Jump to content

GOLF IV


Cosmin P.

Postare recomandată

Am cumparat recent si eu un Golf IV din 1997, 1.6 SR 160.000 km...pana acum sunt nebun dupa ea, o iubesc.Momentan masina se afla in service pt revizii...am schimbat urmatoarele: planetara fata stanga, placute frana TRV fata spate, Filtru aer/polen/ulei si benzina, kit distributie, kit protectie amortizoare urmand sa cumpar niste boxe decente pentru ea si verificarea RAR+ cele necesare obtinerii numerelor definitive!O sa incerc sa uploadez niste poze facute cu telefonul, unghiurile nu sunt excelente...hope you'll like it!

post-75793-1284050249_thumb.jpg

post-75793-1284050269_thumb.jpg

Link către comentariu

post-75793-1284050449_thumb.jpg Am uitat...indicatorul de viteza este dat cu 20 km/h in urma exemplificand merg cu 50km/h in bord imi arata doar 30 km/h, intrebarea mea este:Partea electrica este de vina sau trebuie "tras" doar acul?Va multumesc

Motorasul!

post-75793-1284050715_thumb.jpg

Primul meu pasager oficial :icon_thumright:

post-75793-1284050892_thumb.jpg

Si o poza cu emblema VW

post-75793-1284050899_thumb.jpg

Modificat de Cosmin P.
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos .

Trebuie un VCDS si in "Output test" pe Instruments - scoti acul si il pozitionezi unde trebuie.

Doar atat .

Link către comentariu
Sa o stapanesti sanatos .

Trebuie un VCDS si in "Output test" pe Instruments - scoti acul si il pozitionezi unde trebuie.

Doar atat .

Te rog frumos vb ca unei persoane care nu stie despre masini...it's my first time!Mersi mult!

Link către comentariu

Deci:

1 - trebuie sa ai pe cineva care are o interfata de diagnoza (VAGCOM)

2 - trebuie sa desfaci ceasurile de bord sa ai acces la "acul vitezometru"

3 - celui cu diagnoza ii zici sa iti faca un output test pe intrumente (stie cu siguranta)

4 - cand esti pe output test si verificati calibrarea "acelor" il pozitionezi unde trebuie .

5 - inchizi la loc ceasurile de bord , le repozitionezi in bord cu suruburile aferente dupa care pleci la un test in mers

Asta este tot .

Sper ca ai inteles

:cool:

Link către comentariu
Deci:

1 - trebuie sa ai pe cineva care are o interfata de diagnoza (VAGCOM)

2 - trebuie sa desfaci ceasurile de bord sa ai acces la "acul vitezometru"

3 - celui cu diagnoza ii zici sa iti faca un output test pe intrumente (stie cu siguranta)

4 - cand esti pe output test si verificati calibrarea "acelor" il pozitionezi unde trebuie .

5 - inchizi la loc ceasurile de bord , le repozitionezi in bord cu suruburile aferente dupa care pleci la un test in mers

Asta este tot .

Sper ca ai inteles

:cool:

Ok iti multumesc foarte mult!O sa merg maine la prima ora! Mersi foarte mult!

Link către comentariu

Cred ca e de ajuns sa-l rotesti pana pe pozitia maxim si de acolo sa-l fortezi un pic cat sa patineze pe ax ,il readuci la zero si atat. eu asa am facut sa-mi indidice viteza exact ca pe GPS, efectiv am dat acul sa plece de sub zero.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu

Welcome to the club, s-o stapanesti sanataos si cati mai multi km. fara incidente neplacute.

PS: din primele poze arata foarte bine pt. o masina din 97`

Cheers

Link către comentariu

Sa-l conduci sanatos cat mai multi km

Imi place ''alarma'' masinii :cool: .Si eu am una ,numai ca are vreo 65kg

Link către comentariu

sa il stapanesti sanatos; si eu am avut 1.6 SR in 8 valve si vreau sa zic ca am vandut golful la 193 000 Km in stare foarte buna si merge si acum fara probleme si cred ca a trecut de 250 000 Km. Daca ai grija de motor (servisare la timp) te va tine mult si bine. Fisele de la bujii si bujiile sa le verifici, conteaza mult in functionarea motorului. Si la un consum de ulei cam 1L la 15 mii Km sa te astepti, e ceva normal pentru acest motor; iar daca vrei si putina sportivitate, sprint in afara, schimba la 5000 de ture si e ok. In Germania am atins 200 Km/h cu el, mai mult nu poate.

enjoy!

Link către comentariu

Desi mi s-a parut excelenta la "atingere" prima oara cand am condus-o cred ca maine voi fi uimit avand in vedere ca toate consumabilele au fost schimbate si adaptate cat de cat pentru plaiurile noastre, aseara mi-a recomandat un taximetrist o instalatie de gaz, voi ce parere aveti, mie unu mi se pare bomba pe roti mai ales ca masinuta are garda lasata arcuri sport si e putin cam rigida...astept opinii!

Link către comentariu

Logic...dar sti pretul gazului este foarte mic...numai ca iti strici motorul si exista si riscul de a face boom!No way.Pozele cu interiorul si exteriorul mai tarziu putin dupa ce o scot din service!

Link către comentariu

Nu am auzit de niciun caz pana acum sa explodeze,sunt multe firme acum...ai de unde sa alegi.

Am vazut modele care au butelia in locul rotii de rezerva.

Link către comentariu

Revin cu o poza de pe plaiurile mioritice!Langa sibiu undeva la 40 de km...in ziua aceea am ramas si fara planetara! :( Acum totul este bine, astazi m-am dat cu ea toata ziua merge ceas :rolleyes: :Driver: In legatura cu instalatia de gaz, m-am documentat putin asta insemnand ca m-am dus la cineva care se ocupa cu asa ceva si m-a lamurit cu o chestie..."NU pune asa ceva pe masina" :lol: .Urmeaza sa dau comanda la niste boxe Blaupunkt/JVC cu diametrul de minim 1300mm(deoarece a avut boxe in spate si acum sunt doua cratere)!Noapte buna VW forum!

post-75793-1284149327_thumb.jpg

Link către comentariu
Dar boxele de pe spate ma rog gaurile nu sunt de 16.5 ?

La ultima masuratoare desi era seara si nu se vedea prea bine sunt sigur ca este 13.5 mm, apropo astea sunt facute de fosta proprietara a masinii...O sa refac masuratorile dimineata si revin cu un raspuns 100% sigur, dar pana atunci voi ce marci, tip/putere de boxe mi-ati recomanda!Va multumesc!

Link către comentariu

Pai iti zic eu la unele care ma gandeam si eu dar depinde si ce dimensiune ai. Pe astea le`am auzit si suna foarte foarte bine dar sunt 16,5.

post-69509-1284154065_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Vezi ca a fost dat innapoi kilometrajul. Din cate stiam, problema asta aparea doar la audi, dar, se pare ca apare si la vw. In fine, incearca sa scoti acele si sa le pozitionezi corect (nu garantez ca va merge, am incercat la un audi a6 si nu a mers ).

Link către comentariu

Lasa in pace gazul ca nu e o masina sa zici ca mai de mine ce consuma! Pune-i niste jante originale de 15 sau 16 si da jos stopurile alea si pune unele originale ca cele din poza.

Am condus si eu una la fel din 99 in 2 usi cu 200.000 pe ceas si chiar mi-a placut. Sa o stapensti sanatos!

post-37459-1284898758_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Frumoasa masina :icon_thumright: Stopurile arata bine :icon_cool:, se camufleaza pe masina si nu iti sar in ochi ca si cele originale (rosii). Niste faruri de GTI (sau smoked-same thing) si poate o folie ca sa fie masina o bomba neagra. :icon_thumright: ...parerea mea.

Sa ai parte de ea !

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Sper sa nu se supere moderatorii...dar de acum incolo masina mea este de vanzare, cei interesati PM me!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!