Jump to content

De cite ori se poate reprograma un cip (transponder)


MihaiXp
 Share

Postare recomandată

Stie cineva de cite ori se pot programa cipurile de immo? Am vazut unele pareri cum ca de exemplu cipul ID48 poate fi programat o singura data dupa care poate fi aruncat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipurile de immo se pot programa o singura data (sunt OTP - one time programming). Deci ele functioneaza dupa scriere pe o singura masina. Totusi ele pot fi activate dupa programare de mai multe ori (de exemplu un cip programat pe o masina poate fi programat [reactivat] la aceeasi masina ulterior, chiar daca la un moment dat cheia ce contine cipul respectiv a fost stearsa [dezactivata]).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipul in discutie este pentru IMMO 3 si se poate programa de cate ori vrei, cele pentru IMMO 4 doar 1 singura datra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu nu am vazut (gasit) NICIODATA cip-uri ID48 care sa poata fi programate a doua oara (desi am programat destul de multe cip-uri, unele ID48 CAN)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se scriu pana te plictisesti de ele..... immo2 si immo3. Trebuie schimbat doar cip-ul original, cand montezi un cluster immo2 pe o masina immo1 - trebuie alt cip, cel original nu mai merge scris.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin

Ai 2 raspunsuri contradictorii in acelasi post.

,,Se scriu pana te plictisesti de ele,, si ,,trebuie schimbat cipul,,. Pt. clarificare e nevoie de un singur raspuns. Ori? Ori?

Intrebarea se refera la transponder-ul care a fost programat pe o masina, daca mai poate fi programat pe o alta masina (cip ID48 IMMO3 din cheie). Dupa ce a fost programat cip-ul pe o masina, NICIODATA nu mai poate fi programat pe o alta masina.

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi trebuie sa visam aceste lucruri.... ca altfel ii punem pe colegi, la cheltuieli suplimentare, fara rost.

Nu stiu cine te-a invatat ca nu merg, dar iti garantez eu (si asta trebuie sa-ti fie suficient) ca merg (pt immo3 si immo2)... si fara sa scriu cu CAPS...

M-am mai contrazis cu colegii si legat de masina immo2 si adaptare cluster immo 3 pe ea... si au constatat si ei ca merg, fara sa schimbi cip-ul.

Da, vb din experienta, crede-ma.

P.S. - si daca nu ar merge scris cip-ul, o pot face sa porneasca fara sa-i fac nicio adaptare, scriere cheii, etc.... ma crezi ? si nu cu immo off, ci curat.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin garantie (bazata pe experienta) inteleg ca ne intalnim, iti pornesc o Skoda IMMO3 cu cheia, scot cipul, il bagi in cheia ta de la Passat si il programezi sa-ti porneasca masina? Asta e imposibil, deoarece cipurile pot fi scrise pe o singura masina.

P.S.- Topicul se refera la programare cip, nu la immo off etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe undeva am mai scris treaba asta o data. Depinde ce intelege fiecare prin "scris" cip.

Pe scurt, cip-ul are 2 coduri, unul fix(care nu se poate modifica doar citi) si unul variabil(pe care il poti programa).

La un immo3 de ex. cand vrei sa adaptezi un cip nou, bordul copiaza codul variabil stocat in eepromu-l lui in cip si il blocheaza, citeste codul fix si il salveaza in eeprom. In momentul cand pui contactul bordul citeste cele 2 coduri din cip si le compara cu ce are el salvat, daca sunt la fel te lasa sa pornesti, daca nu... stim bine.

Daca vrei sa faci o readaptare cip-ul nu se mai poate rescrie pt ca el este deja blocat, se compara codul variabil daca este la fel trece mai departe la citirea celui fix si copierea lui in bord.

Unele id48 se pot debloca si refolosi dar nu toate.

De asemenea daca cipul nu se blocheaza(modifica un byte in el) se poate rescrie de mai multe ori(codul variabil bineinteles).http://www.ross-tech...ing-blocks.html grup 23.

edit. pt postul lui Draganuta, da se poate ce zici si tu, dar trebuie sa cunosti codul variabil al cheii de skoda(citit din bord sau ecu), altfel nu poti sa-l adaptezi la passat, de asemenea nu poti sa adaptezi 2 chei cu codul variabil diferit, ori una ori alta.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Eu ma refeream la cipurile care in MVB23 Field 2 si 3 au (1) (sunt blocate dupa scriere) si nu mai pot fi rescrise. Despre cele care nu sunt blocate e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipurile de immo se pot programa o singura data (sunt OTP - one time programming) [dezactivata]).

Eu nu am vazut (gasit) NICIODATA cip-uri ID48 care sa poata fi programate a doua oara (desi am programat destul de multe cip-uri, unele ID48 CAN)!

Se scriu pana te plictisesti de ele..... immo2 si immo3. Trebuie schimbat doar cip-ul original, cand montezi un cluster immo2 pe o masina immo1 - trebuie alt cip, cel original nu mai merge scris.

Florin

Ai 2 raspunsuri contradictorii in acelasi post.

,,Se scriu pana te plictisesti de ele,, si ,,trebuie schimbat cipul,,. Pt. clarificare e nevoie de un singur raspuns. Ori? Ori?

Intrebarea se refera la transponder-ul care a fost programat pe o masina, daca mai poate fi programat pe o alta masina (cip ID48 IMMO3 din cheie). Dupa ce a fost programat cip-ul pe o masina, NICIODATA nu mai poate fi programat pe o alta masina.

La o masina immo1, trebuie cip-uri noi, daca vrei sa adaptezi cluster immo2.

De acord. Eu ma refeream la cipurile care in MVB23 Field 2 si 3 au (1) (sunt blocate dupa scriere) si nu mai pot fi rescrise. Despre cele care nu sunt blocate e clar.

...e bine ca am ajuns la un punct comun...... si am eliminat cuvantul NICIODATA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord. Eu ma refeream la cipurile care in MVB23 Field 2 si 3 au (1) (sunt blocate dupa scriere) si nu mai pot fi rescrise.

Da, in cazul asta ai doar 2 variante, fie incerci si-l deblochezi, fie iti trebuie codul variabil al lui(care il poti afla din bordul sau ecu motor pe care a fost invatat), dar asta e valabila doar in cazul cand vrei doar cipul ala sa-l adaptezi, daca vrei sa-l adaugi ca si o cheie suplimentara atunci doar varianta cu deblocatul sau cip nou altfel nu poti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. cheie suplimentara doar varianta cu deblocatul sau cip nou

De aici se intelege ca:

- un cip odata scris nu mai poate fi utilizat la o alta masina (deoarece e blocat) si atunci nu poate fi folosit pt. a face o cheie suplimentara la alta masina (Concluzia: cipul nu mai poate fi rescris/reprogramat/reutilizat pe o alta masina);

- daca se deblocheaza cipul poate fi utilizat (dar un cip deblocat este un cip nou/virgin). Oricum deblocarea se face cu un echipament de multiplicare chei (AD900Pro sau alte echipamente) care poate fi destul de diferit ca pret de o interfata ieftina VagCom K line.

Cred ca pt. cei care nu au investit f. mult in echipamente de ultima generatie, solutia pt. a face chei suplimentare este sa utilizeze cip nou (decat sa cumpere echipamentul care poate debloca cipuri ID48 [am vazut chiar ca majoritatea producatorilor nu garanteaza ca echipamentul lor deblocheaza 100% din cipurile blocate]).

Acum ramane de vazut ce solutie va fi aleasa de majoritate: cip nou (30 lei) sau reutilizare cip vechi (care ar trebui deblocat).

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin garantie (bazata pe experienta) inteleg ca ne intalnim, iti pornesc o Skoda IMMO3 cu cheia, scot cipul, il bagi in cheia ta de la Passat si il programezi sa-ti porneasca masina?

P.S.- Topicul se refera la programare cip, nu la immo off etc.

DA, se poate invata cipul in IC si porni masina.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cite ori se poate reprograma un cip (transponder) pt. cheie suplimentara (fara clonare. Doar programare normala cu VCDS)?

Raspuns = o singura data

(cu mentiunile ca daca e folosit pe:

- aceeasi masina, poate fi reinregistrat de mai multe ori ;

- o alta masina trebuie deblocat sau oricum intervenit asupra lui pt. a putea fi refolosit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cite ori se poate reprograma un cip (transponder) pt. cheie suplimentara (fara clonare. Doar programare normala cu VCDS)?

Raspuns = o singura data

Si atunci cum explici ca se poate invata o cheie (cip ) de pe un golf iv ( de exemplu ) pe un passat B5.5 (ambele immo 3) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am programat de mai multe ori, chei SH.... care nu au fost niciodata pe acea masina - si vb de immo3. E adevarat ca am dat si de vreo doua care nu au mers.... dar cam atat.

deci, pana nu incerci nu ai de unde sa stii daca merge sau nu. Oricum, cei care se ocupa cu asa ceva, banuiesc ca au si cipuri de rezerva, asa ca nu e o problema daca nu se scrie,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate, un raspuns mai pe intelesul cui nu-i prea spune nimic codarea immo 3 (explicata foarte clar de terrabyt dar ignorata complet de restul participantilor la discutie) ar fi:

- daca ai 2 sau 3 chei second-hand luate de pe o SINGURA masina, poti (in majoritatea cazurilor) sa le inregistrezi pe masina ta; doar pe ele, fara cheia initiala a masinii tale

- daca ai 2 sau mai multe chei colectionate de la diverse masini second-hand, NU poti sa le inregistrezi pe toate, IN ACELASI TIMP, pe masina ta; doar cate una se va inregistra odata si atunci nu ai rezolvat nimic (presupunand ca dorinta era de a face o dublura ieftina)

Suplimentar, eu nu stiu sa se poata reseta chipul ID48 de la volkswagen odata scris dar nu ma ocup cu asa ceva. Cineva mai avizat ar putea sa ne lamureasca, eventual indicanu-ne si scula care reseteaza ID48. Poate este dar nu stim sa o folosim :lol:

Suspectez ca oricum, chiar daca se poate reseta, va costa tot cat un chip nou, activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

salut am un passat b5 cu immo2 si pun un bord cu immo 3 .cum fac sa scriu cheia mea cu vag com ? Este posibil sau trebuie cipul de la masina care a fost luat bordul?astept un raspuns.o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se face adaptarea de immo 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut,citind pe aici observat ca e un subiect care cu siguranta ma priveste,sa nu fac dublu post rog pe cei care au idee cum sa pornesc masina dupa o ratata incercare de a coda o cheie pe un passat b6(folosita) am "sterso" si pe cea care era a masinii.rezultatul pe maxidot imi arata "imobilizer attivo" si nu pot porni masina nicicum.daca cineva vrea sa ma ajute uitati-va la posturi mele de aici http://vwforum.ro/topic/37041-cheie-passat-b6/page-24#entry2512527

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este originala a masinii, se poate reprograma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,cheia e originala a masinii si nu o mai recunoaste.daca stii cum si vrei sa ma ajuti spune-mi te rog cum poate scap sa nu ma mai duc la vw.precizez ca baiatul dispune de vcds,vas,odi si probabil si alte interfete.poti sa imi trimiti si pe privat daca nu poti posta aici.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am achizitionat masina cu o singura cheie si am nevoie pt. siguranta mea de inca o cheie.

In Buzau am gasit la un atelier de chei la pretul de 700 lei....cam scump spun eu.

Am gasit in Germania cheie cu aceiasi cod/producator ca cheia masinii dar folosita.

Acum fiind folosita trebuie sa ai cumpar lama blank pt a o taia/decupa dupa cea originala si trebuie inlocuit transponderul , dupa care programata/invatata dupa cheia originala.

Am gasit la un alt atelier de chei cu 300 lei sa imi inlocuiasca transponderul cheii sh cu unul nou si sa il programeze

Ma leg la cap ....sau ma mananca...pe undeva sa fac din bucati cheia de rezerva?

Masina pe care am avut-o ,Kia Ceed,nu mi-a dat asa batai de cand am fost nevoit sa refac cheia pierduta in lac la o plimbare cu hidrobicicleta.Am cumparat o cheie blank originala din Germania,am copiat-o/taiat-o la un centru de chei (15 lei) si programat-o la reprezentanta Kia (10 lei), si am folosit-o fara nici un fel de probleme.

Se pare ca schimband liga...la VW problema e diferita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o poti face - sa te asiguri ca la altelierul respectiv o pot rezolva cu cipul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!