Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Si eu am avut probleme cu pompa de ulei, a picat exact la poarta ( a fost cel mai dureros lucru, pentru ca nu am apucat macar o zi sa ma bucur si eu de masina, ca atunci venisem cu masina din Germania ) , masina nu a fost dusa la un service specializat (din cauza costurilor prea mari), ci la un baiat care se ocupa acasa de masini. Mi-a schimbat tot ansamblul pompei de ulei si axa cu came. Am trecut de la pompa de ulei pe lant (lantul s-a rupt) la pompa de ulei pe pinioane, si din aceasta cauza a trebuit schimbata si axa cu came. Piesele nu au fost noi, au fost luate de pe un Audi din 2011, sper ca pe viitor sa nu mai am probleme, acum merge masina si se aude foarte foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care au patit asta pot posta nr de km respectiv anul masinii ?refuz sa cred ca se poate intampla  asta fara o vechime aproximativa de 150 200k km bineinteles reali.

 

La masina din semnatura, a picat la 123tkm, pe autostrada la 150 km/h, rezultatul: schimbat tot de la chiulasa in jos cu bloc nou de la WV.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a picat la 163 000 km (km reali verificati la reprezentata VW) masina este din 2006, eram cu a2a, si a aparut pompa de ulei in bord si STOP ENGINE, am auzit si cand s-a rupt lantul de la pompa. Asta e o boala la Passat-urile de 2.0, de care, vrem nu vrem, odata si odata tot se intampla.

 

@Dorin, la tine nu a picat si turbo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

140 mii km. Lant rupt,pinion cu masa dubla praf,pompa ulei aproape gripata.....etc.Peste tot numai span si bucatele de metal.Recomand evitarea lantului in motoarele de 2.0 TDI

post-74110-0-67103800-1387020551_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a picat in mers si am oprit-o imediat dar din pacate tot a afectat turbina care face ca toate alea acum.:(...pentru cei care nu vor sa dea 5000 lei pe angrenaje le rectific eu acel balansier!mai multe detalii in privat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sudarea imbusului de arbore e o solutie pe termen scurt.Lipsa jocului intre imbus si arbore poate  afecta cuzinetii care nu se gasesc ca piese de schimb.

post-74110-0-05517200-1387103275_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut tuturor !

Nici pe mine nu m-a evitat problema cu pompa de ulei. Am pornit intr-o dimineata si nu am facut nici macar 20 m si mi-a aparut mesajul frumos ca nu este presiune de ulei si sa opresc motorul. Am fost la un service si mi-a zis ca e Turbina. Nu l-am crezut, am venit acasa si am desfacut singur pompa de ulei. Intradevar era Imbusul ala de 7-8 cm se invartea in balansier (sau cum se cheama). Am citit mult pe forum si totusi cea mai buna metoda mi se pare deocamdata sa schimb cu un Imbus de 8 mm in loc de 6.

Intrebarea mea este: are cineva vreo schema de montare a pompei. Pompa e pe pinioane.

 

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am citit mult pe forum si totusi cea mai buna metoda mi se pare deocamdata sa schimb cu un Imbus de 8 mm in loc de 6.

 

Suna a improvizatie.Mai citeste cateva pagini in urma si o sa gasesti solutii mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut dragi colegi si va urez LA MULTI ANI pe aceasta cale.Topicul este lung dar rezolvarile,, mai putin cea cu sudatul imbusului,,sunt doar 2:     1.schimb cu ansamblu de 1,9 cost 300 euro  si   2.refacut gaura si alt imbus,,mai mare,in 2 cote...,, max 500 ron cu manopera -depinde de atelier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la multi ani .da este pe pinioane dar nu poti sa il schimbi asa usor pt ca trebuie sa rabotezi si pompa si balansierul,pt ca intra inbusul prin pompa in balansiercauta video pe yutoobe (pompa ulei pasat)bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate ,ma refeream la alt imbus in general,,in 2 cote ,cu lungimea de 100 mm,etc,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina?

186000, daca pt mine era intrebarea.

Celor care au probleme cu presiunea (pompa) de ulei schimbati cu incredere cu cea de 1.9 ! Eu am deja un an de la operatiune si nici un fel de problema.

Poti fi te rog mai explicit? Ce fel de pompa de 1.9? De la ce tip de motor? Eu am schimbat imbusul ala de la vw cu 3 euro, dar nu cred ca tine ca are un pic de joc.

Am intrebat aici in germania de posibilitatea schimbarii pompei de la 1.9 si toti zic ca nu merge, m-as apuca tot eu singur, dar sa am ceva cunostinte dinainte.

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa cititi TOT TOPICUL daca doriti sa aflati informatii utile!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dispozitivul care nu ar trebui sa lipseasca din service-urile cara repara masini din grupul VAG.

post-74110-0-50658200-1389889724_thumb.j

post-74110-0-46671700-1389889806_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa foarte multe batai de cap astazi m-am hotarat si eu in sfarsit la recomnadarea colegului nostru vic_myx sa imi schimb pompa de ulei cu una de 1,9 (multumesc vic_myx). Pompa am schimbat-o la domnu George in satul Bucsani (aproape de Targoviste). Tin sa precizez ca masina se aude si trage foarte bine. Recomand trecerea pe pompa de 1,9.  

 

Pentru mai multe mesaje astept mesaje pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca pot spune aici dar din punctu meu de vedere nu foarte mult pe cat este un ansamblu nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai asta e ideea, sa spui aici, sa stim cu totii fiecare solutie ce costuri are in diferite ateliere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu piese noi OEM,costurile sunt  :

-pompa ulei 1.9               1050 ron

-lant                                   135 ron

-intinzator                            30 ron

-sorb                                   60 ron

-pinion vilbrochen                80 ron

-carcasa (pare-flammes)   110 ron

-se mai adauga 1x oring+suruburi.

Total aprox: 1465 ron + manopera aprox 400-500 ron = 1865-1965 ron

 

Cu piese SH....doamne ajuta!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele sh costa 450-500 ron acum 2 saptamani am luat de la dezmembrari 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mana de lucru a fost 100 de euro iar piesele sh 800 ron. Acum fiecare face ce doreste EEXCALADE.

 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt o diferenta de aprox 600 ron ai ales piese SH ? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!