Jump to content

Red Spaceship


Silvian91imAuto

Postare recomandată

Spor la treaba! vad ca te-a prins bine microbul. Am si eu o intrebare...acele clispuri ovale care fixeaza presurile de unde le-ai luat? eu am cautat cu codul pe original si am inteles ca nu se mai fabrica ?!

Link către comentariu
Silvian91imAuto

Prinderile 3D0 864 851 petru presuri le-am cumparat de firma de unde am cumparat si presurile + tava din Timisoara. Au fost 2lei sau 4lei bucata, parca. Iti las pe privat pagina lor si te mai lamuresc pe PM daca pot.

Microbul isi arata potentialul :)) Ca idee este peste scara de masura :)) iar in practica pe la 3/10 din varii motive :RO flag: .

Link către comentariu

Da..daca am avea salariile altor tari dezvoltate chiar am vedea lucruri minunate pe acest forum. Oricum ne straduim si noi cat putem cu acest hobby si facem mari sacrificii pt masinute.

Link către comentariu
Silvian91imAuto

Vibrochenul era uzat uniform si n-a avut nevoie de rectificare iar cuzinetii montati sunt R1.

- telescoape spate noi, aftermarket de la Monroe (echivalente celor OEM) montate in februarie. http://imageshack.us/photo/my-images/19/dsc03612fd.jpg/
- bucse spate (de pe bara stabilizatoare) noi, toate 4, pe OEM (Febi Bilstein); din februarie.

Masina este la service acum urmand sa lucreze la cutie... asa continuam inteplinirea nevoilor masinii, intr-un "final" de foarte-extra-mega-hiper mult timp asteptat de mine. Masina familiei... a mea :soothe[1]:.

Poze cu piese (vechi) si de duminica trecuta :).
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/188337_10200777334935134_601030772_n.jpg https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/482403_10200777333055087_664075725_n.jpg https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/18630_10200777336215166_2005441064_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/45793_10200777335615151_741618390_n.jpg https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/36632_10200777339255242_372018676_n.jpg https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/r270/205289_10200990690788897_1416680355_n.jpg https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/537483_10200990691788922_1718740279_n.jpg
 

Link către comentariu
  • 2 months later...
Silvian91imAuto

Update:

Am facut diagnoze masinii dar pana acum n-am verificat KM rulati (afisati pe ecran) desi am sustinut ca sunt reali. Mi-am achizitionat VAG-COM 11.11 pentru uz personal si-am verificat kilometrii... kilometrajul este cu 72.000km in urma :) ceea ce m-a facut sa ma simt oarecum mai bine fata de piesele noi, schimbate recent, de pe masina fiindca in realitate are acum 288.000km ceea ce explica uzura. Poate am sa aduc kilometrajul la zi... stiind km reali spun ca masina avea defapt 173.000km cand a venit in tara in 2007, fiind din 2003 masina a fost rulata 43.250km pe an timp de 4 ani (Germania, Austria).
De cand e masina in tara (de 6 ani) face 20.000km pe an, asta-i media de acum.

Macaraua ce manevreaza roata mea de rezerva a cedat, am dus-o la mecanic iar acesta a reasamblat-o cu succes. Acum este montata pe masina, functioneaza corespunzator :D. Partea buna, pe langa faptul ca s-a refolosit macaraua originala (avea data fabricatiei 2002 pe ea, deci 11 ani a tinut) am remarcat defectiunea din timp (intamplator) cand umblam pe langa masina. Am observat ca roata era intr-o pozitie oblica sub masina iar uitandu-ma la surubul de actionare l-am gasit scufundat. Citisem despre o asemenea problema asa ca... am leganat roata pana au cedat niturile (4 nituri tin carcasa inchisa, 2 suruburi tin carcasa prinsa de masina) ramase si-a cazut roata si jumatate din macara jos.
Am incercat sa o reasamblez eu dar nu mi-a iesit asa ca am dus-o mecanicului ce-a facut o treaba buna, sigura obiectie este ca doream sa fie carcasa inchisa tot cu 4 nituri sa cedeze la fel (peste inca 6-10 ani hahaha) fiindca ma gandeam ca suruburile vor duce la deformarea acesteia dar am zis ca pot oricand sa pun nituri. Acum e inchisa cu 2 nituri si 4 suruburi. macara 1 macara 2 macara 3 macara 4 macara 5 macara 6 macara 7
030620132187.jpg

 

Eroarea de la incalzitor nu a mai aparut, ceea ce ma lasa rece dar imi pare bine ca nu am probleme acolo... cel putin nu se vad a fi probleme, incalzirea a functionat bine toata iarna. Nu am tratat problema nicicum, doar ca  n-a mai aparut eroarea.
Climatronicul este in impas, dar oarecum tratez problema pe forum pe subiectul dedicat. Nu mai baga rece 00792 - A/C Pressure Switch (F129) 35-00.

Despre cutia de viteze am detaliat aici.
Inca n-am depistat adevarata problema din cauza caruia masina nu merge bine, nici nu am explorat inca toate variantele dar vine timpu liber :).
Altceva n-am mai facut masinii... inca.

Diverse poze: jante imprumut 1 (jantele nu sunt ale mele) jante imprumut 2
macheta de la siku vw sharan VR6
intalnire auto


Drumuri bune, sal.

Link către comentariu
  • 4 months later...
Silvian91imAuto

Update:

Prin August am schimbat consumabilele, am trecut de la Valvoline Dura Blend Diesel la Castrol Edge FST (cu aceleasi proprietati) iar filtrele tot MANN ...cu o intarziere la limita de km.
In aceeasi vizita la service am descoperit de ce masina era bleaga... mi-a sarit racordul flexibil ce ghida aerul din exterior, prin aripa, in filtrul de aer.
Am cumparat lamele stergatoare pentru parbriz noi, Bosch.
Am achizitionat ambele bucse ce stau intre partea inferioara a arcului spate si bratele ariculate a puntii spate... dar nu le-am mai montat fiindca am vazut ca deformarea bratului le-ar fi taiat in scurt timp (inca o piatra aruncata spre politica aia cu LAS-O BA CA MERGE ASA si rezultatul suferit... pentru 70lei cat m-au costat ambele bucse) :(. Cele de pe masina par a fi din cauciuc dar cele ce le-am luat sunt din ceva material crescut in laborator, sunt pe cod de piesa originala. A stat prea mult arcul direct pe brat si am vazut ca si-a facut loc...

Acum prin Noiembrie i-am luat un set de jante de aliaj OEM de pe alt Sharan, cod piesa 7M0601025G 7JX by BBS (16" 7J ET59 5x112).
Saptamana asta masinii ii s-a schimbat un injector, a luat tata unul uzat ce sa funtioneze bine impreuna cu celelalte 3 eistente si-a primit si garantie. Injectorul, din spusele tatei, a cedat in mers (a aflat ca-i injectorul de vina dupa ce-a dus-o la service) si acum masina e reparata... n-am circulat cu ea sastiu personal cum e. Eu banuiam ca exista o problema pe alimentare fiindca, la stilul meu de a cupla cat mai repede tot ambreajul si cu pelcat doar din ambreiaj, masina, cand era in treapta 1 si plecam de pe loc pleca excelent si dupaia murea motorul de destule ori (chiar la panta in jos, cand ieseam din curte)... cu timpul am vazut ca daca calc ambreajul putin, in timp ce se intampla treaba asta, motorul nu mai murea dar (fara sa accelerez) masina scotea fum vizibil negru deci nu ardea motorina. Treaba asta nu se mai intampla daca o acceleram decent-sport cand plecam... nu scotea fum vizibil deci m-am adaptat ca nu stiam ce e si nu dadea nici o eroare pe vag-com la motor... iar lumea de baza zicea sa o las ca merge si asa.
In vizita ce-a vizat injectorul masinii ii s-a schimbat un intizator a curelei de servicii (cred ca si cureaua) si pe langa asta ar mai trebuii vazut despre alternator, cred ca trebuie sa schimb din nou o rola ce s-a schimbat acum mult timp de cand avem masina.

Masina mai are putin si ajunge la 300.000km reali.
 

Link către comentariu
  • 1 month later...
Silvian91imAuto
  • 3 weeks later...
Silvian91imAuto

Update:

Am schimbat becul clasic din plafon cu unul LED albastru ...dar adaptat fiindca becurile din plafoniera erau mai lungi decat cele LED colorate. Am luat cele mici fiindca diferenta de pret era mare pentru un bec LED cu aceleasi dimensiuni precum cel existent in plafoniera. N-am montat in fata fiindca am nevoie de normal cand caut sau scriu ceva.
1. cositor; un pistol de lipit; becurile LED; am luat un bec normal ars; se incalzeste; se iau de pe el bornele (presupus a fi ars, dupa ce l-am descaltat de borne am vazut ca merge... in fine)

5qq1.jpg y6pa.jpg
2. se cositoresc bornele in continuarea bornelor becului scurt; preferabil sa demontati borna de pe beculetul bun cand le uniti fiindca s-ar putea sa topiti elementele de plastic (cum am facut eu) sau alta varianta ar fi sa aveti grija cu caldura; folositi un patent
3. rezultat final
yq3a.jpg
(poza pe mod nocturn) a5a2.jpg
Link către comentariu
  • 1 month later...
Silvian91imAuto

Update:

Cea mai satisfacatoare treaba... am terminat reconditionarea jantelor! :D Mai am nevoie de capacele pentru gaura de centrare si prezoane antifurt cu guler sferic iar treaba va fi completa. Inscriptia centrala probabil va fi BBS sau VW. Capacelele centrale ce erau pe jante au lacul umflat, puscat sau chiar erodat 7D0 601 165 (am 3).
Poze: http://www.flickr.com/photos/105674916@N08/12508252764/in/photostream/ http://imgur.com/a/kC3Bs
Before: http://imgur.com/zDOXUpU | http://imgur.com/jPFAx1K | http://imgur.com/N2y8utc
After: http://imgur.com/lZpzcQlhttp://imgur.com/iyFOd3K | http://imgur.com/geccu7g | http://imgur.com/ehzw2Vd
D6B5rsi.jpg
Am achizitionat capacele pentru prezoane, 20 de bucati http://imgur.com/nbTEVUV KKF 1K0 601 173. Total capacele 60lei.
Jantele le-am luat de pe o masina (un Sharan '98) ce se dezmembra, 500lei toate 4. Sunt model OEM Estoril 7M0601025G 7JX, 16"x7", 5x112, ET59 by BBS, MY1996 VW Sharan.
Reconditionarea pentru toate 4 jantele m-a costat: 540lei (120euro) sablat, pregatit si vopsit electrostatic, nuanta RAL 9005 "Jet Black" aleasa de mine. Este lucioasa (gloss). Stratul extra lac 180lei (40euro), indreptat 200lei, sudat 50lei (preturi pt toate 4). Mai intra costul motorinei pt deplasari (toate deplasarile vreo 310lei).
Anvelopele le-am primit cadou (205/55/R16 toate) de la un prieten, anul viitor cu siguranta voi avea anvelope noi pe ele. Montajul si echilibratul a costat si ala :P. Multumesc lui 
ondin pentru anvelope.

La echilibrare (doar ieri) am constatat ca una din jante are o bataie si cei de la vulcanizare mi-au spus ca "e dusa" din butuc si ca nu mi-o pot corecta desi au aparat. Ce sa mai zic... n-am mai avut nici o reactie fiindca era greseala mea ca nu le-am dus la echilibrat inainte sa le cumpar si ca doar m-am plimbat cu ele la viteze de oras. Adevarul e ca nici nu mi-a trecut prin cap, la cumparare, sa le verific pe standul de echilibrare daca oscileaza in vre-un fel ci doar le-am verificat vizual, tactil si o tura cu masina.

Alte maruntisuri (platit 30lei) ce-am luat pentru masina, de pe diverse masini dezmembrate: http://imgur.com/WdDLXAI | http://imgur.com/jQ6uIYz | http://imgur.com/x5Cp8w8 |
ckvyZlG.jpg
Am luat (de la dezmembrari) si suportul de plastic cu surub pe care vine cricul, ceia de roti, surubeltina cruce dar nu apare in poze.
Imi lipseste un dop de cauciuc de pe cutia de viteze, prin gaura aia pot sa vad volant... probabil s-a pierdut cand mi-au reparat cutia. Partea nasoala ca doar acum am aflat ca lipseste... ma gandesc ca a intrat ceva mizerie din Ianuarie 2013  :dry: .
Inca 2-3mii de km si urmeaza schimbul de consumabile si probabil alt senzor odometru cutie. Am explicat problema cu vitezometrul AICI > http://vwforum.ro/topic/58344-probleme-cu-instrumentele-de-bord-la-sharan/?p=2307711


Salutari si toate cele bune  :bom: .

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu

Iauuu! Arata super jantele alea! Ma gandesc sa le vopsesc si pe ale mele la Sharan dar cu Alb. O da bine? Vedem ;)) Hai, abia astept  sa le vad pe ale tale sus pe masina si dupaia asteptam poze cu ele :> 

 

Drumuri bune! 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Silvian91imAuto

Poze cu jantele de vara, abtibilde, update:

Estoril 7M0601025G http://imgur.com/CD3zh3Ghttp://imgur.com/e2PCZC3 |
lbNCcye.jpg vjLUPyP.jpg 
EOE7NWB.jpg?1
Trebuie sa repozitionez cel putin un abtibild (ex: BBS)... ramane pe altadata.
Capacelele pt gaura de centrare, replicile ce le-am luat, au diam ext cu 0.1-0.2mm mai mare decat cele originale deci trebuie ajustate.

 

Update:


Am achizitionat capacele pentru prezoane, 20 de bucati http://imgur.com/nbTEVUV KKF 1K0 601 173. Total capacele 60lei.
 

La echilibrare (doar ieri) am constatat ca una din jante are o bataie si cei de la vulcanizare mi-au spus ca "e dusa" din butuc si ca nu mi-o pot corecta desi au aparat. Ce sa mai zic... n-am mai avut nici o reactie fiindca era greseala mea ca nu le-am dus la echilibrat inainte sa le cumpar si ca doar m-am plimbat cu ele la viteze de oras. Adevarul e ca nici nu mi-a trecut prin cap, la cumparare, sa le verific pe standul de echilibrare daca oscileaza in vre-un fel ci doar le-am verificat vizual, tactil si o tura cu masina.

Capacele pt prezoane 1K0601173 sunt pt cap de 17mm iar la mine pe Sharan am de 19mm deci nu-mi sunt bune (nici daca le incalzesc sa le fortez). Inca o banalitate ce n-am remarcat-o desi am schimbat de n ori rotile masinii. Am "cules" codul de piesa 7M0601173A din ETKA si probabil voi lua pe original ca la dezmembrari nu se pune valoare (le arunca) pe astea deci as pierde timpul cautand.

Janta problematica nu face masina sa vibreze in nici un fel, nici la viteza maxima (am facut mai multe teste). Problema e la oala http://imgur.com/HdTgmcy, s-a frecat cu etrierul. A frecat usor, acum nu se mai aude ca ar freca, este vorba doar de o denivelare, nu de toata oala.
Am explicat problema in subiectul de modificari. Acest mesaj http://vwforum.ro/topic/74339-modificari-sharan/?p=2325043
Sper sa nu aveti nici un fel de probleme cu piese :).

Am cumparat un set de prezoane antifurt de pe un Passat B5.5 (2003) impreuna cu toate capacelele de protectie (estetice) pentru antifurturi si pt hexagonal de pe acea masina, inainte sa realizez ca nu se vor potrivi cele hexagonale fiindca sunt pe 17mm (la Sharan e 19mm). Antifurturile sunt compatibile (M14x1,5), am riscat cu lungimea. Antifurturile folosite pe Passat (B5.5) sunt M14x1.5x27.5mm vs 49mm cat sunt originalele pt Sharan (7M facelift)... iar prezoanele normale pentru Sharan au M14x1.5x34mm. Diferenta e de la 34 la 27.5 si se poate vedea in poze: http://imgur.com/foyB19ihttp://imgur.com/xvDVKcs
5TbrRkw.jpg?1
Observati ca suprafata de contact al gulerului radial e la fel de mare pe ambele prezoane (primele doua poze).
Nu cred ca am facut o magarie (cu antifurturile) fiindca pana la jumatatea anului 2001 pe Sharan s-au montat butuci, etriere, etc... de Passat B5 fara a avea vreo problema (poate se toceau placutele mai repede).
Adaptorul pentru antifurt are cap hexagonal de 17mm dar nu e o problema pt mine doarece am in masina a doua cheie tubulara telescopica "de roti" ce are un singur cap dublu 17mm-19mm deci nu am o problema.
Daca voi gasi un set de antifurturi pt Sharan, le voi cumpara. La dezmembrari (doar originale) sau aftermarket (ex: McGard). N-am luat din start aftermarket noi fiindca in sigurul loc unde-mi puteau aduce nu erau pe stoc nici la furnizor... inca o faza amara ce mi-a adus aminte "cine mai modifica Sharan!?".

Urmeaza sa schimb acel capac ornamental a centurii de siguranta, se vede in mesajul anterior. Astept sa iau cu imprumut o cheie dinamometrica.
Dopurile de cauciuc (sunt doua) de pe cutie le-am comandat dar inca nu le-am luat de la service. Unul a costat 3lei si celelalt 6lei; mai am de gand sa comand cateva prezoane normale (noi, OEM) fiindca am descoperit unul ce s-a alungit, din fericire nu s-a rupt in butuc.
Apreciez, la cat de mult sta masina in garaj, peste cateva luni voi schimba consumabilele... desi mai am doar 1700km pana ajung la intervalul de 15000km.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
  • 4 weeks later...
Silvian91imAuto

Update:
:)

Doua prezoane noi 7M3601139B http://imgur.com/YW1nabh

Consumabile, la fix cu 15.000km, Ulei Castrol FST T.D. 5w-40 4L+1L. Filtru ulei MANN HU726/2x si curea de servicii Continental 6DPK 1195.
3jdW5eV.jpg
Bucse noi pe spate, inferioare arc, 7M0511143B doua bucati (stanga/dreapta).
cEZbIqn.jpg
 

Multumesc lui rudolf.s pentru marele ajutor :D prin care am obtinut un buton de comanda 3B0959561 (taxi schalter). Era un intrerupator de lumini pe taxiurile (Passat B5) echipate de Volkswagen, e iesit din productie de ani buni.
De mult timp doream intrerupatorul acesta dar din cauza entuziasmului (ca as fi gasit ceva aparent bun/accesibil) si lipsa de informatii am cumparat ce nu trebuia, acum ceva timp. O greseala scumpa :)) ...

Multumesc biggrin.gif .

Am dat peste astea: http://www.passatplus.de/umbauteile/schalter/schalter.htm

Pe langa informatiile de pe "passatplus" am gasit un site (http://www.wagenstad.com/ http://www.wagenstad.com/index.php?modid=504&page=9-941-50) ce contine exact ce se gaseste in ETKA referitor la modele VW. Cautand la "Sharan 2003" am gasit doar capac (blind cover 7m3858179e) in doua ilustratii separate, dar cautand mai detaliat am gasit la 2006-2007-2008 butonul de "Passenger Airbag - Off" (aceeasi piesa gasita pe "passatplus").

Cel mai sigur ar fi: http://img225.imageshack.us/i/7m391923401c.jpg/ 7M391923401C

7m391923401c.jpg

Difera cele de Passat ca si dimensiuni sau din alte puncte de vedere?... imi place sa pot sa am de unde alege laugh.gif . Am gasit buton pt Passat (cel cu ilustratia de bec) la 20 de Euro, nou... second nu stiu cat s-ar putea sa fie

 

 

Update:


Butonul "PASS. AIRBAG OFF" despre care am mai vorbit.
http://imageshack.us...dsc03019hf.jpg/
dsc03020p.th.jpg
http://imageshack.us.../dsc03021j.jpg/ http://imageshack.us...dsc03022fa.jpg/ http://imageshack.us.../dsc03023z.jpg/
http://imageshack.us.../dsc03024d.jpg/ http://imageshack.us.../dsc03026n.jpg/

Referitor la buton... acesta are rolul de martor ceea ce suna nasol mai ales cand te gandesti cat loc ocupa si cat costa. Nu este ceea ce vroiam eu (doream ceva asemanator butonului de oprire/pornire ESP, avarii, incalzire luneta/parbriz). Cu alte cuvinte... trebuia sa ma interesez mai bine, acum ... adica anumite butoane ce se gasesc pe Passat (ex:cel pt firma de taxi, cel cu inscriptia funk).
Cine ma poate ajuta este binevenit.
Poze...
http://imageshack.us...dsc03027su.jpg/ http://imageshack.us.../dsc03028i.jpg/ http://imageshack.us.../dsc03029d.jpg/
dsc03030g.th.jpg
dsc03031oo.th.jpg
 

 

Pot spune ca acum am realizat ce-am vrut initial. 3B0959561 pentru remote statie amplificare audio, e butonul ce-mi trebuia.
Interior: http://imgur.com/qhjWFh3   (copiati adresa daca nu merge la click) 
Test:
PIyszZi.jpg
Montaj:
fJQZIqA.jpg
Am legat la borna 1, de pe buton, pozitivul galben de la head unit. Borna 2 a primit masa de pe carcasa playerului, iar borna 6 intrarea (remote=albastru cu dunga alba din H.U.) respectiv borna 5 iesirea pentru remote. Ca si iluminare (stand-by rosu) se va comporta precum HU, iar cand anclasez va fi portocaliu.
La teste am observat ca bornele 5 si 6 pot fi folosite fiecare ori pentru intrare ori pentru iesire. Contact "tip T"?
Acest buton nu are borne 3 si 4 (cel pentru incalzirea lunetei/parbrizului le are dar acela e altceva).
Multumiri si celui ce-a scris acest topic/DIY/subiect: http://www.passatforum.com/forum/viewtopic.php?t=653
Poze: http://imgur.com/LPbIiSu   |   http://imgur.com/ppl5FBH | (copiati adresa daca nu merge la click)

OnAo7io.jpg XSg8dD1.jpg

Am demontat cele doua suporturi pt pahare, sa le curat.
Capacelel de pe cutia de viteze le voi monta, iar ornamentul de pe centura de siguranta urmeaza...

Asa, prezent.
5wjtNbc.jpg

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
Silvian91imAuto

Demontare, curatare, ungere suport pahar (cup holder) Sharan 7M.

Demontarea. Lasati playerul si celelalte componente ale bordurui montate. Este riscul de a scapa o rola impreuna cu foaia-arc in bord, eu am scapat-o (aveam H.U. si buzunarul demontate) si-am recuperat-o de sub scrumiera; daca nu scoateti suportul intreg.
Fiecare suport de pahar se elibereaza din consola centrala cu doua surubelnite plate si o tragere simtita inafara. Daca trageti prea puternic ve-ti scoate doar jumatate din suport, vedeti in poze.
Nu vad sa fie nevoie de a dezmembra mai mult de atat (ce se vede in poza):
Dt7iMqO.jpg
 Suportul ce gliseaza: http://imgur.com/AhC5Ayu  | Cutia/carcasa suportului: ( http://imgur.com/Rf4R3hE ) |
Cele doua surubelnile se baga in extremitatile (orizontal) din partea de sus a suportului, intre carcasa suport si niste cleme de plastic ale bordului (una in fiecare parte, doua per suport). Clemele, fiind din plastic, se pot rupe cu usurinta (am rupt una).
C6PU20D.jpg
(poza este facuta dupa ce-am terminat operatia)
Pentru curatare si ungere (http://imgur.com/p6dGfaR) am folosit WD-40, o perie de dinti, substanta de curatat geamurile (degresant, cu alcool), vaselia pt mecanisme fine si o surubelnia plata foarte subtire pentru a baga vazelina prin articulatii. Hartie sau ceva de sters mizeria si umezeala.
Dupa ce-i scos din bord. Scoate-ti partea culisanta din carcasa sa (doar cu mainile sau cu o surubelnita plata) largind deschiderea carcasei (trebuie sa faceti loc pinionului galben).
Carcasa am curatat-o cu peria de dinti folosind solutia de geamuri si-o clatire cu dusul de doua ori.
Suportul de pahare. Partea din spate unde se afla pinionul galben pana la orificiul in care bagi paharul, am curatat-o cu WD-40 si peria de dinti. Partea (din fata) in care se pune paharul am curatat-o cu solutia de spalat geamuri (ca e degresanta) fara sa ma ating de partea ce-am curatat-o cu WD-40. Rola de plastic am curatat-o cu solutia de geamuri.
Foaia-arc am extins-o, curatat-o cu solutia de geamuri si sters-o cu hartie. E nevoie de doi oameni aici, unul tine arcul extins si celalalt curata, sterge. Mizeria de pe foaia-arc face ca suportul sa iasa sacadat. Arcul nu avea urme de vaselina, deci le-am lasat pe ambele curate.
Vaselina am pus pe pinionul galben, pe pinionul maro, si prin toate articulatiile mari pe ambii suporti.
Am pus vaselina in colturile cutiei in care gliseaza suportul doar unuia din suporturi deoarece nu era urma de vaselina acolo dar eram curios sa vad rezultatul. Suportul respectiv iese mai lin decat celalalt fara vaselina in carcasa.
Sa fie zis... suportul de pahare nu avea urma de vaselina niciunde, dar daca tot l-am spalat de mizerie (au fost cleioase/murdare de cafele, sucuri varsate) si aveam vaselina de mecanisme fine, l-am uns.
Dupa curatare si ungere se monteaza totul la loc (e intuitiv).


Go play :)).

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Silvian91imAuto

Accesorii :D

Bare transversale de otel Thule impreuna cu picioare cu antifurt Thule 757 Rapid System. Lungime de 127cm pentru Sharan 7M.
Suport bicicleta antifurt Thule ProRide 591. 
Rwt3weJ.jpg
Numere de inmatriculare US ...cu scop ornamental, bineinteles. Poze ...mai tarziu :).

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
  • 1 month later...
Silvian91imAuto
Publicat (modificat)

Update/Poze:

1. Filtru pentru combustibil (motorina) nou, WK 853/11 de la MANN.
2. Pe masina...
ylKTLOg.jpg 6zarGVn.jpg?1
(http://imgur.com/UviHeR0) (http://imgur.com/pTPa3gZ)
Inaltimea masinii impreuna cu transversalele montate pe ea este de aprox. 185cm. Pun suportul de bicleta + bicicleta ce se vede in poza (furca "maricica"), adica in aprox. 105cm si ajung la un total de 290cm. Daca las furca moale pot sa mai scad din inaltime, putin.

3. Capacele din cap doza de aluminiu. Pentru jantele ce mi-au facut numai surprize.
http://imgur.com/VIHgvpY (in poza asta capacul cu ce sta cu fata in sus e taiat prea scurt!)
XxZzSrN.jpg

4. Am achizitionat un nou pres pentru portbagaj (ca era la promo, blame me), dar inca-l folosesc pe cel vechi. Cel nou este de la Polcar, imi place ca are decupaje in dreptul gurilor de ventilatie. Sta fix in portbagaj, nu-l pot trage (glisa) afara cu usurinta precum cel de la Rigum (parca, nu-s sigur despre firma). Nu trageti chestii (mai ales grele) pe presurile astea fiindca le veti deprecia instant.
BaMzfAP.jpg sXQhZVa.jpg
O poza cu presul/tava actual/a, cand era noua (in 2012):

Update:


290920121696.jpg

 

5. Am muncit vreo 5 ore sa fac etrierele masinii in culoarea rosu. E o cosmetica suprafacuta dar avand masina rosie (si nu una super aratoasa) eram cam constrans sa le fac rosii sau galbene... iar alta varianta buna era negru mat dar in final am ales rosu. Am cumparat vopsea termo pentru care am pus 15lei (am impartit cu un prieten si pt masina lui).
Inainte sa incepem operatia ne-am dotat cu: diluant, vopsea, aparat de curatare cu abur, perie de sarma, pistol de aer cald, saci pentru a acoperii tot ce nu vroiam sa vopsim plus hartii si banda adeziva.
Am vopsit doar etrierele, fara sa vopsim discul, butucul, scutul sau alte greseli nasoale "de tuning". N-am vopsit partile din cauciuc iar daca am dat pe ele... am curatat cu diluant si-am facut sa fie bine. Placutele de frana, de pe fata, vor fi inlocuite asa ca n-am mai stat sa le ferim de vopsea pe cele actuale.
Manevra asta e una pentru cei ce nu isi permit sau nu vor sa dea banii pe o vopsire serioasa a etrierelor.
Se pare ca masina deja e mai rapida...
Album cu poze, se vad toate 4 etrierele in diferite etape. Culoarea este rosu... se vede portocaliu in poze "pentru ca smartfon" din cauza blitului prea rece.
http://imgur.com/a/sBeaQ

6. Placute de frana, de la Brembo (P85 062), noi noute pentru fata :D http://imgur.com/BdXOqqz ...asteapta dupa programare la service.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu
  • 4 months later...
Silvian91imAuto

In mod normal trebuia ca in acest mesaj sa notez ca noile placute de frana sunt montate de ceva vreme pe masina, ca am mai facut inca un schimb de consumabile si ma apropii de urmatorul, iar pe langa asta faptul ca suspensia fata este noua (am ramas cu banii) si ca aveam planuri sa o revopsesc folosindu-ma de polita casco dar... dupa o vara "de vreo 20.000km" la sfarsitul verii am provocat un accident auto fara pagube omenesti si in final masina a iesit dauna totala.
Costurile reparatiei :( ar fi prea mari asa ca topicul se poate inchide :(
La revedere draga mea masina, imi pare rau.

O poza din vara asta:
http://silviandement91.deviantart.com/art/Sharan-MY2000-488217716

Link către comentariu
Silvian91imAuto

Au despagubit bine. Am primit despagubirea, iti dai seama ca e confidential.
Va veni alta masina... acum trebuie sa ma impac.
Drumuri bune sa avem.

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu

imi pare rau sa aud de cele intamplate Silvian ... cu toate acestea priveste inainte! ... la o noua achizitie ! ... Succes in alegerea ei.

Link către comentariu
Silvian91imAuto

Mi-am amintit despre un detaliu important on-topic. Dupa ce-am montat placutele noi in etrierele masinii, etrierele stateau lipite de spitele jantelor de aliaj ce le-am procurat de pe modelul pre-facelift. Am detaliat initial despre jante in mesajul #87, Estoril 7M0601025G.
Jantele astea se pot folosi impreuna cu franele de 300mm doar daca uzura placutelor de frana este minim 50% iar si asa etrierul poate lovi oala daca nu sta corect. In alte cuvinte... nu faceti ca mine.
Aveam niste distantiere ce mi-ar fi permis sa folosesc jantele in continuare dar n-am mai reusit (din fericire) sa le montez pe masina.

@davides discutam pe privat

Modificat de Silvian91imAuto
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!