Jump to content

Kodiaq - discuții generale


Bogdan VW
 Share

Postare recomandată

E cat un apartament intr-o zona normala...2 camere. :))

Dar ma repet, asta e piata SUV-urilor - sunt alti clienti fata de cei care isi cumpara Octavia 1,6TDI. Vor mai multe dotari si sunt obisnuiti sa plateasca pentru ele. Li se pare normal sa aiba piele, jante 19" etc ( vezi postul lui 75NOR ). ca ni se pare noua scump?? ca nu suntem obisnuiti noi cu Skoda la 40.000 EUR ? Nu suntem, da' piata este....E o felie noua pentru Skoda si mai mult ca sigur va avea succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum desigur exista Tiguan model nou cu capace la roti si faruri halogen (unul din vecini mei are asa ceva) cu siguranta ca vor exista si Kodiak Active 1.4 tsi. 

In fond, sunt numai bune pentru carat copii la scoala - asta e noua intrebuintare predilecta la clientii de SUV-uri, nu mersul pe drumuri forestiere si alte coclauri.

Tocmai de asta sunt scumpe - pentru ca acel client de SUV e dispus sa plateasca mult pe un fashion item.

In fond, la Evoque Cabrio !!! :banghead: lista de asteptare are 1 an :rolleyes: Crede cineva ca un Evoque Cabrio o sa se plimbe pe Valea Doftanei sau oriunde unde "nu e vazut" ? 

Ceea ce incercam sa accentuez in postul precedent este ca la 35-36k la Kodiak primesti foarte multe.... In continuare nu mi se pare deloc rau pozitionat dpdv pret

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am jucat un pic cu configuratorul: pentru un 2.0 TDI 150CP DSG 4x4, ceva bun pentru o familie adica (familiile cu 1-2 copii ar trebui sa fie tinta predilecta a acestei masini), un Style cu multe optiuni (pentru gusturile mele) duce pretul undeva la 35.6k EUR. Ce este interesant ca e mai bine sa alegi Style decat Ambition, iesi mai bine cu Style cand pui optiuni.

Pretul nu mic, dar la marimea masinii, cu ceva discount (mic probabil), cu Rabla, probabil ca iesi la vreo 32-33k EUR. Cred ca e un pret cat de cat ok pentru o astfel de masina (mare..) care nu prea are multa concurenta.. As lua oricand Kodiaq in detrimentul Santa Fe de exemplu. 

Si vor fi foarte multi oameni care nu vor pune in veci atatea dotari cate sunt mai jos, ci probabil jumatate din ele maxim.

 

Kodiaq Style TDI 4x4 DSGMotorina / 2.0l / 110kW/ 150CP

Afisare detalii

Pret brut

31.757,53 €

Design-ul meu

Tapiterie scaune Stofa

0,- €

Vopsea exterior Alb Candy

148,75 €

Jante aliaj usor Elbrus 7J x 18"

0,- €

Echipare serie

Dotarile mele dorite

Adaptive Cruise Control

287,98 €

Airbag-uri laterale spate

259,42 €

Anvelope "self sealing"

89,25 €

Bare longitudinale portbagaj

124,95 €

Cheie suplimentara cu telecomanda

28,56 €

DAB - receptie audio digitala

89,25 €

Detectare oboseala sofer

35,70 €

Driving Mode Selection

66,64 €

Duze stropitoare parbriz incalzite

23,80 €

Elemente suplimentare protectie sasiu

226,10 €

Family Pack

64,26 €

KESSY - sistem access keyless

214,20 €

Masute rabatabile

79,73 €

Pachet nefumatori fata

0,- €

Parbriz incalzit si senzor de ploaie

238,- €

Parking Assistant

277,27 €

Pedalier sport

73,78 €

Pregatire telefon cu Bluetooth

0,- €

Priza 230 V si USB

123,76 €

SKODA Connect

0,- €

Scaune fata / spate incalzite

139,23 €

Scaune fata reglabile electric

426,02 €

Sistem de navigatie Amundsen MIB2

451,01 €

Sistem rabatare bancheta spate

76,16 €

SunSet

126,14 €

Travel assistant

58,31 €

Volan incalzit multifunctional

190,40 €

Total

35.676,20 €

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ajuns la 37 de mii cu un 2.0 TSI cu tot ce-mi doresc (dara fara unele chestii pe care le am acum pe Leon - alcantara, trapa panoramica, navi high etc.). Care e multisor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot acolo am ajuns si eu pentru aceeasi motorizare, cu strictul necesar de optionale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios si eu sa vad configuratia ta cu 'strict necesar' la 37k. Cred ca toata lumea are un 'strict necesar' foarte diferit :) Personal inca imi place sa mestec in ciaun si primul lucru bifat este cutie manuala si apoi, sa zicem, 4x4, de care majoritatea suntem constienti ca nu`l vom folosi cu adevarat decat de foarte putine ori, dar e un asset bun acolo.. vorba romanului... 'lasa sa fie'. Si nu as vrea sa incepem iar discutiile despre sistemele 4x4 de pe masinile astea de oras, in comparatie cu adevaratele 4x4 offroad si tot asa mai departe....Daca va uitati putin pe vanzarile masinilor de import, ponderea benzina/motorina a inceput sa se incline catre benzina dar, recunosc, sunt putin sceptic ca un motor de 1.4 este corespunzator unui SUV de proportiile Kodiaq, in care, teoretic, pot calatori 2 familii cu cate 1 copil fiecare. Daca ai 1-2 copii si sotiei inca ii place sa plece cu casa dupa ea, cu siguranta vei fi multumit de spatiu, ca doar nu te-ai orienta catre Kodiaq pentru a`l folosi 90% singur si fara niciun bagaj? Hmmmm....

Asa ca ori te duci spre diesel, cu un cuplu mai decent, ori urci cilindreea la benzina pentru niste cai putere in plus. Nu trebuie sa fiti de acord cu mine, imi exprim parerea pur personala.

Apoi, fiecare isi adauga optiuni care lui i se pare absolut necesare. Trebuie luat in considerare ca acestea variaza si in functie de unde locuieste omul. Daca stai la bloc si ai loc de parcare subteran, ce sa faci cu parbriz incalzit sau incalzire stationara? La fel si daca stai la casa si ai loc pentru un garaj decent, incalzit. Sunt 'mofturi' unele din ele, pe care ti le doresti, nu neaparat ca iti trebuie. Sunt de asemenea 2 feluri de oameni, cei care s-au obisnuit cu telefonul conectat la HU si mirroring/Android Auto, si cei care isi doresc neaparat navigatie. Toti au argumente bine sustinute. Sau cum zicea @kthor mai sus, pentru el era esential ACC, in timp ce pentru altii nu conteaza deloc pt ca nici nu au autostrazi pe langa ei sau rar ies din tara cu masina.

Nu mi se pare corect sa ne plangem de preturile acestei masini dupa ce din start configuram motorul cel mai scump, cutia cea mai scumpa, interior piele/alcantara, navigatii, ACC, KESSY, asistent la parcare, scaune electrice si cu memorie (desi multi sunt singurii soferi pe acea masina) trapa panoramica si alte elemente care clar fac masina mai scumpa. Si apoi ne miram de ce e 38-40k....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am bifat 2.0 TSI - care are la impuse DSG si 4wd (pe care oricum mi le doresc) si am dat jos din echipare tot ce am pe Leon si nu-mi trebuie si am pus in plus doar citeva chestii ieftine (gen plasa despartitoare sau parcare automata). Fiind benzina, nu am pus nici parbriz incalzit si nici incalzire stationara. Si a iesit 37.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o luam semantic, strictul necesar de optionale, este un oximoron. Evident ca ma refeream la strictul necesar pentru mine, ca nu fac configuratii pentru altii. @vdragos se referea la mine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am prins, bottom line e faptul ca un pe Kodiaq semnificativ mai slab echipat decit Leonul si pe benzina se cer citeva mii de euro in plus. Desigur, e o masina mai mare but still.

Ramine insa avantajul semnificativ fata de Santa Fe & Co., de a-l putea personaliza cu optionale dupa suflet si de asemenea cu combinatii de motoare si cutii de viteza.

La preturi mai mici decit Hyundai/Kia.

Modificat de vdragos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri a fost lansarea oficiala si in Brasov. A fost chiar un eveniment foarte frumos organizat si "pus in opera" :) Din nou, o nota buna pentru dealerul din Brasov si felul in care au ales sa aduca masina catre clienti.

Am apucat sa iau un contact mai lung, static cu masina...

I kinda have mixed feelings. In continuare spun ca e faina masina, doar ca.... ma asteptam ca pe partea de haptica si anumite materiale sa fie mai aproape/ la acelasi nivel cu Superb decat cu Octavia...

Then again, pentru cumparatorul obisnuit detaliile astea nu conteaza. 

Pentru mine valoreaza mai mult cum simti cand rotesti comutatorul de temperatura decat decorul piano black e in jurul lui... Dar, cumparatorul tipic vrea ecrane capacitive cat mai mari, tehnologie, LED, Area View, etc...

Revin dupa impresiile de TD, il astept cu mare interes.

Mi-au placut mult scaunele sport imbracate in piele, chiar sunt curios cum se simt la drum. Farurile LED si proiectoarele LED arata foarte bine, again, vreau sa le vad pe sosea. Stopurile arata genial, cred ca sunt cele mai misto stopuri de Skoda, e ideea de la Superb, dar dusa mai departe.

Plafonul pano e foarte foarte generos.

Mi-au placut si ca idee si ca haptica comutatoarele de pe consola centrala, preiau cumva ideea de la A3: acolo ai buton avarie, camera spate, senzori, buton blocare usa, etc.

O nota misto pentru cele 2 torpedo-uri, foarte faina ideea si sunt bine camuflate.

In fapt, mi-a cam placut tot, exceptand fetele de usi (sunt stil Octavia) si panoul de clima - acesta se simte cheap cand il actionezi, comparat cu Superbul... Pacat, masina e chiar ok, nu inteleg de ce s-au ieftinit pe reperele astea... Asa cum spuneam mai sus, degeaba imbraci panoul de clima in piano black, daca la actionare, simti acel comutator rotativ e ieftin...

PS. Pe rosu, cu roti 19'' arata foarte foarte bine...

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@75NOR din păcate și pe Superb vor pune comutatoarele în trim Piano Black, la fel și butoanele pentru climă/scaune încălzite împreună cu schimbătorul (urât) de pe Kodiaq https://www.car.info/en-se/image/skoda-superb-combi-interior-geneva-motor-show-2017-2-341261?spot_id=179781 (poză de la Geneva 2017)

Modificat de DOL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au adus multe noutati la PBN... Au expus un Skodiak Rosu Style. Cam urata culoarea ptrr o astfel de masina...

Ce nu m-a surprins negativ a fost calitatea asamblarii. Vezi in poza de mai jos cum stau platicele din coloana de directie. Stiu, sunt tipicar dar nu ma pot abtine... mai ales la banii astia.

IMG_3187.JPG

Alta ciudatenie este spatiul ramas intre bacheta si suprafata portbagajului atunci cand faci pat... Se poate scapa de acest rost daca se da bancheta la max in spate dar in aceasta situatie scade volumul portbagajului...

 

IMG_3191.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35 minutes ago, DOL said:

@75NOR din păcate și pe Superb vor pune comutatoarele în trim Piano Black, la fel și butoanele pentru climă/scaune încălzite împreună cu schimbătorul (urât) de pe Kodiaq https://www.car.info/en-se/image/skoda-superb-combi-interior-geneva-motor-show-2017-2-341261?spot_id=179781 (poză de la Geneva 2017)

vai cum se vad degetele pe HU! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Selectorul de pe Kodiak imi place cum arata dar se simte naspa in mana. Nu e ergonomic fata de cel de pe Octavia/Superb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, DOL said:

@75NOR din păcate și pe Superb vor pune comutatoarele în trim Piano Black, la fel și butoanele pentru climă/scaune încălzite împreună cu schimbătorul (urât) de pe Kodiaq https://www.car.info/en-se/image/skoda-superb-combi-interior-geneva-motor-show-2017-2-341261?spot_id=179781 (poză de la Geneva 2017)

Maneta aia de DSG da bine pe Kodiak, dar e prea masiva si prea "plantata" pentru Superb.

Nu piano black m-a deranjat ci felul in care simti ca se misca comutatorul de clima. Testati intr-un showroom, atat pe kodiak cat si pe superb si o sa intelegeti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Superb se simte mai "ferm".

Sa nu mai zic ca la Kodiaq cotiera și spațiul din jurul ei ii o gluma proasta în raport cu SIII

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parere personala: arata mult mai bine bordul in Piano Black de pe modelul Superb 2017 decat "tristetea" de pe actualul. Comutatorul DSG este chiar urat, nu stiu cum se face dar la Vw intotdeauna arata mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au facut cei de la Km77 si testul elanului. Se misca bine, e undeva putin sub Tiguan ca si comportament dar surprinzator as zice, peste Ateca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru gabaritul ala se misca bine as spune. Chiar surprinzator la proba de slalom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mașina asta mi se pare ca nu s- a acordat deloc atenție la detalii. Am deschis portbagajul și mi-am dat seama ca este un loc imens intre bancheta și laterala....:(

20170407_141918.jpg

Față  de cum ii la S3

14915643178531051634298.jpg

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S3 am impresia că nu are bancheta spate cu spătar reglabil. Posibil la Kodiaq să nu fi fost reglat în poziția cea mai din spate. La Sportage am văzut că este la fel dar dacă se ajustază bancheta, se rezolvă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2017. 04. 06. at 6:18 PM, Catta83 said:

Au facut cei de la Km77 si testul elanului. Se misca bine, e undeva putin sub Tiguan ca si comportament dar surprinzator as zice, peste Ateca.

Cu scuzele de rigoare dar ar trebui sa cred ca un Golf 7 GTI se mnisca mai naspa ca un Tiguan sau Kodiaq la testul elanului...si aici am amintit de un caz extrem, ca mai sunt multe alte modele care conform acestor teste facute de acest site se comporta mai rau...de fapt pe acest site doar SUV-le marca VAG se comporta bine sau cel mai bine... eu totusi am semne mari de intrebare asupra punctualitatii acestor teste ...

Despre asta vorbesc

 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant dar nu vad ce motiv ar avea sa submineze un produs VW. Mai mult de atat au scos Kodiaku in fata lui Ateca ceea ce inseamna ca sunt destul de obiectivi, spanioli fiind. Testele par a fi legitime, nu stiu insa cat de profesionisti sunt cei din spatele lor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu astia au rasturnat loganul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
  • Bebeee a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!