Jump to content

1.6 D - 1.6 TD


zaytsuca
 Share

Postare recomandată

Ma tot bate un gand sa schimb motorul meu 1.6D cu unul turbo. De cand am pus rotile pe 15" e si mai puturoasa decat era inainte si m-am cam saturat. Am gasit anuntul de mai jos si ma gandeam: se poate monta pe motorul meu si in acest fel sa il fac turbo?

chiulasa 1.6TD cu pompa de ijnectie si injectoare si turbo ambele reconditionate in stare excelenta , si cutie de viteze 5 trepte tot de diesel rulmentul din cutie nou nout.pretul este la intelegere. si cel mai probabil se adauga si un electromotor tot de diesel.

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut daca vrei sa cumperi piesele de mai sus cel mai bine cauti si un bloc complet de td la al tau nu ai racitoarele de ulei sub pistoane si e posibil sa nu reziste de la turbo pe afara sunt multi care au facut din d td dar au dat gauri in bloc unde erau racitoarele de ulei si le-au montat dar sicer nu merita osteneala te-ar ajunge la mai mult decat ar fi un bloc de td.

Modificat de niku_nd4spd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este ca nu merita sa te complici cu simplu dieselul. adica sa`l transformi din D in TD. inca ceva, eu as opta pentru un TDi pentru ca majoritatea motoarelor TD au o varsta si toate aceste motoare au avut parte numai si numai de proprietari minunati!

Iti recomand 1.9 TDi 1Z,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca trecerea la 1.9 tdi implica substantial mai multa munca=timp=bani decat schimbarea cu un 1.6 td. Pentru a monta 1.9 trebuie facute multe modificari sub capota?

Oricum eu nu m apricep sa fac acest l;ucru si as vrea sa am o idee asupra complexitatii swap-ului. Deh, mai trebuie si un mecanic bun, presupun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 nu s-a montat pe mk2. trebuie sa-i faci omologare artizanala si nu stiu daca merita, sau mai bine zis, nu stiu daca iti accepta cei de la RAR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a zis ca il trec in acte?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca trecerea la 1.9 tdi implica substantial mai multa munca=timp=bani decat schimbarea cu un 1.6 td. Pentru a monta 1.9 trebuie facute multe modificari sub capota?

Oricum eu nu m apricep sa fac acest l;ucru si as vrea sa am o idee asupra complexitatii swap-ului. Deh, mai trebuie si un mecanic bun, presupun.

primul meu golf a fost un rabbit mk1 1981 cu motor de 1.9D.simplu.

Aku pot zice ca consuma 4.2l\100km si am mers cu el 170km\ora.mai sus mi/a fost frica sa accelerez pentru ca la 170 a inceput sa tremutr toata tabla pe el.porneam de la semafor in viteza a 2-a fara sa accelerez motorul.

din pacate a fost lovit lateral si s-a indoit ca o banana.a ajuns la fier vechi.

modificari sub capota doar inlocuirea motorului.s-a potrivit la fix.motorul era de la un passat din 1992.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaytusca, citeste bine ce e scris aici.. si trage tu o concluzie daca merita sa cumperi din tara ceva...

:)

iar ce am facut eu acuma... nu iti doresc, crede-ma. adica sa faci un motor de la 0.. Nu numai ca te rupe financiar... dar si morala e .. :Driver:

Modificat de zib3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu un mk 1 1.6 td si de la un moment dat cand trtag de el in trepta 1 se aude un clantanit nu stiti de la ce ar putea proveni?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

nu merita salut ..am avut eu 1.6 d si acum am 1.6 td si e VARZA! curge ulei ...nu mai zic :D marea transformare o gramada de bani si nici un rezultat am ramas si fara masina acum :eek:(.....se dezmembreaza :eek:

Modificat de wgolf2_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa nu fie bun motorul de curge ulei...eu ma gandesc ca orice surplus de putere e un pas inainte. Oricum renuntasem la ideea de a face combinatii ciudate.

Ieri a adus la dezmembrari un motor 1.6 TD, pe blocul motor scrie doar 1.6D dar am vazut turbina in spate. Azi ma uit la cod si daca nu cere mult pe el poate fac un swap:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golful meu a fost 1.6 diesel si acum este 1.6 TD, dar s-a schimbat motorul si a trebuit sa fac omologare la RAR, acum 4 ani.A costat ceva bani.Parca 7 milioane atunci la RAR.

In rest se simte turbina, dar ca toate masinile din acesta perioada are o varsta si se prelinge ulei pe la turbina, la imbinarea returului.Turbina nu are joc, e ok, deci mai merg asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

masinuta mea cand a venit era 1588cmc 40kw diesel si era lenesa cu o cutie 4S montata pe ea, mergea economic la 90km dar atit, apoi m-am luat dupa altii si am luat o cutie 4T, atunci sa vezi si mai mare lene dar mergea la 130km cu chiu cu vai.am verificat compresia la cilindrii ca poate era dus motorul si nu avea nimic.am gasit apoi la RM VALCEA un 1.6TD tip JR ruginit pe afara dar bun la proba si compresie.i-am montat o turbina de 1.9td AAZ si o pompa de 1.6td SB si acum zboara masinuta fara sa exagerez.pretul total fara manopera proprie al pieselor m-a dus la 500euro dar a meritat.consuma mai putin cu 1Litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!