Jump to content

Consum exagerat de ulei


dan28
 Share

Postare recomandată

si eu inclin sa cred ca au km reali cele de la autohus dar

masina pe care am luat-o avea 134.000 km si consuma ulei

acum nu sunt sigur pe unde si cum

am o mare dilema compresie 13 la toate , fum deloc si totusi 1l/2000 km e mult

faza e ca , cu cine am vb toti spun acelas lucru " nu se duc segmentii la 130k

am descoperit saptamina trecuta un furtun de la recuperatorul de gaze fisurat , am remediat prob. si astept sa vedem

ideea e ca o masina sh poate sa-ti faca si surprize neplacute

a si am uitat sa mentionez ca masina are carte de service la zi inclusiv diagramele de test in care nu e nici o eroare sau defectiune

dar asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru o benzinara este foarte mare consumul de ulei. daca nu i-si revine, schimba simeringurile de supape. Nu sunt scumpe, iar pentru a remedia consumul de ulei sunt 3 pasi la o benzinara aspirata:

1. eliminarea pierderilor (garnitura capac culbutori, garnitura baie de ulei, simering arbore cotit(pe langa fulie))

2. schimbare simeringuri de supapa (in cazul in care nu se simte miros de ulei ars la esapament, laun asa consum ar trebui sa scoata fum albastrui si cu miros de ulei la rece sau in forja)

3. segmentarea, sau mai bine RK cu rectificare arbore cotit, schimbare cuzineti etc (este masura radicala, sper sa nu ajungi la asa ceva)

Pe de alta parte, nu va cramponati doar de autohus. Daca aveti de luat doar o masina, exista destule autohausuri, cautati cea mai buna oferta. Doar luati o singura masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat semerinuri

am schimbat si distributia ( chiar daca nu are leg. cu uleiul ,)

am o pierdere de ulei dar nu stiu pe unde ca nu se vede si din cauza asta tind sa cred ca sunt vapori de ulei care se pierdeau prin fisura de la acel furtun

si inca o chestie care ma duce cu gindul ca nu sunt secmentii este aceea ca am trecut de la ulei mobile1 0w40 la mobile1 10w40 si am acelas consum desi uleiul este ceva mai gros

si parerea mea e ca la acest consum ar trebui sa las ceva dire de fum in spate dar nici urma de fum iar catalizatorul e in parametrii normali , nu da semne ca ar fi infundat

daca mai are cineva astfel de problema scrieti ca puse cap la cap tre sa descoperim care e buba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate

il rog pe 'nea moderator sa mute ultimele posturi intr-un topic nou si sa continuam discutia

okay ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate

il rog pe 'nea moderator sa mute ultimele posturi intr-un topic nou si sa continuam discutia

okay ??

<{POST_SNAPBACK}>

daca ma rogi asa frumos, cum as putea sa refuz?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s_c

cu luminile de la gurile de aier te-ai lamurit ?

multam fromos de topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@s_c

cu luminile de la gurile de aier te-ai lamurit ?

multam fromos de topic

<{POST_SNAPBACK}>

Nu prea m-am lamurit, dar nu e locul de discutat aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca testul de compresie a iesit bine cum naiba sa fie de la supape? Ca ar insemna sa nu etanseze si sa nu ai compresie buna. Ceea ce contrazice "ipoteza".

Eu cred ca era readmis uleiul pe admisia de aer ca sa zic asa. Si tot nu se leaga niste chestii. . . cum ar fi ca desi consuma 1L / 2000 km = 0,5L / 1000 km nu iese fum albastru sau alt semn olfactiv sau optic pe evacuare... Unde se duce uleiul ala? Se teleporteaza?

Oricum inteleg ca pe jos nu vezi urme de ulei, nu? Astea daca ar exista ar veni de la o neetanseitate pe circuitul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-- semeringurile nu au legatura cu compresia

2--pe motor si cutie ( dedesupt ) este ulei , nu se stie pe unde se scurge dar treaba e ca pe scut este f putin ulei din cauza ata cred ca a fost sau este un furtun fisurat de la recuperator sau asa ceva

oricum voi continua cercetarile

trebui sa-i vin de hac pina la urma

Modificat de dan28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2--pe motor si cutie ( dedesupt ) este ulei , nu se stie pe unde se scurge dar treaba e ca pe scut este f putin ulei  din cauza ata cred ca a fost sau este un furtun fisurat de la recuperator sau asa ceva

oricum voi continua cercetarile

trebui sa-i vin de hac pina la urma

<{POST_SNAPBACK}>

In cazul asta incearca sa schimbi si semeringul de palier (dintru cutie si motor), de obicei, nu are cum sa se piarda atata ulei pe acolo. In principiu, daca nu ai pata, atunci nu este inca f grav, dar cand e presiune mare de ulei, il pierzi pe drum, in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semeringul de palier e uscat ( are 2 gauri sub el pe unde se vede )

intradevar am fost simbata la service la un amic si am pierderi de ulei pe la garnitura vanusului

sa vad daca o gasesc separat

va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!