Jump to content

AUDI A4 B5 1.9TDI quattro


arazvan2002

Postare recomandată

Salutare,

De 1 luna sunt fericitul posesor al unui A4 B5 1.9 TDI quattro din 98. avea la bord 283000km, fiind adusa de 2 ani din Spania si rulata 17-18000km pe aici prin frumoasa tarisoara.Sunt foarte multumit de ea. A primit imediat distributie si tot ce mai trebuie la motor, schimburi, etc. Frane fata-spate. Fata brembo maxx si ferodo premier, spate TRW-TRW. M-am bucurat foarte tare ca are discuri ventilate fata, a varului meu, un 1.8 din 95, care m-a facut sa ma indragostesc de audi B5, are discuri pline. Am condus 4 ani un megane 1 in care mi-am investit toti bani cu modificari si intretinere si apoi brusc a fost dragoste la prima vedere si mi-am luat B5. Am vrut neaparat sa fie quattro si printr-un noroc sau coincidenta, am gasit-o pe aceasta. I-am mai pus si un set de jante sh DBV 16" 7.5J. cu cauciucuri 205/55/R16. Atasez si cateva poze.

post-72079-1282030773_thumb.jpg

post-72079-1282030779_thumb.jpg

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu

Felicitari pentru tractiunea integrala si pentru alegerea facuta.

Planuri de viitor, modificari ceva?

Pune poze si de la interior si spune-ne si un pret de achizitie .

Recomand schimbarea triplelor cu ceva clar sau cu leduri si ceva sa semene ca si model cu triplele de B6, cu rosu si negru ca astea originale dau impresia ca masina e foarte veche, un eleron lamelar tip M si folie neagra 50% pe laterale si luneta.

Modificat de Auras
Link către comentariu

Pretul a fost de 3400 euro. Stiam cam ce trebuie facut la masina si mi-a convenit asa. Urmeaza in timp si triple,eleron tip M, folie, suspensie, si apoi sa vedem la motor...ori doar cip ori duze plus cip. Probabil cand voi pune cip o sa isi dea duhul si ambreiajul. Deocamdata e gol rau buzunarul dupa ce am bagat deja in schimbul diferitelor piese ca sa fie ok de mers pe drum si sa ma pot baza pe ea.

Link către comentariu

Bravo colega!

O masina foarte frumoasa; sa o alergi sanatos mult timp de-acum incolo.

Link către comentariu

merci man. Si a ta e super tare. Poate ne intalnim pe undeva sa-mi fac o idee de cum trage un TDI fortos.

Link către comentariu

Felicitari - ai o masina cu o motorizare "solida" .

Multi km fara incidente .

Link către comentariu

merci Turbocip. Poate imi faci si mie o lista cu primele cele mai usoare posibilitati de upgrate la motor. Se potrivesc duzele de 2.5 ca poate gasesc mai ieftin decat bosio dar sa aiba performante bune? Cred ca pentru mine un maxim mai mult decat decent ar fi duze plus cip corespunzator.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. Asteptam poze cu interiorul.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

astazi masina a primit un sistem audio: fata mac audio 2.13 cu woofer si tweeter si pe spate mac audio revolution X 16.5mm. Se aud decent. Aveam difuzoarele praf de mi-era rusine sa pornesc radio cu cineva in masina. La voi cum se prinde radio? Eu am impresia ca antena e cam praf. Acelasi mp3 sony l-am avut in megane si prindea mai bine. Am pus si un amplificator de semnal radio si tot slabut. Trebuia sa prinda perfect orice in Bucuresti.

Link către comentariu

Sunt pe drum si arcurile sport H&R. Este preconizat sa apara pe 14 septembrie. Abia le astept. Sper sa vina la timp ca am un drum la Calimanesti pe 17 si vad si cum se comporta. Am pus si scut metalic la motor si am confectionat eu unul la fel de gros si pentru cutie. Cu masina mai joasa ar fi fost periculos fara scut tapan. Si apropo de scuturi, daca vrea cineva eu recomand pe tipul de la Craiova, cred ca are si aici pe site de vanzare. Serios si marfa de super calitate.Modelul este asta http://www.scut-auto.ro/produse_afis...idP=113&idC=37 . Nu este reclama ci o recomandare.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am ajuns si la momentul pe care il asteptam demult. Am pus arcurile sport H&R si am reconditionat/modificat amortizoarele. Dupa cum puteti vedea in cele 2 poze facute cu telefonul pe intuneric...masina a coborat la un nivel normal, chiar perfect dupa mine. Arcurile sunt destul de tari iar amortizoarele au fost facute langa Bucuresti, in localitatea Rosu de Nea' Codescu. Foarte multi din Bucuresti si imprejurimi il cunosc pentru ca de 20-30 ani reconditioneaza si modifica amortizoare. Nu le-am facut foarte tari, sunt cam la taria unora noi cu gaz, fiind putin mai tari pe coborare. Masina nu imi rupe deloc rinichii in shcimb sta lipita de asfalt. Peste cateva zile o sa revin cu impresii de pe Dealul Negru pentru ca am un drum la Calimanesti in weekend.

post-72079-1284578683_thumb.jpg

post-72079-1284578688_thumb.jpg

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu
  • 2 months later...

Dupa ceva cercetari, cautari de piese am reusit sa modific ambreiajul masinii. Modificarea a contat in volant motor 1Z de pe un motor longitudinal (audi 80 sau b5 de 90cp) cu masa simpla si kit de placa si disc ambreiaj de Audi S2 de 240mm de pe motorul 3B 2.3 turbo 230cp. Toate detaliile le-am citit pe tdi club unde inca 2 sau 3 insi au facut la fel. Am avut ceva emotii fiindca noile gauri pe volant le-am facut acasa si nu eram sigur ca placa este centrata dar toate grijile au trecut azi dupa ce am terminat de montat si am pornit cu masina la drum. Motorul trage altfel, senzatia de bagat in scaun acum chiar exista. Nu este un motor prea puternic, la 110cp dar nici unul mic pentru un A4. Nu mai am batai in pedala, nu trepideaza, nu nimic. O sa atasez si 2 poze, ca prea multe nu am apucat sa fac. Pedala se apasa foarte usor acum. Merge ca si noua.

post-72079-0-65514900-1292101750_thumb.j

post-72079-0-53638100-1292101781_thumb.j

Link către comentariu

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si multi KM fara incidente neplacute.

Dar totusi asteptam poze de la interior si cu ocazia asta vedem si unele optiuni ale masinii, pt ca nici optiunile nu ni le-ai spus.

P.S zi te rog de unde ai luat arcurile si un pret informativ

Modificat de Alecs2
Link către comentariu

Poze cu interiorul nu prea am. Masina are climatronic, bord simplu, fara BC. Arcurile sport le-am cumparat de la racing nick, au fost singurii care au putut sa imi aduca la momentul respectiv, si au costa vreo 960 lei H&R. Au coborat destul de mult masina, mai ating prin unele locuri cu ea ca se lasa de burta prea jos. Prima care atinge este teava de la toba. Eu am si pe Megane 1 arcuri H&R, doar pe fata, ca pe spate n-are si am dat pe ele 7 mil. Deci cele de la H&R sunt mai scumpe decat altele, dar eu zic ca sunt mai bune decat altele.

Link către comentariu

Felicitari pentru tractiunea integrala si pentru alegerea facuta.

Planuri de viitor, modificari ceva?

Pune poze si de la interior si spune-ne si un pret de achizitie .

Recomand schimbarea triplelor cu ceva clar sau cu leduri si ceva sa semene ca si model cu triplele de B6, cu rosu si negru ca astea originale dau impresia ca masina e foarte veche, un eleron lamelar tip M si folie neagra 50% pe laterale si luneta.

O sa urmeze mai incolo si triple ori clar ori cu led-uri, dintre pozele de mai jos si niste semnalizari clare impreuna cu farurile originale cu lupa. Stopurile sunt inca foarte scumpe. Cele cu led 10 mil...iar cele clare 5. O sa mai caut intre timp preturi mai bune. O s pun si folie, 75% sau oricum destul de neagra spate, si pe fata 50%.

post-72079-0-73947900-1292234116_thumb.j

post-72079-0-63061200-1292234121_thumb.j

post-72079-0-26763400-1292234125_thumb.j

post-72079-0-73947900-1292234116_thumb.j

post-72079-0-63061200-1292234121_thumb.j

post-72079-0-26763400-1292234125_thumb.j

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu

O masina f frumoasa, imi place ca are quattro si ca ai coborat suspensia ;)

Stopurile cu LED nu sunt tocmai o alere buna dupa parerea mea.

Succes la modificari!

Link către comentariu

Eu zic sa renunti la ideea cu stopurile cu led, pt ca am vazut multe care s-au ars ledurile foarte repede si mai geu le schimbi si sa iti mai cauti alte modele care sa aduca cat mai mult spre OEM. Parerea mea...

Link către comentariu

Nu cred ca voi pune cu led-uri pentru ca sunt scumpe. Pentru mine n-ar fi o problema sa schimb led-uri, am tangente cu acest domeniu dar chinezii au prostul obicei de a lipi foarte bine partile componente.

Link către comentariu
  • 2 months later...

merci.

Nu stiu sa spun exact ce consum are. Aproximez 6-6.5 afara si vreo 9-10 in Bucuresti. Am scos vara pe Bucuresti Constanta si sub 6. E si tractiunea care da un consum mai mare, piciorul greu.

Link către comentariu
  • 1 year later...
arazvan2002
Publicat (modificat)

Masina a mai suferit modificari.

motor: injectoare de 2.5 AEL 0.216um, turbina gt1749VA noua de la cipos, FMIC, tubulatura de inox, galerie de PD130 AVF, EGR delete pipe, ambreiajul de S2 240mm modificat, intarit, echilibrat si ferodou de kevlar pe disc si acum unn ulei Mobil 5W50 si evident un soft pentru aceste modificari. Nu am nici un Dyno facut ca nu ma intereseaza, am facut altceva cu banii respectivi :). Aproximez pe la 160cp rotund si 350-360Nm...habar n-am. Masina e mai rapida ca un A3 pd140. Poata sa aiba si 141...nu conteaza. Am facut totul cu sacrificii, multa munca, pentru ca totul a fost montat/facut de mine si ajutat de cate cineva.

in rest: frane de 312mm pe fata, 269x22mm ventilate pe spate, folosind etrieri cu suporti de Passat B5.5 W8 si discuri de A8 D2, bara torsiune de pe acelasi passat, fiind cea pentru pachetul de suspensii sport de pe Passat si A4/S4, bara torsiune spate de S4 B5 15/16mm astea ca sa completeze suspensiile sport si niste jante Alessio Monza 16x7.5J cu 225/50/16 revopsite electrostatic negru si un volan in 3 spite.

Cateva poze mai jos. Daca are cineva nevoie de vreun PN la piese...il ajut. Am si ETKA.

IMAG0264.jpg

IMAG0260.jpg

IMAG0281.jpgIMAG0201.jpg

IMAG0265.jpg

IMAG0283.jpg

passatw8rear1.jpg

IMAG0275.jpg

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu

Ma bucur , ca sunt oameni ce fac o modificare pana la capat cu scopul unui plus de putere. turbina,injectoare,FMIC,soft,frane

Link către comentariu

Felicitari, imi place mult ce ai facut, lucruri facute cu cap. De apreciat e faptul ca sunt facute de tine .Este mult mai mare satisfactia , nu ca si cand ar fi montate de un mecanic in service. Si eu vreau sa schimb intercoolerul sa montez unul in fata , sa renunt la cel pe care il am acum si sa vin cu traseul exact ca tine . Daca pui capacul pe motor nu se vede nici o modificare . Bravo si multa bafta cu masina.

Modificat de Cosmin_TDI
Link către comentariu
arazvan2002
Publicat (modificat)

Eu asa privesc treaba asta...daca vreau sa merg tare, sa fac ce pot sa nu ma rastorn si sa ma pot opri in timp util. Puterea se poate creste relativ usor pana la un anumit prag...dar trebuie sa te poti opri cand e nevoie.

N-am avut capac deloc. Trebuie sa caut unul.

Mai am de rezolvat aspectul exterior care e cam jalnic. Trebuie rezolvata in vara asta. O bara fata ca e stramba si ceva vopsire...Costa f mult asta.

Modificat de arazvan2002
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!