Jump to content

Consum ulei


buzud
 Share

Postare recomandată

Diesel-ul inegreste uleiul in timp foarte scurt.

Asta nu inseamna ca este degradat.

Modificat de Kristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Durpaneus

    6

  • bbogdanmircea

    6

  • buzud

    5

  • ygor

    5

pun si eu o intrebare de incepator : long life inseamna ca trebuie sa pun 506.00? am masina de vreo 10 zile si mi-am luat 1 l de ulei din asta Castrol pe care scrie long life II .E bun?

Modificat de hro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pun si eu o intrebare de incepator : long life inseamna ca trebuie sa pun 506.00? am masina de vreo 10 zile si mi-am luat 1 l de ulei din asta Castrol pe care scrie long life II .E bun?

Parca stiam ca e 506.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mersul agresiv se va duce mai mult ulei pe la CCV si ajunge in camera de ardere unde, ati ghicit, e cam ars. Solutii? Filtru CCV -> Ender zicea ca e cam scump (120$?).

Eu ating de 2-3 ori pe luna 120-130 in tuneluri in Buc si in rest ii dau talpa regulat. Adica acceleratie 100% in trepte superioare (3-4) timp de secunde bune. Si de atunci imi ia mai mult ulei. Inainte cam 500ml la 10.000 km acum vreo 1.200 - 1.500 ml la 10.000 km. Masina are 11 ani; pe bord 170.000 km, in realitate in jur de 300.000 km.

11 ani? Doamne ajuta sa ma tina si pe mine, intentionez sa iau o Octavia 2, motor 2.0 TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nimic cu VAG,chiar imi plac unele designuri care ies la ei dar impedimentul acesta cu consumul de ulei la dieselurile lor chiar nu este ok.

Nu toti posesorii de VAG intra pe forumuri ca sa stie ca masinile lor mananca ulei(dealerul nu-ti va spune) plus ca mai sunt si unii care nici nu vor sa stie si nu vor nici sa umble cu canistra dupa ei pentru ca au dat atatia bani(si nu putini) pe masini ca sa fie linistiti si deodata se aprinde LED-ul de avertizare si hai la dealer.Rusinica totusi din partea unui concern care se crede premium si te taxeaza bine pentru produsele lor.Am o masina diesel de la o firma concurenta si in primii 10k km a consumat 100 grame de ulei si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e, cu 01., scuze.va rog totusi sa-mi dati si mie un raspuns ca sunt nestiutor si cu masina in fata blocului.daca mi se consuma uleiul, ce pun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul este Pumpe Duse (asa reiese in semnatura) orice ulei ce respecta norma VW 505 01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu cautati pe forum informatia? A mai fost scrisa de foarte multe ori!

vw506.00 - ulei LL pentru motoare codate QG1 cu pompa de injectie rotativa.

vw506.01 - ulei LL pentru motoare codate QG1 cu pompa injector (PD-uri)

vw505.00 - ulei "normal" pentru motoare codate QG2/QG0 cu pompa de injectie rotativa

vw505.01 - ulei "normal" pentru motoare codate QG2/QG0 cu pompa injector (PD-uri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta intre normal si LL e ca ca LL il poti schimba la 30 000 km sau 2 ani? e posibil asta in romania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
11 ani? Doamne ajuta sa ma tina si pe mine, intentionez sa iau o Octavia 2, motor 2.0 TDI

eu sper sa ma tina 5 ani un vw 2,0 tdi fara consum ulei. Cum va explicati ca la hdi-ul meu ii dau talpa de talpasi afara si in oras si in 15000 km nu scade de loc.Nu scadea nici nerodata si nici acum(am 53000km)?

eu sper sa ma tina 5 ani un vw 2,0 tdi fara consum ulei. Cum va explicati ca la hdi-ul meu ii dau talpa de talpasi afara si in oras si in 15000 km nu scade de loc.Nu scadea nici nerodata si nici acum(am 53000km)?

inca ma mai gandesc daca sa-mi iau un volkswagen...nu mi se pare normal sa manance in halul asta ulei...rusine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AEZ & dintzaru V-as ruga sa va abtineti de la posturile gen "masina mea nu consuma nici un pic de ulei, rusineee vw". Astea sunt faptele, s-a stabilit. Daca postati, postati cand aveti ceva nou de zis, nu ca sa va aflati in treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, refuz categoric sa cred ca exista motor sau reductor (sau cutie de viteza s.a.m.d.) care sa nu consume DELOC ulei. Oricat ar fi de mic, consumul exista.

Iar daca ai pus ulei peste limita maxima, asta va duce la consumul lui (ardere, balbotare, etc). Iti dai seama ca limitele astea doua (minim si maxim) nu au fost puse degeaba....

Si eu la schimbul de ulei am pus cam la nivel maxim (si am umplut si filtrul separat) si intr-o saptamana ma dusese sub minim (treptat, nu deodata sa zici ca s-a "asezat"). Am completat pana pe la mijlocul intervalului si de-atunci, dupa 1000 si ceva de km nu se cunoaste cu ochiul liber.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca acest consum de ulei e atat de important atata timp cat nu afecteaza nimic , am vazut mai sus vorbindu-se de motorul hdi de pe peugeot de 90 de cai , am testat si eu un 307 cu motorul asta si nu mi s-a parut asa elastic sau sa-l simt ca trage cu adevarat bine...in fine, e un motor bun (cu toate ca am 3 prieteni in Franta ca si-au vandut 307-ele ca au avut toti aceeasi problema...tachetii), insa am mers si cu un vw cu tdi de 90 de cai si parca era mai vioi , daca la schimbul de ulei sa zicem lipsesc 600 de ml de ulei nu vad ce e rau in asta, in fond masina nu il arde datorita uzurii...poate ca e mai bine asa , ramane ca timpul sa arate daca faptul ca motoarele tdi vag consuma asa mult ulei e un lucru benefic sau nu....e pacat sa ne dam cu parerea si sa zicem "rusine vw"....zic eu ca trebuie sa fii un mare dar mare specialist in motoare sa te pronunti in felul asta...

Precizez ca sunt fan Peugeot , posesor de Renault , si mai nou posesor de Octavia 2, TDI 2.0 si cu DSG si ma mai pricep la motoare(chiar mai mult dar nu e cazul topicului de fata) si stiu ce e un common rail sau un PD....daca eram ferm convins ca sunt motoare proaste nu faceam greseala sa-mi iau TDI-PD...

Putini stiu ca e foarte posibil ca uleiul din fabrica pentru rodaj sa fie un ulei mai "subtire"....de aceea se si arde mai usor...asta nu e un dezavantaj......daca si dupa cca 15, 20 de mii masina mananca ulei la greu cu ulei normal sa zicem atunci e o problema.....insa pana atunci.....sorry....istoria VW in motoare diesel nu ne permite sa dam verdicte asa usor.....un produs (motor) nu iese pe piata cu belele asa mari....nu cred ca a facut vw greseala asta...in fine fie HDI , dCI, TDI...motoarele diesel si-au aratat performanta si fiecare dintre ele e bun la ceva in felul lui....

:D motorul de renault cand a fost nou (benzina 2ooo cmc...150 cp etc puterea maxima la 6000 rpm) a consumat 3 litri de ulei in 10000 de km (rodaj), apoi maxim 100 de ml la 10000 km si sa schimbi vitezele numai la 6000 de ture e ceva zic eu....asa ca nu trebuie sa fim ingrijorati de consumul de ulei...

Continui sa cred ca cei de la VW nu s-au scrantit la cap sa faca motoare asa proaste.....brusc si deodata :D...istoria si traditia nu le da voie sa faca asta.... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare la toata lumea de pe forum!

Masina mea (passatul din semnatura 143000 km rulati) avea 8500 km de la ultimul chimb de ulei (Valvoline 5w40) uleiul a fost pus pana unde se "indoaie" joja deci cam mult peste maxim marog.In cei 8500 km mi-a mancat cam 200 gr si uleiul a coborat pana la limita de sus a zonei hasurate (la maxim cum s-ar spune)Am lasat masina acasa (sunt student in capitala) si tatal meu nu prea circula cu ea, cand am venit acasa am verificat uleiul si stupoare uleiul era la minim, si nu s-a circulat cu masina mai mult de 500 km.Unde s-a dus uleiul?scurgeri nu am vazut ca tin masina in garaj.

Imi picura cate putin la intercoler, la furtumul ala de jos pe unde intra aer (cate 2-3 picaturi pe saptamana sa zic asa) ceva foarte putin, nu avea cum sa se duca pe acolo 400 ml cat este intre limita superioara si cea inferioara.

Masina merge bine nu are nimic asa la prima vedere, are putere, nu scoate fum albastru sau alb.

Sa fie ceva pe la turbina?Se aude un sunet ca de aer iesit sub presiune (suierat) cand merg si mai accentuat cand accelerez.Sa aiba asta legatura cu uleiul?

M-a macina candul ca mananca prea mult ulei?

dupa calculul meu a mancat cam 600 gr in 9000 km.Zic cam mult.nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi poveste si la mine.. am avut ulei peste limita(un mecanic destept a pus 4.7l) am scos surplusul de ulei am verificat la nivel totul bine si frumos pana azi de dimineata cand am verificat nivelul si surpriza nivelul uleiului este la jumatatea zonei hasurate. Mentionez ca si eu pierd ulei pe la furtunul ala mare de la turbo. Ce este de facut? cum scapam de scurgerile alea fara reparatii foarte costisitoare? nu scoate pic de fum nici macar dimineata la prima pornire cand este frig afara, am fortat-o si tot nu a scos fum.

Nu am facut mai mult de 3500km cu schimbul asta!

Modificat de Paul_VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU te gandi la ceva grav. Uita=te foarte foarte atent la colierele circuitului de la turbo-intercooler-galeria de admisie. Strange-le in mana. Sufla in intercooler, vezi daca nu e spart. Uleiul, daca nu il arzi, cam numai prin intercooler mai poate sta . POate ajunge acolo prin furtunul de la CCV. Vezi daca nu ai ulei mai mult in partea cea mai de jos a conductei de la intercooler. Sa nu te gandesti la NIMIC grav grav.

600ml ulei la 9000 Km??? E NIMIC. NU e mult deloc!

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da acolo am UN FEL DE SCURGERI (pt. ca nu le pot numi scurgeri am zis decat fffff putin) acolo se vede ca ar scapa ulei dar nu mult (maxim 2-3 picaturi in decurs de 1 luna) se prelinge f putin pe acolo.

As vrea sa stiu daca turbina poate scapa ulei si l-ar putea baga fortat in admisie?Si daca da ce buba ar fi?

Pai daca in intercooler este ulei el nu vine decat de la turbina si odata ajuns acolo nu se mai intoarce in baia de ulei nu? Este impins in admisie si ars nu, si tot asa pana scade uleiul.

Cat despre circuitul de admisie cel de sus de la intercooler l-am facut eu cu mana mea si l-am etansat f bine pot sa zic cu ajutorul unor garnituri mai groase.Acuma urmeaza va vad de circuitul dintre turbina si intercooler ( cel de dedesupt).

Plm cu diselurile astea parca mai bine era pe benzina.Ajung la vb unui amic ca " daca vrei masina diesel trebuie sa fie noua".Cat te bucuri domle de consum ca este mic si mergi, si pe de alta parte dai lovele de-ti sar ochii din cap pe reparatii.

Apropo ce este cu furtunul de la CCV? ce este ala, de unde vine, ce face si unde il localizez.Oricum am zis si repet ESTE PREA TARE FORUMUL ASTA, in cateva luni ma fac mecanic domle cate invat de aici

Modificat de ygor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul care ventileaza carterul (CCV). E pe capacul negru de pe motor. Il vezi usor. Iti trimit poza daca nu il gasesti. Daca poti vedea de unde vine aerul inainte sa intre in intercooler, atunci vezi ca e unul dintre ele.

Iti dai seama ca daca tu vezi picaturi la colierul ala, inauntru s-ar putea sa fie mai mult:D

Plus ca TREBUIE sa fie etans acolo. Da, odata ce intra acolo, NU se mai intoarce in baie. Poate fi ars doar, SAU cel mai frecvent, sta acolo jos si impiedica circulatia aerului.

Insa crede-ma ca NU o sa vezi nimic in fum la o masina care consuma 600ml la 9000km si daca il arde! Lagarele turbinei sunt racite cu ulei. daca iti intra pe acolo in turbina, e mai grav, iti dai seama.... Suieratul ala daca intr-adevar vine de la turbina poate e de rau. Cine stie cum te-ai uitat cat ulei ai pus.

Mai e o chestie, tu vezi doar cateva picaturi ca picura, insa POATE cand e in sarcina si presiunea e mai mare acolo sa zicem catre 2 bari, atunci scuipa ulei mai mult pe acolo.. E o varianta.

Oricum, trebuie sa fii SIGUR ca a scazut. Plus ca uleiurile mai subtiri se ard mai usor, dar protejeaza uzura. Inca o data nu te panica. Mai citeste pe forum ca o sa inveti multe. De la unii mai ales. :) , nu te la toti :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul care ventileaza carterul (CCV). E pe capacul negru de pe motor. Il vezi usor. Iti trimit poza daca nu il gasesti. Daca poti vedea de unde vine aerul inainte sa intre in intercooler, atunci vezi ca e unul dintre ele.

Iti dai seama ca daca tu vezi picaturi la colierul ala, inauntru s-ar putea sa fie mai mult:D

Plus ca TREBUIE sa fie etans acolo. Da, odata ce intra acolo, NU se mai intoarce in baie. Poate fi ars doar, SAU cel mai frecvent, sta acolo jos si impiedica circulatia aerului.

Insa crede-ma ca NU o sa vezi nimic in fum la o masina care consuma 600ml la 9000km si daca il arde! Lagarele turbinei sunt racite cu ulei. daca iti intra de acolo in turbina, e mai grav, iti dai seama.... Suieratul ala daca intr-adevar vine de la turbina poate e de rau. Daca ai scapa aer pe acolo mult, ar scoate ceva fum la accelerare. Negru. A ta e turbina cu geometrie variabila, fa si tu un log sa vezi .Vorbeste cu cipos ca poate te ajuta. Cine stie cum te-ai uitat cat ulei ai pus.Oricum, trebuie sa fii SIGUR ca a scazut.

Mai e o chestie, tu vezi doar cateva picaturi ca picura, insa POATE cand e in sarcina si presiunea e mai mare acolo sa zicem catre 2 bari, atunci scuipa ulei mai mult pe acolo.. E o varianta.

Plus ca uleiurile mai subtiri se ard mai usor, dar protejeaza uzura. Inca o data nu te panica. Mai citeste pe forum ca o sa inveti multe. De la unii mai ales. :( , nu de la toti :)

Azi noapte a cazut site-ul in timp ce scriam. Acuma vad ca am postat de doua ori??!! NU a fost din vina mea..:huh:

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mul I_am_Stealth deocamdata.fum negru iese doar cand accelerez brusc de tot (cu pedala la fund sa zic asa) eu zic ca este normal la TDI sa iasa ceva fum negru. Acuma nu stiu cat trebuie sa fie el de negru si de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o faci in gol, da iese oricand. asa e. Daca faci foarte brusc mai ales. Insa crede-ma ca daca nu o speli, o sa iti dai seama pe spatele masinii imediat dupa cateva sute de km. In sarcina vezi. Si la consum. Cel mai bine vezi cand e cineva cu farurile in spate noaptea. Si eu am avut o problema de fum negru si mi-a luat 2 luni pana am rezolvat-o. Culmea ca am rezolvat altele inainte sa dau de ea, si tot speram ca am gasit-o.Si de ulei la fel, etc.

Oricum, din felul in care lucreaza controlul turbinei eu inteleg ca poti sa ai o scapare mica de aer fara ca sa simti la presiune decat la turatie mica poate. Si nici sa vezi fum. Asta pentru ca N-75 controleaza presiunea facuta de turbina tot in impulsuri. Asa ca tine wastegate ul altfel deschis/inchis sau vanele la VNT uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva. furtumele alea de la turbina-intercol-admisie au fost vreodata curate (uscate) ma refer cand a fost masina noua.

Din cate am citit si din cate mi-am dat seama (probabil) scapa turbina ulei pe la partea de admisie.

Ma tot seaca faptul ca pe acolo se duce ulei si-l arde motorul.(eu tin la masina mai ceva ca la femeie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa fie alea curate curate niciodata. nu te ingrijora. adica TOTDEAUNA vine ulei pe CCV si le murdareste imediat...Nu stiu cat e NORMAL, insa sunt sigur ca e ok daca nu "balteste" acolo si e doar pe peretii traseului...Depinde si cat e de veche masina, etc. Cand incepi sa repari la ea ceva mai grav, poate nu o sa tii mai mult ca la femeie :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!