa o iau in ordine :

Da, intradevar nu imi voi mai lua VAG de la noi din tara, si momentan o sa imi iau o japoneza (Toyota Avensis 2,2 D4-D, 150 CP, Soll PLus,  full). Nu imi place asa mult ca design dar stiu sigur ca e o masina facuta sa reziste.

De unde stii atat de sigur ca o sa te tina? Cumpara-ti masina care-ti place la banii care ii ai, lasa reclamele pentru mase... Altfel, o cumperi cu ideea ca nu o sa se strice niciodata si...

Sacrifici atat capitolul pret (Avensis mai scump decat concurenta) cat si capitolul estetic (chiar tu ai spus ca nu-ti place designul) pentru o ipotetica fiabilitate. Cand o sa ai probleme cu masina, o sa ai o alta "depresie": bani mai multi dati, masina urata... si tot se strica. Ca si cum te-ai casatori cu Muma Padurii pentru averea lui Tata Zmeu, si sa aflii peste un an ca Tata Zmeu a dezmostenit-o :offtopic:.

Desi e posibil sa nimeresti o masina buna, dar tot scumpa si urata o sa ramana. Daca-ti place overall Octavia II mai da-i o sansa. Sunt destui cu Octavia 2 care nu au probleme mari. Si cu orice masina tot ajungi in service... macar din 15k in 15k km.

Iar tuning cu bun simt merita facut pe orice turbo-diesel... asta o spun dupa ~20k km (acuma am in jur de 158k km) de chip de la Voinea... nici vorba de patinare ambreiaj sau chestii de-astea... E drept ca te indeamna sa o conduci mai "sport" si vede mai mult ture in jur de 4000 rpm, dar cu ulei bun si sa lasi motorul sa se incalzeasca, nu ai ce pierde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a remapat nimeni ...  de unde a-ti scoso p'asta ...  singura  chestie  era ca  avea  aceeasi  serie de ECU ca  si  2.0TDi si in plus masina a iesit prea  tare dupa  chip ... si  el  a  crezut ca ii face  figuri  ambreajul  de  la chip  ca  e  pt  2.0TDi ...  care nu are leg  cu  realitatea  ....  am  mai  facut  si  alte  1.9TDi/105Cp si  TOATE  au  fost  ok  ....

Cred ca esti incoerent ... sau nu inteleg eu.

Nu voi ati facut upgrade la motorul de 105TDI cu soft de 140TDI din gresala? Daca da, nu vad unde a gresit Dragos in afirmatia pe care o incriminezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o sa cam am de lucru pe aici...

@chiptuning: Incearca sa eviti afirmatiile jignitoare de tipul "nu stii nimic" samd. Expune te rog "cazul tau" si il vom studia cat de obiectiv putem.

Momentan tot ce stim este ca lui RedEagle i sa dus ambreiajul i sa dus turbina si el afirma ca i s-a pus mapa de TDI 2.0. Tu daca ai auzi doar asta ce ai crede?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!