Jump to content

1.6 16v Motorul parca merge inecat


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

meMyselfAndI

Daca simti ca e in 3 pistoane, sa verifici neaparat ce tine de aprindere, bujii + bobine. Eu am patit ca nu aveam nici o eroare la scanare, dar o bobina de inductie dadea scanteie cam stramb si cand avea ea chef. Am scos bobina in mers si ma uitam la scanteie si se vedea clar ca nu da ca celelalte, si totusi nu dadea atatea rateuri incat sa stocheze vreo eroare. 4 bobine noi + 4 bujii, si s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdantudor1988

ok voi verifica cand ajung la tester cu ea, voi schimba si bujiile si bobinele si cred ca ar mai fi de schimbat si catalizatorul de acolo de sub motor se aude un sunet ciudat ca si cand ar fi fisurat esapamentul si cred ca de aceea martorul cu emissions workshop ramane aprins, nu respira bine motorul, dupa ce merg la mecanic si o pun pe tester voi reveni cu informatii ms :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

@JuiCe cat ai dat pe bobina?

 

astazi am capatat si eu eroarile:

 

17751 - Ignition Coil Power Output Stage 2: Shorted to Ground 
        P1343 - 35-10 -  -  - Intermittent
17749 - Ignition Coil Power Output Stage 1: Shorted to Ground 
        P1341 - 35-10 -  -  - Intermittent
17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction 
        P1545 - 35-10 -  -  - Intermittent
 
Dupa stergerea erorii nu a mai aparut imediat... 
stiti ceva de ele?
Modificat de Darkgrin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

130 Ron bobina Bosch. AZD are bobina pe fiecare piston, deci sunt 4. Cred ca e mai in regula ca la AUS, care are doar o bobina. Daca se arde ai pus-o , ramai in drum, in schimb cu AZD mai mergi in 3 pistoane destul de mult.

Si 40 lei Bujia Bosch iridium platinum, deci 4x130 ron+ 4 x 40ron, tot sistemul de aprindere ca sa-i spun asa. Iarna pornesc la prima cheie chiar si dupa mai multe zile de stationare la temperaturi scazute.

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Motorul este mai zgomotos,trage cam greu si parca merge in hopuri.Ambreiajul l-am schimbat,pompa de benzina,clapeta acceleratie curatata,bujii.aveti careva vreo idee de la ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este mai zgomotos,trage cam greu si parca merge in hopuri.Ambreiajul l-am schimbat,pompa de benzina,clapeta acceleratie curatata,bujii.aveti careva vreo idee de la ce ar putea fi?

Bobinele de inductie le-ai verificat? La AZD se pare ca e boala lor sa se umfle si sa se arda, sau chiar daca nu se arde complet, poate sa dea scanteie slaba sau aiurea. Ai dat o scanare vagcom, apare ceva pe-acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa mearga o bobina aiurea si sa nu dea missfire pe vagcom nici la erori memorate si nici la log in mers pe grupurile ce numara missfire? Masina smuceste/are ezitari la viteze pana in 50 cu treptele 1-4. Si daca se poate fara eroare memorata, o bobina pe duca se simte in orice treapta si la orice viteza? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa mearga o bobina aiurea si sa nu dea missfire pe vagcom nici la erori memorate si nici la log in mers pe grupurile ce numara missfire? Masina smuceste/are ezitari la viteze pana in 50 cu treptele 1-4. Si daca se poate fara eroare memorata, o bobina pe duca se simte in orice treapta si la orice viteza? Multumesc

Eu am mers cu o bobina obosita sute de km si nu o prea simteam, pana la un moment dat cand stateam la semafor si odata la 10 15 secunde dardaia si oscila turometrul. Am scos bobinele pe rand, tinand cate o bobina in mana, timp in care motorul mergea in 3 bobine, dar foarte putin. Am observat ca toate bobinele dau scanteia drept si puternic, insa una dadea o scanteie palinda si intr-o parte spre peretii ei. Am schimbat-o, totul s-a rezolvat, insa cu acea ocazie am schimbat toate bobinele si bujiile sa stiu o treaba. O bobina poti s-o comperi lejer ca piesa de rezerva pentru drum lung, benzinarele astea cam au probleme cu bobinele originale, cele aftermarket gen Bosch s-au facut mai bine.

Modificat de JuiCe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,ai mai rezolvat problema ta?aceeasi problema am si eu,imi da in nas dupa ce o turez,se duce acul sub turatia de relanti,am pus o pe diagnoza imi dadea catalizator 1 infundat,am schimbat catalizator,aceeasi problema,am inteles ca trebuie sa i fac readinesscode 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

problema rezolvata la mine, senzorul MAP a fost vinovatul ....nu dadea nicio eroare dar mergea defectuos(cand avea el chef si cum avea)

asta e linkul sa vedeti ce face acest senzor

 

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/70-senzor-presiune-aer-motor.html

 

eu am luat din dezmembrari cu 50 ron senzorul ....nou e vreo 300-350 ron, dar nu am vrut sa ma risc sa arunc cu banii pt ca nu stiam ca este acest senzor problema.

 

acum motorul merge mai rotund, accelereaza cum trebuie, nu se mai simt pierderi de putere la acceleratie si se schimba si mai frumos vitezele cel mai bine se simte la schimbarea din 1 in 2 si la accelerarea dupa 2000 spre 3000 ture,,, aici simteam cel mai des ca merge prost motoru ,cand uneori simteam in pedala cum scade puterea.

 

:) nu e cheltuiala mare acest senzor...merita sa incercati e usor de schimbat nu necesita adaptare daca se scot bornele inainte

 

repet eu nu am avut erori in bord sau la diagnoza.....nimeni nu stia ce are....cei care au erori posibil sa nu fie de la senzorul MAP, daca va hotarati sa va luati din dezmembrari cautati senzorul pt tipul motorului vostru...la mine a fost BCB.nu stiu daca se potrivesc si de la alte motoare.

spor la treaba

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si mie cand imi merge bine masina,cand trage greu,erori nu am,cred ca o sa incerc si yo cu senzorul Map sa vedem dupaia.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Hai sa incepem asa. Map-ul nu va necesita niciodata adaptare. Este o amarata de rezistenta expusa in galeria de admisie. Schimbarea despre care spunea Gol, este un pur placebo, si un exemplu concret de placebo. Map isi face simtita prezenta in cazul motoarelor turbo, la aspirate, ori merge ori nu. Bcb-ul va accelera intotdeauna dupa 3500 rpm iar pana acolo, va fi lesinat. Maine-poimaine am sa citesc aici ca trage masina mai bine dupa curatarea egr, care iar este o frectie la picior de lemn cand vine vorba de.benzina.

Ps, map-ul se afla pe laterala inferioara stanga a motorului si este prins in 2 suruburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

problema rezolvata la mine, senzorul MAP a fost vinovatul ....nu dadea nicio eroare dar mergea defectuos(cand avea el chef si cum avea)

asta e linkul sa vedeti ce face acest senzor

 

 

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/70-senzor-presiune-aer-motor.html

 

eu am luat din dezmembrari cu 50 ron senzorul ....nou e vreo 300-350 ron, dar nu am vrut sa ma risc sa arunc cu banii pt ca nu stiam ca este acest senzor problema.

 

acum motorul merge mai rotund, accelereaza cum trebuie, nu se mai simt pierderi de putere la acceleratie si se schimba si mai frumos vitezele cel mai bine se simte la schimbarea din 1 in 2 si la accelerarea dupa 2000 spre 3000 ture,,, aici simteam cel mai des ca merge prost motoru ,cand uneori simteam in pedala cum scade puterea.

 

:) nu e cheltuiala mare acest senzor...merita sa incercati e usor de schimbat nu necesita adaptare daca se scot bornele inainte

 

repet eu nu am avut erori in bord sau la diagnoza.....nimeni nu stia ce are....cei care au erori posibil sa nu fie de la senzorul MAP, daca va hotarati sa va luati din dezmembrari cautati senzorul pt tipul motorului vostru...la mine a fost BCB.nu stiu daca se potrivesc si de la alte motoare.

spor la treaba

pana la ce viteza ajungeai eu max 120 si cam tot la fel imi face trage sacadat si mai mult de 120 nu merge si parca nu stie motorul  cei trebuie ba baga benz mai multa ba mai mult aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau! A reusit cineva sa rezolve problema cu trasul motorului? Am si eu un golf 4 1.6 16v AZD, care nu trage cand se incalzeste motorul. In panta deabea urca, nici nu se tureaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica filtrul din evacuare (precatalizatorul) sa nu fie infundat. Acesta se afla pe traseul evacuare imediat dupa galeria de evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precatalizatorul, adica flexibilul? Daca la el te referi, l-am schimbat vara trecuta, deoarece a fost spart.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la asta(a nu se considera reclama):catalizator-vw-golf-4-1-6-16v-benzina-ti

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati si ramificatia de la carcasa filtrului de aer, cea care trage aer cald sau aer rece in functie de temperatura. Deobicei termostatul acela se blocheaza pe aer cald, si va trage aer cald din compartimentul motor, si nu din fata unde este aer rece. Cel putin la motarele 1.4 asa este. Eu l-am gasit blocat pe traseul de aer cald si tragea aer cald de langa galeria de evacuare, l-am mutat manual pe rece si de atunci masina accelereaza liniar pana la turatii mari, nu mai este puturoasa.

Modificat de PHPCore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa mult influenteaza precatalizatorul puterea masinii? La mine la cald se manifesta simtomele de pierdere. Calc pedala la maxim si sta sa gandeasca pana accelereaza. Pe vcds nu am nicio eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati si ramificatia de la carcasa filtrului de aer, cea care trage aer cald sau aer rece in functie de temperatura. Deobicei termostatul acela se blocheaza pe aer cald, si va trage aer cald din compartimentul motor, si nu din fata unde este aer rece. Cel putin la motarele 1.4 asa este. Eu l-am gasit blocat pe traseul de aer cald si tragea aer cald de langa galeria de evacuare, l-am mutat manual pe rece si de atunci masina accelereaza liniar pana la turatii mari, nu mai este puturoasa.

Am sa verific si o sa revin. Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este infundat precatalizatorul ii obtureaza evacuarea din care rezulta puterea scazuta mai ales la turatii mari. Posibil sa fie si ce zice PHPCore, poate sa fie si pompa de benzina slabita sau filtru infundat dar toate trebuie verificate atent. Un simptom poate avea defecte diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la turatii mici la mine merge greu. Filtrele le schimb toate cand schimb uleiul. Problema asta am avuto si cu filtrele noi. Am uitat sa mentionez, ca la cald nu mai sta nici relantiul fix, dar nu fluctueaza tare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oscilatiile la relanti sunt de la clapeta de acceleratie, nu-i defect major dar enervant, pana nu-i pui clapeta noua nu scapi. Eu am schimbat tot ce-i senzor pe motor, curatat si verificat tot si oscilatiile erau acolo imi faceau in ciuda, am pus clapeta noua si acul este batut in cuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar trage motorul nici nu m-ar mai interesa oscilatiile, dar daca asta afecteaza si ea atunci e o problema, ca ii destul de scumpa o clapeta de acceleratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu vreau sa zic ca le-am incercat pe toate dar tot asa imi trage mai datimi vreo idee ca deja nu mai stiu ce ati scris voi mai sus incercat dar viteza max 120 si nu imi trage in rampa cand ar trbui in sarcina sa i bage benzina nu i baga parca si trage in suturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!