Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

costul : cumperi de la dezmembrari pompa + lantul acela si intinzatorul  + pinionul dupa arbore nou (dupa motorul asz arl.)

, montajul il poti face acasa , Mai trebuie astupate 2 gauri de ungere de jos care faceau ungerea la ansamblul pompei originale . 

 

uitati aici totul http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?112278-Oil-pump-chain-smashed-thru-alloy-case-and-discussion-on-replacement-oil-pump-conversion-kit-for-BLB-engine/page8

 

 

cost aproximativ 300 euro si nu o sa mai pice pompa:)

 

Sa aveti spor 

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe langa asta o sa scada consumul si o sa raspunda mai bine la acceleratii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal am si eu un vw passat 2006 bmp 140 cp.Am avut si eu aceiasi problema mi-a aparut pe bord oil presure -stop engine,si am mai mers cam 5 km pina acasa iar a doua zi am chemat platforma si am duso la serpico craiova si sa constatat a fi pompa de ulei  am dat comanda la pompa plus suruburi pompa,suruburi baie,mastic baie,ulei ,filtru,total 6600 cu tot cu manopera.Acum stau si astept ca nu se gasesc nici in tara si nici austria si ungariacred ca vin din germania pt ca termenul este cam mare.Iar problema se mai pune sa nu mai fie si altceva ex arbore cu cuzineti sau turbina .Daca citeam mai devreme postarile voastre poate o opream atunci cind ma atentionat dar asta este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

u sti mai bine :) eu ti am dat metoda simpla si trainica si ieftina 

Modificat de yoh01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ion.cazan

90% pregetaste-te si de reparatia turbinei. 5 km fara ungere.... Ce cod de motor ai? Te intreb ca la unele modele se da turbina jos fara galerie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam la cati km se intampla uzura asta eu am cam 88k km , masina din 2007, o pot patii oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... sau la 90 de mii sau la 100 de mii sau cand i-o veni randul... cu alte cuvinte e ca o bomba cu ceas: TIC-TAC! La modelele mai noi "temporizatorul" a fost calibrat peste valoarea la care masina sa fi iesit deja din garantie, adica vreo 150 de mii. La masina mea au schimbat primul motor cand avea 76000 km si care a decedat din cauza pompei de ulei- ghinionul celor de la VW ca era inca in garantie. Deci nimeni nu poate sa spuna exact. Singura sansa e sa o desfaci si sa o inspectezi sau si mai bine inlocuieste tot pe acolo si pune o pompa de 1.9 si asa o rezolvi definitiv. Mai ales ca nici nu costa mult... Eu asa am facut la cel de-al 2-lea motor pe care l-au pus bineinteles cu aceeasi mizerie de pompa. Cred ca am trecut deja peste 15000 facuti si nici o emotie: trage ca niciodata!

Spor la SUCCES!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BMP dar ce treaba are turbina cu galeria nu tut sar da jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina a mers fara ungere aia e beleaua ! adica uzura prematura ! si inceput de sfarsit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ion.cazan

La BMP se da jos turbina fara galerie,deoarece la GT1646V geometria variabila e prinsa de rotorul central.Se desfac cele 5 suruburi (suruburi M6 cu cap de 10mm) dintre rotor si galerie.

Sa dai turbina jos cu galerie e de 4 ori mai multa manopera decat daca o dai jos fara galerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Revin si eu cu aceeasi problema a pompei de ulei si va cer un sfat:  masina mea un Passat B6 an 2006 cod motor bkp are aceeasi simptoma ca si masina din urmatorul clip:  

http://www.youtube.com/watch?v=DrwzZNLiKJM

 

- aceea bataie, troncanit care porneste la 20 de secunde maxim dupa ce pornesc masina

 

Intrebare: pot sa mai merg cu ea sau trebuie neaparat rezolvata problema pe loc?

 

 

Va multumesc!

Modificat de Corbesma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei care au patit asta pot posta nr de km respectiv anul masinii ?refuz sa cred ca se poate intampla  asta fara o vechime aproximativa de 150 200k km bineinteles reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul de sus  a spus ca a pikt la 76000 masina fiind in garantie , la aceasta pompa totul depinde de exploatarea masini si de uleiul folosit (adica schimbat cand trebuie vara/iarna)  si de lasarea masini la prima pornire sa se incalzeasca motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Celor care au probleme cu presiunea (pompa) de ulei schimbati cu incredere cu cea de 1.9 ! Eu am deja un an de la operatiune si nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Revin si eu cu aceeasi problema a pompei de ulei si va cer un sfat:  masina mea un Passat B6 an 2006 cod motor bkp are aceeasi simptoma ca si masina din urmatorul clip:  

http://www.youtube.com/watch?v=DrwzZNLiKJM

 

- aceea bataie, troncanit care porneste la 20 de secunde maxim dupa ce pornesc masina

 

Intrebare: pot sa mai merg cu ea sau trebuie neaparat rezolvata problema pe loc?

 

 

Va multumesc!

Nu mai merge cu masina. Daca e cu transmisie pe lant  posibil nu mai ai dinti la pinioane.

Fa o comparatie cu zgomotul de aici :http://www.myturbodiesel.com/1000q/b5/oil-pump-failure-passat-tdi.htm

post-74110-0-41028300-1385971335_thumb.j

post-74110-0-26269200-1385971356_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand se schimba distributia nu se schimba si acea rola si lant sau..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

          Am un passat b6 2006 motor 1.9 bkc (200k km) si acum o saptamana am plecat cu masina la drum, dupa numai 200-300 metri masina s-a oprit in mers aparand o eroare de genul check oil level pressure.engine off check the manual. Ce e drept am mai incercat sa pornesc masina sa o bag intr-o parcare circa 20 m, am reusit intr-un final. Am verificat uleiul pe moment i-am mai pus jumatate de litru fara nici un rezultat.

          Am tractat-o la un service si acolo mi-au spus ca este pompa de motorina din rezervor. Dupa ce au schimbat-o masina pornea eroarea cu uleiul nu a mai aparut in bord. 

          Ideea e ca dupa asta a iesit putin cu masina si dupa 100m masina s-a oprit, eroare cu check oil .... nu a aparut. El mi-a spus ca s-ar putea sa fie ceva de la filtru de motorina sau  pompa de inalta presiune. 

          Acum ma gandesc care e treaba cu eroarea initiala cu uleiul, si daca asta ar putea fi cauza din care nu mai porneste masina si de ce nu mai apare in acest moment. (pe vcds apare eroarea  000387 - Fuel Temp. Sensor A (G81) P0183 - 000 - Open or Short to Plus, dar asta nu cred ca este o problema , stiam de ea dinainte de problema asta )

 

Daca aveti vreun sfat la aceasta problema ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica G81,mufa,firele si daca sunt ok schimba senzorul. La 1.9 TDI  nu sunt probleme cu "pompa de ulei" ca la 2.0 TDI

post-74110-0-87404600-1386091082_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

             Dar nu cred ca ar trebui sa afecteze pornirea senzorul ala cred ca la consum o sa se cunoasca. Mecanicul a inversat niste conducte care pleaca din filtru de motorina si porneste masina si acum ma gandesc ca in septembrie am schimbat uleiul si filtru de motorina si mi-or fi inversat aia conductele.

             Sper ca aceasta greseala a mecanicilor de atunci sa nu aiba si alte repercusiuni cum ar fi pompa de ulei sau nu stiu... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut revin cu preturi mai fixe privitor la pompa de ulei mai exact cu tot; cu suruburi baie,pompa de ulei cu tot cu carcasa cu balansierele (asa vine echipata),ulei de motor ,cu schimbat 4cuzineti la a doua si atreia biela in care a dat lipsa de presiune si uleiul,8 suruburi biele ,4suruburi la palier ,pt ca a trebuit verificat si aculo sa vedem arborele daca sa dus ,4 litri de ulei si filtru.Total cost in servis vw craiova 6400ron cu tot cu manopera si garantie 2 ani si esti mai sigur decit la mina a doua .totusi am avut noroc doar cu atit putea fi si turbina si motorul dar na fost decit pompa cu toate ca am mai mers si citiva km


referitor la citi km cade pompa de ulei se spune ca de la 80.000km -120.000kmla noi in tara din cauza drumurilor ca nai unde sa ii dai de mearga in parametri masini ,la nemti aia fac intre 30-50.000km pe an si noi 20-30.000 si este deja o diferenta enorma .Sfatul mecanicilor este ca la 70.000km sa schimbam axul hexagonal de la pompa si asa ii mai prelungim viata cu cel putin atita oricum garantia unei pompe noua este de 2 ani asa ca stie neamtu de ce ii da atita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca schimbi axul (imbusul) ai toate sansele sa gabesti rotunjirea hexagonului interior. Deci e o reparatie pe termen scurt. Cu cateva pagini in urma s-a discutat problema asta.

Una din variantele de raparatie nu depaseste jumatate din reconditionarea turbinei.

Deci daca desfaci baia ,fa o modificare pe termen lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru varianta aleasa. In mod normal asa se procedeaza, dar din pacate in Romania 6500 ron reprezinta aproximativ 4 salarii medii, pe cand in DE este cam un salariu. Si eu eram dispus sa dau un salariu, mediu, pentru pentru inlocuirea ansamblului :D. Dar deja asta este o discutie de natura economica. 

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!