Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Salutare,

 

Mi-am distrus turbosuflanta la un Passat 1.9 TDI, 101CP, AVB iar acum sunt pus in situatia de a alege o turbosuflanta noua (cea veche nu se mai poate reconditiona, iar varianta cumpararii uneia reconditionate este exclusa). Dintre zecile de oferte gasite pe internet + la distribuitori de piese, m-am rezumat la doua dintre ele. Asadar am gasit turbosuflanta Garrett la preturi ce variaza foarte mult, astfel

 

1) Auto Total, Garrett by Honeywell - 2 660 ron FARA tva, cu piesa la schimb

sau

2) http://www.automert.ro - 2 000 ron tva INCLUS, FARA piesa la schimb, spun ei import Germania

 

 

Ambele turbosuflante spun ei ca sunt noi noute. Eu insa am mari dubii pentru varianta numarul 2, fiind cu 10-11 mil mai ieftina decat ce-mi vinde Auto Totalul, desi am vazut-o frumos sigilata si ambalata dar desi e import Germania pe ea scria fabricat in Italia.

 

Daca exista persoane cu mai multa experienta in domeniu sau care au trecut prin situatii similare, as dori sa stiu ce ma sfatuiti (alti comercianti, pareri despre Garrett, cum pot sa stiu ca-mi cumpar o turbosuflanta la calitatea asteptata etc.).

 

Multumesc anticipat,

Sorin.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa iei legatura cu userul Cipos de pe forum si poate te ajuta el. Mai sunt forumisti care au apelat la el si toata lumea a fost multumita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Alex265,

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe Cipos ti-l recomand si eu. Am schimbat totul in turbina la el si a zis ca 200k km n-o sa am probleme. Plus ca era mai ieftin decat prin alte parti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat legatura cu el, mersi, sper sa-mi raspunda :). Ideea este destul de simpla, vreau doar sa stiu ce sa cumpar...pacat ca e departe de Cluj si masina nu o pot deplasa :), dar sper sa ma lamureasca.

 

Mersi mult,

Sorin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

cum ai luat legatura? suna-l ca nu intra pe forum el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 la recomandarea catre Ciprian si confirm  ca trebuie sa il suni.

Din cate stiu, trimite turbine si prin colet, mai ramane sa gasesti in CJ pe cineva sa ti-o monteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
nicureddogsflo

si la mine a crapat turbina ,am avut limp mode pierdere de putere (nu se mai tura ) si apoi fum mult la spate am vorbit cu dl ciprian (cipos) la telefon azi am  duso . 

ieri sa intimplat beleaua cand veneam de la targu-mures la bucuresti , costa reparatia turbinei  1500 roni cu schimbat interne noi la turbina si garantie 1 an .

maine o iau 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa fie si EGR-ul putin infundat sau ambreiajul.

Daca nu patineaza incearca sa cureti EGR-ul intai, nu ii face rau masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! 

 

am dat si eu de problema ce se discuta aici si am o mica probleca care nu prea stiu cum sa o rezolv.

Mai precis acum cateva zile ,,a crapat turbina,,eram pe autostrada aveam in jur de 180-200km/h(3800-4000r/min)si a bufnit.Motorul s-a oprit instantaneu,Tin sa precizez ca nu am mai pornit-o decat pentru a o urca pe platforma si a mai pornit-o mecanicul penreu a fi sigur ca este turbo(adunat 2-3min)

Acum apare problema ,astazi am fost sa vad daca este gata si imi spune mecanicul ca a pus turbina dar nu i-mi poate da garantie: pentru ca spune el s-a spart interiorul f rau si s-a imprastiat pe tot traseul furtunelor si intercooler.El spunea ca a desfacut totul si a curatat dar nu garanteaza ca a putut scoate tot si aerul poate aduce vreo bucata si sa sparga turbina noua.asta datorita faptului ca viteza a fost  mare si se puteau duce bucatelele oriunde.

Acum va rog sa imi spuneti ,daca el spune ca a curatit si spalat tot traseul turbo exista posibilitatea sa fie vreo bucatica ascunsa pe undeva si sa se intoarca in turbina?

Masina este cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu a  desfacut si chiulasa, nu a curatit tot ce se putea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.

Posesor de Skoda 2.0 BKd.

Situatia este in felul urmator ..am plecat un pic mai tare tr 1 4000tr , tr 2 4000tr si trosc, fum alb .. Motorul un pic cam rece. De ceva timp se auzea un fluierat la turbo .. Din ce am citit , masina mea nu s a turat in aceste momente ..a fost moment de 1 min ..ramas la relanti,tras pe dreapta oprit. Verificat joja ,zero ulei. Platforma, garaj ..si demonteaza tot. Turbina e praf,tot interiorul! Ulei peste tot..intercooer,conducte,pe admisie nu a ajuns. Este posibil sa fi blocat motorul? Catalizatorul daca a luat ulei mai e bun ? Pot curata toate cele cu benzina ? Daca tot s a dus turbo, ii pot monta ceva mai mare si soft dupa ? Multumesc

Si inca ceva .. Ce ulei imi recomandati ? Sa desfac si chiulasa ? Si baia de ulei ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a rupt axu pe partea de evacuare si uleiul a luat-o spre catalizator nu are nimic, se arde si nu o să fie probleme. după ce vei porni maşină vă scoate un timp îndelungat fum alb de la uleiul aruncat dar e temporar si va dispărea.

daca turbina a fost afectată pe compresor(admisie) se va curata/spala tot circuitul de admisie pâna la intrarea în motor, iar daca fulia (elicea/compresorul) turbinei s-a spart si bucăţi din el a ajuns în admisie recomand spălarea întreg traseului de admisie si înlocuirea intercooler-ului ptr a evita că bucăţile rămase din compresor în el să ajung în motor.

iar înainte de a porni motorul de învârte la mâna de două trei ori ptr verificare.

se poate spala cu benzină dar trebuie lasa-te să se usuce bine eventual , spala-te cu apă fierbinte ptr a îndepărta gazele de la benzină si după aceea uscate! sau suflate cu aer.

pentru suport software si hardware las alţi colegi sa îşi dea cu parerea,DAR eu aş merge pe varianta stock(părerea mea)

eu ptr motorul meu pd folosesc de vreo 5 schimburi(x12000km) ulei motul specific 5w40 si sunt foarte mulţumit.

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La turbo poti pune miez de ARL (150 cp de fabrica) in galerie de BKD. merge la ture mai putine, deci e mai longeviva

obligatoriu desfaci toata admisia pana la clapeta de acc. foarte atent verifici prezenta spanului. daca ai mult ulei in intercooler, s.a oprit tot spanul acolo teoretic

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Am desfacut toate conductele admisie si evacuare ,ulei am avut si pe admisie si pe evacuare. Ce ma sperie pe mine si o sa verific, ii dau baia de ulei jos sa i verific bielele. Daca motorul a pierdut tot uleiul si nu mai are presiune calc de injectia te lasa sa il pornesti ? Turbina arata foarte rau, dar nu observ piese lipsa din ea. Ce ziceti ? Sa desfac si chiulasa ? Tnx ..o zi minunata domnilor.

Am sunat la Robnec Bucuresti pt turbo. O sa le propun sa mi faca ceva mai rezistent,poate pe viitor apare si un soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la Cipos turbitehnics, acolo am facut si eu turbina respectiva.

Daca nu se vad paletii sparti la turbina, nu desface chiulasa. Nu are rost sa desfaci baia de ulei, probabil nu ai apucat sa mergi pana s a aprins becul rosu la ulei

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Paletii au fost zob, cred ca de la turatia foarte mare. Am rezolvat, am facut turbina .. As vrea sa desfac si baia de ulei ,am inteles ca astea au probleme si la pompa de ulei doar sa verific. Distributia e schimbata acum 7000 km. Daca umblu trebuie alt kit sa doar curea ? Sarbatori fericite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...foarte rar. Schimbam undeva la 3000 tr. Nu mi pot da seama care sunt cauzele. Unde am facut turbina a zis ca mi a tras ceva din filtru de aer. De luni , o sa ma apuc de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu desface baia de ulei ca BKD nu are problema la pompa de ulei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si incearca alta varianta, nu cipos. Am.schimbat 2 turbine facute de el care au pocnit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut la Marvis in bucuresti ! Sunt buni ? Garantie 1 an . Singura teama care o am e sa nu fie ceva in camera de ardere. Ce ma sfatuiti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nimic , ca daca era batea pistonul in acea bucatica si dadeai de altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!