Jump to content

Octavia Scout vs Yeti


PsyChoRo
 Share

Postare recomandată

E posibil ca anul viitor sa imi schimb masina. Tind spre un SUV compact, cum ar fi Yeti sau Tiguan, dar imi place foarte mult Scoutul, avand avantajul porbagajului mare [spre deosebire de Yeti].

Practic am nevoie de ceva cu usoare accente offroad, nimic hardcore.

Vreo recomandare in aceasta directie ? Multumesc.

Modificat de PsyChoRo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Scout si Yeti au aceasi garda la sol 180cm, dar Yeti fiind mai scurta cu vreo 30cm are unghiul de rampa mai bun.

- Scout mi se pare destul de scumpa, la fel de scumpa ca cel mai scump Yeti, dar avantajul este ca poti configura un Yeti mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scout este chiar overpriced, de asta nici nu am luat-o in considerare cand m-am aflat in pozitia de a alege.

Decizia va fi intre Yeti vs Tiguan vs o asiatica ceva mai dotata (ma refer tot la o masina, desigur :)))

Eu am ales Yeti din mai multe motive - este mai inedita, suficient de compacta pentru a te descurca fara probleme in oras si cu un comportament mai mult decat rezonabil in offroad lejer.

Acum, idiferent de ce sfaturi ti-am da noi, alegerea tot tu trebuie sa o iei. Si nu numai cu mintea ci si cu inima. :D

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Te-ai oprit doar la cele doua, sau mai iei in calcul si alte variante? In clasa SUV compact te poti uita si la niste japoneze. Cam la acelasi nivel de pret recomand un Outlander care este mult mai spatios (7 locuri din care doua mai pentru copii) cu valente off road suficiente, moduri tractiune selectabile (2WD, 4WD, 4WD lock), garda la sol mai mare, etc. Ramane sa vezi daca-ti place look-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scout-ul mi se pare cam scump. Daca nu te deranjeaza portbagajul mic din punctul meu de vedere Yeti e o alegere mai buna (incerc sa fiu obiectiv :wub: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de acord ca scout-ul este scump. o sa fac un drive test cu ambele si o sa pun in balanta daca diferenta de bani merita.

Scout-ul vine dotat in general cam cu tot ce mi-as dori, cu ceva optiuni cred ca trec de 30.000E, si mi se pare foarte mult pentru o masina din clasa ei. poate dealarul imi poate oferi un discount generos dar si asa, tot scumpa cred ca va fi.

Yeti-ul mi se pare ok, cu toate ca la inceput fata mi s-a parut urata. pe masura ce a trecut timpul si a inceput sa ma mai obisnuiesc, iar lateral si in spate arata foarte bine.

Mi-e teama in schimb ca portbagajul sa nu fie prea mic pentru cum sunt eu obisnuit [octavia 2 sedan]

Exista totusi vreo diferenta intre octavia break 4x4 cu pachet de drumuri grele si scout ?

Modificat de PsyChoRo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista totusi vreo diferenta intre octavia break 4x4 cu pachet de drumuri grele si scout ?

In afara evidentelor diferente estetice la exterior (jante, praguri, galeriile rotilor, spoiler fata si spate si scuturile cu efect de aluminiu, teava esapament) si interior (pedalier, protectie praguri etc.), Scout-ul mai are in standard ceea ce la Combi 4x4 poti oricum sa-ti pui ca dotari suplimentare: pachet drumuri grele, scut suplimentar etc.

In opinia mea, diferenta de pret nu se justifica. In afara cazului in care esti absolut cucerit de look-ul Scout-ului :)

Intr-adevar, la Combi 4x4 castigi foarte mult la portbagaj (comparativ cu Yeti-ul), insa pierzi la pozitie de condus si (subiectiv) design.

Deh, plusuri si minusuri. :)

Totul se joaca la capitolul pret si capacitatea de transport dorita.

PS: pe mine Yeti-ul ma multumeste din plin, avand in vedere ca in 90% din timp mergem 2 persoane, iar daca rabatez (sau chiar scot cu totul :) ) scaunele spate, imi fac pat matrimonial. ;)

Modificat de Ozzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa optez pentru Yeti pentru ca pot sa aleg motorul de 2.0 170CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Strict dintre Scout si Yeti as merge pe Yeti, poate si pentru ca - stand in Bucuresti - mi s-a "luat" de dimensiunile mari ale masinilor si am invatat sa apreciez fiecare cm in minus (de asta am si ajuns de la Passat B5 la Suzuki SX4). La fel ca la Yeti, singurul minus al SX4-ului este portbagajul (270 litri), dar am tinut cont ca am nevoie de un portbagaj mai mare doar de cateva ori pe an, in restul timpului dimensiunile mai mici favorizandu-mi deplasarea prin oras. Iar pentru spatiul necesar in plus, exista intotdeauna roof-box-ul.

Daca totusi vrei spatiul unui Kombi la pretul unui Scout si aspectul unui Yeti, as recomanda Hyundai-ul ix35, care - cu exceptia pierderii la re-vanzare - chiar mi se pare un raport corect dotari/pret mai ales in varianta 2.0CRDi/184cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista totusi vreo diferenta intre octavia break 4x4 cu pachet de drumuri grele si scout ?

In afara de look, diferenta principala este garda la sol: 164mm pentru O2 Combi 4x4 cu pachet de drumuri grele vs 180mm pentru O2 Scout. Avantajul Combi este ca iesi mult mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-ar putea sa optez pentru Yeti pentru ca pot sa aleg motorul de 2.0 170CP.

Si ce sa faci cu motorul asta? Sa-l folosesti la ce? Nu cred ca masina asta se preteaza la condus sportiv, si nu cred ca merita diferenta de pret fata de 140 CP(parerea mea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scout este o octavie combi 4x4 ceva mai inaltata , mai scumpa si cu mai multe plastice la exterior, in rest sunt aceleasi componente (arata bine, e drept ca si mie imi place dar e foarte scumpa cu toate optionalele pe ea)

yeti e altceva, dar mi se pare foarte inalta in interior iar portbagajul.......mic rau. (cand l-am deschis l-am si inchis la loc si am zis ca raman la octi II sedan a mea)

eu am facut test cu ambele, scout-ul mi se pare mai adaptat pentru mine la condus, este mai stransa, are avantajul unui portbagaj mare, yeti nu mi-a placut deloc.

motorul de 170 hp mi se pare o gluma pe yeti, masina aia nu e pentru off road, mi se pare un suv de moft la fel ca si tiguan-ul, Q5 etc

insa revenind la versus, as opta pentru scout, dar mai bine alege octavia II combi 4x4, iesi mai ieftin decat scout (eventual daca iti plac asa mult spoilerele de pe scout existe firme de tuning care iti pot pune asa ceva pe masina)

stima si drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 170 hp mi se pare o gluma pe yeti, masina aia nu e pentru off road, mi se pare un suv de moft la fel ca si tiguan-ul, Q5 etc

Off-road-ul asta are si el mai multe grade de dificultate si pe cale de consecinta exista un minim necesar pentru abordarea fiecaruia dintre ele.

Eu tocmai ce am fost acum 2 saptamani intr-o excursie ce impunea un off-road acceptabil si marturisesc ca am fost foarte surprins de abilitatile Yeti-ului. N-a protestat nici in noroi, nici pe bolovani, nici pe pante/rampe cu aderenta scazuta.

Pana sa fi atat de vehement, ar trebui sa mentionezi la ce gen de off-road te referi.

Este adevarat ca nu voi merge cu Yeti-ul acolo unde am mers cu LR Discovery pentru simplu motiv ca nu este facut pentru acel gen de off-road. Si cu atat mai mult nu o sa merg cu Discovery-ul din dotare acolo un am mers cu Defender 110, din exact acelasi motiv. :lol:

Poate de asta este Yeti la jumatate de pret fata de Defender. :P

Cum spuneam mai sus, totul depinde de bugetul de care dispui, necesitatea si asteptarile pe care le ai. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-au comportat cauciucurile la treceri prin noroi? Eu n-am apucat sa o testez, dar cauciucurile mi se par cam "de strada"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma am fost pe la Reprezentanta skoda si m-am interesat cat costa o skoda scout. Tinetiva bine: Incepe de la 28.000 euro. Aici trebuie sa iti mai pui si optionale. Deci ajungi la 30.000 daca vrei sa iti iei una cu xenon, si alte chestii. Cam scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum s-au comportat cauciucurile la treceri prin noroi? Eu n-am apucat sa o testez, dar cauciucurile mi se par cam "de strada"?

Foarte ok. Intr-adevar sunt cam "de strada", insa nici noroiul nu era pana la praguri :))

Portiunile cu noroi au fost numai pe drum drept, in rampa nu ar fi avut cu siguranta aderenta. Chiar si asa am simtit cum intervenea 4x4 pentru corectie. :)

Eu am Continental PremiumContact 2 (stiu ca unele Yeti au venit cu GoodYear).

Modificat de Ozzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevaru-i ca nu merita asa mult diferenta de la combi la scout... dar daca iti permiti la bani atunci scout-ul este alegerea.

Ce nu-mi place mie, e ca tdi-ul de 170 cp nu este disponibil. Doar RS are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mototrul de 170CP pe Yeti este un motor excelent avand in vedere ca masina are ca target oamenii care merg 95% pe drumuri absolut normale si maxim 5% pe drumuri forestiere sau cu un grad de dificultate ridicat.. Exact cum zicea si Ozzy, nu iti iei Yeti, Tiguan sau RAV4 sa mergi la concusuri de OFFROAD extrem...pentru asta sunt alte masini mult mai scumpe . Am condus cateva luni un Yeti cu 140 CP si mi s-a parut excelenta la raportul performante / consum...

revenind la Scout, masina este mult mai solida si mai pregatita pentru drumuri grele ca o Octavia 4x4, din cauza asta si diferenta de pret : alte suspensii, alte arcuri, deci diferenta nu este doar de cateva plastice... Dar oricum si eu cred ca daca ar fi cu cateva mii mai ieftina ar avea un real succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte ok. Intr-adevar sunt cam "de strada", insa nici noroiul nu era pana la praguri :))

Portiunile cu noroi au fost numai pe drum drept, in rampa nu ar fi avut cu siguranta aderenta. Chiar si asa am simtit cum intervenea 4x4 pentru corectie. :)

Eu am Continental PremiumContact 2 (stiu ca unele Yeti au venit cu GoodYear).

A mea a veni cu Dunlop SP Sport01. Gata, am terminat cu off-topicul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si asta e un alt lucru care trebuie sa-l am in vedere.

cat ma costa un set de cauciucuri de iarna si jante de tabla pentru Yeti.

la Scout pot sa folosesc ce am acum [ultraGrip7+ 195/65 r15 + tabla]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Nu stiu daca te-ai decis la ceva pana la urma, dar mi s-a parut un versus interesant.

Nu cred ca poti sa pui 195/65 R15 pe Scout si oricum ar arata caraghios. Scout vine standard cu 225/50 R17 si cred ca vei putea pune 215/55 R16 daca te gandesti la ceva mai inguste pentru iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege OCTAVIA SCOUT la orice ora, yeti e urat, are porbagaj mic, atata doar ca are garda la sol mai mare, in rest nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... Yeti e urat, are porbagaj mic, atata doar ca are garda la sol mai mare, in rest nimic...

Am scris in pagina anterioara Scout si Yeti au aceasi garda la sol 180cm (asa scrie in detalii tehnice), dar Yeti fiind mai scurta cu vreo 30cm are unghiuri mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!