Jump to content

Golf V - 2008


Calin.

Postare recomandată

O frana supradimensionata nu e chiar buna daca nu e necesara. Gandeste-te ca creste multa masa nesuspendata. Eu cand am ridicat cutia cu discurile de 312 am ramas masca. Nu vreau sa-mi inchipui cat sunt alea de 345. E adevarat ca au etrierul mai destept, dar eu iti recomand totusi sa incerci mai intai un set de placute destepte pt 288/312, schimbi conducte si lichid, si vezi dupa ce mananci placutele (mie mi-a luat 2 luni sa mananc 2/3 de DS2500 :blush: ) daca treci la frane 345 sau discuri de 312.

Bafta!

Link către comentariu

M-am gandit si la varianta cu placute momentan, deoarece desi placutele mele nu sunt foarte tocite, nu mai sunt eficiente deloc, nu le e bine :)) O sa vad exact ce pot face si o sa actionez in curand...azi pe dn1 in localitate, am franat de la 90 pana pe loc la o trecere de pietoni, destul de brutal si aproape am trecut de trecere, desi aveam distanta suficienta. Este adevarat ca am cauciucurile de iarna mai nou si s-a tarat pe ele, la propriu, dar am fost oricum complet dezamagit...

Merci de sfaturi Acidutzul!! :)

Link către comentariu

Am pus Vredestein Snowtrac 2. Am avut la fel si pe Passat si din ce imi aduc aminte se comportau mai bine...dar poate cu Passat-ul nu ma comportam atat de agresiv. In alta ordine de idei, avand in vedere de cate ori si de la cate persoane am auzit 2.5 TDI in ultima vreme, tare ma bate gandul la un upgrade...dar nu prea sunt bani momentan :)

La primavara as vrea sa merg pe Hungaroring impreuna cu ai nostri colegi si sincer as prefera sa investesc in frane si ambreiaj pentru moment, decat in turbo. Consider ca este mai important sa am o frana performanta si un ambreiaj care sa tina mai mult de o runda, decat sa cresc puterea si sa nu am ce face cu ea...

Am pus si o poza cu masinuta incaltata pentru iarna :

post-49779-0-75233700-1289778101_thumb.j

Link către comentariu

Daca te gandesti la circuit, si nu sunt bani de upgrade-uri simultane, prioritatile dupa mine sunt clare:

1. Frane;

2. Ambreiaj;

3. Stabiliate/suspensii;

4. Putere.

Daca te lasa unul din punctele 1/2 sau punctul 3 nu e la inaltime, vei fi mai mult frustrat ca nu te poti bucura de masina si condus, iar cu puterea nu vei face nimic in conditiile astea.

Link către comentariu

Foarte corect. Dar vreau sa vad intai masina cum se comporta asa...apoi urmeaza sway-bars si cred ca brate de TT.

O sa ma orientez si in functie de fonduri, sa vad ce reusesc pana in primavara. :)

Link către comentariu

Brusc de la 3-4 posturi din urma mai ai nevoie de o investitie de minim 1000E la ce upgrade-uri s-au vehiculat pe aici si ti le-ai propus :D. Multa bafta si $ :P

Link către comentariu
the_punkreas2003

O sa-i faca in timp. Important e sa nu-i crape ceva brusc cum am patit eu. Atunci e mai dificil putin. :)

Bafta la modificari!!!

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update - masina a depasit 38000 km, i-am facut vineri revizia, si cu ocazia aceasta am facut si un mic upgrade la placutele de frana - EBC Red Stuff - asta pana in primavara cand sper sa pot schimba franele cu totul :)

Se simte diferenta la franare, din pacate cauciucurile de iarna nu ajuta foarte mult :) De asemenea, ABS-ul intra ceva mai greu, mai tarziu decat intra cu placutele stock. Inca un punct in plus este faptul ca si atunci cand sunt reci franarea este buna. Singurul punct negativ este ca sunt cam zgomotoase cand sunt reci, dar nu ma deranjeaza atat de mult.

Link către comentariu

Ieri masinuta a primit interior de GTI(scaune + bancheta) si cotiera imbracata in piele. Sunt foarte multumit, diferenta este enorma, chiar daca aveam scaunele de sportline inainte.

Interiorul arata impecabil si pe aceasta cale ii multumesc din nou colegului alygatorul :) Singurul..."dezavantaj", desi nu poate fii numit asa, este ca sunt scaune de coupe, cu easy entry, dar nu ma deranjeaza cu nimic, poate cine stie, o sa ma avantajeze la un moment dat :D

O sa incerc azi sa fac poze si diseara sa le postez.

:Driver: safe everyone!

Link către comentariu

Baaaaaai ma lasi?! :)). BV BV BV! Stiu cat ti le-ai dorit si sincer ma bucur foarte mult ca au ajuns la tine :icon_thumright:

Edit: Vei avea un mic GTI-TDI cu turbina de 2.5 :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Multumesc multumesc! O sa fac o poza cat de curand si o voi posta aici :D

Link către comentariu

Nu am folosit mobile upload, pentru ca am vrut poze calitative. :D Asa ca, iata noul interior :

post-49779-0-43913700-1291551998_thumb.j post-49779-0-28494800-1291552013_thumb.j post-49779-0-11138600-1291552018_thumb.j

post-49779-0-31676600-1291552023_thumb.j post-49779-0-08134300-1291552027_thumb.j

:icon_thumright:

Link către comentariu

Poti cauta o soseta in patratele bumbac 100% si o tragi peste piele :)). Foarte frumoase si intretinute. :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Multmesc mult tuturor :D

L.E. : Nu stiu ce o sa fac legat de cotiera, deocamdata arata bine si asa si sunt multumit de ea.

Modificat de Calin.
Link către comentariu

Felicitari pentru noul interior! Arata super...

Spor la modificari in continuare!

Link către comentariu

Poti cauta o soseta in patratele bumbac 100% si o tragi peste piele :)). Foarte frumoase si intretinute. :icon_thumright:

burlington-acr-lad-24080.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!