Jump to content

Golf MK1 GTD


flekken

Postare recomandată

Buna! M-am hotarat sa-mi przint si eu golfu meu. Masina este din 1981 si nu era GTD in 1981 nu exista inca, numai de 1982 incolo au fost fabricate, motorul era de 1.5D. Cind am cumparat masina asta era in posesia unei firme asa ca puteti imagina starea masinii care are acum 29 de ani(rugina peste tot, motorul nu pornea, usile nu se inchideau, fara frane, etc.)

Masina a fost cumparat de un singur motiv, ca sa ma plimb in oras si la lucru. Asa ca l-am reparat-o numai atat ca sa mearga, nimic estetic sau asa ceva. Nu sa facut fotografii cind era in starea aia pentru ca n-am avut intentia de a restaura, dar c-am asa arata atunci (2005) :

http://a.imageshack.us/img85/9237/golf01.jpg

http://a.imageshack.us/img823/5394/golf02.jpg

Dupa un timp am opservat consumul foarte economic a masinii si mi-a inceput sa-mi placa masina, asa ca m-am hotarat s-o restaurez.

http://a.imageshack.us/img534/7460/restaurare.jpg

http://a.imageshack.us/img217/4461/restaurare2.jpg

http://a.imageshack.us/img46/1093/restaurarecomp.jpg

http://a.imageshack.us/img248/2584/restaurarecomp2.jpg

Am avut grija si de exterior,am schimbat farurile

http://a.imageshack.us/img825/3794/golfmk1gtdangel003.jpg

Dupa un timp am vrut putere mai mare(orcum motorul 1.5D este de50 de cp, 1.6TD 69 de cp) asa ca am cumparat un motor 1.6TD,dar nu de oarecare pentru ca la RAR mi sa spus ca numai motorul de tip CY se poate inscrie in talon. Nu stiam cat de uzat e motorul asa ca l-am dezfacut. Groaza de tot. Trebuia reinnoit blocu de motor (R1),chiulasa,pompa de injectie, trebuia si pistoane, biele , arbore cotit, turbosuflanta, etc(aproape totul), inca o problema era ca motorul era dintr-un passat asa ca trebuia galeria de evacuare+ admisie.

http://a.imageshack.us/img20/1779/motor16td.jpg

http://a.imageshack.us/img829/1779/motor16td.jpg

Motorul a fost pus la loc si mergea perfect dar tragea numai de la 2600 de ture.

http://a.imageshack.us/img571/3074/m16tdlaloc2.jpg

http://a.imageshack.us/img686/4276/m16tdlaloc.jpg

Dupa un tim mi-a venit ideea sa pun o turbosuflanta de mai mare putere si am cumparat una cu geometrie variabila de pe un passat TDI. Ideea venea dela GTO, am citit tot topicul lui si asa asta era rezultatul:

http://a.imageshack.us/img202/8041/turboc.jpg

http://a.imageshack.us/img20/5434/turbo2t.jpg

http://a.imageshack.us/img812/2928/turbo3.jpg

Motorul trage acum de la 1700 de ture, si presiunea in admisie s-a crescut de pe06 bar la 1 bar, am pus si un intercooler de pe un astra 1.7TD.

http://a.imageshack.us/img801/4111/motorvn...tercooler02.jpg

Trebuia sa schimb sistemul de franare, asa ca am pus in fata etriere mai mari(passat 89),in spate jos cu tamburii si sus cu discuri(passat syncro 91), trebiia sa schimb si pompa centrala (golf 3 GTD).

Cum am strans niste bani era timpul sa investesc si in interior. Intotdeauna am vrut sa fie din piele, asa ca am cumparat niste scaune de vento (95) si am dus la un tapiterist.

Iata dupa o luna asa aratau:

http://a.imageshack.us/img683/1221/tapiterie.jpg

http://a.imageshack.us/img20/5382/tapiterie2.jpg

Le-am pus la loc si nu-mi venea sa cred:

http://a.imageshack.us/img138/7761/interior022.jpg

http://a.imageshack.us/img217/3030/interior020.jpg

http://a.imageshack.us/img835/9765/interior038.jpg

Dupa asta a primit o vopsea noua si un facelift.

C-am asa arata masina acum:

http://a.imageshack.us/img337/580/golfmk1gtdexterior.jpg

http://a.imageshack.us/img535/8729/golfmk1gtdexterior03.jpg

http://a.imageshack.us/img191/440/golfmk1gtdexterior04.jpg

http://a.imageshack.us/img413/934/golfmk1gtdexterior2.jpg

Link către comentariu

Felicitari maxime pentru aceasta reusita !~ Cum ai facut sa functioneze geometria variabila de pe vnt15? :)

Link către comentariu

Tot respectul pentru ceea ce ai facut. Felicitari, si la cati mai multi km fara incidente

Link către comentariu

Deosebita bv bv . Daca ai reusi (in functie de drumurile pe care mergi mai des) sa o cobori putin ar fi super tare in combinatie cu jantele pe care le ai. Un singurul lucru imi displace:cele 2 aparatori de la rotile spate, sunt prea mari si late. Drumuri bune si felicitari inca o data

Link către comentariu
Gabi_Ciolpani

un mk 1 de nota 10 plus superb in legatura cu sistemul audio cam ce ai in gand

si in prezent cu toate acestea la ce putere ai dus motorasul

Modificat de gabitzu85
Link către comentariu

Wow! Foarte frumos a "imbatranit" masina asta. Arata extraordinar. Daca ai scoate aparatorile de noroi si ai lasa-o un pic mai jos chiar ar fi geniala. Felicitari!

Link către comentariu
Wow! Foarte frumos a "imbatranit" masina asta. Arata extraordinar. Daca ai scoate aparatorile de noroi si ai lasa-o un pic mai jos chiar ar fi geniala. Felicitari!

mercy, mercy. In primul rand masina a fost coborat 6 cm dar dupa trei luni la drumurile din HR mi-a durut fundu. :( cu coborarea era foarte stabila dar foarte incomod, mi-am distrus doua pneuri cu ea,asa ca am pus arcurile vechi(care au acum 3 ani) inapoi.

aparatorile de noroi nu sunt estetice dar sunt foarte practice iarna. la noi nige foerte mult si din cand in cand sunt 30-35 de grade in minus, se poate vedea si de pe fotografii ca dupa restaurare nu erau sus. Iarna trecuta au fost puse si acuma nici usa din fata nu mai primeste atat noroi asa ca nici nu poate igheta. :)

Link către comentariu
Felicitari maxime pentru aceasta reusita !~ Cum ai facut sa functioneze geometria variabila de pe vnt15? :rolleyes:

daca te-ai uitat la poze cred ca ai vazut cum era montat regulatorul de presiune, daca nu se vede nici o problema iti expil daca pot :P

in primul rand este un regulator normala mecanica care la o anumita presiune deschi de geometria, asta a fost demontata de pe un turbo de camion care deschidea la 1.6 bari,singura problema ca s-o cobor asta pe 1 bar

post-31791-1282144376_thumb.jpgpost-31791-1282144392_thumb.jpg

un mk 1 de nota 10 plus superb in legatura cu sistemul audio cam ce ai in gand

si in prezent cu toate acestea la ce putere ai dus motorasul

in legatura cu sistmul audio: Boxe VDO x4, amplificator blaupunct,MP3 player kenwood si woofer cu doua boxe de 22 cm. decibelul nu-i atat de mare dar sunetul e fin.

motorul din fabrica are 69cp, cu turbo vnt15 + intercooler cca inca 10-15 cp . Nu a fost masurat niciodata si nici nu trebuie, merge suficient pentru mine orcum mai mult de 120 kmh nu prea merg cu ea, nu-i masina de curse ci de relaxare :)

Link către comentariu

Tin sa te felicit pt pasiunea si munca depusa.Bravo.

Cat mai multe plimbari sanatoase.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

super tare masina fratye stiu cat ai lucrat la ea si o meriti si cat de mult ti la ea so stapanesti sanatos al tau prieten jettamk1 :cool:

Link către comentariu

wow! felcitari pentru restaturarea la original si pentru munca depusa!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!