Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Discutia este offtopic!

Pieso sunt si pe PD.

 

Punct!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca poate un coleg, rog sa imi raspunda , in cazul in care eu am pompa de ulei cu pinioane si am gasit la cineva pompa de passat b6 din 2010 , se potriveste plug&play ? Trebuie facute anumite modificari ? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am citit tot topicul.Masina mea vw passat din 2006 are in prezent 195000km.Nu am avut probleme cu pompa de ulei.

Ce sfat pot primi:

sa schimb si eu pompa de ulei sau sa merg pina imi va aparea aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sir_galahad61 eu unu te-as sfatuii sa verifici pompa si dupa aceea iei o decizie, si daca in mers iti apare eroarea cu low pressure oil opreste imediat si nu mai merge nici macar un metru, altfel risti sa iti faci praf motorul. eu unu am mers numai 400-500 metri si mi s-a dus turbina si un cuzinet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum spune si colegul bibi1411 trebuie mai intai verificat.Asta inseamna Baia jos ,se scoate siguranta de la imbus ,se scoate imbusul si se verifica vizual.Daca are muchiile rotunjite este de rau. Ti-am trimis mesaj pe privat.

Azi am reusit sa ajung la atelier si am luat axul si imbusul modificate.Maine am sa incerc sa fac poze si sa le postez.



Pentru colegul gybson :daca ai pe masina antrenarea pompei de ulei cu roti dintate atunci nu trebuie sa faci nici o modificare.Daca nu ma insel pana in 2007 a fost angrenare pe lant apoi au facut pe roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti ca exista si o actiune de service legata de pompa de ulei! Merita sa verificati dar nu la repr din Bucuresti! Se stie ca aici clientul este cam scuturat de bani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista intradevar actiunea dar ptr 4 motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nope! Mie cand mi-au schimbat injectoarele au verificat daca se incadreaza si pentru pompa de ulei! Stiua ca nu este 4 motion insa nu se incadra pentru ca este pe pinioane ... cred-sper :D

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actiunea respectiva este ptr bkp 4motion. Si la mine s-a verificat si mi-au spus ca nu sunt eligibil :(

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns geo609 dar eu am pe pinioane, deci nu cred ca ar fi o problema. Stima!



Sper ca in viitor sa faca si pentru b6 fara 4 motion. Eu sunt foarte multumit de masina , dar cu problemele astea cu pompa de ulei , injectoare , pompa motorina , se cam duce la vale vw , pacat. Doamne ajuta sa putem pleca si noi linistiti la drum lung si sa nu stai cu frica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a ma repeta :indiferent ca actionarea pompei este pe lant sau pe pinioane legatura intre pompa de ulei si echilibrator sau invers ,cum vreti , se face prin ACELASI IMBUS.Au remediat boala nu si cauza.



Ti-am lasat telefonul pe privat.Suna si iti voi da mai multe amanunte.



La sfarsitul lui mai merg la Dorna . Daca vrei iti arat practic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu se poate renunta la inbus, astfel incat echilibratorul sa nu mai fie antrenat de pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pompa antreneaza echilibratorul ci invers.Se pot face modificari am spus si cum.(citeste posturile anterioare) sau vorbim pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat azi inbusul respectiv de la pompa de ulei. VW Passat Variant, fabricat 11.2009, cu seria de 2010. Motor CBAB. Km parcursi - 202000 (reali). Cutia de viteze manuala. Deja etse varianta de 100mm si nu 77m. Aproape nu are semne de uzura. Cred ca inca 200000km le mergeam cu el fara probleme.

post-103255-0-31088400-1367264339_thumb.

post-103255-0-60026800-1367264340_thumb.

post-103255-0-95444600-1367264341_thumb.

post-103255-0-45242400-1367264343_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare la toata lumea,

 

am reusit si eu sa lecturez tot topicul si am abservat ca singurul post pentru un motor CR este al colegului de mai sus care ....dupa spusele lui, cu imbusul respectiv ar mai merge inca 200000 km fara probleme :RO flag:

Intrebarea mea ar fi .....Au reusit "smecherii" de la VW sa isi dea seama de problema acesta si au remediat-o ? sau cei cu motoare CR nu au ajuns inca la nr de km pentru a avea aceasta problema...sau suntem prea putini pe forum cu acest tip de motor :D

Personal am 180000km si topicul acesta m-a pus pe ganduri. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat azi inbusul respectiv de la pompa de ulei. VW Passat Variant, fabricat 11.2009, cu seria de 2010.

De ce ai desfacut pompa si ai schimbat inbusul respectiv? Preventiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa imi spuneti si mie ce fel de pompa am. WVWZZZ3CZ8P066660

Merci anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa va spun din cate am citit si eu si m-am interesat, si credeti-ma ca o saptamana m-am tot gandit cum sa rezolv problema si bine fara sa mai am alte peripetii si sa arunc motorul la fier vechi, am ajuns  la concluzia ca toate pompele de pe 2.0 indiferent de an au sistemul acela cu contragreutati, cele de prin 2005,2006 si 2007 unele au pompa de ulei pe lant iar din 2007 pana cand s-a fabricat ultima masina are pompa pe pinioane cu mici modificari. eu unu cand am dat pompa jos la mine imbusul nu avea mari urme de uzura adica mai mergea probabil 100000km  poate si mai mult, dar avea joc acolo si nu se mai angrena nici pompa si nici contragreutatile mergeau in gol cam asa. 

asa ca cei care dati pompa jos si schimbati imbusul verificati si daca are joc acolo, nu va uitati doar la imbus(ca imbusul poate sa fie perfect)

si cei care aveti masini cr de ani mai noi, din ce am citit si intrebat pe la reprezentanta au pompa cu pinioane, iar imbusul este mai gros(daca imi aduc aminte de 10 sau 9,iar astfel ii da o durabilitate si longevitate mai mare a pompei), iar al meu era de 7(repet al meu nu era nici rupt, nici uzat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"baietii" de la VW ar trebuii sa faca un recall frumos pentru toti cei care au probleme cu pompa si sa o schimbe GRATUIT cu una noua, asemeni injectoarelor. Doar poate visez frumos. Ce este evident, bataia de joc fata de clienti nu are limita. Bibi, toti care detin un VW, motor 2.0 indiferent de an, au sau vor avea problema la un moment dat (exceptia ar putea sa fie doar cu modelul nou) Citeste pe forumuri din strainatate, sunt extrem de multi cu aceasta "boala". Este un defect din fabricatie.

Modificat de vic_myx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all ,am maşina desfăcută şi am descoperit că e dus balansorul în care intră imbusul. Ce fac în cazul asta ? Găsesc doar balansor ? Am şi nr de tel în profil în caz că vă e mai uşor să comunicăm . Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

radu balansorul repectiv nu stiu daca il gasesti sa ti-l dea cinvea(eu unu nu am gasit nicaieri si la magazin de piese sau la vw sigur nu il gasesti), eu unu nu am gasit.

 solutii ar fi:1 sa schimbi pompa cu una de 1.9,  2 alta solutie ar fi sa mergi la un strungar presupun si sa iti mareasca gaura si sa pui si un imbus mai mare, si  3 sa cumperi alta pompa dar e foarte scumpa.(noua e undeva la 4500lei). si daca gasesti balansorul respectiv cred ca trebuie sa pui la punct pompa(cum se pune si distributia asa CRED ca se pune si pompa aceasta din ce am vazut eu si nu stiu daca ti-o pune cineva, poate ma insel si nu trebuie pusa la punct)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau gasesti la cineva care si-a schimbat deja pompa de 2.0 cu una de 1.9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SK HIGHLINE

Sau gasesti la cineva care si-a schimbat deja pompa de 2.0 cu una de 1.9.

Salutare. Eu am inlocuit pompele. Cititi integral si o sa aflati tot. Rechemarile trebuiau sa se faca inca din 2006. Concluzia: S-AU PROSTIT RAU CHIAR SI GERMANII!

Salutare. Eu am inlocuit pompele. Cititi integral si o sa aflati tot. Rechemarile trebuiau sa se faca inca din 2006. Concluzia: S-AU PROSTIT RAU CHIAR SI GERMANII!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde putem verifica daca suntem pe lista de rechemare.. eu am bkp 4motion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, pana la urma am sudat axul de balansor. Axul era usor tocit in balansor si parca si gaura acestuia

marita. A ramas sa se monteze maine si sa o pornim. Sincer, dupa ce am citit aici, nu sunt 100%

impacat cu solutia asta dar si lipsa acuta a fondurilor.... in fine. Am sa va tin la curent. Pompa mea e

pe pinioane asta asa fyi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!