Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

OK, mersi mult. Oricum vroiam sa iau una din a doua jumatate a lui 2009 (MY2010), ma voi orienta spre una fabricata in 2010 daca cumva iau una cu motor 140CP. Deci 110 CP nu are probleme, dar 1.6 TDI 105 CP are sau nu arbori aia de echilibrare (evident inainte de data respectiva)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a raspuns mai sus Valentin .Doar 2.0 TDI 140 CP Fabricatie pana la data mentionata mai sus.Cu exceptia motoarelor BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la cod motor CBBB 125kW cum sta treaba fabricatie 02.'09, are probleme cu axul sau nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am patit si eu problema cu OIL PRESSURE, ENGINE OFF la 250.000 km! Axul este uzat foarte mult, e aproape rotund. Acum, vreau sa va cer sfaturi cu privinta la ce sa fac: am doua solutii momentan:

1. pompa cu tot cu balansor dezmembrari (passat 2007, nu stiu cati km are) la 250 euro sau

2. pompa cu tot cu balansor dezmembrari, modelul nou (asa mi-a zis) din 2010 masina, la 500 euro (din cate am inteles din topic, modelul nou ar avea lungimea axului de 100mm si ar fi fara probleme, daca nu e corect, va rog corectati-ma)

E bine sa mai caut poate o gasesc pe cea noua mai ieftin si sa o pun, sau pana la urma sa merg pe solutia cu 1.9TDI?

PS: daca schimb axul hexagonal de 77mm lungime cu unul de 100mm, ar intra in pinion diferenta de 23mm + cei 15mm = 38mm?

PSS: e inca criza...

Merci mult si astept sfaturi! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog sa citesti topicul. In felul acesta vei face o economie substantiala de bani, asa ca va fi in interesul tau.

dar la cod motor CBBB 125kW cum sta treaba fabricatie 02.'09, are probleme cu axul sau nu ?

Am spus mai sus. Singurele motoare CR de 2.0 l care sunt scutite de eventualele probleme, sunt cele de 110 CP. Voi cititi doar un singur post? Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot topicul. Asteptam totusi niste sfaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage o concluzie si discut-o cu un mecanic.


Vezi cum stai cu turbina. Daca ai mai mers dupa avertismentul din bord 99% posibil sa se fi stricat.


Sfatul meu al ai pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am sucit invers axul, cu partea neuzata in interior. Am plecat de la service si am mers cu ea vreo 10km. Nu scoate fulm alb, merge normal din ce mi-am dat seama. Este totusi posibil sa fie ceva si la turbina si sa nu se manifeste in cei 10km? Cam cum s-ar manifesta?

Acum sta parcata pana gasesc cea mai buna solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina trage dupa 2000 rpm,si nu ai fum alb totul e ok.Ai scapat :D .Intoarcerea axului e o solutie provizorie.Stai cu ochii pe bord si opreste daca te atentioneza.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la cod motor CBBB 125kW cum sta treaba fabricatie 02.'09, are probleme cu axul sau nu ?

Bine ai venit in club !!!  :10[1]:

post-74110-0-51386600-1378312690_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am reusit sa citesc tot in 3 ore!! :)

 

Am o intrebare, a scris cineva la VW despre aceasta problema ? Daca da, ce raspuns s-a primit?

 

Intreb acest lucru deoarece stiu ca doar dupa ce au primit o avalansa de plangeri cei de la VW au ajuns sa lanseze actiuni locale (doar in anumite tari) de inlocuire a injectoarelor iar ulterior s-a generalizat dat fiind faptul ca era un mare defect de fabricatie, ca si in acest caz.

 

Eu nu am inca aceasta problema la 129.000 km dar dupa lectura asta de seara voi verifica cu siguranta axul la primul schimb de ulei (Aprilie 2014).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatia asta nu o suporta VW. Am vorbit la reprezentanta , si nu cu cei de la receptie .

Defectiunea nu tine doar de nr km

Pe langa ax mai important e sa verifici diametrul hexagonului din interiorul arborelui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca nu o suporta VW, nici reparatia la injectoare, adica inlocuirea lor, nu a fost suportata pana in 2011 in Romania si pana prin 2010 in alte tari, dupa care a intrat in viguare o circulara prin care le schimbau daca iti crapau si la inceputul lui 2013 a fost actiune in toata regula.

 

La fel, era o problema generala care se manifesta la absolut toate modelele fabricate pana in 2009 parca si nu tinea de utilizator. Acest caz este identic numai ca la o alta piesa, foarte scumpa si care poate genera defectiuni iremediabile, nu ca la injectoare unde ramaneai in drum si gata, aici risti sa iti arunci motorul la fier vechi pentru ca ei au gresti, sau sa bagi vreo 3-4000 de euro in el.

 

Stiu ca atunci VW a inceput sa ia masuri abia dupa ce f multi utilizatori nemultumiti de problema, evident mai mult de costurile reparatiei, au facut nenumarate petitii direct la VAG.

 

Este vina lor si ar trebui sa si-o asume asa cum o fac marii producatori, daca era vorba de vreo piesa care avea uzura prematura din pricina utilizatorului, a calitati uleiului sau a combustibilului puteam sa discutam altfel insa aici este vorba despre o mare greseala de proiectare si utilizarea unor materiale necorespunzatoare in procesul de fabricare => vina lor exclusiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ca ,cei de la VAG inca nu au reusit sa-si calculeze impartirea pierderilor cu cei de la http://www.shw.de/ care sunt de fapt producatorii acestor module de echilibrare.Pana la noi ordine nu putem sta la bordura. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal all, ce era de asteptat s-a intamplat : Dupa 1000 km s-a rupt imbusul pe care il sudasem, in argon, de balansier.

Acum am trimis balansierul si noul ax de 100 mm la niste prieteni sa imi mareasca adincimea gaurii  la 46 mm. 

 

Va tin la curent cu ce si cum :d

 

P.S. deja ma distreaza acesta masina/model :D

 

VA pupa tata si :Driver: Safe si cu banii in buzunar nu in masini lol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema asta cu oil pressure se intalneste doar la Passat B6 pana in noiembrie 2009?

Audi A4 B8, Tiguan, Touran, Golf  cu aceleasi motoare nu o au?

 

Ma interesa un Passat B6 Variant dar inteleg ca doar 2.0 TDI 110 CP nu a avut probleme, cel de 140CP/170CP ar fi doar dupa 2010 sigure...

 

Poate ca ar trebui sa fie facut un topic sticky cu fiecare motorizare si problemele ei specifice si anii/luna dupa care si-au gasit rezolvarea.

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema se regaseste la vw,audi,seat,skoda,mitsubishi,la tot ce inseamna 2.0 TDI (fabricat de vag)140 CP inafara de BKD fabricatie pana la sfarsitiul lui 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu problema cu presiunea uleiului - motor BKP 2.0 TDI - 2005 - 260000 km . 

Ma poate cineva indruma spre un mecanic recomandabil de competent pentru inlocuirea pompei cu cea de pe motorul 1.9  si verificarea mecanismelor implicate pentru identificarea altor probleme aparute ca si efect al acesteia (eu am mai facut 1.1 km dupa ce mi-a aparut avrtizarea). De preferabil in Timisoara sau in apropiere - Arad, Lugoj etc.

Va rog sa imi dati PM.

 

Merci.

 

P.S.: Rog moderatorii - in cazul in care decid sa stearga acest post sa imi dea un PM sa imi explice exact ce fac gresit (sunt mai nou pe forum).

Modificat de marghi91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu revizia acum doua saptamani, si cu ocazia asta am verificat si axul de la pompa. Se prezenta destul de tocit, deocamdata am pus unul nou inapoi (stiu ca poate grabi stricarea gaurei din pompa). Era bunul sfatul lui D@ni sa caut mai intai serviceul la care sa modific pompa, dar nu am avut timpul necesar si aveam nevoie de masina.

Am inteles ca ar fi un atelier in Baneasa care sa adanceasca si sa repare gaura in care sa intre noua versiune de ax. Stiti cum se cheama, unde e exact, a fost cineva acolo? Mi-ar conveni ca e mai aproape de mine.

Merci.

post-52441-0-72816000-1381836592_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, nu demult am luat un Passat cu motor BMP la care din start era problema cu motorul, din cauza pumpei de ulei, am gasit un motor din dezmembrari, dar dupa ce am citit depre axul hexagonal si pompa de ulei, am decis sa intreb aici pe experti prima data, decat sa-mi cumpar un motor cu acelasi sistem de pompa de ulei. Masina de donor de la care vrau sa cumpar motorul este din 2007(178000km si este departe de mine), are numar sasiu WVWZZZ3CZ6P222456; poate cineva sa-mi ajuta cu niste informatii, mai ales in legatura cu pompa de ulei, este cel mai important sa stiu daca pompa de ulei este din seria aia ce am avut eu initial in masina mea, sau seria mai inbunatatia? Multumesc anticipat pentru orice sfat util, o zi faine mai departe, stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele, de 2.0 diesel, produse pana la jumatatea lui 2010 au acelasi ax de 77 mm. Abia apoi s-a pus cel de 100 mm care se pare ca este mai fiabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta, mi-am schimbat pompa de uleila BKP din una cu lant, in una cu pinioane,pt ca patina de la lant era rupta si lantul era intins de pistonasul de la patina, de-si facuse canalde la lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele, de 2.0 diesel, produse pana la jumatatea lui 2010 au acelasi ax de 77 mm. Abia apoi s-a pus cel de 100 mm care se pare ca este mai fiabil.

Gresit!  

post-74110-0-97616000-1382436866_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!