Jump to content

Pompa ulei passat B6


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

CAt a costat motorul scurt ?

 

1500 EURO, in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinrechinu74

salut,ma numesc calin si as avea o intrebare in legatura cu pinioanele de la pompa de ulei ,la un Passat tdi 2.0 3CACBMPX0   . Am avut un sunet dubios la motor si am desfacut baia de ulei si pinionul de angrenaj dintre ax si pompa sant stricati dintii ,problema este ca sant rupti si cativa dinti de pe pinionul de pe ax.Ma poate ajuta cineva,daca se poate schimba pinionul de pe ax sau numai impreuna cu axul complect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinrechinu74

Nu stii daca se pot rectifica dinti de pe pinionul de pe ax ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te juca cu rectificările. Mai bine alege varianta sugerată de EExcalade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici un caz acel pinion nu se repara/rectifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinrechinu74

problema e dupa cate am vazut eu ca pinionul principal ii complet cu  arborele motor si sant rupte bucatele din cativa dinti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu s-a inteles ce pinion ti s-a dus tie: e vorba de pinionul care este montat pe arborrele cotit! Nu trebuie rectificat. Se inlocuieste cu altul nou. Pentru demontare si remontare trebuie incalzit si se scoate, dar cu multa atentie. Exista si o scula specializata pentru asa ceva dar se poate si fara. Vezi post-urile cu inlocuirea sistemului de pe 2.0 BKD.

 

Spor la... SUCCES!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinrechinu74

saut,ma scoate cineva din ceata in care am intrat? Am cumparat nu demult un Passat 2.0 tdi si am problem cu pinioanele de la pompa de ulei . Pinionul intermediar se schimba nu-I problema, dar pinionul de pe arbore motor din cat am vazut nu se schimba caci e dintr-o bucata .Problema e ca sant rupte cateva bucati ,de la cativa dinti de pe el,si nu stiu ce solutii as avea?Daca schimb numai pinionul intermediar si cel de pe arbore sa-l las asa nu cred ca e bine.Imi  da cineva un sfat sau sa ma invete ce sa fac ,sau ce solutii as avea.Seria motor 3CACBMPXO iar masina ii cu cutie automata. Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar nu citesti si doar postezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calinrechinu74

Scuze nu am fost atent scriam.Ovtudor pentru demontare si remontare as putea sa incerc fara sa dau jos arborele de pe motor sau nu?As putea strica ceva cu el montat pe motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie dat jos arborele. Trebuie doar incalzit cu atentie si cu putina indemanare si sculele potrivite iese dar trebuie mers la un mecanic si nu la un "schimbator de piese". Trebuie avut grija la blocul motor in zona de langa pinion sa nu cumva sa fortezi in el si sa-l spargi. La montare e mai simplu: se incalzeste si pe urma se monteaza. De venit insa vine doar pe original asa ca trebuie sa cauti codul cu grija.

Modificat de ovtudor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca mai multe persoane se ocupa cu rectificarea balansierelor, si marirea hexagonului. Cei care va ocupati de aceasta operatiune puteti sa-mi dati un PM va rog cu cat costa operatia si cat dureaza?

Va multumesc.

Modificat de DaBlue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat axul doar la pompa de ulei, am deja 6000 dupa schimbare si tot ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De curand,la A6 BLB 2.0 TDI am constata ca odata ce pompa de ulei nu a mai functionat datorita uzurii axului ,pe langa turbina,a cedat si pompa tandem ramanand fara ungere.Clientul a mai mers 20 km dupa mesajul aparut in bord.Cei care au avut probleme cu pompa,si dupa reparatie nu aveti putere la turatii mici sau trepideaza motorul la accelerari bruste sau balbaie motorul 2 secunde imediat dupa pornire, verificati presiunea motorinei furnizata de pompa tandem.

Procedura verificare pompa tandem si oringuri injectoare.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E valabil si pentru CR.. a mea dimineata, numai dimineata, la accelerare in relanti, imediat dupa pornire are un balbait usor, care trece dupa aprox 10-15 sec. Am vazut de aprox  o saptamana si sigur inainte nu facea. Masina merge ok, iar in timpul zilei nu face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Procedura de verificare pompa tandem nu e valabila pt CR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci o fi pompa de inalta? Scuze pentru offtopic

Modificat de jordi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Sunt dintre voi care si-au schimbat doar axul si dupa aceea v-a aparut din nou eroarea cu "Low Oil Pressure"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti cei care au uzura mai mare de 6.2mm in hexagonul arborelui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am schimbat doar axul acela dupa ce mi-a aparut Low Oil Pressure...Nu era foarte uzat si am incredere ca mecanicul meu mi-ar fi zis ca e uzata si chestia in care intra axul daca era asa deoarece lucreaza doar in VW-Audi de ceva ani buni. Eu am schimbat axul de 1200 de km si pana acum merge f bine.

 

Inca o precizare: pompa mea e pe pinioane nu pe lant.

Modificat de bogdanzzb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!