Jump to content

1.6 16v Motorul parca merge inecat


90G_O_L
 Share

Postare recomandată

Posibil probleme la alimentare, evacuare, bobine si bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am precatalizator, nici termostatul ala, deoarece am filtrul de aer in capacul de pe motor. Singura problema care mai ramane ar fi pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit ! Ai si una si alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service si asta mi-a spus. Motorul meu e 1.6 16v AZD. Nici nu stiu ce sa mai cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AZD am si eu, are si precatalizator care de fapt este o sita si daca ma intrebi pe mine este degeaba si termostatul incorporat in carcasa filtrului. Daca desfaci capacul care acopera filtrul de aer o sa-l vezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sita aia e racordul flexibil defapt, nu piesa din poza atasata mai sus.Politica de marketing, mai multe piese sa faca si ei vanzari. Am sa desfac capacul sa vad. Multumesc de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precatalizatorul este cel aratat in poza de colegul Birba in postul 67 mai precis partea aceea unde este scrisul cu alb, practic este corp comun cu galeria de evacuare, flexibilul de care zici tu este altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi! Parerea mea(care am avut probleme de putere si mers sacadat intre 1000 si 3000 rpm pe un AKL) este ca de cele mai multe ori injectoarele sunt infundate si vinovate. Cu aceeasi buba la activ, am schimbat: 1.absolut inutil: fise, bobina, debitmetru, sonda lambda 2. aproape inutil: bujiile. Debitul de benzina prin injectoare nu e vazut de scanarea cu VAG COM-ul, unica solutie este verificarea pe banc in eprubete. Ce am facut corect: curatare injectoare cu ultrasunete si inlocuire O-ringuri din ele. La demontate aratau jalnic, colmatate, cu o-ringuri rupte iar bujiile erau negre si ude(benzina era aruncata in jet in cilindri, nu mai era pulverizata). Rezultat: motorul merge impecabil, in viteza 4 la 1200 rpm accelereaza foarte bine si uniform la o minima apasare de pedala. Numai vorbesc de viteza 2 la 4000 rpm. De fapt, intre 3800 rpm unde are cuplu maxim si 5600 rpm unde are puterea maxima, literalmente masina zboara! Multa bafta! P.S.: o curatare cu US costa intre 200 si 300 RON(functie de service si de folosirea sau nu a kit-ului de reparatie pt acestea). Merita toti banii si o recomand!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

asta poate chiar asa mult sa influenteze adica sa ajungi pana in 120 si parca sa traga in suturi ca si cum ti-ar taia benzina ?la relanti merge perfect nu mai inteleg bobine buji senzori tot nou dar asta nu l-am schimbat inca merge parca infundata si in rampa sau sarcina nu tragedeloc nu se tureaza motorul...........

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

 

Am o problema asemanatoare cu OP-ul,cu masina din semnatura.G4 AHF 110 CP din 1999. Cel mai bine se simte in treapta a 2-a: cand merg in turatii de la 1000 la 1300 RPM se poticneste de parca ar pune frana intermitent. Cand depasesc 1300 merge perfect. Am fost la un service unde mi-au schimbat aproape toate bucsele crezand ca se balangane asa de la faptul ca erau rupte. Dupa ce le-au schimbat tot la fel facea, dar MULT MAI puternic, pentru ca e masina mai rigida acum si se simt aceste vibratii mai tare. 

Am scos mufa de la debitmetru si face tot la fel dar la o intensitate mult mai mica. 

O sa blochez furtunul ala de la EGR si va anunt imediat daca tot la fel face :(

P.S. nu-mi mai functioneaza nici ceasul de la vitezometru. Am testat senzorul, inlocuindu-l cu altul functional si tot nu se misca acul pe vitezometru.

 

Mersi de ajutor,

O zi frumoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei,

O sa vi se para de-a dreptul idiot, dar am aflat, cu ajutorul unui vecin mai etilist, ca era o simpla siguranta arsa, care imi provoca toata durerea de care am zis mai devreme.

 

Deci, nu uitati sa verificati panoul de sigurante mai intai :))

 

Rog si un moderator, daca am postat unde nu trebuie, sa-mi stearga posturile, cu scuzele de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

am verificat presiunea benzinei si e 2.3 bari. presiunea pompei de benzina pe direct masurata e 4.2bari.daca scot furtunul de vacum de la regulatorul de presiune creste de la 2.3 la 3 bari. stie careva ce problema ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Cati bari trebuie sa bage pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Oscileaza turometrul la relanti dupa ce se incalzeste motorul.am schimbat galerie admisie,clapeta acceleratie,egr,bujii,rampa cu injectoare si tot degeaba.S-a mai intalnit careva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!