Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Pai doar ti-am explicat mai sus ca alea au imbus de 100 si se toceste mai greu. Tot mai sus am explicat si de ce...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic

Daca ne spui ca 1.9 e mai fiabil,performant ...etc  decat 2.0 CR inseamna ca nu ai condus unul.


Emilut

Mergi la reprezentanta si intreaba un mecanic cate motoare de 2.0 CR fabricate din  2010 au venit cu probleme,inclusiv cu problema pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine! Daca asta ai inteles tu atunci n-are rost!

E bine ca tine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a avea pretentia ca ma si pricep in acest domeniu, eu am rezerve mari in a considera schimbarea pompei cu cea de la 1,9 ca fiind cea mai buna varianta.

 

De ce spun asta? Din motive subiective si oarecum incerte: vilbrochen-ul motoarelor cu balansier are doar 4 contragreutati de echilibrare, spre deosebire de celelalte care au 8. Armonicile alea produse la functionarea motorului ar trebui sa fie anulate de balansiere, iar in cazul modificarii, ele nu mai sunt.

Bun, cei care au schimbat au zis ca nu sesizeaza nicio deosebire. Eu am rezerve aici. Din experienta mea, VW este unul din producatorii care nu instaleaza nici macar o banala mufa de cablu daca acel cablu nu este efectiv folosit. Fac economii si de 0,01$ Mi-e greu sa cred ca aceste cateva kg de metal foarte atent prelucrat si echiibrat sa faca o asa mica diferenta in functionarea si viata motorului cand pe ei ii costa enorm.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru colegul ovtudor, nu toate 2.0 CR au ax de 100 de mm, dor cele fabricate dupa data de 04.09.2009. Motoarele fabricate anterior de data asta au ax de 77 de mm ca toate celelalte 2.0 PD. Eu intreb de ce nu se manifesta problema si la 2.0 CR cu ax de 77.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Èu zic sa scriem toti aici pe forum cati aveam pompa de 1,9  si cati au marit imbusul....un fel de sondaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continuand rationamentul tau, nu toate cele de 2.0 TDI CR au vreun fel de ax, fie el de 77 mm sau 100 mm.

Cel de 110 CP nu are balansier, asa ca nu are nici ax, dar are 8 contragreutati de echilibrare a vilbrochenului.

 

La ce ajuta sondajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat pompa de 1.9 si sunt printre primii care au spus aici pe forum alaturi de colegul highline/

sunt intradevar diferente la comportamenul masinii(mentionez ca inainte sa schimb pompa am avut masina de 30 000km, cam 20 000 facuti de mine si restul de alt memebru al familei):

 - dupa ce am schimbat pompa la mine au disparut niste trepidatii care presupun ca erau de la acea pompa cu arborii respectiv

 -masina raspunde la acceleratie mai bine si mai agresiv la turatii mai joase si se cam plafoneaza undeva la 3000 ture.(plaja de turatii este mai mica acum sau poata ma insel)

 -cu pompa vecehe incepea sa "urce" de la turatii un pic mai mari, iar de la 3000 ture tot urca chiar mai agresiv.

 

diferenta este mai ales la accelerari mie unu mi se pare ca inainte avea o acceleratie mai elastica decat acum daca pot sa ii spun asa.

 

acum probabil multi o sa imi spuneti ca dieselul nu urca la 3000 dar eu consider ca motorul acesta merge pana la 3500 fara nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din acest topic unii au creat un fel de razboi. Inbus vs pompa de 1,9. Din punctul meu de vedere fiecare face ce doreste. Eu am ales pompa de 1,9. Masina se comporta bine, trage bine. Daca exista cineva cu pompa de 1,9 si are probleme sa posteze aici, daca nu din punctu meu de vedere este singura solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu intreb de ce nu se manifesta problema si la 2.0 CR cu ax de 77.

Enjoy :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am marit gaura si implicit am pus imbus de 100mm ... am facut cam 5000 km de atunci si totul e ok... costuri nu au fost ca m au ajutat niste prieteni

P.S. inainte am sudat imbusul dar nu a rezistat decat 1500 km si s a rupt. Mentionez ca folosesc masina mai mult in oras si distante relativ scurte(porniri dese adica )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si eu ca @radu sarbu, doar ca am circulat numai 1000km de la inlocuire. Precizez ca am preferat sa fac operatiunea preventiv. 

Am ~119.000 km la bord, cat se poate de reali. Hexagonul original de 77mm avea un inceput de uzura, probabil mai rezista pana in jur de 200.000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Intervin si eu acum cand am rezolvat la mine problema. Am citit topicul si vad ca se face haz de necaz si cearta pt toata nimica. Fiecare alege ce vrea. Mie, personal, mi s-a parut cea mai buna solutie schimbarea axului cu unul de 10 cm si adancirea gaurii din balansor. Poate ca si eu sunt un pic cam pretentios si imi place sa ramana originalul pe masina. Pe langa asta, regula numarul 2, cand cade pompa, in 98 % din cazuri cade si turbina pe care tot a trebuit sa o schimb.

Nu vreau sa contrazic pe nimeni, dar nu prea are de a face pompa de ulei cu forta sau....trasul masinii. Mai degraba e turbina responsabila de asta si daca prietenul nostru care a simtit ca trage mai bine cu pompa de 1,9, poate ca a umblat si el la turbina, parerea mea.

 

Modificat de Valentin: Pentru feedback exista arie speciala.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu vreti sa intelegeti ca nemti fac 200.000-300.000km cu pina la 60% mai putine opriri si porniri fata de noi in tara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiecare isi alege obtiunea si dupa buzunar si dupa asteptarile pe care mai vrea sa le aiba de la masina mai tirziu eu am ales varianta neamtului adica nou sa stiu ca plec la drum inca 150-180.000km ca pina acum cind a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca toti care au schimbat pompa cu una de 1.9 au simtit o diferenta in comportamentul masinii, 

eu am zis ce am simtit la schimbare acesteia( acum parerea mea este ca acea pompa cu contragreutati avea odata rolul de ai da motorului o plaja mai mare de turatii si doi la mana ii ofera si o silenziotate motorului) eu zic ce am simtit inainte si dupa. 

fiecare face ce vrea dar cand am schimbat eu nu era nimeni care inlocuia axul si la mine trebuia umblat si in interiorul pompei deoarece avea joc foarte mare, deci nu era asa simplu, m-am gandit si eu la solutia aceasta dar nu aveam unde sa o fac si cine sa o faca, noua nu am vrut sa dau banii pe ea, si am ajuns la solutia cu 1.9, si a stat masina destul pe canal si m-am gandit si am studiat problema

 

cei mai multi dintre colegi au decis sa schimbe preventiv, suntem cativa aici pe forum care nu am schimbat preventiv ca nu stiam de problema si ne-am trezit cu masina in trafic fara presiune la ulei, cu turbina distrusa dupa cateva sute de metri(uniicu motorul facut praf) si cautarea unei solutii cum sa o aducem acasa(eu am patit-o la 250 km de orasul meu)

 

eu sunt multumit de ce am realizat si sincer a doua oara probabil nu as mai cumpara masina cu motorul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut pot sa te intreb daca ai avut cumva masina de noua? sau cam cati km ai mers cu ea inainte sa schimbi pompa?

 

eu am ales sa nu pun pompa noua deoarece cheltuielile mele cu tot cu pompa noua erau undevala 2500 euro spre 3000 cu tot cu turbina  si platforma in conditiile in care reprezinta o treime aproape din cat am dat eu pe masina,

daca luam masina de noua si mergeam cu ea 180km nu prea aveam nici o problema sa pun una noua, dar asa pentru mine a fost o intamplare la care sincer nu ma asteptam si a venit pe nepusa masa intr-o perioada in care s-au cheltuit multi bani pe o gramada de fier plina de probleme(scap de una dau de alta)

 

plus ca inainte am mai cumparat doua randuri de cauciucuri(unu de vara unu de iarna, plus rulmentii pe spate plus cateva bucse, deci ajug undeva la 1000 euro) si totul in interval de nici un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca toti care au schimbat pompa cu una de 1.9 au simtit o diferenta in comportamentul masinii, 

eu am zis ce am simtit la schimbare acesteia( acum parerea mea este ca acea pompa cu contragreutati avea odata rolul de ai da motorului o plaja mai mare de turatii si doi la mana ii ofera si o silenziotate motorului) eu zic ce am simtit inainte si dupa.

E foarte corect: asta e rolul ansamblului de arbori excentrici, se numeste echilibrator Lanchester in mecanica si are rolul de a atenua socurile mecanice date de inertia pistonului la capetele de cursa. Din cauza asta trebuie sa se roteasca la dublul turatiei motorului si de aia si trebuie pus la punct ca altfel face mai mult rau decat bine. Nu o sa intru prea mult in amanunte pentru ca am mai explicat odata cum functioneaza si exista functia SEARCH pentru cine e interesat dar trebuie inteles totusi ca atenuarea se face cu consum de putere de la motor, deci o parte din puterea motorului este folosita pentru reducerea vibratiilor. Din cauza asta si suna altfel dupa ce faci modificarea.

Si la mine s-a simtit o crestere de putere si un raspuns mai bun la acceleratie dupa ce am schimbat cu sistemul de 2.0 BKD (deci nu cu 1.9 ca sa inteleaga toata lumea).

Este foarte normal pentru ca, pe de o parte, motorul e mai usor cu aproape 15 kg dupa ce dai jos toata fieratania aia, si pe de alta parte nu se mai pierde putere pentru a invarti contragreutatile. Un alt motiv ar mai putea fi (desi nu sunt foarte sigur pentru ca n-am calculat) ca ungerea este mai buna la regimuri mai joase de turatie din cauza ca pompa sistemului de pe BKD 2.0 are camerele mult mai mari si raportul de transmitere de aproape 1:1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic Motorul BKD are tot 140CP.De unde crestere de putere ???Si acest motor nu a fost niciodata montat pe Passat.Din gama VW se gaseste doar pe Golf,Touran Jetta.La audi a fost pus doar pe A3. Daca e cum spuneti voi,inseamna ca ati facut o descoperire remarcabila de care cei de la VAG nu au habar.

post-74110-0-34699600-1390544092_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze! Offtopic again! 10KG ? De aceea merg eu cu rezervorul gol !!!  :D

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk:  :tuktuk:  cum sa spui ca trage mai bine masina daca ii pui pompa de ulei de 1.9 ???Chiar acum am dat comanda de ax pt pompa de ulei original..l-am schimbat acum 50000km si il schimb din nou...eu nu simt diferenta :lol:

Modificat de JohnnyCiorobea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uita sa verifici si diametrul hexagonului interior care nu trebuie sa depaseasca 6.2mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca pe aici suntem cativa care desi am facut modificarea si vorbim in cunostinta de cauza, suntem luati in ras cand prezentam rezultatele da' tocmai de cei care nu au facut-o! Poate ca n-ar trebui sa fiti asa de malitiosi domnilor colegi. Nu avem nici un interes, nici o afacere, nu vindem piese de schimb si nu vrem sa modificam nici o piesa pentru nimeni, am facut modificarea asta din buzunarul nostru si pe riscul nostru. Fie ca va convine sau nu unora dintre dumneavoastra cresterea de putere exista si nu tine seama de cat dauneaza vreunei afaceri ale unora dintre voi. E o vorba: cand 2 zic ca esti beat te duci sa te culci! Noi suntem mai multi decat 2...

 

Pentru sceptici exista si niste calcule stiintifice (functia SEARCH) care arata ca invartirea la ansamblul ala papa cam 10 CP din puterea motorului si n-are nici o legatura cu descoperirile nici unuia dintre noi, ci doar cu fizica: nu poti sa compensezi o miscare mecanica (vibratiile) fara aport de putere ca ar fi perpetuum mobile altfel. Surplusul ala de putere vine bineinteles din motor ca doar nu de la Sfantu Duh! :tuktuk:

Si pe langa asta sunt si cele 13 kg mai putin adica aproximativ 5-6% din greutatea motorului. E putin?! La Formula 1 si cateva grame fac diferenta!

Cand nu mai trebuie sa compensezi vibratiile si cand ai si o masa mai mica, nu e normal sa ai o putere disponibila un pic mai mare?

 

Spor la... SUCCES!

 

P.S.: Si daca tot a venit vorba in mod sigur la mine a scazut consumul pe medie (adica ala de pe calculatorul#2) cu aproape 1 litru/100 km. Deci se pare ca s-a castigat ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, exista o actiune la reprezentanta pentru anumite coduri motor prin care se face inlocuirea gratuit, am sunat si eu la ei sa ma programez cand surpriza seria mea sau codul motor nu se incadreaza in circulara

 

oare nu e nevoie sau ce??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!