Jump to content

Probleme cu senzorul de presiune cauciucuri


28victor
 Share

Postare recomandată

Tii apasat pe buton!

 

Mersi. Am apasat pe buton dar se pare ca trebuie tinut vreo 3 secunde si e ok. Cat traiesti inveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    18

  • Al Bundy

    11

  • Hayate

    9

  • @DRI@N

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna ziua vin cu o nelamurire: am buton pt presiune roti doar ca nu mi sa aprins nici o data am schimbat si roti etc. Si nimic.

Am facut codarea in 03 abs brakes si am adaugat la 2325+2048 si mi-a dat 4373. dupa care nu mi s-a mai aprins becul pt presiune din bord (!) (cv de genul) si imi dadea si eroare la adaption la reset chanel.

Acuma ma intreb probabil il aveam activat?

Mai mentionez ca in 46 central conv. in coding la byte 17, bit 5 am bifat cv de genul tyre pressure monitoriing (TPMS-PR-7K37K57K5) not installed/ inactive. iar daca il debifez imi apare eroarea in 65 tire presure de genul:

01325-Control module for tyre presure monitoring

005- No or incoresct basic setting +

+ inca o eroare in can gateway:

01044 - control module incorectly coded 000 intermitent

Iar daca le as sterge tot reapar

Am pus poze pt a intelege mai bine!

Multumesc

post-84603-0-39052000-1407484111_thumb.j

post-84603-0-33060200-1407484166_thumb.j

post-84603-0-21575500-1407484185_thumb.j

Modificat de Sebastyan. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzori de presiune pe roti sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am butonul respectiv. Si martor in bord.

Modificat de Sebastyan. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te intreb de senzori la roti-ceea ce banuiesc ca nu ai. Exista 2 sisteme-unul cara ia semnal de la abs iar celalalt care ia semnal radio de la senzori. Ptr primul sistem se codeaza pe abs ptr cel de-al doilea se codeaza pe can plus ca exista modulul in lista de adrese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai senzori de presiune in fiecare roata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu am...

Dar daca aveam acest sistem bazat pe senzorii din roti (si nu am senzori in jante), nu ar trebui sa imi tiuie la fiecare pornire cum a patit un coleg in cateva postari anterioare?

Eu am butonul iar daca il tin apasat mai mult de 2 sec face un blink dar de avertizat nu m-a avertizat niciodata, si am schimbat si roti si etc... iar cand am adaugat 2048 la abs brakes mi-a mers codarea dar mi-a dezactivat sistemul.

Stima

Modificat de Sebastyan. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scade 2048 si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu tot sistemul acesta si nu m-a avertizat niciodata. In ce conditii ar trebui sa o faca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand scade presiunea intr-o roata mai mult de 30 %.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topic-ul si am inteles cei cu cele 2 sisteme. A mea asa a venit din fabrica si nu cred ca ii puneau butonul degeaba, mai ales ca celelate butoane functioneaza. dilema era determinata de faptul ca nu m-a avertizat niciodata. E drept ca nici nu s-a indeplinit conditia asta â, dar o sa verific faca functioneaza. multumesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, vezi cand ai o roata cu presiune mica si sa mergi constant mai mult timp - fa o scanare sa vedem daca ai sistemul via senzori roata sau via senzori ABS.

 

cel via senzori roata e mai precis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu am senzori roata.. Am vazut cand schimbat cauciucurile. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci ai sistemul via senzori ABS - trebuie sa fie presiunea mica in anvelopa si sa mergi ceva cu roata asa, ca sa iti aprinda martorul in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
ovidio2_materassi

Da ... si la mine a aparut problema cu martoru senzorilor de la roti dupa ce am depistat 2 cuisoare in acelasi cauciuc. Am reparat cauciucul dar eroarea din bord n-a mai disparut. Am deja mai bine de 4 luni de cand merg asa. Am sa mai incerc sa mai reglez odata presiunea cauciucurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ai asteptat 4 luni sa ne intrebi daca le setezi iar la "default"??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidio2_materassi

Pai vazand k nu e o problema atat de grava, cand am sa merg urmatoarea data printr-un service am sa rezolv si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

 

Am montat si eu butonul de TPMS acum ceva vreme (pentru metoda indirecta). Am facut codarile, totul parea in regula. Nu mi s-a aprins becul nici cand am trecut de la cauciucurile de vara la iarna nici cand am trecut de la cele de iarna la cele de vara (am considerat ca totul a fost in regula).

 

Astazi cand am facut un scan am observat urmatoarea eroare:

Address 03: ABS Brakes (J104)       Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
   Part No SW: 1K0 907 379 AT    HW: 1K0 907 379 AT
   Component: ESP MK60EC1   H30 0105  
   Revision: 00H30001    
   Coding: 113B200D092400FB881104E7901B0051350000
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 840D7DB4070080E
 
1 Fault Found:
02214 - Tire Pressure Warning 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 239
                    Mileage: 161055 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.14.18
                    Time: 13:35:23
 
             Freeze Frame:
                    Count: 3
                    Count: 0
                    Count: 4608
                    Count: 397
                    Count: 43008
                    Count: 0
                    Count: 254
                    Count: 0
 
Sa inteleg ca am o problema cu presiunea? sau nu e montat bine butonul? Dar in bord de ce nu s-a aprins becul de roata dezumflata?
 
I-am dat clear la eroare si la urmatorul scan a aparut asa:
Address 17: Instruments (J285)       Labels: 5K0-920-xxx-17.clb
   Part No SW: 5K0 920 871 A    HW: 5K0 920 871 A
   Component: KOMBI         H03 0406  
   Serial number: 00000000000000
   Coding: 170B00
   Shop #: WSC 00028 028 00311
   ASAM Dataset: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09 A04089
   ROD: EV_Kombi_UDS_VDD_RM09_VW36.rod
   VCID: 2C5D7514471028E
 
1 Fault Found:
12658432 - Function Restricted due to Missing Message(s) 
          U1111 00 [009] - -
          Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 6
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 161870 km
                    Date: 2016.14.01
                    Time: 19:15:06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate nu ai activat bine pe ceasuri - cand apesi butonul, iti face beep si aprinde/stinge martorul din ceas ? daca nu, inseamna ca nu e codat corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face asta. Care ar trebuii sa fie codarea corecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra pe Long coding la ceasuri si o sa ai bifa pt TPMS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca am TPMS direct si la anvelopa spate stanga pierd foarte repede presiunea (aprox 0.7bari in 2 zile), problema ar trebui sa fie de la supapa (pana e exclus)? In acest caz, este o supapa speciala sau este una standard? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am facut setarea asta de aici:

post-43907-0-76473400-1429530590_thumb.p

Am luat-o din link-ul acesta: http://www.myturbodiesel.com/wiki/tpms-activation-reset-and-disable-coding-with-vcds-mk6-vw/

 

S-a aprins becul in bord.

 

Acum am o problema cu faptul ca mi-a sarit firicelul din ABS (am vrut sa vad daca e pus bine si cand am tras de el a ramas papucelul inauntru). Am incercat sa fac reset dupa procedura asta:

post-43907-0-15773500-1429530667_thumb.j

 

Si becul tot ramane aprins.

 

Ce gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum ca ai codat-o, daca e ok, atunci pune firul la loc.

 

Rufus - pe la valva zici ? cel mai bine mergi cu masina la vulcanizare, sa iti verirfice ei.

 

da, la masinile cu TPMS via senzori roti - valva e cu tot cu senzorul de presiune

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!