Jump to content

intrebari despre reglatul avansului la injectie.


Mircea_P
 Share

Postare recomandată

Ma gandesc sa-mi reglez avansul pentru ca e la limita de jos din grafic, deci e in urma.

Unii zic ca e mai bine sa il pui deasupra liniei centrale deci sa fie "avansat", e intr-adevar asa? (sau e mai bine pe linia centrala?)

A doua intrebare ar fi, in ce directie sa rotesc pompa de injectie, in sens orar sau antiorar (uitandu-ma pe directia de la pompa la cutia de viteze).

Ce parere aveti, ar exista posibilitatea sa scada consumul daca e reglat corect avansul injectiei?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul (mecanic - basic settings) corect reglat ofera urmatoarele avantaje:

a - porniri usoare datorita faptului ca COI valve incepe sa functioneze abia dupa pornirea motorului.

b - libertatea de reglaj dinamic (ECU controlled) a avansului mult mai mare. In timpul functionarii, reglajul avansului este preluat de ECU si controlat prin intermediul Commencement Of Injection (COI valve). Aceasta are un ciclu de functionare limitat iar in cazul in care avansul mecanic este dereglat exista posibilitatea ca valva sa-si atinga limitele fizice inainte de a regla avansul la valoarea ceruta, plus ca timpul de raspuns la extremitatile plajei de reglaj al avansului este mai mic decat in mijlocul plajei.

Intr-adevar un reglaj mecanic usor avansat este indicat pentru ca reglajul avansului in timpul functionarii se realizeaza spre valorile mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi initial am fost mai hotarat ...acum nu mai sunt asa de sigur ca vreau sa-mi avansez injectia. Consider ca e suficient ca e in limite....plus ca e destul de dificil (mai ales ca mi-am pierdut cheia mea preferata de 13). Oricum dupa cum e dispusa pompa, nu pare prea entuziasta de o eventuala rotire...pentru ca nu e loc (asa cum am vazut in pozele de Golf 4) pentru rotire....sau?

Oricum acum inca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a roti pompa e simplu:

Desfaci capacul de la cureaua de distributie si ai 2 suruburi in interiorul rotii dintate pe caretrebuie sa le desfaci.

In plus mai ai 1 sau 2 in exterior.

Rotirea pompei este aproape invzibila cu ochiul liber. adica se roteste foarte putin pt a ramane in limite.

Daca esti in limitele graficului in timpul mersului nu simti nimik, pt ca avansul e reglat de ECU.

Doar pornirea este imfluentata, dupa cum a zis si Andi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doar atat.

Eu aveam probleme cu viteza maxima pe care o atingeam si cand mi-am reglat avansul la injectie a crescut cu 10 km/h. Ceea ce nu era de neglijat.

Consumul scade chiar cu 0.5 l / 100 km (eu eram nitel in afara - la putin sub grafic dar afara) iar pornirea iarna umileste unele benzine mai vechiute. (benzine = masini cu motoare Otto = pe benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!