Jump to content

Polo A05 CL FlashRed


Stormlord

Postare recomandată

Povestea acestei masinute incepe undeva in luna martie, cand la insistentele sotiei mele am inceput sa cautam un autoturism nou, mic atat ca dimensiuni cat si ca buget. Dupa mai bine de o luna de cautari si vizite prin diverse reprezentante, s-au calificat criteriilor noastre (printre care motorizarea Euro5 era principala) doar cateva variante: VW Polo, Opel Corsa, Ford Fiesta, Ford Focus, Kia Ceed. Primele doua erau preferatele mele, Kia preferata sotiei mele...Fiesta s-a descalificat datorita sistemului de creditare, cu dobanda mare, Focus-ul ne depasea putin bugetul impus si nu prezenta la acea vreme motorizare Euro5. Opel Corsa de asemenea s-a descalificat datorita lipsei de interes a celor din reprezentanta, precum si a timpului mare de asteptare intre comanda si livrare... In aceste conditii, am ales noul Polo, initial dorind motorizarea de 1.2 70 CP. Interesul aratat de catre cei din reprezentanta VW (care ulterior s-a redus insa destul de mult), creditarea oferita direct prin showroom si ajutorul acestora in achizitionarea tichetelor rabla, ne-au determinat sa alegem aceasta marca de masina.

Si pentru ca efortul financiar a fost decis, am ales motorizarea Diesel, pe atunci motorul de 1.6 TDi, 75 CP, si varianta Comfortline. Din discountul oferit initial de catre PB am adaugat climatronicul, cotiera, RCD310, si pachetul Confort El. III cu senzori de parcare, monitorizarea presiunii in pneuri, tempomat si computer de bord. Pretul initial ajungea la 13380 Euro cu TVA. Dealerul ne-a estimat un termen de livrare intre 6-8 saptamani - fapt care de asemenea a cantarit greu in alegerea marcii viitoarei noastre masini.

Am achitat avansul in 23 Aprilie, voucherele au fost confirmate in 14 mai, din acest moment incepand cea mai lunga asteptare :) Am prin pe rand: cresterea TVA, modificarea impusa a motorizarii de la 75 CP la 90 CP. Astfel, pretul masinii a crescut la 15440 Euro :)). Mai mult, pentru ca am optat pentru creditul in lei, nu am mai obtinut nici discountul din partea PB+ a dealer-ului... :wacko:

Insa vineri, 27 August, asteptarea a luat sfarsit, si am intrat in posesia unei bijuterii rosii, in configuratia descrisa mai sus.

Spre deosebire de configuratia initiala, am depistat cateva lipsuri:

- nu are priza de 12V in portbagaj

- nu are sertar sub scaunul soferului, doar la scaunul pasagerului din dreapta

In rest, masina arata excelent, este foarte bine antifonata iar motorul diesel isi face treaba in liniste, fara sa deranjeze. Climatronicul face toti banii, iar sonorizarea asigurata de RCD310 este mai mult decat multumitoare.

Performantele nu am reusit sa i le testez inca, m-am purtat mai gentil cu masina, fara sa o turez prea tare, si incercand sa schimb vitezele conform indicatiei computerului de bord (chiar daca nu am reusit intotdeauna acest lucru).

Pozele precum si alte impresii despre masina vor urma dupa ziua de astazi, cand avem de gand sa facem o plimbare mai lunga impreuna cu nou-intrata in familie :D

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, asteptam cu nerabdare multe poze cu ea. Ati ales bine motorizarea, foarte economica dar si destul de puternica avand in vedere greutatea masinii si cuplul bunicel. Sa o stapaniti sanatosi si sa va bucurati de ea!

Link către comentariu

Frumoasa din descriere, cati mai multi km fara evenimente neplacute. Niste poze ar fi bine...

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urari!

Impresii la 135 km: Masina are o tinuta impecabila in trafic, este foarte stabila, iar datorita suspensiilor ceva mai rigide fata de predecesorul sau, se poate spune ca are valente sportive. Cuplul ridicat al motorului (230 Nm / 1500-2000 rpm) isi spune cuvantul la depasiri sau plecari de pe loc, iar sunetul peste o anumita viteza devine sportiv, dar nu deranjant, oferind o senzatie placuta sofatului. Consumul mediu afisat pe CB e intre 4.8 -5.1, in regim 60% urban, 40% extraurban, si ma astept ca acesta sa mai scada, dupa perioada rodajului. Indicatorul CB pentru schimbarea vitezei, pentru un condus economic, tinde sa tina motorul putin subturat, asa cum am mai citit undeva pe acest forum.

In ceea ce priveste spatiul interior, masina este surprinzator de incapatoare, chiar si in spate, unde pot sta confortabil 3 persoane. In plus, exista locuri de depozitare pentru tot felul de sticle, pahare, torpedoul este cu racire insa neiluminat :cool: , scaunele fata au buzunare iar cel al pasagerului dreapta prezinta si un sertar sub el. Nu acelasi lucru il pot spune despre portbagaj, care desi prezinta materiale de calitate superioara, este destul de mic, cei 280 l fiind insuficienti pentru bagajele unei familii, la plecarea in concediu. De fapt, incap maxim 2 jante mari. Acest aspect a fost un pic deranjant, tinand seama ca vechiul meu Opel Astra Caravan putea transporta chiar si o masina de spalat in portbagaj :) (lucru pe care, bineinteles, nu il pretindeam de la Polo).

Jante sunt din otel 6J x 15 cu anvelope 185/60 R15, care spre surprinderea mea sunt Dunlop SP Sport 01, cotate ca fiind anvelope de "ultra inalta performanta", indiferent de conditiile de rulare.

Franele spate sunt cu discuri.

Optionale pe care nu le-am ales si acum le regret (raman ca planuri pentru viitor):

- faruri de ceata cu lumini adaptive : nu un "must have", dar estetic arata mai bine masina cu ele

- jante aliaj

Cele cateva poze pe care am reusit sa le fac ieri, le voi prezenta asa cum am promis, in aceasta seara.

Pe curand cu noi impresii.

Link către comentariu
motanul lenes
Opel Corsa de asemenea s-a descalificat datorita lipsei de interes a celor din reprezentanta, precum si a timpului mare de asteptare intre comanda si livrare... In aceste conditii, am ales noul Polo, initial dorind motorizarea de 1.2 70 CP. Interesul aratat de catre cei din reprezentanta VW (care ulterior s-a redus insa destul de mult), creditarea oferita direct prin showroom si ajutorul acestora in achizitionarea tichetelor rabla, ne-au determinat sa alegem aceasta marca de masina.

Felicitari, sa o stapanesti sanatos! Tot dupa criteriile de mai sus am ales si eu Polo, dupa ce in finala ramasese impreuna cu Corsa. Referitor la rigiditatea suspensiilor, verifica presiunea in pneuri, sa fie undeva la 2,1-2,2 - a mea avea presiune 3 si topaiam pe denivelari, cand am plecat de la dealer.

Link către comentariu

Iata si pozele promise.

dscf3014p.th.jpg dscf3015p.th.jpg dscf3019p.th.jpg dscf3017p.th.jpg

dscf3016p.th.jpg dscf3020.th.jpg

Cele doua fetite ale mele :cool:

P.S.: vreau un sticker cu vwforum... cui sa ma adresez?

Modificat de Stormlord
Link către comentariu

sa`ti traiasca fetele, foarte frumusele si tinerele. in prima poza zici ca masina e ceva robot protector :P fioroasa

sa`i faci niste poze si la interior.

drumuri bune!

Link către comentariu
motanul lenes

Vad ca, mai nou, se pune pe luneta stickerul cu Masina anului. Cand am luat-o pe a mea, nu exista acel autocolant. Oare se poate comanda la dealer?

Link către comentariu

Multumesc mult pentru aprecieri si urari.

Cat despre sticker-ul COTY 2010, la Polo 6 fabricat anul trecut (masina de drive test, cu care mi-am facut concediul :)) era pozitionat pe partea stanga a masinii, si avea forma circulara, cu un diametru egal cu cel al capacului de la busonul rezervorului. In mijloc scria Car of the year 2010, si de jur imprejur erau trecute forurile / revistele care au desemnat aceasta masina ca fiind castigatoare. Adica, asa: car-of-the-year-768900.gif

Link către comentariu

foarte frumoasa masina am si eu un polo nou highline pepper grey:D..as dori sa te intreb daca stii ce posibilitati de tuning exista momentan pt acest model(mai mult exterior decat la motor pt ca inca este noua).Multumesc si km multi fara probleme. :(

Link către comentariu

Multumesc B180FIF, pepper gray e una dintre culorile care mi-au placut cel mai mult la noul Polo (pe langa Reflexsilber, Deep Black Pearl Effect sau Flash Red). Din considerente financiare a trebuit sa ma multumesc cu ultima, insa trebuie sa recunosc ca nici rosu asta nu da rau pe ea, ii confera un aer de agresivitate.

Felicitari pentru alegerea ta, si iti doresc pentru masina ta tot ce imi doresc si pentru a mea: drumuri bune si zero probleme :banghead:

Vad ca avem aceeasi motorizare. Stiu din surse sigure ca la motor se poate creste puterea pana spre 115-117 CP, insa nici pe mine nu ma intereseaza aceasta resoftare, din motive legate de garantie. In ceea ce priveste aspectul exterior, eu zic ca arata destul de "fioroasa" si fara tuning... poate spatele ar mai fi putut fi imbunatatit...

Oricum, o idee de tuning e kitul de la Rieger, dar nu sunt sigur daca te refereai la modificari atat de substantiale...

Modificat de Stormlord
Link către comentariu

Update: micul Polo a atins 400 km...nu la ora, asta ar fi imposibil, bineinteles :banghead: In acest week-end a vizitat statiunea Ranca, din jud. Gorj. Initial am fi dorit sa parcurgem traseul Petrosani-Obarsia Lotrului - Ranca, trecand prin Transalpina, despre care am citit multe pe acest forum...insa m-am temut putin de drumul prin de gropi din zona Obarsiei...totusi, masina a implinit de abia o saptamana. Asa ca am ales traseul Petrosani-Novaci-Ranca, cu traversarea Defileului Jiului. La Ranca drumul este foarte bun, asfalt serios cu grosime de 15-20 cm, ca in palma. Inca mai sunt zone unde nu s-a turnat stratul de uzura sau nu s-au finalizat rigolele, insa per ansamblu e o placere! Cu 4 adulti si un copil mic la bord, am inregistrat un consum mediu de 5,8%, cu clima functionala in permanenta, asta desi pe portiunile de drum foarte inclinate si in zig-zag CB imi arata consumuri de 14-20%...

Am scapat si de mirosul de motor incins care m-a insotit in primele zile.

Cateva instantanee din drumetie: picture001tg.th.jpg

picture003dwa.th.jpg picture002lr.th.jpg

Modificat de Stormlord
Link către comentariu

cum cuplu 117 pt ca deja are 230:-?...da ea arata foarte agresiva si stock dar totusi cum ai zis si tu kitul de la rieger e totusi alta viata :banghead: ...eu ma refeream si la un kit de genul acesta banii de kit i.as avea insa manopera plus vopsirea mai putin:))...eu eram curios daca exista cva gen stopuri pe led mai dragutze...faruri cu lupe...oricum eu ma apropii de 4000KM si masina e geniala...este si prima masina pentru mine deci nu prea am cu ce sa compar:))...insa sunt multumit de ea si pentru un incepator cred ca e ideala. Si eu sunt curios daca in urma unei resoftari am pierde garantia. Bafta in continuare.

Link către comentariu

Este destul de evident ca pierzi garantia, ei garantand anumiti parametrii pe care tu ii modifici...

Edit: scuze daca am parut ironic am spus-o informativ :banghead:. Resoftarea e primul lucru si cel mai simplu dar e bine sa astepti macar prima revizie poate si a2a sa se mai aseze motorul

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

ok merci circoloco dar chiar nu ma pricep...adica am scris si mai sus ca este prima masina am permis de 4 luni si ma gandeam cum ar putea ei sa afle ca eu am resoftat.o.Multumesc

As dori sa stiu ce modificari recomandati pentru un astfel de motor cum are si Stormlord...nu ceva extrem asa cat sa creasca adrenalina putin:D

Modificat de B180FIF
Link către comentariu

Scuzati eroarea, ma gandeam la una si am scris alta... :banghead: am corectat acum

Pentru motorasul nostru se pot face urmatoarele resoftari:

VOLKSWAGEN POLO MK5 6R 1.6 TDI CR

ECO tuning, 99 CP/ 4200 rpm, 250Nm la 1500-2500 rpm, 182 km/h

Stage 1: 79kW / 108CP la 4200 rpm, 275Nm la 1500-2500 rpm, 184 km/h

Stage 2: 85kW / 115CP la 4200 rpm, 295Nm la 1500-2500 rpm, 187 km/h.

"In majoritatea cazurilor dealerul auto nu poate detecta o modificare software (chiptuning) la o simpla diagnoza. Softul original este citit de pe masina si folosit la dezvoltarea optimizarii astfel toate caracteristicile motorului (serii de identificare) ramanand neschimbate. Totusi chiptuning-ul nu este invisibil si la o analiza mai complexa poate fi detectat." - citat de pe site-ul unei firme de profil. Eu unul mai astept :ceuameni:

Modificat de Stormlord
Link către comentariu

Top Speed-ul nu cred ca intereseaza pe nimeni la un astfel de motor dar Stage 2 la revo sau unde zici tu?...ce inseamna ECO tuning?:banghead:

Modificat de Aditu
Quote
Link către comentariu

B180FIF ecotuning se refera la un consum mai mic, dar la ce consum aveti voi nu cred ca este necesar :banghead:

Link către comentariu

"In majoritatea cazurilor dealerul auto nu poate detecta o modificare software (chiptuning) la o simpla diagnoza. Softul original este citit de pe masina si folosit la dezvoltarea optimizarii astfel toate caracteristicile motorului (serii de identificare) ramanand neschimbate. Totusi chiptuning-ul nu este invisibil si la o analiza mai complexa poate fi detectat." - citat de pe site-ul unei firme de profil. Eu unul mai astept :)

Da dar 2 ani de asteptari cat tine garantia la motor?:banghead: pare o eternitate...iar la 115 cai masina chiar s-ar misca foarte bine..keep dreamin:D

B180FIF ecotuning se refera la un consum mai mic, dar la ce consum aveti voi nu cred ca este necesar :ceuameni:

Adevarat eu am scos si 4.3 in oras de mers la pas fara franari si accelerari bruste...s-ar putea sa ajung la 1.3 cu ecotuning..kiddin....ai dreptate oricum dar un stage 2 din acela de 115 cai este foarte tentant dar daca zici ca sunt probleme cu garantia asta e astept.Multumesc.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Update: putin peste 1400 km si primul incident: astazi am "luat"o groapa pe centura orasului si m-am ales cu o janta indoita...ironia face ca acest fapt sa se intample la o zi dupa cumpararea rovignetei :))

Nu aveam viteza prea mare, am observat groapa si am incercat sa o ocolesc, dar nu am reusit in totalitate... Totusi, am avut noroc, o data ca in preajma este o vulcanizare, si a doua oara ca am jante de otel, astfel supararea fiind ceva mai mica... Inca o data, mii de cuvinte de lauda la adresa drumarilor nostrii (cu ghilimelele de rigoare, bineinteles).

Cu aceasta ocazie am constatat ca monitorizarea presiunii in pneuri fie nu a fost activata la reprezentanta (desi asa mi s-a spus la cumparare), fie nu functioneaza... Prezenta este, pentru ca face parte din pachetul de optiuni confort pack III, insa de alertat la bord, nu m-a alertat...ramane sa o testez in viitor.

In rest, despre masina, numai impresii placute pana acum... Promit sa va tin in continuare la curent

Link către comentariu
  • 4 months later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!