Jump to content

Consum ulei


buzud
 Share

Postare recomandată

Asa ca si idee 1.5 dci de 70 de cai de pe Logan-u lu tata la 70000 km facuti in 2 ani si mers doar in forja si nu mananca ulei si nici nu scapa pe nicaieri.

Nu fac elogiul motoarelor Renault dar totusi se poate si fara pierderi sau consum de ulei.

Asa este si parerea mea ca putin stiu cu adevarat de ce sau nu vor sa-si bata capul. Oare nici mecanicii VW din Germania nu stiu sa explice eventualele scurgeri consumuri de ulei? Sau si ptr ei tine de domeniul SF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Durpaneus

    6

  • bbogdanmircea

    6

  • buzud

    5

  • ygor

    5

salut baieti! am si o problema cu uleiu: masina din semnatura mananca ulei destul de mult (1litru la 10.000km), parca acum dupa vreo 11.000km facuti cu uleiul asta mananca si mai mult, gen la 2500km se aprinde becul si mai completez vreo 300ml...ideea e ca nu scoate fum, nu curge pe nicaieri vizibil, nu ajunge nici in antigel ca ar trebui sa se vada...ce ar putea sa aiba?mentiones ca folosesc Castrol 5w30 slx professional LL3... merci anticipat! o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 4000 de km rulati, babaeste, fara a depasi 3000 de ture in aceleratie si cu rulaj constant la 2200 de ture la drum lung, masina nu a consumat gram de ulei.La combustibil s-au inregistrat niste cifre mici 5.4 litri/100km consum mediu.

Cum s-a schimbat regimul, respectiv autostrada, ambuteiaj,etc consumul a ramas acelasi 1 litru la 10000km, la motor AXR.Am schimbat 4 tipuri de uleiuri si tot acelasi consum.

Deci conteaza modul de exploatare.

Modificat de cristianionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in 5000km, motorul meu (ASV) a consumat 4-500ml de ulei, pe timpul verii. De atnuci am parcurs 2000km, aproape toti urban, din care 70% i-am parcurs cu motorul rece; abia ce ajungeam la destinatie se incalzea la 80-90*. In acest interval s-a mai aprins o data becul la ulei, am completat 400ml si astazi iarasi s-a aprins, de unde rezulta ca s-au dus 800ml ulei in 2000km la regimul mentionat mai sus. Acum nu mai am ulei de completat din cei 5l (am pus 4.2 initial si am completat de 2 ori mai apoi) si nu stiu ce sa fac. Am folosit castrol edge 5w40, cred ca e un ulei mult prea subtire pt un motor nonpd la 187000, cel putin la rece, unde eu cred ca se pierde; la cald, in km parcursi initial, consumul de ulei a fost oarecum normal. Pierderi nu am observat.

Acum ce sa fac? sa mai cumpar 1l de ulei pe care sa-l mai folosesc 2-3000km pana-n primavara ori sa schimb acum tot cu un alt ulei? As dori sa merg pe Liqui moly toptec 4100 5w40, care are o vascozitate putin mai mare decat precedentul atat la rece cat si la cald(85 fata de 82 si 14 fata de 13.9). Sau sa merg pe un ulei 10w40? Si pt acesta din urma, stie cineva un ulei cu adevarat bun avand acest indice de vascozitate? Ca eu n-am reusit sa gasesc ceva satisfacator in afara de magnatec care e tot made in the eu. Mentionez ca nu-mi prinde tocmai grozav un schimb de ulei+filtre acum, dar vad eu cum o scot la cap. As prefera ceva made in germany, cu "eu" nu prea ma simt impacat. Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu banuiesc ca acest Castrol Edge este cam prea subtirel si il mananca cam repede motorasul mai ales la rece.

M-ar bate si pe mine gandul sa trec pe ceva putin mai vascos dar tot 5W40.

Aveti idei unde gasesc niste specificatii cu aceste vascozitati pentru uleiuri 5W40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc pe siteurile oficiale in general, in technical data sheets. Eu am ales Liqui Moly toptec 4100 5w40 din motivul ca e fabricat in germania, nu scrie niciun cuvant in romaneste pe el, are o multime de aprobari si e mai vascos la rece si la cald decat castrolul. O sa vad cu asta cum se comporta, mie sper sa nu-mi fi consumat uleiul pe la turbo. Poti cauta si pe la alte marci gen Aral, Motul, ceva cu sanse mai mici sa fie contrafacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda deci tre sa caut pe fel de fel de siteuri. Momentan sincer imi porneste super usor la frig cu Castrol deci o sa raman pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu uleiul...am observat ca la rece il mananca foarte foarte repede, desi masina nu scoate fum de niciun fel, nu-l baga nici in antigel, nu se vede curs pe nicaieri...ce sa-i mai fac, unde sa mai verific?? cand spun foarte foarte repede ma refer ca la 20-30 de porniri dispar 2-300ml ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi-a consumat cam din august pana acum , in km cam 4000 ,aproape 1L . Aral 10w40.

Am vazut ca sa scris cineva ca baga 5w40 vara si 10w40 iarna . Nu e mai bine invers ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba da mi se pare cel putin dubios, ar fi ok 0W40 iarna banuiesc dar depinde daca si exista asa ceva. Inca e o incantare cum porneste cu acest Castrol Edge la sfert la -10 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna

Hai sa va intreb ceva despre consumul de ulei care mi se pare ciudat

Am luat masina de 1 an de zile, este o Octavia 1.9 tdi 110 cp , AHF , Nonpd, dupa achizitionare am schimbat uleiul cu un Aral 5w40 pentru pompe diuse si am completat 1 l la 4000 si aveam scurgeri pe la termoflot de era plin scutul de ulei, stilul de condus era unul agesiv, dupa remedierea scurgerilor am completat cu un Castrol magnatec 10w40 si am constata ca a ramas consumul 1l la 4000 de km , urmatorul schimb l-am facut cu Mobil 1 Extended life 10w60 si am ramas uimit cand am observat ca a ramas si acelasi consum de 1l la 4000 de km.

Ce nu inteleg e ca dc ar consuma motorul un ulei mai subtire , punand unul mai gros ar trebui sa scada consumul, ce am constatat este ca cel mai mic consum l-am avut cu aral 5w40.

Fum alb sau albastru nu scoate, turbina a fost curatata si nu are joc la ax, iar in intercooler sau gasit apx 50 grame de ulei poate chiar mai putin , pe la egr nu curge , alte scurgeri nu se vad

La urmatorul schimb peste apx 5000 de km voi trece pe aral iarasi 5w40 ca cel 10w60 inafara de pretul exorbitant pe care l-am dat pe un schimb nu a facut nimic deosebit. cu cel 10w60 trebuie sa fie motorul incalzit bine si apoi sa ii verific nivelul ca altfel sar putea sa am surprize sa nu il pot verifica ca nu coboara din motor, iar cand motorul e cald trebuie lasat cel putin 3 ore sa coboare tot

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, nu stiu de ce sariti la uleiurile astea MADE IN EU. Toate sunt turcesti.

Zilele trecute m-a contactat un prieten, ca in urma schimbului de ulei cu unul Castrol cumpara din tara, motorul a inceput sa scoata mult fum iar dupa cateva sute de km a inceput sa bata.

A desfacut baia si... surpriza: uleiul s-a facut gelatina.

In consecinta, ori pune un ulei cumparat din reprezentanta, ori un Liqui Moly, un Valvoline, Rheinol, Ravenol,... sunt cateva exemple de uleiuri disponibile INCA pe original in Romania.

Si mai ales... nu schimba norma. Daca pentru motorul tau e recomandat 5W40, nu pune altceva, chiar daca e nonPD.

Daca vei avea acelasi consum in continuare, ar trebui urmarite si pierderile. Pentru asta trebuie spalat motorul Luna.

Eu la Passat am motorul atat de curat, ca nici praful nu sta pe el. Si ma refer la motor in sine, nu capacele de plastic de pe el.

Doar asa iti vei putea da seama daca il pierde sau il consuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok atunci te rog sa imi recomanzi unul

Am observat ca Aral nu e in lista ta sa fie si ala din EU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e tot Made in EU (am constatat personal).

Recomandarile mele (nu neaparat in aceasta ordine), in situatia in care nu e ulei din reprezentanta:

- Rheinol

- Ravenol

- Valvoline

Restul e CanCan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

ceau,

in ultima vreme am observat ca nu se mai aprinde martorul de ulei desi nivelul e sub minim. se poate verifica cu VagCom-ul daca senzorul mai funcineaza corect sau nu?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!