Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Am si eu un passat cu motor BMP. Am luat masina la 217000 km, cu motorul defect, din cauza pompei de ulei , cu arborele rupt. Am inlocuit arbore, cuzineti,ax came, tacheti si un mecanic bun mi-a pus baie de ulei cu pompa de ulei clasica de pe 1,9 tdi mai vechi. Motorul merge perfect, se aude mai bine decat un 2,0 tdi. Singura problema e ca baia de ulei pe care am montat-o nu are senzor. Interesant este insa ca nu se prinde martorul cu check oil level decat atunci cand vrea el, si se stinge daca scot joja de ulei si o bag la loc.Acum masina are 240000 si merge foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) martorul dispare nu pentru ca scoti tija ci pentru ca deschizi capota :) Incearca sa vezi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, sunt nou pe forum, de o saptamana detin un Vw Passat B6 2.0 TDI 140 cp din 2006, cu 165 000 km la bord cu carte service, cod motor BMP. Masina este luata de mine din Germania de saptamana trecuta, dupa ce am ajuns acasa si dupa parcurgerea a aproximativ 2 000 km in 2 zile masina s-a comportat ireprosabil, aproape de casa mi-a aparut in bord acea pompita de ulei si mesajul "low oil pressure, stop the engine" imediat am tras pe dreapta, am oprit motorul, dupa care am mai mers aproximativ 100 m, si cum a apucat sa treaca de 2 000 de ture a aparut din nou mesajul, dupa care am oprit de tot. Am chmeat pe cineva cu platforma si am dus masina la service, din ce am vazut, am probleme cu pompa de ulei, dar voi ce parere aveti, credeti ca a picat si turbo. Rectific, dupa ce a aparut acel mesaj in bord, am mai mers 100 de metrii. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greu de spus ... numai dupa o verificare a mecanicului iti pot da seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, maine astept sa ma sune de la service, si sper sa aflu ce a mai picat pe langa pompa de ulei, eu sper sa nu am probleme si cu turbo, ca e cam rau. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Eu am mai mers 1.1 Km si nu a picat turbo, cel putin asa mi-a spus mecanicul. Am aceeasi problema si masina mea e la mecanic acum.

Un singur lucru iti pot spune, citeste toate paginile topicului si nu da 6000 Ron pe o pompa noua. Alege una din solutiile propuse de colegi. Eu am ales sa pun pompa de pe 1.9 BKD si se potriveste perfect (inca nu am testat-o pe drum pentru ca astept sa imi vina celelalte piese - lant, intinzator, pinion pentru arbore).

 

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de la masina la masina, eu sper sa nu fi picat si turbo, oricum nu am dus-o la reprezentanta ca eram convins ca ma jupoaie. Altceva, ce am inteles de la un baiat, ca ar exista 2 tipuri de pompe de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ne reamintim rezolvarile :  1-pompa 1,9 cu pinioane schimbate pe arbore cotit si pompa ,astupat gaura retur ,etc. (aprox. 300-400 eur.)   2. reparatie echilibrator ,,alt ax in 2 cote refacerea gaurii din axul echilibratorului(facuta si de mine pentru ca am vrut sa pastrez originalul..aprox700-800 ron) 3.(nu recomandat din cauza pretului 6000 ron )  Intorcerea axului sau altul nou este o solutie provizorie,pentru ca daca se rotunjeste axul se rotunjeste si gaura din echilibrator si tine cam 2-3000 km.functie de calitatea materialului(ex. personal 3500km. dupa care am demontat si schimbat cu altul reparat dupa cum am spus la pct. 2 .


Am uitat sa mentionez:mi-a cazut si turbo ,dar am mai mers cam 3 km.Am realizat dupa aceea ca am avut noroc chior ca am scapat numai cu turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta 3. reparatie hexagon,adancire  si folosirea axului original (model 2010) 100 mm (o singura cota,6mm)

post-74110-0-89977500-1384323288_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare dragi colegi sunt pe accest forum de mai bine de 2 ani,din accelasi timp de cand mi-am luat masina.Totusi ma minunez cand citesc cate persoane au probleme cu aceasta pompa de ulei si deja mi-e cam teama sa mai fac concedii cu masina mea.Am luat masina la 194.000 km reali cu toate serviceurile facute la VW.Acuma am 241.000 km si sunt foarte multumit de masina dar gandul ca pompa asta de ulei poate sa ma lase oriunde ma cam framanta.Ma gandesc ca poate s-a stricat sau a fost schimbata inainte sa cumpar eu masina si asa ma mai consolez....ca daca nu...sin asa parca sunt cam multe probleme pentru un asa mare nume VW.Numai bine la toti si km multi fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topic-ul ,fa-ti curaj si aplica una din variante, ca daca te lasa pe afara o sa-ti pui ansablu nou. :eek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la bkp-eu am schimbat axul cu toate ca nu avea foarte mare uzura.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e acceasi treaba si la BKP si la BMP nu e nici o diferenta.Pronet cati km are masina ta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In jur de 200.000. Schimburile de ulei si filtre s-au efectuat la intervale de max.12.000km. Pana acum 1an am mers pe castrol 5w30, trecand ulterior pe 5w40 iar in prezent pe mobil one tot 5w30.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar difera de cel vechi. Cel nou nu e gaurit pe mijloc. Pe cel vechi nu scria nimi. Pe cel nou e trecut codul vw, made in germany si cifra 100.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar ai masurat diametru interior al hexagonului ??? Noul ax e mai dur si are muchiile ascutie.Nu vreu sa te sperii dar solutia e pe termen scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e mai dur si se poate uza mai repede orificiul. Nu am masurat diametrul dar a fost ok in gaura.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cati km ai facut de la schimb? Eu unul nu cred ca se poate uza asa repede orificiul. De exemplu eu am 200000 km si am axul cu care a venit masina. Ma gandesc si eu la o verificare a axului.

Modificat de yuly8119
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel a fost si la mine-nu avea uzura mare dar am preferat sa-schimb daca tot am demontat. Eu doar ce l-am schimbat acum 200 km-nerelevant.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura se produce in general la pornire/oprire ,mai ales la rece cand uleiul este mai gros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit pana acum ulei 5w30 chiar daca nu am filtru de particule. Pe de alta parte cred ca mai depinde si de stilul de mers. Daca pornesti motorul la rece si pleci la drum fara sa lasi macar 5 - 10 min sa se incalzeasca motorul si  mai fortezi masina, ca na, la asa motor daca nu ajungi la 100 km/h in cateva sute de metri, nu te simti bine  :D

La pornire intr-adevar intampina o forta mai mare pentru a ajunge la presiunea de lucru, la oprire de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uzura apare mai repede la modelele 2005 care au pe lant transmiterea rotatiei la arbori.

La oprire pt ca se opreste brusc,dar asta afecteaza mult mai putin.Uzura in RO se face mai repede ca circulam pe distante scurte,uneori de 1-3 km de 10 ori pe zi.Si nu toata lumea are rabdare si timp si astepte dimineata 5-10 minute ca sa se incalzeasca motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate pune pompa de ulei de 1.9 asz , arl , si nu mai aveti probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!