Jump to content

Probleme cu senzorul de presiune cauciucuri


28victor
 Share

Postare recomandată

acum ca ai codat-o, daca e ok, atunci pune firul la loc.

 

 

Nu reusesc sa scot papucelul, a ramas prins in mufa :( vreo sugestie cum as putea sa-l scot afara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    18

  • Al Bundy

    11

  • Hayate

    9

  • @DRI@N

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Scoti afara mufa de la ABS, deblochezi mufa ca sa poti scoate pinii, apoi scoti pinul...cel mai usor cu o scula speciala.

 

La indirect TPMS asa cum ai tu, adica fara senzori in roata - prin intermediul senzorilor ABS, codarile se fac doar pe ABS si pe ceasuri (nu si pe CAN).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu o sa ii fie usor nici cu un depinator... avand in vedere ca a iesit firul din pin, doar sa incerce sa-l impinga cu altceva subtire, pe langa depinator.

 

acum am vazut ce a codat... pai ai zis ca merge dupa codare - Mihai, ti-am zis sa codezi pe ceasuri.... pe 17, nu pe can gateway.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am TPMS direct si la anvelopa spate stanga pierd foarte repede presiunea (aprox 0.7bari in 2 zile), problema ar trebui sa fie de la supapa (pana e exclus)? In acest caz, este o supapa speciala sau este una standard? 

Ma puteti ajuta, va rog, si pe mine cu un raspuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata un senzor. Codul pentru supapa metalica este 4D0601361, costa aproximativ 82-120 lei, depinde de unde o cumperi.20130730_204823.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hayate: Multumesc frumos. Bine de stiut ce sa caut. 

 

@F l o r i n: Scuze, nu am vazut raspunsul tau in prima faza. Suspectez valva, avand in vedere si varsta (~9ani). Anvelopele sunt noi, puse de foarte putin timp si la o inspectie vizuala nu par a avea intepaturi. Oricum, o sa incerc intai la o vulcanizare si vad apoi daca e de cumparat sau nu valva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea de service scrie ca se inlocuiesc la fiecare 6 ani senzorii din anvelope...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt chiar asa de ieftini, ca sa ii inlocuiesti daca nu s-au stricat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Si eu am zis la fel. Astept sa nu mai functioneze ca sa ii schimb, mai ales ca unul costa cam cat o anvelopa. 

O sa trec zilele astea pe la o vulcanizare sa vad exact ce are, si poate scap doar cu valva de inlocuit.

 

LaterEdit: Am mai gasit varianta asta: Tire Pressure Sensor Refresh Kit. Ar putea fi folosita? 

Modificat de rufus15
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e defect, nu are cu ce sa il ajute capacel si ventil nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salut baieti, sa incep cu inceputul, Passat B7 TDI 140 CP, CFFB 2014

Ziua#1:

- prima cheie de dimineata, piiiing, "Preassure monitor sensors currently unavailable", palpaie intermitent senzorul, dupa care ramane aprins. Ma uit mai bine nici temperatura exterioara nu era afisata...am incercat sa dau store, nu poate sa stocheaze presiunea...

- a doua cheie, exact acelasi lucru, Senzori presiune pneuri,  dar in plus de aceasta data ,si martor motor aprins(aprins si atat, nici un mesaj vizual sau acustic).

- Pus testerul VCDS, o versiune mai veche 12.12 si nu l-am putut conecta nicicum, dau fuga la mecanic, si resuseste el cu un Delphi. Va rog vedeti pozele. Eroare ABS, Climatic si Climatronic, Ambient temperature sensor circuit high input, si bineinteles senzor temperatura exterior. 

Ziua#2: 

- borna jos de pe baterie, schimb senzor temp ext cu unul nou, original, 90lei, exact la fel, nu citeste temperatura...

- piiing, Senzorul de citire semne circulatie, currently unavailable. Aici nu am nicaieri eroare in bord, doar o informare. 

- martor motor tot aprins, exact ca in prima zi. 

- ABS-ul nu este aprins in bord...

Ceva pareri, atat de corelate sa fie intre ele acestea toate? Masina asta nu a avut nici un bec aprins in bord de cand am cumparat-o...

2019-10-11 09.56.00.jpg

2019-10-11 10.06.49.jpg

2019-10-11 10.07.33.jpg

2019-10-11 10.07.44.jpg

2019-10-11 10.09.02.jpg

2019-10-11 10.16.42.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare completa cu un vcds, postez-o, sa ma uit pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm...mister rezolvat. 

Aparent am avut un rozător, care a pus in scurt multe circuite din mașină, far dreapta, senzorii de ABS, camera video spate, senzorii ambientali și exterior de temperatură, deci balamuc. A ajuns chiar si la un fir de la supapa de vaccum...dar roase ciudat, străpunse și in scurt, nu roase de tot, în consecință destul de greu de dibuit, dar după 5h de manoperă și 450 de ron, totul este ca la început. 

Cică am fost norocos că nu s-a prăjit vre-un modul...cred că da. 

@F l o r i n mulțumesc pentru interesul acordat! Mă înclin! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!