Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

sunt perfect de acord cu parerea, dar sa vin in completarea cu schimbatul preventiv.

 

in cazul meu si in mentalitatea mea (in conditiile in care am masina sh adusa din germania).

decat sa schimb vreun subansamblu al motorului in romania, preventiv, prefer sa las sa cada de tot sa zic asa (si eu preconizez ca voi strange suficienti km atunci incat sa nu sufar), pana nu mai merge deloc, si sa il inlocuiesc cu altul (adus de afara sau nu) abia atunci.

 

decat sa vreau eu sa previn si sa ma duc in service si schimba lantul pt o suma modica, si incep sa ma trezesc ca la fiecare revizie mai trebuie sa schimb si altele si dublez cantitatea de ulei, mai bine zic pas.

 

repet, asta e gandirea mea, si nu inseamna ca trebuie sa fie un model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine,dar nu in privinta pieselor de baza cum ar fi lantul,distributia si alte elemente vitale pe care nu le poti repara pe margine unei strazi din Polonia...etc ,si care pot duce la inlocuirea motorului.

Cred ca stii ca 2.0 tdi are multe orificii de ungere care odata infundate cu span greu le mai desfunzi.Am vazut vreo 2 motoare desfacute si iti spun ca la transmisia cu roti dintate nu gasesti  span in pompa de ulei si in baia de ulei ca la cele cu lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD nu e fabricat in mexic. Si are pompa de 1.9 .. Deci, daca pe 1.9 merge bine, la fel merge si pe 2.0

 

Si rolul filtrului de ulei care mai e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa credem ca asta a mers fara filtru de ulei?

Poza e 100% reala.

Daca ai drum prin Bacau fac o cinste si  iti arat vreo 10 buc.


Cu BKD-ul ma uit in Etka,Elsa...etc si iti arat ca sunt facute in mexic,fara DPF ,maxim euro 4


Oricum la ora actuala Balancer Shaft Module e folosit pe majoritatea masinilor tdi.

post-74110-0-44357200-1375471438_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA sa vad ca sunt in mexic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intervin si eu din nou in discutie ca nu ma pot abtine.

eu sunt unul din cei care mi-a aparut in bord eroarea si nu am verificat preventiv ca alti colegi, deoarece nu am stiut de problema aceasta cu pompa.

te intreb si eu domnul excalade daca mi-ar fi aparut eroarea aceasta in bord pe autostrada la 130-140km/h ce pateam?? faceam motorul praf si probabil  si masina si poate si pe mine?? deci ce siguranta mi-ar garanta o schimbare de imbus sau o improvizatie cu o bucsa sau sudarea imbusului?? eu unu nici nu as face asa ceva dupa ce am patit cu masina.

intradevar as fi pus si eu pompa noua cu arbori de echilibrare cum sunt cele de pe masinile noi cele CR,noua ma repet fara "improvizatii" dar costul pentru mine a fost si este prea mare.

motivul pentru care eu am pus de 1.9 a fost ca stiam ca astea nu se strica sau se strica una la 100 000 si imi ofera si o  siguranta fata de cealalta, costul mai redus si faptul ca am citit pe net si stiam si de la mecanic ca s-a mai facut schimbarea aceasta si nu au fost probleme.

pompa de 1.9 a functionat pe masini care au aproape 500 000km(in mod sigur si mai multi) fara sa schimbe nici un lant sau patina(eu unul am stiut de masini cu km acestia sau apropiati la care oamenii nu au schimbat nici un lant sau patina)

si sa fim realisti ca toti stim ca motoarele de 1.9 sunt unele din cele mai bune motoare facute de vw si nu cred ca poate sa ma contrazica nimeni aici si putem afirma ca pompa de ulei nu are nici un viciu ascuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-un post de al colegului excalade arata ca individul respectiv spune ceva foarte interesant pe care eu unu si alti colegi asta am si facut:

"Vezi aici ce inseamna sa ai lant cu pinioane si patina in motor : http://www.myturbodi...-passat-tdi.htm"

UPDATE:: the most reliable repair is to completely delete the balance shaft assembly-oil pump and replace it with an oil pump from an ALH engine. The reason why it's more reliable is because the balance shaft assembly retains the hex drive for the oil pump which is a possible failure point. The delete conversion requires a little more modification but is cheaper than the gear conversion. The side effect is that removing the balance shafts slightly increases noise and vibration. Most people do not find it objectionable. Here is a parts list from Whitbread. If you can take some pictures of the procedure and post them in the forum I can add them to the DIY, thanks in advance!

 

presupun ca ai citit si asta unde mai scrie ceva interesant mai incolo:

The most common worn/failed components are the hex drive for the oil pump, the tensioner, and the sprockets. The hex drive had some problems rounding, possibly from vibration and loose chains. This causes a loss of oil pressure for the oil pump. The chains can break but this is probably due to the failure of bad tensioners or sprockets.

 

si daca esti si amabil sa ne traduci poate eu am inteles gresit de aici.

 

si sa lamurim si de ce se rupe foare greu lantul la cele de 1.9 tot din postul tau colegul excalade:

ALH engine oil pump sprockets also use a chain with a tensioner but they spin at half crankshaft speed and only run the oil pump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EEXCALADE ,nu trebuie sa te superi si trebuie sa accepti ca inginerii de la VW au cam dat-o-n bara cu mai multe motoare in ultimii 10 ani (poate au angajat ingineri chinezi  :lol: ). "spanul" din pompele ilustrate poate avea mai multe proveniente ,in baia de ulei nu se aduna doar spanul de la lantul de antrenare al pompei . sau poate acea pompa este dintr-un material mai slab .incearca sa probezi duritatea suprafetelor de lucru al subansamblelor a doua pompe cu angrenare diversa (lant vs pinioane).

eu am o pompa de ulei angrenata de un motoras de stergator si cu greu pompeaza 1L de ulei in vreo 2-4 min (estimez cam 0.8-1hp la axul pompei) si are o miscare lineara (fara socuri) .pompa de ulei de pe motor are un debit si presiune mult mai mare (4-6L/min ,< 6bar) decat a mea deci consuma mai multa energie .toata aceasta energie e transmisa prin acel imbus de 6mm ,printr-o miscare nu tocmai "lineara" .un motor de scuter de 49cm3 produce in medie 2-3hp .cat crezi ca va dura o transmisie cu un imbus de 6 la un scuter cand arborii acestuia sunt de 12-14mm (si uneori se mai rup) ?

 

inclin si eu spre pompa de 1.9 ( intotdeauna e loc de mai bine  :icon_thumleft: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ti-a spus de sudat imbus sau de bucsat???

Vrei sa spui ca daca iti cumperi CR 2010-2013 o sa ai pui pompa de 1.9???

intervin si eu din nou in discutie ca nu ma pot abtine.

eu sunt unul din cei care mi-a aparut in bord eroarea si nu am verificat preventiv ca alti colegi, deoarece nu am stiut de problema aceasta cu pompa.

te intreb si eu domnul excalade daca mi-ar fi aparut eroarea aceasta in bord pe autostrada la 130-140km/h ce pateam?? faceam motorul praf si probabil  si masina si poate si pe mine?? deci ce siguranta mi-ar garanta o schimbare de imbus sau o improvizatie cu o bucsa sau sudarea imbusului?? eu unu nici nu as face asa ceva dupa ce am patit cu masina.

intradevar as fi pus si eu pompa noua cu arbori de echilibrare cum sunt cele de pe masinile noi cele CR,noua ma repet fara "improvizatii" dar costul pentru mine a fost si este prea mare.

motivul pentru care eu am pus de 1.9 a fost ca stiam ca astea nu se strica sau se strica una la 100 000 si imi ofera si o  siguranta fata de cealalta, costul mai redus si faptul ca am citit pe net si stiam si de la mecanic ca s-a mai facut schimbarea aceasta si nu au fost probleme.

pompa de 1.9 a functionat pe masini care au aproape 500 000km(in mod sigur si mai multi) fara sa schimbe nici un lant sau patina(eu unul am stiut de masini cu km acestia sau apropiati la care oamenii nu au schimbat nici un lant sau patina)

si sa fim realisti ca toti stim ca motoarele de 1.9 sunt unele din cele mai bune motoare facute de vw si nu cred ca poate sa ma contrazica nimeni aici si putem afirma ca pompa de ulei nu are nici un viciu ascuns.


Nu cei de la VW AG fac pompele si arborii de balansare ! Am scris mai sus cine le produce!

EEXCALADE ,nu trebuie sa te superi si trebuie sa accepti ca inginerii de la VW au cam dat-o-n bara cu mai multe motoare in ultimii 10 ani (poate au angajat ingineri chinezi  :lol: ). "spanul" din pompele ilustrate poate avea mai multe proveniente ,in baia de ulei nu se aduna doar spanul de la lantul de antrenare al pompei . sau poate acea pompa este dintr-un material mai slab .incearca sa probezi duritatea suprafetelor de lucru al subansamblelor a doua pompe cu angrenare diversa (lant vs pinioane).

eu am o pompa de ulei angrenata de un motoras de stergator si cu greu pompeaza 1L de ulei in vreo 2-4 min (estimez cam 0.8-1hp la axul pompei) si are o miscare lineara (fara socuri) .pompa de ulei de pe motor are un debit si presiune mult mai mare (4-6L/min ,< 6bar) decat a mea deci consuma mai multa energie .toata aceasta energie e transmisa prin acel imbus de 6mm ,printr-o miscare nu tocmai "lineara" .un motor de scuter de 49cm3 produce in medie 2-3hp .cat crezi ca va dura o transmisie cu un imbus de 6 la un scuter cand arborii acestuia sunt de 12-14mm (si uneori se mai rup) ?

 

inclin si eu spre pompa de 1.9 ( intotdeauna e loc de mai bine  :icon_thumleft: )

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA sa vad ca sunt in mexic.

Volkswagen de México

Adresă: Carretera Puebla-Tlaxcala Kilómetro10, Gran usuario Planta Volkswagen de México S.A. de CV, 72008 Puebla, Mexic

Telefon:+52 222 263 1155

Largest Volkswagen factory outside of Germany. Headquarters of Volkswagen de Mexico S.A. de C.V. (VWM)

Modele echipate cu 2.0 TDI BKD : golf,jeta,touran,leon,crafter,octavia,touran,altea,toledo,a3 si polo.

post-74110-0-20250100-1375519735_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi scapa mie ceva sau aici vorbim de passat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze.Eram dator cu o explicatie referior la motrul BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IA sa vad ca sunt in mexic.

Volkswagen de México

Adresă: Carretera Puebla-Tlaxcala Kilómetro10, Gran usuario Planta Volkswagen de México S.A. de CV, 72008 Puebla, Mexic

Telefon:+52 222 263 1155

Largest Volkswagen factory outside of Germany. Headquarters of Volkswagen de Mexico S.A. de C.V. (VWM)

Modele echipate cu 2.0 TDI BKD : golf,jeta,touran,leon,crafter,octavia,touran,altea,toledo,a3 si polo.

.

Asa, si ? Din ce ai postat reiese ca golful 5 variant este facut in mexic, ceea ce se stie. La fel ca si jetta. Nicidecum ca motorul BKD e facut in mexic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai venit cu o afirmatie, pe care vreau sa o sustii. Altfel, cere unui moderator sa o stearga.

Ce alte motoare mai sunt produse in mexic ? Tot acolo sunt so bkd montate pe mitsubishi outlander si pe dodge ?

Sent from my  using Tapatalk.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru detalii si nelamuriri am pus mai sus adresa fabricii din mexic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu colegul excalade cum am mai zis cred ca citesti printe randuri si iti place sa citesti doar ce vrei sa auzi. am zis clar  ca as fi pus pompa cea noua de pe CR dar este prea scumpa si nu am zis ca daca imi iau masina din 2012 2013 pun pompa de 1.9.

eu presupun ca la cele de pe CR sunt alte dimensiuni alte materiale mult mai bune folosite nu stiu exact ca nu m-am interesat.

eu nu stiu ce faci tu exact la pompele aceastea, le schimbi imbusul le schimbi contragreutatile acelea, dar eu o vad ca pe o improvizatie, asta este parerea mea.

si cand mai vii cu linkuri nu mai veni cu informatii care te contrazic pe tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la 2.0 CR fabricate pana la data de 03.11.2009  exista aceeasi problema cu axul de la arbori.

Nu fac nimic la pompe.

Fiecare e liber sa faca ce vrea cu bunul lui.

Multumesc tuturor pentru raspunsuri.

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru detalii si nelamuriri am pus mai sus adresa fabricii din mexic.

Si ce sa fac cu ea ? Sa le scriu ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bag ca musca in lapte, dar interesat totodata.

vad ca exista o adevarata polemica in urma problemei si deja facem comparatii reale intre 2 tipuri de motoare cu ceva diferente de functionare, (gluma: ma astept sa avem comentareii si cu v6 sau tfsi-uri, etc).

 

raspuns la o intrebare care o vad eu retorica, cine schimba kit-ul de lant?

 

unde este trecut in caietul service? la ce numar de km? si pentru ce tip de motor zice producatorul ca este un consumabil care trebuie schimbat?

 

sau noi romanii reinventam roata respectiv inventam actiuni de schimbare a unor piese/subansambluri doar de dragul de a schimba piese?

 

un pic de offtopic pot da un exemplu ca poate exista problema de fabricatie sau un lot cu probleme la anumite piese, la locul meu de munca exista o flota de masini in speta din grupul vag si exista unele motoare 1,2 tsi de vechime un an si un pic si nici una mai mult de 50.000 km si 80% din masinile cu caracteristica prezentata au avut intrare in service pentru a schimba lantul de distributie pentru ca batea. mult prea devreme, zic eu si cei din service.

 

Drive safe!

Pompa de apa e trecuta in caietul de service? unde este trecut in caietul service? la ce numar de km? si pentru ce tip de motor zice producatorul ca este un consumabil care trebuie schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai totusi sa incetam cu panica. Ar fi bine sa se verifice acel ax, dar sa nu exageram...

Din pacate, aproape toate CR-urile sufera de aceeasi boala. Se poate ca la cele din 2010, datorita axului mai lung sa nu se mai uzeze.

 

Singurele CR-uri sigure 100% sunt cele de110 CP si asta dintr-un motiv foarte simplu: nu au arbori de echilibrare. mai sunt vreo 2 coduri, dar sunt mai exotice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Cu un search pe google si cu 2-3 click-uri ai sa afli unde in lume se fabrica toate componentele grupului VW AG.Ai sa afli ca o parte din cutiile de viteze se fac in China si o parte din turbinele Garrett se fac la tine la Bucuresti.(mecanica Bucuresti) Hai sa nu umplem acest topic cu alte subiecte. Seara placuta!

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu s-a spus e ca daca iti apare in bord ce scrie mai jos sa opresti motorul imediat .O pornire in plus te poate costa TURBINA.Daca pornesti , eroarea din bord dispare dar va aparea cand accelerezi. I'm Out

           Stop 

     Oil pressure

       Engine off

See owners manual

 

 I'm Out.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy

Cu un search pe google si cu 2-3 click-uri ai sa afli unde in lume se fabrica toate componentele grupului VW AG.Ai sa afli ca o parte din cutiile de viteze se fac in China si o parte din turbinele Garrett se fac la tine la Bucuresti.(mecanica Bucuresti) Hai sa nu umplem acest topic cu alte subiecte. Seara placuta!

Uite ca nu am gasit. Nu vrei sa ne arati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stimati colegi, hai sa ii punem punct. Colegul exxcalade, ca orice persoana care are un bussines, incearca sa va convinga ca solutia lui este cea mai buna. Ei bine, solutia cea mai buna este schimbarea amsamblulul cu unul nou insa din motive financiare, fiecare va decide, in fc de informatiile de pe forum si de la mecanici, care este solutia optima pentru el.

Pana acum nu s-a concluzionat cert ca solutia "aftermarket" X este 100% safe.

Pana acum s-a incercat cu succes: schimbarea pompei cu una de 1.9, confectionarea unei bucse cu filet exterior si hexagon interior de 6 care ulterior a fost infiletata in balansier, cu adaptarea de rigoare, adancirea hexagonului din balansier prin electrocoroziune si implicit adancirea gaurii pentru imbusul de 100 mm, sudarea imbusului de balansier (dat modificarilor pe care metalele le sufera in urma procesului de sudura, puteti evita acesta solutie), marirea gaurii din balansier pentru a acomoda un imbus mai gros de 6 insa in acest caz imbusul va trebui prelucrat la valoarea de 6 in celalat capat.

Daca am omis ceva, va rog sa completati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!