Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Am schimbat azi inbusul respectiv de la pompa de ulei. VW Passat Variant, fabricat 11.2009, cu seria de 2010.

De ce ai desfacut pompa si ai schimbat inbusul respectiv? Preventiv?

 

Da, preventiv. Am studiat forumurile nu numai din Romania, ci si din

alte tari - toti au probleme cu imbusul respectiv. Dupa 200.000 deja

esti in grupul de risc. Din cate am aflat eu, din noiembrie 2009 deja au

inceput sa monteze axuri de 100mm ( asa cum e la mine), si astea nu se

mai uzeaza atat de repede. Deci, cine are masina fabricata incepand cu

04.11.2009 (informatie de pe un forum rusesc, dar neverificata) se poate

interesa de sanatatea axului respectiv abea dupa 300.000 - 400.000 km.

Modificat de install
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tot nu inteleg ce este cu imbusul acela? se toceste pur si simplu stand acolo? se aude vre un zgomot cand se toceste sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, pana la urma am sudat axul de balansor. Axul era usor tocit in balansor si parca si gaura acestuia

marita. A ramas sa se monteze maine si sa o pornim. Sincer, dupa ce am citit aici, nu sunt 100%

impacat cu solutia asta dar si lipsa acuta a fondurilor.... in fine. Am sa va tin la curent. Pompa mea e

pe pinioane asta asa fyi :)

 

N-o sa tina prea mult treaba cu sudarea.

Daca esti interesat eu mai am ansamblul cu tot cu pompa demontat de pe masina mea. Eu am schimbat-o preventiv si nu are joc la imbus, adica vreeo 100-150000km mai mergea fara probleme. Oricum cea mai buna treaba mi se pare tot conversia pe sistemul cu lant de pe 1.9.

Da-mi mesaj pe PM si vorbim daca te intereseaza.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am sudat axul ,dupa ce a fost ingrosat si facut din alt material mai dur.

Nu are probleme ,sudura e intacta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general sudarea, prin natura ei ca si proces tehnologic, slabeste materialul in zonele adiacente cordonului din cauza incalzirii neuniforme, ceea ce face ca structura cristalina sa se modifice si sa apara tensiuni interne semnificative. Din cauza asta sudura nu se rupe niciodata pe cordon ci langa acesta. Pentru detensionare in general se poate face un tratament termic care consta in incalzirea la 200-400 de grade C (in functie de material) si răcirea lenta dar rezistenta la soc este redusa chiar și în acest caz.

Din cauza asta am spus ca nu e o soluție prea fericita sudarea în acea zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu sunt de acord cu ovtudor, nu e o idee prea buna sa sudezi imbusul, mai bine prelucrezi gaura si pui un imbus mai mare. oricum cine a facut aceasta modificare sper sa ii reziste. 

si pentru valy nu iti dai seama cand se toceste imbusul, si nu prea se toceste imbusul ci mai mult gaura in care intra, imbusul din fabrica din ce am observat e facut sa aiva un joc micut(sau asa parea la mine, o pompa noua nu am vazut nicaieri), problema e ca in timp datorita accelerarilor si decelarilor pompa respectiva preia destul de multe socuri si incepe sa "macine" imbusul si gaura in care intra. cel mai bn iti dai seama in momentul cand te lasa in drum si auzi zgomote pe la motor si vezi erori in bord... :tuktuk: (eu unu asa am observat ca am probleme :grrrrrr: )

oricum cine are km multi cu masina faceti-va timp si dati baia jos si verificati starea pompei sa nu va treziti cu motorul la fier vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hahah merci pentru raspuns :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde putem verifica daca suntem pe lista de rechemare.. eu am bkp 4motion.

 

pai ce exista rechemare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imbus-ul respectiv trebuie sa aibă un pic de joc in priza pentru ca altfel nu s-ar putea monta si nici nu și-ar face funcția: adică sa transmită puterea de la arborele de echilibrare la pompa de ulei și în același timp sa preia dezalinierile dintre axele de rotație ale acestora. Am mai explicat ce si cum la post-ul 296...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde putem verifica daca suntem pe lista de rechemare.. eu am bkp 4motion.

 

pai ce exista rechemare?

 

dai o pagina mai in urma si vezi

 

"

Posted 14.04.2013 @ 09:47

 

Nope! Mie cand mi-au schimbat injectoarele au verificat daca se incadreaza si pentru pompa de ulei! Stiua ca nu este 4 motion insa nu se incadra pentru ca este pe pinioane ... cred-sper :D "

cred ca exista nu stiu sigur! poate sa ne confirme cineva daca exista o actiune pentru schimbarea pompei de ulei?

Modificat de Valy31
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara la toti colegii Am lipsit o vreme dar am revenit.Pentru colegul RADU am tot ansamblul echilibrator.Se poate repara sau urmezi sfatul colegului OVTUDOR,caruia vrea sa-i multumesc pentru ajutor.(am rectificat ciupitura ,am scimbat angrenajul si totul merge perfect.La imbus modificare in 2 cote cu tratamentul corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze pentru subliniere nu am vrut .Mai devreme scria cu linie pe mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

salut!!!

Intru si eu in discutie in legatura cu axul...Akum un an l-am schimbat si eu. Era foarte uzat  "imbusul" era foarte tocit la intrarea in pompa...Am avut noroc ca nu s-a rupt...de atunci nu mai am probleme...Dar la cati km se schimba?o data cu distributia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se schimba o data cu distributia.Cred,din ce spui, ca era tocit la intrarea in balansier.Dar daca era tocit acolo inseamna ca si gaura din balansier este tocita si atunci nu e bine.Sunt 2 solutiii:daca vrei schimbare pompa 1,9 iei legatura cu colegul OVTUDOR sau daca vrei sa pastrezi originalul te ajut cu prelucrari si tot ce trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

Cand i-am schimbat axul masina mergea normal...Nu se auzea nici un zgomot ...totul perfect.L-am schimbat de teama sa nu se duca pompa...De atunci am facut 20000km si este totul in regula...ax si sigurante :m-au costat 50lei... :icon_bounce:  daca imi va face probleme eu am motor cu 8valve gen 1.9 tdi ii schimb chiulasa si renunt la balasieri.

TREC la pompa de ulei de 1.9TDI....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic si dupa parerea mea nu ar trebuii schimbat niciodata axul acela, oricum cine vrea sa schimbe pompa cu una de 1.9 si e din dambovita targoviste dati-mi un pm si va dau numarul mecanicului care mi-a pus mie pompa de 1.9.

si johnny nu e problema asa mare ca se duce pompa e problema ca poti sa distrugi intreg motorul. si cine a patit-o stie ce vorbesc. si eu cred ca toata lumea prefera sa faca altceva cu banii decat sa repare un motor sau sa cumpere altul.

eu dupa aproape 7000km cu pompa de 1.9 nu am nici o problema cu masina si sper sa nu mai am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postati si voi nr de km la care ati facut operatiunile astea si specificati clar daca pompa era modelul cu lant sau cel cu pinioane. Astfel se poate contura o idee clara b

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut exact 188000 km cand am patit(km reali, masina luata de la o cunostinta care a avut-o de noua, la 150 000km acum un an aproape), pompa mea a fost cu lant. acum am aproape 195km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

la Robert pe platforma..Cel cu CHIP TUNING...are o bora neagra...eu nu ma probleme  acum la urmatorul schimb verific axul.Daca are vreo uzura cat de mica il schimb...nu costa foarte mult.

AA uitam ceva important .Mi-e mi-a spus mecanicul ca atunci cand mi se aprinde martorul de ulei in bord sa opresc masina imediat si sa verific daca este la nivel uleiul.Daca nivelul este ok nu trebuie sa mai ma deplasez cu  masina....EU daca am  motorul cu o singura axa cu came mi-a spus ca pot inlocuii chiulasa de exeplu dupa o Bora de 150CP ARL ...E fosrte simplu pentru cei care au motor 2.0TDI 8V...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar daca ti se aprinde martorul de presiune de ulei motorul trebuie oprit imediat. De obicei se duce foarte repede turbina daca nu faci asta si pe urma cuzineti arbore cotit, axe cu came, etc. Rapid!

Sunt doua alarme pe ulei daca nu ma insel: una e pentru nivel si apare ceva de genul "Check Oil Level" pe display iar alta e aia rea de care iti zice mecanicul adica "LOW Oil Pressure". Daca iti apare prima poti sa mai mergi pana la primul magazin de unde poti cumpara ulei daca nu ai la tine ca sa completezi. Daca iti apare a doua si mai mergi si 100 m. e posibil sa devina costisitor.

Nu inteleg totusi un lucru: ce treaba are pompa de ulei cu faptul ca ai o singura axa cu came si care e legatura cu chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A picat la cineva pompa care este pe pinioane? Atii constata uzuri ale axului la acest model?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca da.

Imbus-ul e tot ala, singura diferenta e ca nu mai pica la 75-80 mii ca la pompele cu lant,  ci dupa 150mii km. Da' de picat o sa pice aproape sigur. Am mai spus odata intr-un post anterior de ce pica asa ca nu o sa mai reiau. La modelele mai noi am auzit ca exista un imbus mai mare dar eu tot nu dau doi bani pe solutia asta a lor- daca puneau un arbore canelat sau profilat astfel incat sa preia forta pe o suprafata rezonabila mai ziceam, da' asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JohnnyCiorobea

eu folosesc si DURALUBE...la 3 schimburi...Daca cumva as avea vreo problema cu pomba nu imi pica turbo si restul imediat..Trebuie sa mergi ceva cu masina...Asa mi s-a spus...Duralube ii mareste ungerea motroului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ihi! Si marmota impaturea ciocolata... :biggrin:

Crezi tu ca Duralube sau alte "minuni" fac fata la niste zeci de mii de ture ale turbinei? Si apropos: crezi ca ii face bine teflonul ala la cablajul de la injectoare?!

Eu nu m-as risca deloc. Daca imi apare vreodata asta (Doamne Fereste ca de-aia am si modificat tot pe acolo) eu o opresc instantaneu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt nou pe aici, am si eu o intrebare. Am fost recent pe la un mecanic, care a ascultat motorul si a zis ca se aud niste zgomote ciudate din partea de jos a motorului, posibil ceva legat de arborele de echilibrare. Masina este un VW Passat B6 din 2006, motor FSI Turbo 2.0, 147 mii km.

Am urmarit acest topic, insa inca nu-mi este clar - problema aceasta cu pompa de ulei si acea piesa buclucasa e specifica doar motoarelor Diesel de 2.0 sau se poate intalni si la motoarele pe benzina cu injectie directa ?

 

Merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!