Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

colegul johny eu nu am mers nici 500m, nu am avut nici viteza(eram prin oras maxim 20-25 km/h), si m-am trezit cu turbina dusa, si un cuzinet. si cum zice si colegul ovtudor iti apare mesajul low pressure oil opresti instantaneu!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am primit o oferta de 1400-1500 lei(aprox1000 piese pompa BKD second cu lant si toate prostiile+ 500ron manopera) pentru schimbarea pompei de ulei, colegul ovtudor zicea ca l-a costat  (Total piese: 585 RON+Manopera : 550 RON Total: 1135 RON) e ceva diferenta... Voi ce preturi ati mai obtinut?

 

P.S. pompa de 1.9 e aceeasi cu cea de pe golf 2.0 BKD???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine ii faci o poza la pompa respectiva o postezi aici si iti zicem exact daca e la fel ca cea de pe 1.9.

si eu am dat cam aceeasi bani pe pompa si montaj precum colegul ovtudor(undeva la 250 euro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Sunt posesorul unui vw polo 9n3 1.4 Tdi, BNM,2006.

Am inteles ca si la mine pompa de ulei este antrenata de lant.

Nu am nici un zgomot suspect. E posibil sa apara problema respectiva si la motorul meu?

Exista vreun zgomot /element distinctiv care sa il anunte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

Duralube nu ii face nici un rau motorului...Asta este garantat 100%..Am prieteni mecanici care il folosesc frecvent...M-ai ales la motoarele benzina cu GPL...Iarna simti diferenta..La pornire pe -15 grade...Eu am comparat masina mea cu un alt 2litri....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex problemele din topicul acesta il au numai cei cu motor de 2.0 diesel, si daca citesti cu atentie topicul o sa vezi ca noi avem probleme cu pompa inn sine fiind conceputa prost(daca vrei sa afli mai multe citeste tot topicuul)

tu nu o sa ai probleme ca in mod sigur nu ai pompa asemeni a noastra. si normal ca o pompa de ulei trebuie sa fie angrenata cumva(lant, pinioane) si la noi nu s-a rupt lantul sau pinioanele, oricum citeste topicul si o sa intelegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am primit o oferta de 1400-1500 lei(aprox1000 piese pompa BKD second cu lant si toate prostiile+ 500ron manopera) pentru schimbarea pompei de ulei, colegul ovtudor zicea ca l-a costat  (Total piese: 585 RON+Manopera : 550 RON Total: 1135 RON) e ceva diferenta... Voi ce preturi ati mai obtinut?

 

P.S. pompa de 1.9 e aceeasi cu cea de pe golf 2.0 BKD???

Da, pompa e identica la 1.9 si la 2.0 BKD. De fapt chiar aia de BKD iti trebuie pentru ca are pinionul mai mic (21 sau 23 de dinti parca). Celalalt de 32 de dinti cu care vine pompa de 1.9 in mod normal nu o sa te lase sa pui baia de ulei la loc. Verificat de mine din pacate la momentul respectiv :banghead: . Bineinteles ca iti trebuie si lantul mai scurt ca altfel nu lucreaza intinzatorul cum trebuie.

 

Duralube nu ii face nici un rau motorului...Asta este garantat 100%..Am prieteni mecanici care il folosesc frecvent...M-ai ales la motoarele benzina cu GPL...Iarna simti diferenta..La pornire pe -15 grade...Eu am comparat masina mea cu un alt 2litri....

 

Stiu ce face Duralube si nu am spus ca nu e bun in general. Chiar ma gandesc sa pun si eu da' in partea de transmisie. Eu am spus ca ma indoiesc ca face fata in cazul turbinei care functioneaza la turatii si temperaturi foarte mari. Adica in cazul turbinei uleiul are si rol de racire a acesteia, ceea ce Duralube nu poate face oricat ar vrea, deci rotorul turbinei se va dilata si se va gripa.

Un alt aspect la care trebuie sa fii atent este faptul ca orice chimicale adaugate in ulei schimba calitatea acestuia si nu e neaparat in bine. Poate cineva sa spuna daca influenteaza in vreun fel izolatia cablajului de la injectoare sau chiar a injectoarelor? Eu n-am gasit nimic despre asta si de aceea ma abtin sa pun altceva decat ce a spus fabricantul ca trebuie. Gandeste-te ca injectoarele si cablajul stau in ulei, cu vreo suta si ceva de volti pe ele si suporta in mod frecvent socuri de temperatura foarte mari - mai ales iarna cand de la -15 grade ajung la 90 si iarasi la -15 de nu stiu cate ori. Crezi ca le face bine daca modifici cumva aciditatea uleiului de exemplu?

In rest sigur ca fiecare face cum vrea ca doar e pe buzunarul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A cazut iar pompa de ulei unui client al meu care in urma cu 2 ani inlocuise axul pompei cu un ax confectionat din un imbus de calitate superioara.Pompa ulei sh si reconditionare a turbinei din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În manualul B6 „Sfaturi si intretinere”, la pag. 45 se mentioneaza imperetiv: „Nu amestecati in ulei niciun fel de aditiv”...etc. pierdeti garantia.

La fel (pag. 37) interzice aditivii pentru motorina si spray-urile de pornire...

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabi: cati km avea prima oara, si dupa cati km i-a picat iar?

Merci,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gabivvx de ce nu incerci sa o inlocuiesti cu una de 1.9 acum(si ca bani cred ca iesi mai ieftin)?? si eu sunt curios dupa cati km a cazut?? si daca era pe lant sau pinioane??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e masina mea,e a unui client.Pe lant este sistemul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, dar ai putea sa ii explici, si daca nu vrea sa puna una de 1.9, incearca sa il convingi sa puna una pe pinioane deoarece e un pic mai rezistenta(un pic) si eventual sa modificati si imbusul sa puneti unul mai mare de 9, 10 si cu modificarile aferene(marirea gaurii din balansoar). si km cati a facut gabi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prima data pe la 100.000(parca)si apoi peste 2 ani dupa maxim 20-30.000 km de la prima interventie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai imbusil nu prea a fost de calitate superioara daca a picat asa repede. Macar originalul a tinut 100k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oricum imbusului trebuie sa-i tai alte fante la polizor sa-l aduci la ,,circumferinta'' inbusului de pe masina.Din ce am inteles eu cand a facut lucrarea in trecut,imbusul a fost Draper si acum posibil a cedat interiorul balansorului sau interiorul pompei de ulei propriuzise.O sa-l intreb ce si cum cand o sa mai vina pe la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi nu ma bucur nici pe departe, se confirma ce am spus mai devreme pe forum: orice sistem care foloseste priza aia hexagonala cu imbus pentru a transmite momentul de rotatie la pompa de ulei va ceda mai devreme sau mai tarziu. Nici nu are cum sa fie altfel si am explicat de ce, si cum e cu jocurile dintre cele doua piese intr-un alt post mai inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea sa verific si eu imbusul respectiv, sa stiu cum stau. la cat e estimata manopera (verificare)? presupune si inlocuirea uleiului? imi puteti recomanda un service in bucuresti cu mecanici ok si care sa stie de problema, nu sa ma ia la misto ca daca nu s-a stricat inca, merge ca avionul...? sunt satul de de-astia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

eu am gasit imbus cu tot cu garnituri..Nu a trebuit sa confectionez unul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_nst

Nu stiu sa estimez manopera dar pentru inspectie pasii sunt urmatorii:

  1. se ridica masina pe elevator
  2. se dreneaza uleiul
  3. se demonteaza baia de ulei
  4. se demonteaza inelul de retinere (zegher) care asigura imbus-ul in capatul pompei de ulei
  5. se scoate imbus-ul si se inspecteaza.
  6. pentru montare se executa pasii in ordine inversa.

Nu e obligatoriu sa inlocuiesti si uleiul pentru asta dar cred ca e mai bine totusi sa pui nou. Oricum daca il recuperezi si vrei sa il pui la loc ai grija ce recipiente folosesti ca daca se contamineaza cu apa, praf sau alte mizerii mai bine-l schimbi si gata. Eu cand am facut inspectia/ conversia l-am inlocuit pentru ca oricum ii venise timpul da' acuma fiecare si le stie pe ale lui.

 

 

eu am gasit imbus cu tot cu garnituri..Nu a trebuit sa confectionez unul...

 

Cum adica "Imbus cu garnituri"?! :tuktuk:

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zegherul se poate scoate usor? Este acces doar daca se desface baia?

Imbusul iese astfel de tot, pentru a fi inspectat vizual? Se poate vizualiza liber si gaura in care intra? Pe partea din pompa?

Daca raspunsurile sunt afirmative atunci inspectia este destul de usoaa si se poate face eventual la un schimb de ulei. Pres ca manopera nu ar trebui sa sara de 100 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia am facut-o acum 5000 km, iar in august ma asteapta un drum pana in Grecia. Deci as face inspectia asta inainte de a pleca la drum, implicit nu o sa vina vremea reviziei pana atunci. Teoretic as schimba uleiul, dar daca mecanicul e serios si il pune intr-un recipient ok nu ma deranjeaza, mai ales ca e long life si e cam "extrem" sa il schimb la 5000km. 

Pompa mea e pe pinioane din cate stiu, m-a ajutat colegul Gabi cu informatia asta, iar masina are 105000 km (dupa spusele reprezentantei, acum sper sa si fie asa; vizual nu arata a mai mult), deci ar trebui sa nu am probleme inca cel putin 50000 km. Dar as vrea sa verific imbusul respectiv pentru linistea mea sufleteasca, mai ales ca imediat ce am luat-o am cam fugarit-o (mi-a luat mintile toata puterea aia).

Daca imi puteti recomanda si un service ok in care sa pot face operatiunea, as scapa probabil de niste surprize. Cu ocazia asta as inlocui si capetele de bara si bieletele de directie, ca tot le-a venit vremea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

upsss scuze:-|:-)))) cu sigurante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D@ny

Da se scoate usor. Trebuie doar sa dai baia jos si cand te uiti dinspre roata din dreapta fata o sa-l vezi in interiorul pompei de ulei chiar in capatul imbus-ului. Iti trebuie totusi un cleste special pentru ca e foarte mic, dexteritate si atentie ca daca il scapi si-l pierzi nu stiu daca o sa gasesti altul prea usor. Imbus-ul iese pe urma simplu, doar trebuie sa-l ajuti putin si tot usor se si monteaza inapoi da' tot la fel cu grija. Gaura din pompa se vede dar nu poti sa vezi gaura din arborele de echilibrare. Daca imbus-ul arata uzat atunci poti sa desfaci si pompa de ulei de pe sasiul arborilor de echilibrare si poti sa inspectezi si priza din arborele de echilibrare pe urma si in felul asta stii ce ai de facut. Am postat niste poze mai demult cu ansamblul si cred ca am pus si un filmulet care arata si ceva despre cum se face inspectia. Nu e mare lucru dar cred ca poti sa-ti faci o idee.

 

cosmin_nst

Sigur ca in cazul tau cel mai bine e sa recuperezi uleiul dar trebuie sa fii foarte atent la cum e colectat si in ce. La cat de mici sunt jocurile in unele locuri si praful din aer poate sa fie periculos... In rest fugareala nu e rea dar trebuie facuta cu cap: niciodata accelerari bruste cand motorul e rece si cat mai putine demaraje in tromba. In rest poti s-o fugaresti cat vrei: atata timp cat mergi constant, pompa de ulei n-are nici o treaba.

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergeam catre Italia , ma intorceam din vacanta de la Ploiesti catre Italia si undeva pe la Porumbacu de Jos (langa Sibiu) mi s-a aprins la bord ca am presiune mica de ulei si sa opresc imediat motorul . Am citit in instructiuni si spunea sa-i mai adaug ulei (prima varianta), am pus ulei si-am mers 50m pana s-a aprins din nou mesajul sa ma prezint la mecanicul cel mai apropiat. Am chemat platforma (250 ron) si-am dus masina in service de unde am aflat ca era pompa de ulei si ca pana luni nu se poate face nimic(era sambata). Camera la hotel 120 ron pe 3 nopti (nici luni nu a fost gata). Luni au depistat ca intr-adevar era pompa si costa in jur de 5500 ron , mi-au gasit o pompa undeva pe la Sighisoara si urma sa vina cu un curier a doua zi. Marti monteaza pompa si iesim la probe ... dupa 200m incepe sa nu mai traga masina si sa intre pe ulei facand un fum alb-gri.Ne tracteaza iar in service si demonteaza turbina , era zob . Comanda o turbina tot uzata (pompa uzata a costat 300 €) undeva pri Sibiu care m-a costat 1800 ron. A montat si turbina si am iesit la probe pe autostrada , parea ca suntem cu tractorul , asa fum nu am vazut in viata mea la o masina . A turato cu a 5-a la 160km/h si putin cate putin fumul a disparut (s-a ars uleiul ramas pe galerie). Am iesit din service la ora 20:30 si am venit fara alte probleme alti 1600 km. Acum imi vibreaza motorul cand accelerez la 2200 de turatii si apoi la 2400 dispare , stie cineva din ce cauza ? Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!