Jump to content

VW Golf 5 1.9 TDI


Andrei AXN

Postare recomandată

In primul rand vreau sa-ti urez cati mai multi km cu noua masina si fara incidente! Daca stiam ca vrei sa-ti cumperi golf din Focsani, poate ti-l dadeam eu pe al meu in aprox aceeasi bani.....;)Referitor la et-ul jantelor, eu am et 35 si imi atinge f putin, deci tie cu et40 nu ar trebui sa-ti atinga.Suspensie TA T. a avut un prieten pe golful lui, si in 2 sapt a dat-o jos pt ca era mult prea dura pt gusturile lui, asa ca.......

Sfatul meu este sa mai astepti un pic, pana la primavara, deoarece la Worthersee 2010 am gasit suspensia asta la 150 eur cat si altele mai bune calitativ, care in ultima zi de eveniment s-au redus cu pana la 40% fata de pretul initial (care oricum era mult mai mic fata de preturile dp net.......).

Alta varianta ar fi sa incerci o suspensie de model sportline(cum am eu), coborata cu 15mm fata de ce ai tu acum pe masina; din punctul meu de vedere ai putea lua doar arcurile si sa pastrezi amortizoarele actuale.

Numai bine! :icon_thumleft:

Link către comentariu
  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Andrei AXN

    62

  • rex

    9

  • lucian_90tud

    7

  • Sor!n

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

arata bine masina si e foarte ingrijita. iti doresc multi km fara incidente.

Si eu am mai avut inca un golf v tot argintiu dar era pe benzina 1.6, exact ca al tau.

si eu sunt in dubii cu suspensia, dar eu cred ca o sa.i schimb doar arcurile si amortizoarele raman cele stock.

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru urarile de bine.

Legat de suspensie, azi dupaamiaza am primit-o, deci nu mai am cum sa dau inapoi.

Tot astazi am comandat si cauciucuri. Pana la urma am mers pe GY Eagle F1 Asymmetric 215/45/17 pentru fata si 225/45/17 pentru spate.

Am vrut sa iau Michelin PS3 dar nu se fabrica la dimensiunea 215/45/17, cum am eu nevoie pt fata din cauza ET 40.

Urmeaza montajul zilele astea.

Pun si o poza cu suspensia:

post-6569-1283449198_thumb.jpg

Link către comentariu

Sunt curios cum o sa stea masina cu noua suspensie.

Am fost si eu tentat anul trecut sa imi iau asa ceva, dar am renuntat din motive financiare.

Asteptam un feedback ;)

Link către comentariu

O sa revin cu feedback dupa ce montez suspensia, cred ca saptamana viitoare.

Vreau intai sa pun cauciucurile ca sa o pot lasa fara probleme cu atinsul pe fata. Astazi sper sa le primesc si sa le pun.

Aseara am dat jos badge-urile cu GOLF si TDI de pe hayon.

Link către comentariu

Aseara am montat noile anvelope Goodyear Eagle F1 Asymmetric 215/45/17 pe fata si 225/45/17 pe spate.

Am facut alegerea buna cu 215/45 pe fata pentru ca este exact cat trebuie ca sa nu am probleme dupa ce montez suspensia.

Anvelopele se comporta bine din ce am putut sa testez aseara, singura dezamagire este ca sunt cam dure si zgomotoase...aici comparand cu Michelin PS3 montate pe Audi A4.

Pun si cateva poze cu masina:

@rex & Acidutzul...am facut special o poza cu roata fata. Ce parere aveti?

post-6569-1283581051_thumb.jpg

post-6569-1283581067_thumb.jpg

post-6569-1283581105_thumb.jpg

post-6569-1283581137_thumb.jpg

post-6569-1283581162_thumb.jpg

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Andrei, nu prea pot sa imi dau seama din poza. Mai jos sunt niste poze cu masina mea (scuze ca le pun la tine pe topic). Sunt poze mai vechi, suspensia e stock. In pozele de mai jos anvelopa FREACA la solicitari mari (Nurburgring). Mi se pare ca rotile mele sunt mai iesite decat ale tale (latimea jantei cred ca isi spune cuvantul).

Avand in vedere ca iti vei cobori masina cred ca iti vor freca in special la curbe luat in forta (si nu denivelari luate drept). Asa ca, sfatul meu, daca imi permiti e sa nu iti lasi masina foarte jos (cu noile suspensii). Eu nu m-as duce pe aspectul de low rider, mai degraba as cobori masina 1-2cm cat sa nu arata cocotata.

Link către comentariu

Multumesc pentru poze.

Sunt mai iesite la tine si pe fata si pe spate...bine tu ai 225 peste tot.

Intr-adevar cu rotile drepte nu au cum sa atinga, dar in viraje e posibil sa atinga putin in surubul ala de la carenajul rotii.

Inca nu stiu cat o sa cobor masina, dar ma gandeam la vreo 4 cm.

Link către comentariu

Ieri eram pe la un prieten mecanic si a constatat ca am un zgomot la volnat cand calc pedala de ambreiaj pe la jumatate.

Daca tot am garantie, azi dimineata am dus-o la colegii de la PBV1 sa se ocupe de ea. Este posibil sa imi schimbe volant-ul si daca tot o desfac voi pune si un kit nou de ambreiaj.

Montatul suspensiei se amana pana iese masina din service. :)

Link către comentariu

Probleme cu volant la doar 28.000 km??? Mi se pare mult prea repede, in mod nornal ar trebui sa dea semne de uzura la peste 150.000 km.

Link către comentariu

Si mie mi se pare prea repede.

Ca sa dau alte exemplu, de azi merg cu un A3 1.9 TDI din 2010. Masina are 18000 km si are exact acelasi zgomot cand apas ambreiajul ca si masina mea, probabil tot de la volant.. Deci se poate si la 18000 km.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Salut Andrei! Felicitari pentru jante si scuze pt. raspunsul intarziat (sunt plecat si intru ocazional pe forum).

Aici sunt cateva poze de la mine cu comparatii de ET. Probabil, tinand cont si de cauciucuri, echivalentele ar cam fi 215/ET40 cu 225/ET45 (amandoi avem latime 7.5). Mie cu ET 45 pe fata imi atingea destul de des la denivelari mari, uneori chiar si daca nu eram pe viraje dar aveam masina mai plina. Am ales sa dau jos distantierele de pe fata si sa raman cu ET 50, dar si asa am avut surpriza sa ating de vreo 2 ori in vestita zona de prinere a carenajului (masina cu 2 persoane, in viraje cu denivelari). Masina e lasata pe fata cam un inch. Am ajuns la concluzia ca, chiar si cu ET stock, daca masina este coborata dar nu este si intarita suspensia semnificativ, in situatii extreme va atinge. Dar acele cazuri sunt totusi rare. Un antidot eficient sunt, cum a spus si Rex, swaybar-urile.

Despre sunetul cidat la jumatatea cursei ambreiajului, il am si eu rareori (in general la rece). De scuturat ma scutura destul de rar (cand stau pe loc, la cald). Am simtit volante care scutura la plecare non-stop, scutura la ralanti si fac zgomotul respectiv la orice cursa a pedalei, deci inca nu imi fac probleme. Dar cum tot esti in garantie, poti incerca ceva... sunt curios in ce stadiu e volant cand are simptomele de la tine ;).

Bafta!

Link către comentariu

@b 50 ppx Motorul nu trepideaza, e ambreiajul putin mai tare decat la o masina noua si are zogmotul acela la apasarea pedalei pe jumatate. Cand o apas total nu se mai aude nimic.

Astazi am vorbit cu niste mecanici si mi-au zis ca ar fi de la rulment zgomotul acela. O sa vad cel mai exact dupa ce o desfac.

@Acidutzul Eu sper sa nu-mi atinga asa la mersul obisnuit. Am avut si ET35 si nu am avut probleme suparatoare. La viteza mare si la denivelari sunt constient ca o sa-mi atinga dar ma descurc.

Link către comentariu

Salut Andrei, acum am vazut si eu noua achizitie. Sa te bucuri de ea :)

* Vezi ca eu jantele dorite de tine :)

Link către comentariu

Multumesc!

Vroiam sa cumpar BBS ClassiXs dar pana la urma am ales BBS RX.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Astazi mi-au desfacut si mie masina.

Imi inlocuiesc volant cu una Sachs si kit de ambreiaj + rulment tot de la Sachs.

Maine ar trebuie sa fie montate si sa circul cu ea.

Link către comentariu

Si eu am un golf exact ca si atau, 1.9 TDI si culoarea e la fel.

Vreau sa iti spun ca eu am avut probleme mari cu volant , la golf 5 1.9 tdi ai volant din doua mase cu ceva arcuri in ea, mie mi sa spart volant si au iesit arcurile si mi-a taiat carcasa de la cutia de viteze, am schimbat si carcasa si volant cu una originala sachs si dupa 3000km exact aceiasi problema , iara a inceput sa huruie, am mers direct lamecanic , nu am mai asteptat sa imi taie carcasa de la cutia de viteze, si imi baga tot felu de motive sa nu imi dea garantia, am mers la un prieten care e mecani si mi-a pus volant valeo cu o singura masa sport stage 1, e putin mai tare ambreaju dar de atunci nu am mai avut probleme, am uitat sa precizez ca am chip tuning si am ridicat puteria la 140 Cp , daca ai in plan sa iti pui chip ar fi bine sa iti pui o volant mai puternica de acuma care sa suporte cuplu ce o sa il aibe motoru dupa tuning, alfel o sa ai probleme iara.

Sa ai bafta de masina .

post-43667-1284455919_thumb.jpg

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina ! sa o stapanesti sanatos ! legat de jante.. eu am pe 18 GTI fahrenheit si mi-am schimbat arcurile am pus sport..si nu ating nu nimic .. cu 4 pers in masina si cu bagaje .

Link către comentariu

@Andrei. Superba Masina, spor incontinuare la tot ce vrei sa faci. Eu cu et43 si 7.5 j nu ating deloc....si am mers cu ea coborata. toate bune. Adevarat ca nu am fortat-o.

@Tataralex. Jantele de Fahrenheit nici nu prea au cum sa atinga pentru ca daca nu ma insel sunt 7.5j si et 51.

Link către comentariu

Multumesc pentru aprecieri baieti.

Legat de masina, m-au intarziat rau baietii de la service, nu e gata nici acum. Abia ieri mi-a ajuns ambreiajul si mecanicul care se ocupa de ea nu a avut timp sa il monteze. Mi-au promis ca maine la pranz am masina gata.

Adevarul este ca nici nu m-am preocupat de ea pentru ca am avut cu ce sa umblu si nu i-am stresat.

Imi recomandase colegul cip12cip o fusta fata Individual dar din pacate s-a vandut foarte repede. Pana m-am hotarat eu sa sun deja se vanduse.

Vreau sa pun fusta spate GTI vopsita in culoarea masinii dar cu difuzorul negru + tipsuri Borla iar pentru fata m-am gandit la o fusta Individual.

Nu stiu cand o sa reusesc sa le cumpar, sper ca pana la sfarsitul anului.

Eu le-as face pe toate odata dar deja am bagat bani in jante + anvelope + suspensie + ambreiaj + revizie si momentan se mai amana putin modificarile estetice.

Inainte sa o bag in service i-am dat si inscriptiile de pe spate cu GOLF si TDI si am curatat adezivul ramas.

Aaaa...era sa uit, i-am schimbat si numerele...am din nou AXN, dar de data asta de CJ.

.

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

frumoasa masina.astept poze cu starea ei finala.cat de mult ai coborat o?acum ca ti ai luat amortizoare sport ce arcuri ti ai luat si la ce preturi?

Link către comentariu
Aaaa...era sa uit, i-am schimbat si numerele...am din nou AXN, dar de data asta de CJ.

Perfect colegul :coffee_lol:

Link către comentariu

@guesswho1983 Este suspensie completa (4 amortizoare si 4 arcuri) reglabila pe inaltime marca TA Techinx.

Pretul afisat pe site-ul lor este 275 EUR.

Inca nu am montat suspensia pe masina, zilele astea o montez si voi reveni cu poze.

@rex E bine cu numere de CJ pe aici. Te mai lasa lumea prin trafic, te mai iarta politia, unii te mai injura...ca la noi. Si la A4 tot numere de CJ avem. :)

Modificat de Andrei JSE
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!