Jump to content

cwr
 Share

Postare recomandată

Salut

am montat toate piesele ieri, inclusiv curatat tot.

dupa o scanare cu vcds am urmatoarele pene:

 

 

Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 016 F    HW: 028 101 139 1
  Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG  6201
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 264310139112D62ECEF-8073
2 Faults Found:
 
16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) 
            P0113 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 204.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Temperature: 0.9°C
                    Temperature: 1.8°C
 
16622 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31) 
            P0238 - 000 - Signal too High
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 204.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.86 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Absolute Pres.: 142.8 mbar
                    Absolute Pres.: 2182.8 mbar
 
 
Readiness: 0 0 1 1 1 
 
Am verif debitmetrul, dar nu se vede nimic.
Senzorul pt presiune turbo l am suflat,atat... ce sa fie?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pornit-o,erorile le-ai sters si reapar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca am ramas fara baterie. N am reusit sa o pornesc... Schimb maine bateria si o sa ii dau cheie. Motorul se invarte de la fulie. Penele le am sters dar raman .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehh .. Sa va povestesc:

Motorul blocat... De la fulie s a invartit foarte putin. O sa demontez chiulasa.. Dar se pare ca este o intreaga legenda acolo !! A mai demontat cineva

Din ce observ chiulasa nu se demonteaza echipata nu? Sau gresesc? De ce dispozitive am nevoie pt a cala axele cu came ? Va multumesc

Cand spun echipata ma refer la axe cu came ,injectoare .. Am demontat aproape tot ce are legatura cu chiulasa. Sunt la desfacerea ei de pe bloc . Suruburile sunt sub axele cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, trebuie sa dai la o parte cei 4 culbutori mari care apasa pe injectoare.

O parte din suruburile chiulasei le vei gasi sub suruburile de la axa cu acei culbutori

 

suruburile cu rosu sunt insurubate in capul unor suruburi corespondente celor verzi. VW a folosit un sistem surub in surub.

post-17228-0-31755100-1419884623_thumb.j

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos andrei.

Daca desfac acei culbutori mari de pe injectoare, trebuie facut din nou reglaj la injectoare ? Mai am o intrebare .. In fata , exista un plastic intre axele cu came si chiulasa,care observ ca nu se desface daca nu dau jos fuliile de la axele cu came. Zic bine ? Fuliile sunt mobile prin cele 3 suruburi ..are importanta montarea lor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie refacut reglajul la injectoare.

dai jos fuliile axelor de la piulita centrala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum blochez axele andrei ? Exista dispozitiv ? Iar acel reglaj spune mibte rog in ce consta pt injectoare? E vorba doar de reglaj joc sau preaiuni si alte aleaUff

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, scuze ca ma bag si eu in seama, dar mos craciun mi-a adus o accentuare a zgomotului „obisnuit” zic eu al turbinei.

Am un Leon 1.9 TDI BXE de 105 CP cu TCM Turbo la 135 sau 140 CP, aparent are turbina KKK din cate am citit eu. In momentul de fata masina are 110,000 km reali si este cumparata de la reprezentanta din Romania (exemplarul expus, primul adus).

„In mod normal” zic eu, turbina se auzea ca un vajait fin, nederanjant, il sesizam mai ales dimineata cand urcam un deal cu panta mare si motorul rece.

OK, recent (1-2 saptamani) acest zgomot s-a accentuat ca durata, intensitatea si caracterul mi se par similare.

Am schimbat ieri antigelul caci masina am cumparat-o in 2012 si nu tin minte sa-l fi schimbat vreodata. Cu aceasta ocazie, fiind dat jos scutul, am sesizat un racord murdar intre 2 tuburi negre in partea dreapta jos a motorului. Pe scut nu era nicio pata de ulei, doar mizerie uleioasa in jurul acelui racord. Ca si consum de ulei, intre 2 revizii efectuate la 1 an si 15-16.000 km, a scazut de la maxim la o [cenzurat] peste minim fara a suplimenta o picatura in acest interval. Masina trage in continuare si aparent se tureaza normal sub rezerva temperaturilor scazute.

Mecanicul meu se intoarce din vacanta pe 12.01, iar in alta parte nu ma mai duc decat pentru maruntisuri precum acel schimb de antigel caci am vazut destui idioti de talie cosmica, in special la Seat Iasi care strica tot ce prinde si un altul care mi-a pus ulei cu nemiluita de am scos 350 ml.

Intrebarile sunt:

-ar trebui sa ma gandesc la un schimb de turbina (cu Garret noua) sau la o reconditionare? 

-pot sa continui sa merg cu masina prin oras, fara drumuri lungi extraurbane, inca 2 saptamani sau sa o trag pe dreapta cat de curand?

Modificat de panteraroz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi simptome au foat si la mine. De cateva saptamani fluiera rau, si uite ca a pocnit si se pare ca a facut ravagii mari. Parerea mea e sa o verifici inainte sa crape. Fara demaraje bruste, fara demaraje cu motorul rece. Curand te lasa ..ia masuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu prin vajait fin inteleg un zgomot sub intensitatea celui al motorului si acoperit de AC la maxim, se manifesta preponderent in primele 2 trepte de viteza si schimbare intr-a 3-a, dupa ce se tureaza motorul nu-l mai aud. Caracterizarea zgomotului necesita atentie, muzica oprita, AC oprit. Nu fluiera rau, nu are modificari de putere sau turare. 

Momentan nu pierde ulei la acel racord, e murdar si atat, pe scut nu era nicio pata. Oricum o sa merg sa o verific si, dupa caz, inlocuiesc sau reconditionez profesional dupa recomandarea mecanicului. Ideea era daca ma pot folosi de masina in mod normal inca 2 saptamani sau sa ma astept sa pice maine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat. Se pare ca motorul meu a fost plin de ulei si de aceea nu am reusit sa il pornesc. Poate pe viitor va este de folos aceasta info. Trebuia sa scot bujille si sa ii dau la automat. Asta este ,munca si iar munca. Ajutati ma si pe mine cu info: la ce cuplu strang suruburile la chiulasa ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua, am și eu o mica mare problemă dacă pot spune așa. De câteva zile, la treapta 1 și a doua nu m-ai trage bine, iar in celelalte trepte nu mai are acel zvâc, daca pot spune așa.

Daca o turez mai mult în prima treapta am mult fum negru, iar cand dau a doua și o turez, da semn ca și cum s-ar ineca si la fel mult fum. Dar dacă o accelerez ușor, nu mai e la fel. Merge binișor, dar nu are acea vlaga.

Dacă stau la relanti cu capota ridicată si accelerez iese un puțin fum negru din zona turbinei. Nu aud nici un fel de zgomot metalic in turbina, e același sunet ca și inainte.

Motor 1.9 Tdi, 105 Cp, cod motor BLS cu filtru de particule.

Modificat de Kostelinho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Scanare de erori si log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ajung la un tester, voi sta linistit cu masina. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In prima faza inspecteaza tubulatura groasa/itercolerul, apoi cum s a spus tester/log in mers/BS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua, vin si eu cu o problema.

La mine turbina fluiera destul de tare acum cateva zile, am desfacut pe acolo ca imi baga gaze in masina si credeam ca e spart flexibilul.

Acolo am vazut ca defapt era sparta conducta de la racitorul de gaze, eu avand egr anulat am decis sa pun o garnitura inchisa sa scap de teava sparta.

Toate bune si frumoase, gaze nu mai baga in masina dar... acum nu doar ca fluiera turbina, mai exact turbina mea zbiara.

De la ce sa fie? Oare sa se strice iar?

Din caz ca se strica iar, ce turbina imi recomandati sa mai pun? Mentionez ca turbina originala am dus-o la curatat, cand a desfacut-o a constatat ca vanele de la geometria variabila erau indoite toate.

Am reconditionat turbina la recomandarea lor, am mers in jur de 5km cu ea si s-a gripat axul, problema era de la o saiba care a prins-o (nu cred ca din vina mea pentru ca nu eu am asamblat turbina).

Am pus dinou turbina (a2a oara), masina scotea fum destul de mult, am sunat, le-am zis, si am primit raspunsul ca sa merg la un drum mai lung ca am ulei pe toba.

Am mers pana in baia mare si la intoarcere s-a rupt axul in turbina (am ajuns pe la 3dimineata acasa), am sunat si i-am spus de cele intamplate, urmatoarea zi am dus-o dinou, a reconditionat-o dinou.

Am montat dinou turbina (a3a oara), dupa reconditionare a mers in jur de 6...7luni aprox 7000km si dinou s-au uzat bucsele si fum gros dupa mine.

Am hotarat sa raman cu paguba si am luat una sh din anglia, avea joc destul de mic, chiar foarte mic, aceasta a mers in jur de 20...30k km di acum face cele spuse mai sus.

In cazul in care se mai duce ce turbina sa ii mai pun ca deja m-am saturat de turbine ?, nu de alta da deja o stiu demonta si monta cu ochii inchisi ?.

M-am gandit sa pun ceva turbina mai mare de data asta daca mai cade, a mai pus cineva pe un bkd?

Sau daca stie cineva de unde sa provina acel zbierat.

Mentionez ca la mine fluiera destul de tare incepand de la relanti, de pe la 1200 de ture deja zbiara iar de pe la 3000 de ture revine iar la fluierat, deci nu dispare deloc fluieratul.

Nu e un fluierat de ala cum ar fi normal, e un fluierat de ala deranjant, e prea de tot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica presiunea de ulei, traseul de conducta la turbina, nu e normal ce se intampla, cred ca ungerea e deficitara in acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai verificat odata ungerea dar am sa mai verific inca odata, ce e drept nu am masurat si pesiunea, ce presiune ar trebui sa am acolo 0.6bar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ca sa va dati seama despre ce vorbesc am facut o inregistrare, sunetul este extrem de tare ( cel putin pentru mine), pe langa asta mentionez ca inregistrarea e efectuata din interiorul masinii cu geamuri inchise.

Incaa un lucru care am observat chiar azi dar de care nu pot fi 100% sigur pentru ca verificarea am facut-o cu un amarat de obd bluetooth elm327 nu ma pot increde in el, cand o sa am timp o sa verific si pe vcds, presiunea dupa 2300...2400 de ture presiunea urca la 2.5bar asta ar insemna 1.5bar real, totusi nu cred ca ar fi chiar asa mre problema (am un ecu cumparat la care din cate am inteles ar avea ceva update, in orice caz nu cred ca ar trebui turbina sa faca asa).

Pe inregistrare se aude mult mai incetut, ganditi-va ca in realitate se aude de vreo 5ori mi tare, daca observati mai spre final se aude si mai ciudat, cateodata face asa urat de imi vine sa trag pe dreapta.

Voce 041.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma cred ca o sa am de imormantat o turbina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ai un ghinion fantastic ori e o problema la sistemul de ungere, sau poate chiar chiptuningul de care amintesti e prost facut si iti distruge turbina. 1.5 bar pare f mult, cati cainar trebui sa aiba masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 3 ori s-a dus fara acest soft, asta ar fi a4a cu ecu softat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!