Jump to content

Probleme putere la 1,4 AXP


tibie
 Share

Postare recomandată

Problemele sunt urmatoatrele:

- Masina nu mai urca in turatii cum trebuie ci mult mai lent.

- Nu depaseste viteza de 130 km pe ora (merg cu treapta a 4-a pana la 120 schimb in 5 si mai urca 10 km greu), iar pana ajung la acea viteza inbatranesc

- Am mers cu matizul lu tata si vreau sa spun ca de la 80 la 100 km in treapta a 5-a urca mai repede decat golfu meu

- Discul de ambreiaj este uzat dar nu se tureaza in gol sau ceva de genu, masina ajunge si in 6000 ture dar greu.

Am fost la service si au pus-o pe tester, au verificat motorul la turatii si la relanti, si mi s-a zis ca merge ok, in parametri normali. Mentionez ca de fiecare data apare eroare cu sonda lambda, dar se sterge.

VW GOLF 4, motor 1,4 16v tip AXP, anul 2001.

Cine poate sa-mi spuna ce are le multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ne ajuta daca ne pui eraoarea care apare.Daca cei din service nu sesizeaza nimic eu zic sa mergi la alt service.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ramane sa merg sa o scaneze la service si o sa scriu eroarea, pana atunci mai astept pareri.

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spui ca, tot apare o eroare legata de sonda lambda. Daca este vorba despre a doua sonda (ce de dupa catalizator), ma gandesc sa nu fie infundat catalizatorul. Cum ti-a spus si devinewind, vino cu rezultatele diagnozei (codurile de erori gasite), pe care, am rugamintea sa le scrii IN ACEST TOPIC (click) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima data la ambele sonde mi-a aparut. Tipul de la service mi-a zis ca s-ar puteaa ca una din ele sa fie defecta si parca a zis ca cea dinaintea catalizatorului (nu sunt sigur ca imi aduc bine aminte) . Mentionez ca in bord nu-mi apare nimik totul e ok. Am mai citit tot pe forum, aceeasi problema cu un g4 motor 1,6, si cica la service i-ar fi spus ca merge cu el subturat (2500-3000) si sa incerce sa schimbe un timp pe la 5000, si se pare ca s-a rezolvat dupa ce a mers cu ea turata. Pot sa spun ca am un prieten are un opel din 99 motor 1,4 si el schimba 2000-2500 turatii din 99 si pana azi. Chestia este ca la 60 km/h are treapta a5-a si ii urca lejer pana la 140 (poate si mai mult ) si nu a avut probleme ca ar fi subturata. Stima

Modificat de xxnelu
QUOTE inutil.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

schimba fisele la bujii,si fa o curatire clapeta acceleratie,si totul e ca nou :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut baieti,

Legat de acelasi tip de motor vreau sa va cer parerea despre urmatorul fenomen:

- exact la trecerea prin dreptul turatiei de 2500 rot / min, motorul are o vibratie ( care se simte mai in toata masina ), indiferent dc accelerez sau deccelerez, indiferent in ce treapta de viteza sunt sau dc stau pe loc.....

Doar la aceasta turatie de fix 2500 rot / min se intampla asta, in rest motorul merge foarte bine, un pic cam zgomotos dar inteleg ca e normal pt 1,4 16v.

Ce parere aveti, cam de unde vine buba ?

Multam frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suportii(schimbatorul se balangane la frana de motor?).Sau poate(poate) traseul de evacuare slabit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suportii(schimbatorul se balangane la frana de motor?).Sau poate(poate) traseul de evacuare slabit.

Suportii par a fi ok, nu se balangane schimbatorul. O sa ma uit si la evacuare dar dc e din asta ma gandesc ca nu vibra intr-o plaja atat de mica de turatie si intotdeauna la aceiasi turatie, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Cum au mai spus colegi mai sus vezi catalizatorul, tin minte cand am fost la mecanic cu o problema similara primele lucruri care le-a verificat a fost catalizatorul, bujiile ,pompa de benzina, filtrul de aer , filtru benzina si ceva senzor de temperatura .La mine senzorul de temperatura a fost problema nu stiu exact dar de la ala nu mai pornea cum trebuie si nu accelera bine.Dupa schimbare merge perfect de la 100 la 170, urca constant fr bine si fr repede pentru un motor 1.4 16v tinand cont ca al meu e din 98.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatura(g2/62,daca la asta te referi) are treaba DIRECTA doar cu pornirea.Lipsa de putere vine din mai multe surse.Acum vad ca ai zis ca "discul de ambreiaj e uzat dar nu patineaza".Atunci ce intelegi prin uzat?Ambreiajul uzat e o cauza directa pentru lipsa puterii,in sensul ca in loc sa ajunga puterea la roata,aceasta se pierde undeva pe drum.Acel undeva e ambreiajul uzat.Asta in cazul in care,ai zis,ca motorul functioneaza in parametri.

Fa cateva verificari:

1.Ambreiaj:trage frana de mana la capat,bagi 1'a si incerci sa pleci de pe loc.Ar trebui sa te "tarai".Daca se tureaza si sta pe loc=>ambreiaj mai mult decat pe duca.

2.Motor:consuma ulei?Daca tii mana pe furtunul care intra in filtrul de aer(cel gros cam de vreo 2-3 cm) si scoate gaze+presiune=>uzura excesiva a segmentilor.

Ciudata eroarea cu sonda...de ce tot apare?Care sonda?1 sau 2?Ai gpl?

Tine'ne la curent!

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Nu are nici o legatura uzura excesiva a segmentilor cu ceea ce spui tu la punctul 2 privind acel furtun - 28A

captura2ui.png

Vorbesti de furtunul care iese din epurator (i se mai spune "separatorul de ulei" - "19") din spatele motorului si intra in filtrul de aer ?

La mine se vad cum ies gazele ca aburul si daca infund acel furtun cu degetul, presiune nu se simte decat dupa cel eliberez se aude un fasait scurt si atat.

Prin acel furtun e normal sa se recircule gazele care sunt filtrate pentru a ajunge la clapeta de acceleratie. Pe acel furtun, niciodata nu va circula altceva :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! Stie careva un motor de VW Golf 4 1.4 16v, tip AXP, de vanzare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

@zebrosky ma dezamagesti ... cum poti afirma ca daca iti ies gaze + presiune pe furtunul de la epurator ai probleme cu segmentii ...pai tu stii ce rol are furtunul ala ? el preia din epurator gazele plus uleiul in surplus si ca sa nu arunce in mediu il pune iar in circuit .Pai daca la tine nu ies gaze si nici o picatura de ulei la 5 ,6 minute inseamna ca nu iti merge epuratoru cum trebuie :D No ofence dar nu mai duce oamenii in eroare .! O zi placuta tuturor.

@tibie : nu mai pierde timpul aiurea pune si comandati sondele lambda si gata cu problemele , ce tot atatea intrebari daca ai pierdere de putere si ti-a dat deja eroare pe lambda , acuma in functie si de eroarea ce ti-a dat ai in 99 la suta sanse sa fie duse , ori una ori ambele , ori rezistenta ce le incalzeste , de unde rezulta ca tre sa le schimbi ... asculta-ma ca is trecut prin destule sonde pacatoase si m-am saturat. Sa imi zici ce ai rezolvat !

small-logo.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut prieteni,

Imi expun si eu problema mea aici in speranta ca cineva s-a mai confruntat cu ea sau ma trimite spre un link.

Dupa pornire ,la cald,doar atunci cand motorul este cald,masina nu mai trage.Practic apasa acceleratia si masina nu raspunde ca si cum s-ar ineca.Dupa cateva secunde isi revine.La prima pornire sau daca masina a stationat mai mult nu se intampla acest fenomen.Inca nu am ajuns cu ea la diagnoza dar nu mi se aprinde niciun bec de varie in bord si nu am niciun masaj pe computerul de bord.

Initial am crezut ca ramane depresurizat circuitul pompei de benzina,practic se depresurizeaza la oprirea masinii,dar ar trebui sa mi se intample acest fenomen si la prima pornire atunci.E posibil sa suspectez pompa care poate nu mai asigura un debit suficient la cald dar la rece e ok,dar toate acestea sunt doar pareri proprii si nu prea au logica.

Daca aveti vreo recomandare/sugestii sau link unde se dezbate aceasta problema va rog sa-mi spuneti.

Multumesc anticipat.

PS:Masina este cea din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Legat de acelasi tip de motor vreau sa va cer parerea despre urmatorul fenomen:

- exact la trecerea prin dreptul turatiei de 2500 rot / min, motorul are o vibratie ( care se simte mai in toata masina ), indiferent dc accelerez sau deccelerez, indiferent in ce treapta de viteza sunt sau dc stau pe loc.....

Doar la aceasta turatie de fix 2500 rot / min se intampla asta, in rest motorul merge foarte bine, un pic cam zgomotos dar inteleg ca e normal pt 1,4 16v.

Ce parere aveti, cam de unde vine buba ?

Multam frumos !

 

Aceeasi treaba dar pe la 2900-3000, sufla putin si esapamentul diferit, recent fiind cocotata pe elevator observ ca finala e coapta bine pe exterior insa si intermediara incepe sa se desfaca. Daca ai de ceva timp masina probabil ai sesizat o schimbare de sunet la esapament. Uita-te la tobe, daca-s ruginite bine sau este vreun invelis deja taiat de rugina acolo tre sa bagi banii. Gandeste-te ca aceeasi rugina este si inauntu, mai ales pe vremea asta cand condenseaza si chiar se acumuleaza apa in esapament.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut prieteni,

Imi expun si eu problema mea aici in speranta ca cineva s-a mai confruntat cu ea sau ma trimite spre un link.

Dupa pornire ,la cald,doar atunci cand motorul este cald,masina nu mai trage.Practic apasa acceleratia si masina nu raspunde ca si cum s-ar ineca.Dupa cateva secunde isi revine.La prima pornire sau daca masina a stationat mai mult nu se intampla acest fenomen.Inca nu am ajuns cu ea la diagnoza dar nu mi se aprinde niciun bec de varie in bord si nu am niciun masaj pe computerul de bord.

Initial am crezut ca ramane depresurizat circuitul pompei de benzina,practic se depresurizeaza la oprirea masinii,dar ar trebui sa mi se intample acest fenomen si la prima pornire atunci.E posibil sa suspectez pompa care poate nu mai asigura un debit suficient la cald dar la rece e ok,dar toate acestea sunt doar pareri proprii si nu prea au logica.

Daca aveti vreo recomandare/sugestii sau link unde se dezbate aceasta problema va rog sa-mi spuneti.

Multumesc anticipat.

PS:Masina este cea din semnatura

Nimeni nicio idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica presiunea pompei de benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi logica cu verificatul presiuni de benzina?Nu ar trebui sa am probleme si la rece daca as avea probleme cu presiunea de benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la rece injectoarele deschid mai mult ca sa compenseze benzina nearsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

curata clapeta de acceleratie...si apoi fa o adaptare, si merge 100%. Am avut si eu aceeasi problema, o curatare si merge ca nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salu! Am un golf5 1.4 16v 75cp tip bca. Dupa ce am schimbat bujiile fisele cu bobine filtrele nu mai vrea sa treaca de 3000 ture ca si cum as fi ramas fara benzina

Salu! Am un golf5 1.4 16v 75cp tip bca. Dupa ce am schimbat bujiile fisele cu bobine filtrele nu mai vrea sa treaca de 3000 ture ca si cum as fi ramas fara benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 3000 ture nu mai trage de loc ca si cum nu ar mai avea benzina totul dupa ce am schimbat bujii fise cu bobine si filtre inclusiv cel de benzina cu regulator de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

@tibie cum ai rezolvat, care a fost problema?

 

Mersi frumos.

Modificat de LorandG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am si eu o mica problema la acest motor, din cand in cand pe autostradă, cand sunt cu masina in a 5 si am cam 3000 de rotații și 100 de km, cu accelerația la podea se blochează acele de la turometru și vitezometru pentru o secundă -două, pe tester și în bord nu are nici o eroare, știe cineva  vreo cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!