Jump to content

Golf 3/4 Cabrio


serafim_iasi

Postare recomandată

"Car"-uta mea de 1 an jumatate

E greu de spus unde sa o lipesc la Golf 3 sau la 4. Ea de fapt e Golf 3 - 80%, motorul e de Golf 4 un 2.0i de 85KW si 115CP, fata si spate Golf 4 cu exceptia stopurilor care sunt de golf 3 si pe la interior cate putin din Golf 4 restul e Golf 3, inclusiv trenul de rulare si partea mecanica.

Ca o curiozitate aproape toata lumea care o vede ma intreaba daca am tunat un Golf 3 Cabrio si cat m-a costat ... poate si pentru ca sunt destul de rare, cel putin in Iasi am mai vazut una cu numar de Suceava, argintie.

Consum foarte bun pt un 2.0i .. chiar citeam pe forum despre consumurile la 1.6i si care sunt cam aceleasi ca la mine, mai mult de 11-11,5 in oras nu mi-a luat niciodata

Acum 3 saptamani am fost la mare adica Iasi-Contanta, returul prin Bucuresti ca a trebuit sa o iau pe soacra-mea de la aeroport, deci am fost 3 adulti: eu, sotia, soacra-mea, si 2 juniori: baietelul meu de 5 ani si fetitza care e inca la mami in burtica(daca se poate lua in calcul :) ), plus ticsita de bagaje si pe A2 i-am dat blana 150-160 constant si media de consum mi-a scos in 1400Km 8.2 iar media pe km/h a fost 83km. M-am dus noaptea si m-am intors ziua dar nu m-am uitat sa o tin legal, sub 120-130 pe europeana fara nici o problema ..... doar ochii cat sarmaua dupa radare in rest drum lung si pedala cat incape.

Am tinut-o stock pana acum ca nici nu am vrut sa arunc cu banii, ca e greu sa faci asta fara stirea nevestii mai ales cand avem un junior si mai e unul pe drum ... dar cred ca putin am sa mai modific la ea... sa vad ce imi ofera viitorul ... financiar vorbind si ce gasesc sa o fac mai "hot", sau daca nu o vand intre timp ca am scos-o la vanzare, ca nu prea apuc sa o conduc, am masina de serviciu si programul foarte incarcat si nu prea imi ramane timp si pentru ea, dar in week-end o scot la gimnastica, dar numai pe E585 Roman-Iasi, ca am parintii in Roman si atunci imi fac de cap

Daca aveti ceva sugestii pentru ea la tuning ma refer .. sunteti liberi sa le exprimati .... mi-ar placea sa aud parerea celor mai experimentati in ale tuning-ului dacat mine ... si poate am sa aplic cate ceva ... dar sa fie calitate.

Poate ma ajuta cineva cu un stiker de VWFORUM.ro .. stiu ca se mai aduc sambata la intalnirile celor cu VAG in parcare la chimie si ma tin de mult sa ajung si eu la ea, dar pana acum nu prea am reusit .. dar cred ca am sa o fac cat mai curand.

Vali - Iasi

post-39340-1282561565_thumb.jpg

post-39340-1282561577_thumb.jpg

post-39340-1282561587_thumb.jpg

post-39340-1282561594_thumb.jpg

post-39340-1282561599_thumb.jpg

Modificat de serafim_iasi
Link către comentariu

Am vazut masina prin iasi.E chiar draguta.Nu prea am vazut in iasi, o fi unica?:)

Link către comentariu
Am vazut masina prin iasi.E chiar draguta.Nu prea am vazut in iasi, o fi unica?:)

E posibil ...cu numere de IS nu am vazut nici una ... dupa cum am spus .. am vazut una cu numere de SV argintie, dar e posibil sa fi fost in tranzit.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina.

Adevarul este ca e "ciudata" dar in sensul bun cand vine vorba de caroserie,asa cum ai spus si tu o fi golf III sau IV ? doar nemti stiu

Ce pot sa zic sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara probleme :)

Modificat de artcafee
Link către comentariu

Este un Golf 3 cabrio facelift si este ultimul model de Golf cabrio fabricat pana in prezent . Popular se mai numeste si Mk3.5 Cabrio .

Frumoasa masina si sa o stapanesti sanatos .

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos in continuare.Niste poze cu interiorul?

In curand si pozele cu interiorul ... momentan masina e la Roman .. dar cand revine, sigur vor fi.

Link către comentariu

Interesant modelul.

Sunt curios cum arata bordul.

Sa-l conduci sanatos multi km

Link către comentariu

Imi permit eu sa raspund. Bordul este cel de mk3, dar cu volan de mk4. Frumoasa si rara masinuta, sa o stapanesti sanatos fara incidente. :Driver:

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina! Multi km inainte si fara incidente sau probleme cu ea! Si sa ai grija de ea, e o raritate.

Link către comentariu
frumoasa masina!

esti sigur ca ala e motor de golf4?parca are alta forma

Multumesc pentru aprecieri .. e intradevar o masina deosebita, singura masina care am tinut-o mai mult de 1 an si care inca imi place la fel de mult ca la inceput si am shimbat vreo cateva pana acum .. inclusiv 2 passat-uri la care li s-au dus turbinele si o carutza de alte probleme ... legate de motoarele diesel de pe ele, in general .... poate am avut eu ghinion cu ele dar mi-am jurat ca diesel de la grupul vag nu mai iau decat daca e nou ...

Georgik .. motorul e rar intalnit, cel putin la reprezentanta VW din Iasi, mi-au zis mecanicii adica "shpecialishtii"(se subintelege ironia) ca e o adaptare a motorului de golf 3 cu mai multi muschi, si un lucru mai deosebit: nu merg decat bujiile cu platina ... adica cele la 60Ron/bucata .... deci din cate am citit si pe net ... e maximul scos dintr-un din motorul de 2.0, fara accesorii gen turbina sau multe altele sau cel putin era in acel moment, iar pentru cabrio era motorizarea de top, e clar ca nu s-au facut de ras.

Oricum e depasit ca tehnologie in acest moment, dar ceea ce imi place la el e faptul ca merge impecabil si ca se intretine foarte ieftin .. cei care au MK3 stiu mai bine.

Si o sa mai faca parte inca mult timp din viatza mea .. asta daca nu gasesc pe cineva sa o aprecieze cu adevarat si bineinteles sa iau un pret corect pe ea, ca am scos-o la vanzare .. dupa cum am spus si in primul post.

Ce asteptam mai mult insa nu a aparut inca: pe cineva foarte bun in tuning si care sa ma ajute cu sugestii si chiar cu modificarile efective pentru ea ... dar care sa nu se astepte sa-si ridice jumatate de vila cu banii mei .. :))

Modificat de serafim_iasi
Link către comentariu

si eu am un beetle cu motor de 2.0 si sunt multumit.vreau sa iti spun ca a mea sigur e mai grea ca si golful , are in jur de 1260 masa proprie chiar daca nu pare

are 12 ani, 112000 km si nici o problema.

multi km fara probleme

Link către comentariu

Are cineva idee.. ma gandesc ca cineva care are un magazin de piese auto si are un catalog cu piese de schimb ... daca se potriveste parbrizul de pe golf 3 la mine? Ca al meu a facut o mica fisura langa oglinda si ma gandesc sa il schimb si as prefera sa iau unul original de pe o masina dezmembrata decat cine stie ce turcegarie de pe la magazin vanduta ca fiind original.

Modificat de serafim_iasi
Link către comentariu

Motorul de Golf 3 Cabrio si cel de Golf 4 Cabrio arata la fel. Cred ca e aproximativ acelasi deoarece engine-bay-ul/sasiul fiind de Golf 3 pe ambele nu au avut cum sa i-l puna altfel. La Golf 3/Golf 3 si 4 Cabrio vasul de expansiune e in dreapta, pe cand la Golf 4 Standard (3, 5 usi si variant 98-06) e in stanga. Daca al tau e Golf 4 Cabrio volanul ar trebui sa fie de Golf 4 in 3 spite, iar restul interiorului de Golf 3.

Golf 4 Cabio s-a facut din 99 pana in 2002. Nu ne-ai zis din ce an e. Daca e inainte de 99 inseamna ca e Golf 3 Cabio cu fata schimbata de Golf 4.

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Go...2F3.5_Cabriolet

In plus la 2.0 AGG, AWG si AWF nu au fost puse pe Golf 4 (98-2006). Pe Golf 4 s-au pus doar APK ,AQY, AZJ si AZH. AGG- ul e acelasi pus pe Golful 3 GTI 8V.

In prima poza e motorul de Golf 3 Cabrio, iar in a doua de Golf 4 Cabrio. Nu se vede diferenta. Restul interiaorele...

Oricum e o masina frumoasa si cred ca e o placere mai ales vara sa o conduci. Sa o stapanesti sanatos! :)

post-37459-1282602644_thumb.jpg

post-37459-1282602653_thumb.jpg

post-37459-1282602658_thumb.jpg

post-37459-1282602665_thumb.jpg

post-37459-1282602670_thumb.jpg

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Golf 4 Cabio s-a facut din 99 pana in 2002. Nu ne-ai zis din ce an e. Daca e inainte de 99 inseamna ca e Golf 3 Cabio cu fata schimbata de Golf 4.

Nu exista Golf 4 Cabrio.

Link către comentariu

Vorba vine Golf 4 Cabrio... Ma refer la faceliftul din 99. Golf Cabrio 3.5 daca vrei sa ii zici asa.

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Masina e din 2001(scrie la avatar) si volanul e din 3 spite de Golf 4 dupa cum ai zis, motorul e euro 4(diferenta fata de golf3, dar in principiu inseamna ca i s-a pus un catalizator nou)

Cred ca cel mai corect ar fi sa i se zica Golf 3 facelift, deoarece masina e Golf 3: tren rulare, mecanica, amortizare, interior(90%) pana si jantele sunt in 4 prezoane ca la Golf 3.

Ceea ce este de fapt si asta e ceea ce mi-a si placut la ea cand am luat-o e faptul ca arata ca un Golf 4 si ca se intretine ca un Golf 3.

Ceea ce vedem pe internet: proiecte de mii de euro si foarte multe ore de munca sa transformi un golf 3 in Golf 4 doar sa fii mai diferit decat ceilalti, eu am luat facut de fabrica, iar faptul ca sunt si atat de rare imi da acel sentiment ca nu sunt ca toti ceilalti, iar cand e vorba de masini, "tuning"-ul a aparut tocmai din pasiunea celor care vor sa fie "altfel" decat restul.

Multumesc pentru aprecierile celor cu adevarat pasionati care stiu ce inseamna sa iubesti o masina pentru ceea ce ii fac sa simta si nu pentru masinile "fashion".

Modificat de serafim_iasi
Link către comentariu

Scuze! Eram obosit aseara cred de nu m-am uitat la avatar... My bad. Am vazut si eu pe net cele din 2001, 2002 EU4! :icon_thumright:

Modificat de volnick1986
Link către comentariu

Nimeni pasionat de tuning sa-mi dea ceva sfaturi de calitate?

Link către comentariu

nu cred ca mai e nevoie de tuning la masinuta asta ,altii se chinuie cu anii de munca si mii de euro bagati sa o faca sa arate asa.norocosule

Link către comentariu

E pacat sa bagi aiurea banii in ea,pe folie,spoilere.stopuri cu leduri si alte porcarii,o sa arate mai bine daca o ti cat mai originala.

Masina e "tunata"si atunci cand are elementele de fabrica pe ea :Driver:

Sa o stapanesti santos!

Link către comentariu

parerea mea ar fi ... daca ai vrea si daca ti-ar placea sa ii faci o prelungire de capota .."bad boy look" si sa-i schimbi grila cu una fara semnul VW... cam asta am vrut eu sa-i fac la a mea ... nu ai nevoie de multe modificari la un golf 4 sa arate bine :Driver:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!