Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Pai eu n-am fortat masina deloc... am lasat-o usor sa curga pana am gasit un loc de parcare mai sus... plus ca dupa ce am pierdut din putere nu mai ajungea masina nici la 2000 de ture... de aia am lasat-o sa curga pana am tras-o pe dreapta. Oricum zilele astea o sa-si faca mecanicii timp sa-mi dea jos turbina si revin cu concluzia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca iti crapa turbina, Doamne fereste, trebuies sa opresc motorul imediat? Intreb pentru ca am citit aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca incepe si se tureaza singura de sare peste rosu - iti trage tot uleiul din instalatie - da, se baga in treapta superioara si se i-a piciorul de pe ambraj - singura varianta sa o opresti.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca n-am lasat-o sa se tureze foarte tare... inainte sa opresc pe dreapta am observat ca se tureaza si am oprit-o imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci ai scapat.

Nu depinde de tine, lasatul sa se tureze.... cand o i-a pe ulei si-ti trage tot uleiul din instalatie... e treaba de o secunda, doua....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea interesanta e ce faci cand ai DSG si nu merge shut-off valve-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O lasi in viteza si iei contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca incepe si se tureaza singura de sare peste rosu - iti trage tot uleiul din instalatie - da, se baga in treapta superioara si se i-a piciorul de pe ambraj - singura varianta sa o opresti.

Singura varianta este sa-i iau contactul imediat.

Atunci ai scapat.

Nu depinde de tine, lasatul sa se tureze.... cand o i-a pe ulei si-ti trage tot uleiul din instalatie... e treaba de o secunda, doua....

Asa de repete "suge" tot uleiul?!

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, dar bubuie motorul, deoarece depaseste cu mult turatia maxima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca intreb o prostie din puct de vedere tehnic, dar cele discutate mai sus se pot intampla si la o benzinara cu turbo (gen TSI) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar la Diesel ( unul din motvele pt care eu detest dizelul) pentru ca are raport de compresie mare care e capabil sa aprinda prin comprimare vapori de ulei. La benzina,ai luat contactul i-a taiat benzina si scinteia si se opreste instant. Chiar daca incepe sa aspire propriul ulei, raportul mic de compresie 8:1 nu e capabils a aprinda ceva si-asa greu inflamabil cum e uleiul. insa dieselul are 18:1 si aprinde si pacura (face si 800 de grade in compresie in camera de ardere)

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmatoarele simtome la masina:

-scoate fum negru mai mult decat de obicei, cand iau piciorul de pe acceleratie la turatii mari

-am vazut ca are ulei curs prin zona actuatorului

-pe autostrada, nu trece de 180, nu mai vrea sa traga.

-am ridicat capota si cand acelerez se aude un fasait cand iau piciorul de pe acceleratie

Ce poate fi? Vreun furtun crapat?

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar la Diesel ( unul din motvele pt care eu detest dizelul) pentru ca are raport de compresie mare care e capabil sa aprinda prin comprimare vapori de ulei. La benzina,ai luat contactul i-a taiat benzina si scinteia si se opreste instant. Chiar daca incepe sa aspire propriul ulei, raportul mic de compresie 8:1 nu e capabils a aprinda ceva si-asa greu inflamabil cum e uleiul. insa dieselul are 18:1 si aprinde si pacura (face si 800 de grade in compresie in camera de ardere)

Multumesc pentru raspunsul si explicatiile detaliate!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folositi fratilor uleiuri de calitate, nu mai bagati toate prostiile in motoare ca ca frigeti rau de tot cand va e lumea mai draga.

Esti tu atat de sigur ca este din cauza uleiului ??

Explica-ne te rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da; foarte sigur...gandeste ca totul depinde de cum si cat de usor ansamblele aflate in frecare se misca; daca exista forta de frecare mare, atunci si consumul creste, uzura la fel; daca uleiul nu-i de calitate in cazul turbinei, aceasta nu poate asigura functioanre in parametrii in tandem cu cerintele motorului si de aici rezulta acele momente de fortare care duc la uzura si in majoritatea cazurilor cunsum de ulei si carburant.... daca e sa dezvolt subiectul ar fi foarte mult de precizat...

PS. inca ceva ; cand fac o afirmatie stiu ce spun; asta din proprie experienta si din teste; folosesc un tester ptr ulei si vad cu siguarnta care este uzura uleiului dupa un nr de km rulati; cu toate acestea am vazut si ce uleiuri sunt pe piata...

Modificat de sorinacio70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,PS. inca ceva ; cand fac o afirmatie stiu ce spun; asta din proprie experienta si din teste; folosesc un tester ptr ulei si vad cu siguarnta care este uzura uleiului dupa un nr de km rulati; cu toate acestea am vazut si ce uleiuri sunt pe piata... ,,

As fi tare interesat de un astfel de tester cine il produce si cum efectueaza testele . Din pacate firma la care lucrez apeleaza la laboratorul Petrom-Omv de la Brazi si chiar as fi interesat sa il vad la lucru .

Scuze daca sunt off topic.

Modificat de cosad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca tu ai facut teste si stii ce spui spune-ne si noua de unde sa luam 'uleiuri bune'? Eu pun ce recomanda producatorul, il schimb la timp, schimb absolut toate filtrele la fiecare revizie si tot mi-a picat turbina... si asta la doar 2 saptamani dupa ce am efectuat ultimul schimb de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tester e acela? Tare as vrea si eu sa stiu ! Hm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update la situatia mea. Am 'scapat' cu turbina (paletele facute varza) + intercooler + schimb ulei, filtru ulei si aer + curatare admisie de ulei :)

Pam Pam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, de vreo saptamana am si eu prob cu passat-ul meu. si-a pierdut puterea adica cand o calc se tureaza dar nu mai are sfacul ala al ei.sa fie de la turbina....am verificat maf-ul l-am curatat un pic, toate electrovalvele functioneaza, furtunele sunt in regula, actuatorul de la turbo deschide, fum nu da de nici o culoare.......de la ce sa fie oare. Daca a avut cineva problema asta sa puna un post cu vreo rezolvare ceva. ms frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti patineaza ambreiajul. De obicei cand masina se tureaza si nu trage e de la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De patinat nu patineaza ambreaju dar cand plec de pe loc are vibratii (masina) si la relanti vibreaza un pic e posibil sa fie volant sau ambreaju.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare sa vezi ce posibile erori ai stocate si daca tremura, da e posibil sa fie si volant sau ambreiajul,dar la tremurat la relanti mai mult volant,am patit-o.Pornesti greu de pe loc din cauza tremuratului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da pot sa zic ca pleaca greu, cu un tremurat mai accentuat....cred ca e volant (am pus-o de vreo 1500 de lei ) de asta nici nu trage cum ar trebui. iar daca schimb volant cred ca e bn sa schimb tot chitu ambreiaj (placa+disc+rulment) si volant.....bineinteles daca sunt bani. Am vazut un chit misto VALEO cu tot cu volant in jur la vreo 2200 de lei......e bun sau e chinezarie. La tine cat a ajuns "terminatoru"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat tot acum vreo 2 ani ,volant si ambreiaj SACHS si m-a costat 2400 lei cu tot cu manopera.Trebuie sa fi atent de unde sa cumperi piesele ca mai sunt si turcisme sau chinezarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!