Jump to content

1.6 16v Motorul parca merge inecat


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

nu e regula MIROSUL...Tragi frana de mana bine de tot,bagi 1a,iei piciorul de pe ambreiaj pana sa moara motorul apoi incepi sa accelerezi si daca la un final ai reusit sa iei de tot piciorul de pe ambreiaj iar motorul e turat dar nu "taraie" fundul pe asfalt....e cam dus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce trebuie sa skimb in aceasta situatie.? diskul de ambreiaj sau tot ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand trebuie sa te asiguri ca e ambreiajul,nu ca sa cumperi si sa te trezesti ca nu era de acolo.Daca se dovedeste ca e de acolo schimbi discul si placa de presiune(kit).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cele patite de mine pe tema asta ... totul se rezuma la carburant .. inclusiv aprinderea martorului motor ! De fiecare data cand alimentez cu benzina 95 turometrul oscileaza, motorul e mai puturos, mi se aprinde martoru`n bord .. etc etc .. Nu intotdeauna martorul se stinge dupa skimbarea carburantului sau forjarea masinii .. Nu stiu daca sunt indreptatit sa dau vreun sfat ...dar: schimbati carburantul cu altul cu o cifra octanica superioara ..si dupa cateva sute de km veti simti o schimbare in bine !

Respect !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu frana de mana am facuto si dupa ce am eliberat complet ambreajul accelerand incet masina a inceput sa place incet daca as fi acelerat mai tare nuhs. uneori cand sunt 5 in masina si oprest in panta si vreau sa plec scoate suntelul acela ( cineva mia zis ca de la placa de presiune) dar la el trage masina de rupe. la mine e ca mi se pare ca nu trage, nu cer io nuhs ce da nici asa. daca asa simba sa bag benzina de 99 ceva timp .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine are momente cand trage mai greu,daca apas pedala de acceleratie mai tare parca e infundat ceva..ar trebui curatat ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornell_olaru

Si eu am probleme de genul acesta pentru masina din semnatura.Nu am schimbat niciodata filtrul de benzina si am facut 45 mii km.Nu stiu exact unde se afla,si ce fel de filtru trebuie.Poate ma ajuta cineva!

Multumesc!

Am uitat sa mentionez tipul motorului:AZD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e sub masina,in dreptul scaunului dreapta-spate.Te duci la magazin si zici de filtru de carburant pt golf 4 1.6 16v.Pt schimbat mai ia si un wd40 ca sa te ajute la scos conductele din cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb la fiecare 15000km sau 1 an toate filtrele si uleiul si parca ceva tot e infundat.stiti cumva ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema cu masina , si la turatii mici, si la turatii prea mari, mergea parca infundata, toata tremura, nu tragea.

dupa vizite nenumarate la vreo 4 mecanici, scanare VAG, curatat clapeta, schimband bujiile, am rezolvat problema. am schimbat fisele de la buji.

sunt mai mult sofer decat mecanic, sau chiar mecanic deloc :P dar poate experienta mea iti poate ajuta. nu te costa nimic sa te uiti la starea fiselor.

in situatia respectiva, pe langa simptomele masini, senzatie de subturata, lipsa putere, martor motor pe bord, initial clipind apoi stand aprins, alterna perioadele in care functiona fara probleme si cand facea figurile respective.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema am avut-o si eu mergea sacadat parca se ineca diagnosticare "nimic " totul e in regula (a fost curatat egr ceva senzor la capacul ax cu came schimbat )masina tot asa mergea filtre buji schimbate o bobina de inductie tot nimic ... am lasato moarta (lipsa fonduri )dupa 3 luni si 4000 de km alt mecanic constata egr trebuie inlocuit am pus altul si in sfarsit sa rezolvat problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Zilele trecute mi-am luat si eu un Golf 4 la un pret de nimic..deoarece motorul este spart...o biela a iesit prin baie...tipu motorului 1.4, 16v Ahw

Am cateva intrebari pentru cunoscatori:

1.in cazul in care doresc sa pun alta varianta de 1.4 16 v ex: AXP, AKQ, APE, AUA, BCA, BBY, BKY vor exista erori date de computerul de bord?

2.cum se pot remedia aceste erori?

3.dar motoare mai mari: 1.6, 1.6 16v sunt recunoscute de computerul de bord?

exista compatribilitate intre 1.4 si 1.6?

Masina arata impecabil...e pacat sa nu o repar.

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

revin cu problema mea, in sensul ca masina nu trage...parca merge infundat.(nu am nicio eroare, nu trebuie nimic schimbat)

Eram hotarat sa merg la un control la motor, pompa benzina , clapeta, etc, injecotare ...masina tragea f prost de imi venea sa intru intr-un pom cu ea!

eu puneam mai tot timpul benzia de 95 de la petrom, rompetrol omv, de circ. 50 ron....si uneori masina mergea un pic mai bine...si ma bucuram(probabil era un pic mai de calitate)...dar maj timpului tragea f prost...de la asta si concluzia mea....k ceva este infundat la motor...nu trage aer cum trebuie...trage aer fals..tot felul de ganduri negre

la fel cu a scris si colegul Herr totul este de la benzina de 95....in ultima vreme am pus benzina 98 sau 99 mai nou de la mol..

eram pe rosu si am pus de 50 ron 99evo mol 6.03/l si parca s-a simtit o imbunatatire, mi-am propus sa mai bag in continuare

am facut plinul....cu 98 de la mol si acum masina merge f bine fata de cum mergea inainte...la relanti motorul nu mai are tremuratul care il avea cand bagam benzina de 95, plecarea de la stop nu mai este chinuita...nu mai trebuie sa apas pana la podea acceleratia...sunetul motorului este mai rotund si mai silentios( masina are toba de carbon )au disparut si cunoscutele oscilatii de la relanti

din cate am mai citit eu motarele astea de 1.6 16v e indicat sa mearga cu benzina 98, stiu ca este mai scumpa si se arde mai repede ...dar eu fac compromisul asta .....daca nu va deranjasa la condus puneti tot de 95:D

concluzie incercati sa bagati bezina 98-99(eventual de la Mol,eu de la ei am pus) daca aveti impresia k masina merge prost, la mine s-a schimbat si nu a trebuit sa dau banii la mecanici sa imi spuna ca nu are nimic masina!

bafta

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si la mine aceeasi problema, am o bora 1.6 16v, si azi cand mam urcat in ea nu tragea deloc! + ca mi se aude motoru' ca la un tractor huruie ca si cum asi avea toba sparta , inainte cand o lasam pe loc cu motoru pornit imi oscila turometru de la 1000 la 700 cam din 20 in 20 de secunde si motoru huruia, acum huruie intruna :( stie cineva cam ce ar avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti. vin si eu cu o problema.

mentionez ca inca nu am apucat sa o pun pe tester. sper sa reusesc in weekend, insa pana una alta incerc sa caut cateva pareri. poate va pica vreo fisa sa testez ceva anume.

deci sa detaliez: de cateva zile motoru a inceput sa imi faca niste probleme: nu mai merge rotund cum trebuie, ci sacadat. imi oscileaza umpic si acu de la turometru, de obicei sa zic vreo 50 de ture, si mai rar chiar vreo 100. Nr de ture sunt aproximate dupa gradatii.

insa totodata daca incerc sa calc doar umpic mai tare pedala de acceleratie, incepe sa tremure masina ca si cum s-ar inceca. in treapta 1 parca tremura cel mai tare, dar si in celelalte. daca incerc sa plec fara sa o urc aproape de 2000 de ture inca dinainte sa pronesc din loc parca nu are putere si se aude cum merge sacadat, la evacuare se aude ca si cum ar avea o gaura mare pe teava pe undeva si ar rasufla.

un loc pe unde rasufla, inainte de catalizator, mi-a gasit intr-adevar o cunostinta cand am urcat-o pe o rampa pentru altceva zilele trecute.

eu am mers de ceva vreme intr-adevar cu becul de la check engine aprins, insa din cauza catalizatorului. sau cel putin asa mi-a zis toata lumea pe care am intrebat-o despre singura eroare pe care am gasit-o cu testeru (am pus-o de 3 ori si doar asta era): randament scazut catalizator. insa eu acuma fac legatura cu acea gaura si ma gandesc ca poate acea gaura sa cauzeze problemele catalizatorului si in timp sa se fi marit si sa creeze alte probleme. azi pt prima oara a inceput sa imi clipeasca becul de check engine de la bord.

se poate sa cauzeze acea gaura in evacuare problemele?

:offtopic: scuze pentru cat am scris insa am incercat sa dau cat mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutari tuturor.

si eu am o bora ,motor 1,6-16 v -azd si din cate stiu scrie k are 105 cai dar cred k au mai fugit din ei k in paralel mai conduc un astra 1,6 motor cu o axa nu 1,6 valve si are 84 cai dar vreu sa zic k fuge multtttt mai tare

masina are montata instalatie glp secventiala

.am schimbat filtrele,

am cuatat clapeta la accelerari (nu am setat-o cu vag com) pentru k nu stiu exact cum

am dat si egr jos dar nu prea ai ce curata mare lucru la el

teava dintre ele e curata,nu e invundata,

am schimbat buji,

am curatat bobinele

pe tester nu da nici o eroare dar totusi nu imi place cum trage

masina este comby nu berlina,poate k e si mai grea?

ce mai pot sa incerc sa curat,schimb?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut

revin cu problema din topic..masina tot infundata merge:(...mai sunt momente cand simt la pedala ca merge bine si trage(parca respira cum ar trebui sa o faca tot timpul) am fost la un drum mai lung si pe serpentine, am mers in forta cu ea. la plecare merge ca mai totimpul infundata....dupa o zi de forja pe la munte a inceput sa mearga frumos avea cuplu ...cand m-am intos in bucuresti dupa cateva zile iar merge aiurea

sigur nu este de la benzina....adica da poate ca merge o idee mai bine cu benzina 98, 99, dar tot nu merge, cum mergea prima data

nu am nicio eroare, nu mi se aprinde nimic in bord....e o senzatie ciudata si enervanta cand merg cu masina....parca merg tot timpul cu AC pornit cam asa se simte...chiar mai prost

nici nu stiu unde sa incep ...

bateria este originala 10 ani...si este pe duca...o sa o schimb, am fost sa o verifice si mi-a spus ca are tensiunea slaba si ca e momentul. baiatul mi-a mai spus ca daca bateria este pe duca nici motorul nu mai merge rotund.

uneori la relanti parca tremura...cand accelerez de la semafor motoru se aude mai tare, anormal, eu mai am si toba si se amplifica, se aude de parca ii dau cox ...si eu plec normal la 2500 ture se aude ca la 3500 ture..adica pedala o apas mai mult de cat trebuie ca sa plece cum ar trebuii sa plece daca merge bine

o sa imi fac o lista cu ce sa verific

va rog sa completati voi daca stiti ceva

1 rolele de la cureaua de accesorii sa nu fie blocata vreuna

2 supapa egr (nu imi da nicio eroare)

3 sonda lamnda (cea originala a fsot schimbata cu unu aftermarket) nicio eroare la ea

4 clapeta a fost curatata.

5 sezorul de la clapeta nu da nciio eroare(Maf sau echivalentul la motrul meu)

6...

mai completati voi poate ii dam de cap odata cu motorul asta care devine puturos

la service degeaba ma duc.....am mai fost si masina e ok.:)

poate ma ajuta vreun coleg caruia ii merge bine masina sa fac testul cu egr /sonda lamnda lui sa fac niste ture sa vedem daca e vreo schimbare.

astept pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Masina mea are exact aceeasi problema, in sensul in care s-au schimbat:

-bujii

-bobine

-ambreiaj

-curatat clapeta acc

As sugera urmatoarele:

-curatare EGR

-curatare sau schimbare senzor MAP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut

revin cu problema din topic..masina tot infundata merge:(...mai sunt momente cand simt la pedala ca merge bine si trage(parca respira cum ar trebui sa o faca tot timpul) am fost la un drum mai lung si pe serpentine, am mers in forta cu ea. la plecare merge ca mai totimpul infundata....dupa o zi de forja pe la munte a inceput sa mearga frumos avea cuplu ...cand m-am intos in bucuresti dupa cateva zile iar merge aiurea

sigur nu este de la benzina....adica da poate ca merge o idee mai bine cu benzina 98, 99, dar tot nu merge, cum mergea prima data

nu am nicio eroare, nu mi se aprinde nimic in bord....e o senzatie ciudata si enervanta cand merg cu masina....parca merg tot timpul cu AC pornit cam asa se simte...chiar mai prost

nici nu stiu unde sa incep ...

bateria este originala 10 ani...si este pe duca...o sa o schimb, am fost sa o verifice si mi-a spus ca are tensiunea slaba si ca e momentul. baiatul mi-a mai spus ca daca bateria este pe duca nici motorul nu mai merge rotund.

uneori la relanti parca tremura...cand accelerez de la semafor motoru se aude mai tare, anormal, eu mai am si toba si se amplifica, se aude de parca ii dau cox ...si eu plec normal la 2500 ture se aude ca la 3500 ture..adica pedala o apas mai mult de cat trebuie ca sa plece cum ar trebuii sa plece daca merge bine

o sa imi fac o lista cu ce sa verific

va rog sa completati voi daca stiti ceva

1 rolele de la cureaua de accesorii sa nu fie blocata vreuna

2 supapa egr (nu imi da nicio eroare)

3 sonda lamnda (cea originala a fsot schimbata cu unu aftermarket) nicio eroare la ea

4 clapeta a fost curatata.

5 sezorul de la clapeta nu da nciio eroare(Maf sau echivalentul la motrul meu)

6...

mai completati voi poate ii dam de cap odata cu motorul asta care devine puturos

la service degeaba ma duc.....am mai fost si masina e ok. :)

poate ma ajuta vreun coleg caruia ii merge bine masina sa fac testul cu egr /sonda lamnda lui sa fac niste ture sa vedem daca e vreo schimbare.

astept pareri

salutare... ai gasit defectul pana la urma...aceleasi simptome le am si eu si nu i dau de cap?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare ... am  bora 1.6 , bcb ... am schimbat aproape tot ce e puteea schimba .. filtre , benzina , bobine de inductie , buji .. si tot inecata merge ... de la o vreme i.am scos mufa la debitmetru ... si parca merge o idee mmai bine ... dar insesizabila ... ce as putea sa ii mai schimb ? ... ma ajuta cineva cu o sonda lambda pe 5 pini S2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am o problema cu clapeta de acceleratie , motoru merge in suturi si daca calc pedala pana la fund nu se accelereaza deloc, in plus se aprinde si EPC in bord. Stie cineva ce pot sa fac? de unde sa cumpar una second hand? aceasta este seria de pe clapeta 036133 062A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdantudor1988

Salut, am un Golf 4 motor 1.6 16v cd motor BCB, am o problema cu martorul emissions workshop este aprins cand merg cu masina prin oras, iar dupa ce merg o perioada in afara se stinge. Motorul nu functioneaza normal da sa moara la relanti si cateodata si in mers. Masina are 130.000 km. Citind forumuri am inteles ca ar putea fi segmentarea care trebuie schimbata, injectoarele sau bujiile, vreo garnitura care trebuie schimbata si lasa benzina sa ajunga in ulei, furtunul de vacum la EGR sau convertorul catalitic care trebuie schimbat. EGR-ul l-am curatat si o perioada a mers ok insa acum din nou nu functioneaza corespunzator. In momentul in care parchez si invart de volan turometrul oscileaza puternic iar la relanti motorul vibreaza. A mai patit cineva asa ceva? ar mai fi alte cauze? este o cauza principala? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

meMyselfAndI

Ai verificat compresia ? Si eu mai simt la al meu cateodata pierdere de putere, si dupa ce se incalzeste parca sunt infranate rotile. Surpriza a fost ca pe cilintri 1 si 3 am un 7 compresie, iar pe 2 si 4  am 9. Cred ca-s cam slabe valorile si ca sa o readuc la viata ar urma rectificare chiulasa, segmenti, semeringuri supape, etc etc, deci cam 1000 ron din cate am discutat cu un mecanic. Nice work AZD :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdantudor1988

Salut, nu am verificat compresia inca, acuma urmeaza sa o duc la diagnoza si voi schimba si uleiul in orice eventualitate, am verificat fum albastru sau negru nu scoate pe esapament, motorul dupa sunet merge relativ ok insa pe esapament se aude parca ar merge in 3 pistoane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!