Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Vezi nr meu in profil.Suna dupa ora 09.00 ca sa iti dau pret si termen de livrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare, daca schimbam pompa de ulei cu una de 1.9 cati litri de ulei intra? fara ansamblu de echilibrare ar trebui sa intre mai mult ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel cu imbusul fiind cel mare nu ?? Daca poti masura exact ti-as ramane dator.

 

 

Multumesc anticipat 

179 mm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit mai multe pagini cu problemele astea cu pompa, am inteles ca masinile fabricate dupa 5.11.2009 nu ar mai avea probleme (au axul de 100mm) si respectiv motoarele 2.0 CR de 110 cai nu ar avea probleme deloc (nu au ansamblul ala de echilibrare). Se stie ceva despre motoarele 1.6 CR? Au ansamblul ala si pot avea probleme cu axul sau sunt imune ca si motorul 110 cai?

Eu sunt in cautarea unui Passat B6 SH, si ma intereseaza mai mult unul cu motor 1.6 CR sau 2.0 CR de 110 cai, nu as vrea sa iau un motor cu posibile viitoare probleme la pompa de ulei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa lasi de-o parte cele mai bune motoare CR tocmai din pricina axului?

Si ce alegi in loc, un motor cu injectoare Siemens?  :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz unul cu injectoare, alea sunt euro4 :) Mie imi trebuie un euro5 obligatoriu :) Sunt interesat in mod special precum spuneam de cel de 1.6 sau 2.0 de 110 cai, dar eventual as putea lua si unul de 140 de cai (modelul nou din 2010, BlueMotion). Verificam doar daca pot fi probleme cu cele doua motoare care ma intereseaza mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI CR 140 CP Motor CBAB    Daca e si 2010....BEST!!!!

Sa inteleg ca respectivul motor nu are problema cu axul la pompa de ulei? Si cele doua ce ma intereseaza mai mult (2.0 TDI CR 110 CP CBDC si 1.6 TDI CR 105 CP CAYC)? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

An 2010(pe FAHRZEUGBRIEF) ,nu 2009 luna a7a si in cartea identitate e 2010  ,nu are preoblema cu arbori echilibrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti cumpara tot ce vine din 2009 noua dar cu MY 2010.

Adica, caroserie si echipare de 2010.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci vezi cum sta si aceasta CBDC WVWZZZ3CZAP010346.

Chiar sunt mai mult decat curios.

Eu pe acest principiu am mers.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ca e 2010 in actele romanesti.Nu conteaza ca in seria din partbriz e 2010.Conteaza ca data fabricatiei (nu a inmatricularii)sa fie dupa 04.11.09.Asta scrie in cartea de service si in Fahrzeugbrief.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de asta si zic, eu am CAROSERIE si MOTOR de 2010.

Eu ce sa mai inteleg?

Nu de talon vorbesc si de parbriz.

Adica ea corespunde pe MY 2010, fabricatie.

De asta intreb.

Sa stiu daca verific/schimb ceva, sau nu.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci vezi cum sta si aceasta CBDC WVWZZZ3CZAP010346.

Chiar sunt mai mult decat curios.

Eu pe acest principiu am mers.

A cauta o informatie inseamna 10% dintr-o treaba.A verifica informatia inseamna restul de 90%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca esti simpatic, merci.

Vorbeam parca de certitudini.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de asta si zic, eu am CAROSERIE si MOTOR de 2010.

Eu ce sa mai inteleg?

Nu de talon vorbesc si de parbriz.

Adica ea corespunde pe MY 2010, fabricatie.

De asta intreb.

Sa stiu daca verific/schimb ceva, sau nu.

2009 luna a7a tot 2010 are in partbriz si in actele romanesti.Dar piesele sunt cele aferente datei de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai aici nu intelegi, eu am MY 2010.

Nu in acte romanesti. Luna a 9 a fabricatie.

Am caroserie curata de 2010, nu doar talon cum au 90% dintre cele din 2009.

Despre asta vorbeam. Este lot de 2010 cu echiparea aferenta.

Sunt chiar interesat de aceste informatii.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai cod motor CBDC, si nu te mai intereseaza data fabricatiei, din punct de vedere al imbusului...

 

Singurele CR-uri sigure 100% sunt cele de110 CP si asta dintr-un motiv foarte simplu: nu au arbori de echilibrare. mai sunt vreo 2 coduri, dar sunt mai exotice...

 


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luna a9a ai axul cu problema de 77 mm.Pentru linistea ta mergi la reprezentanta cu seria caroserie si verifica informatia. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa omule, acum stau linistit.

Sau poate nu. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo, tu nici nu ai arbori de echilibrare, despre ce vorbesti?

LE: vad ca a devenit activ topicul si mi-a luat-o inainte Alexandru... :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai el tot 2.0 TDI are, dar de 110 CP, nu de 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!