Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

 iar turbina se roteste cu peste 11000 rpm la 250-300 de grade.

Poate cu 100.000 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult Ovtudor! Inca o intrabare: codurile la piese, cele pe care le-ai dat tu intr-unul din post-uri, cel de la pompa e cu pinionul si lantul bun, cel de 23 de dinti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze! Ai dreptate!

Am uitat un zero din greseala :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la faptul ca dupa ce ai dat codurile pieselor ai spus ca nu s-a potrivit pinionul de pe pompa si ai luat SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca asa s-a intamplat si de aia am vrut sa verific un pic pe net inainte sa-ti raspund.

Codul corect pentru pinionul de 23 de dinti este 038115121A sau 038115121B dar nu trebuie sa ma crezi pe cuvant si sa verifici si tu la magazin cand il comanzi. Sau cel mai bine cauti o pompa de BKD cu totul la dezmembrari- asa cum am facut si eu pana la urma. Lantul trebuie sa fie tot cel de 23 de zale si codul e 038115230A dar la fel trebuie sa verifici, in rest intinzatorul e la fel deci nu e o problema.

Antivalul in schimb trebuie sa fie musai cel din plastic de la motorul de 1.9 ca altele nu se potrivesc.

ERA SA UIT IARASI!

Comanda si suruburile pentru ca nu sunt foarte uzuale (parca M7 si sunt mai lungi) sau cel mai bine incearca pe la dezmembrari.

 

Antivalul din baia de ulei are codul 06B103623P si trebuie sa arate asa:

67032_x800.jpg

 

 

 

Daca arata asa:

037115220B.jpg

 

nu o sa se potriveasca!

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult de tot!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Incep prin a spune ca de curand mi-am cumparat un Passat B6 din anul 2006, motor 2,0 bkp. Imediat dupa ce l-am cumparat m-a lasat injectorul numarul 1, dar totul s-a rezolvat prin circulara de la vw prin schimbarea tuturor. Mai nou am un zgomot ciudat la motor care ar proveni din spusele unui mecanic de la porsche vest si altor mecanici autorizati de la pompa de ulei. 

Am citit si eu mesajele din urma si am vazut ca aceasta pompa de ulei este renumita la 2,0. Cu cine pot lua si eu legatura sa o pot schimba cu una de 1,9?

Mentionez ca sunt din Buftea.

Va multumesc!

Modificat de Corbesma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu daca as fi in locul tau as merge la un mecanic si as schimba axul de la pompa de ulei(axul se strica  la acest model)axul costa cam 40 de ron plus manopera

si eu am avut problema cu pompa de ulei am fost la vreo 4 mecanici toti miau zis ca trebuie schimbat pompa de ulei (ca sa scoate cati mai lult bani) ultimul mecanic mia zis ca pompa nu are nimic ,axul lui trebuie schimbat,asa si era (daca mergi la vw fi sigur ca schimba totul ca sa platesti cat mai mult)

de ce tre sa va comlicati sa schibati pompa cu unul de 1.9

mecanicul care mi-a schimbat mie a reparat cel putin 40 de masini passat si nici unul nu a avut problema  cu pompa ,la fiecare problema era axul de la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Richard21 ai sa observi daca citeai topicul ca motivulpentru care am schimbat cu una de 1.9 a fost ca la noi s-a dus gaura respectiva in care intra imbusul, la tine a fost un caz fericit, si inca un lucru suntem cativa carora ne-a picat in mers pompa. Pur si simplu nu am stiut de problema si nu am verificat, eu unu nu am stiut si asta m-a costat destul de mult si in timpul reparatiei m-am documentat ce este mai bn sa fac si cea mai buna solutie a fost asta cu schimbarea de 1.9

Si mecanicul tau a prins numai masini cu imbus dus, daca prindea una ca a mea ce ii mai facea????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere modul de verificare eu zic ca nici nu a verificat gaura in care intra imbusul ...

Din posturile colegilor rezulta ca imbusul se verifica f usor insa gaura in care intra nu este accesibila si trebuie demontat mai mult decat baia de ulei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da are dreptate d@ny daca tot schimbati imbusul verificati si gaura ca puteti avea surpriza sa schimbati imbusul degeaba si sa dati de belele cum am dat unii dintre noi.

Eu nu zic ca ce am facut noi este solutia ideala, dar este solutia cea mai ieftina si printre cele mai bune. Si docamdata masinile noastre merg foarte bine si fara probleme cu cea de 1.9.

Si colegul din buftea poti sa schimbi in targoviste pompa, si probabil si in bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sistemul cu lant. Stie cineva daca pinionul de pe vilbrochen e acelasi cu cel de 1.9 sau trebuie schimbat si acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am explicat deficientele sistemului de antrenare cu argumente stiintifice intr-un post anterior. Trebuie doar sa folositi functia "search".

Nu e obligatoriu sa se duca axul sau sa se uzeze locasul la toate ci doar la cele care au o dezaliniere suficient de mare intre axe. Problema e ca sunt foarte multe, norocul tau ca nu esti unul dintre ei... sau poate ghinion ca nu stii daca s-a verificat!

Nu stiu ce ti-au spus mecanicii tai "destepti foc" da' sigur nu vorbeau pe buzunarul lor. Eu pot sa-ti spun ca pe masina mea este deja al doilea motor- primul a decedat din cauza... pompei de ulei care era pe lant. Volkswagen a inlocuit gratuit motorul pentru ca a constatat ca nu se mai poate face nimic pentru el dar masina era inca in garantie si de aia au fost "darnici", altfel ar fi costat banuti seriosi. Si sigur nici unul dintre mecanicii sfatuitori nu cred ca ar fi vrut sa plateasca daca se intampla sa cada la 5 m dupa ce au facut ei expertiza.

Daca nu crezi ce spunem noi citeste si alte site-uri (de exemplu: www.myturbodiesel.com, www.audiforum.co.uk) si o sa gasesti o gramada de oameni care s-au lovit de problema asta- iar pe afara e cam greu sa faci mecanica daca nu ai scoala pentru asta, oamenii cam stiu ce vorbesc.

Sistemul de pe 1.9 e aproape infailibil, e folosit si paraverificat de cand s-au inventat motoarele cu ardere interna. A vazut cineva vreun motor de tanc cu arbori de echilibrare sau cu sistemul asta de antrenare al pompei de ulei? Nu exista! Toate sunt pe lant sau prin angrenaje cu roti dintate.

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru promtitudinea de care a-ti dat dovada pentru a ma ajuta. Mecanicul de de la Vw a zis ca vine acasa la mine si imi da baia de ulei jos cu 800 ron. Mi-a spus ca ar fi o problema dupa sunet la arborele de echilibrare (ma rog, nu ma pricep). Am apelat la voi ca sa ma ajutati cu un numar de telefon ceva de genu. Nu e problema de imbusul acela. Am luat legatura cu cineva care cica ar modifica si acel imbus din lungimea de 7 mm in 10 mm (cica asa are passat-ul nou) si ar modifica si locasul in care intra cu suma de 200 de euro. La suma totala la care ma duce sigur pot schimba pompa cu una de 1,9 dar nu stiu pe nimeni, de aceea am apelat la ajutorul vostru.

Va multumesc.

Modificat de Corbesma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Mecanicul de de la Vw a zis ca vine acasa la mine si imi da baia de ulei jos cu 800 ron."

Pentru chestia asta eu in primul rand nu as avea incredere in acel mecanic, iar in al doilea rand i-as face si-o reclamatie.

Am intalnit si eu astfel de oameni, unul chiar se oferea sa-mi vopseasca usa in curte la el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Urmaresc de ceva timp acest topic, totusi am o nedumerire si n-am gasit nicaieri inca un raspuns transant:

 

Aceasta problema se intalneste doar la motoarele Diesel de 2.0 sau se intalneste si la motoarele pe benzina FSI, TFSI?

Daca aceasta problema exista si la motoarele pe benzina, se poate de exemplu de aflat daca mecanismul de la pompa e cu lant sau pinione dupa codul motor?

Motorul meu este un TFSI 2.0 cu codul BWA, masina este un Passat B6 di 2006

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu vopsea de oua banuiesc... ca a zis el ca e cel mai mare expert in treburile astea, nu?! :biggrin:

Parca-l vad!

Corbesma

Noi chiar vrem sa te ajuta, ca altfel nu raspundeam nu ne mai bateam capul si nu raspundeam. Problema e sa vrei sa te ajuti tu, pentru ca banii sunt ai tai si decizia tu o sa o iei. Forumul are toate informatiile de care ai nevoie, si eu si ceilalti colegi cred ca am explicat destul de clar cum e cu modificarea, de ce nu e bun sistemul, ce probleme pot sa apara s.a.m.d. Trebuie doar sa citesti si sa iei o decizie. altcineva nu are cum sa o faca in locul tau.

Daca vrei noi putem sa te punem in legatura cu mecanicii nostri (dupa ce obtinem consimtamantul lor bineinteles) dar mai departe nu putem merge. Tu trebuie sa-ti alegi solutia de remediere si cu cine vrei sa faci treaba.

In rest sfaturile sunt gratis ca de-aia ne-am inscris aici pe forum. Spor la SUCCES!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corbesma mie mi se pare exagerat de mult sa iti dea baia de ulei jos pt 800 ron,, in conditiile in care alti baieti cu 250 euro pret care include schimbarea pompei cu una de 1.9 si piesele necesare.

si sa iti mai zic ceva nu te mai increde in mecanicii care sunt prin servicuri ca nu fac treaba extraordinar de buna, iar cei de la vw sunt specializati doar pe masina respectiva si ei cand incep sa schimbe schimba toata piesa, eu unu am fost la vw cand am avut probleme si mi-a zis domne schimbam cu pompa noua si chiar i-am intrebat daca se poate schimba cu una de 1.9(gandindu-ma ca ei au vazut ambele motoare desfacute si stiu diferentele) si raspunsul a fost nu se poate asa ceva.

eu nu zic ca nu sunt baieti buni in service dar sunt mai rari un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""Mecanicul de de la Vw a zis ca vine acasa la mine si imi da baia de ulei jos cu 800 ron."

Pentru chestia asta eu in primul rand nu as avea incredere in acel mecanic, iar in al doilea rand i-as face si-o reclamatie.

Am intalnit si eu astfel de oameni, unul chiar se oferea sa-mi vopseasca usa in curte la el..."

 

In primul rand pe mecanic il cunosc iar in al doilea rand e usor sa faci rau dar pentru ce.M-am referit doar ca este o suma maricica.



ovtudor iti multumesc ca doresti sa ma ajuti. Tu in locul meu cum ai proceda?Din aceasta cauza va cer ajutor.

 

Daca ai putea sa ma ajuti cu mecanicii vostrii v-as ramane dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai specificat ca il cunosti. Asa e ok sa-ti ceara 800 ron.

Ideea nu e sa faci rau, ci sa faci dreptate. Eu ma duc intr-un service sa rezolv problema in service, sa am o oarecare garantie, nu sa incerce mecanicul sa faca un ciubuc. Daca vroiam un ciubuc, il cautam la anuntultelefonic.ro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti cei care au facut modificare o sa iti zica sa schimbi cu una de 1.9, si cred ca si ovtudor ar fi de acord cu mine(imi cer scuze daca gresesc).

primul care a schimbat aici pe forum pompa cu una de 1.9 a fost colegul sk highline pe care poti sa il intrebi cati km a facut cum merge masina si dupa am fost eu, ovtudor vic_myx si sigur si alti colegi de care nu stiu eu

noi toti o sa iti zicem ca merita sa treci la pompa de 1.9 si pretul este relativ mic si se pune un lucru aproape indestructibil cum a mai zis colegul ovtudor, acum sunt colegi care au schimbat imbusul cu unul mai mare, dar eu unu nu cred ca este cea mai buna idee(nu sunt mecanic)

Modificat de bibi1411
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cam sunt mecanic de ceva timp si trebuie sa-ti dau dreptate ca nu e o solutie sa transmiti moment pe o priza hexagonala- am si explicat motivele pe forum, in mod stiintific si destul de argumentat. In rest conversia la sistemul cu pompa de 1.9 e singura solutie in care cred si care pot sa spun ca e definitiva. Motivele sunt de asemenea pe forum, si tot argumentate pentru cine e interesat si intelege. Bineinteles ca fiecare e liber sa faca dupa cum il indruma judecata si convingerea proprie ca doar este pe buzunarul lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu detalii despre pompa de 1.9 pe care am schimbat-o de ceva timp pe masina datorita recomandarii colegului bibi.

Pot confirma ca dupa aproximativ 1000 km TOTUL ESTE IN ORDINE, nici un zgomot, nici o problema de presiune , absolut nimic, iar masina trage bine. Eu merg destul de turat cu masina in general, deci pot spune ca am facut o alegere buna prin schimbarea cu o pompa de 1.9!!! si ma scapat de o investitie enorma pentru una noua de 2.0



sincer sunt satul de doreii  "mecanici" ...prin cine stie ce service-uri... Eu inainte sa schimb cu cea de 1.9 am avut 3 interventii !!!! pe pompa, de la 3 mecanic diferiti !!!! unul dintre ei lucreaza la Porche Romania.... mi-au luat banii si mi-au 'carpit" pompa pana sa dus naibi de tot. In cele din urma am urmat sfaturile colegilor de pe forum pentru schimbat cu pompa de 1.9 si dupa 1000 km masina merge f bine ! absolut nici un fel de problema. Recunosc ca la inceput am fost reticent si am crezut ca e o "tiganie" , dar m-am inselat.

Modificat de vic_myx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, cam cat a costat pompa de 1.9 cu manopera... problema a fost la bkp-uri pana intr-un an anume sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doresc sa transmit salutari tuturor celor ce au cont pe acest forum.

Am citit ce a scris fiecare si am observat ca mai toata lumea a avut,are sau are teama ca o sa aiba probleme cu acel ax hexagonal de 6x77 mm,ce echipeaza motoarele(mecanism echilibror-pompa de ulei)de 140 CP.Greseala de proiectare a nemtilor-greseala ce a fost remediata cand au aparut reclamatiile adica dupa 120.000-200.000 km (dupa vascozitatea uleiului,temperaturi iarna-cand solicitarea e maxima)Asta a insemnat cativa ani de la lansarea acestui tip de motor(nu mai spun de injectoare) Din octombrie 2009 s-a trecut la fabricarea motoarelor model mai vechi tip commonrail ce nu mai are probleme cu injectoarele dar nici cu pompa.

Si aici discutam de partea despre care se vorbeste foarte des pe aici.POMPA DE ULEI-AX HEXAGONAL-DISPOZITIV ECHILIBROR.

Comparatia tancului (presupun sovietic) cu VW german e putin deplasata:nu circula pe acelasi drum.Daca nemtii au schimbat un motor in ansamblul lui oare nu puteau pune si pompa de 1900. NU, ei au proiectat,calculat si executat modificarea in sensul ca au lungit gaura hexagonala din axul echilibror de la 15 la 45 mm exact cat este si in pompa lungind in acelasi timp si axul hexaginal de la 77 la 100 mm (03G.115.281 F cu 03G.115.281 E fiecare fiind la pretul de 21,00 ron la reprezentanta).

Acum vin cu intrebarea catre cei care au probleme cu acest ax: -ati observat,cand ati desfacut axul hexagonal,uzura pe portiunea de 15 mm care intra in axul echilibror-sigur- ,ati vazut aceasta uzura si in partea de 45 mm care intra in pompa ? Nu .Daca ati mai fi putut merge inca pe atat cu partea nedistrusa a axului(cea din pompa) si aveti deja 200.000 inseamna ca cu modificarea pe care o fac cei din Bacau(adica noi) veti merge cel putin 400.000 km (noi va garantam 500.000).

Ii salut pe toti cei care au apelat la serviciile noastre si in special pe Dl. Jimba din Bistrita care a scris despre noi inainte de a trimite axul la Bacau pentru modificare.Mai exista o firma in Londra ce executa aceeasi modificare(originala) si consider ca aceasta este cea mai sigura ,mai ieftina si mai rapida.In cel mai scurt timp vom putea sa va oferim si remedierea turbosuflantelor cu certificat de echilibrare.

Pentru cei ce doresc mai multe lamuriri accesati pe net prodenergo.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!