Jump to content

GOLF 6 - Alb Candy


Florinutzu

Postare recomandată

Salutari tuturor, :))

Dupa ce am trecut prin mai multe alegeri posibile Kia Ceed, Hyundai i30, Renaul Clio 3, chiar si Noul Polo m-am decis la GOLF 6 pentru ca imi ofera exact ceea ce am nevoie. (Un plus de siguranta, Confort superior, Materiale superioare, Dotari standard superioare si un Motor cu vechime ieftin la intretinere, cu un consum extraurban mic)

Mentionez inca de la inceput care au fost prioritatile alegerii mele (in urmatoarea ordine) :

1. SIGURANTA (7 airbaguri, ESP, 5 stele la testele de siguranta)

2. CONFORTUL (VW stie ce face la capitolul confort, de la pozitia la volan la pozitia tuturor comenzilor si pana la suspensii si mai ales Suspensia Spate Independenta Multilink cu 4 Brate)

2. CALITATEA INTERIORULUI, MATERIALELE FOLOSITE (materialele sunt foarte placute, acel microporos al bordului, pana la materialul textil care imbraca stalpii, totul este foarte placut la atingere)

3. DOTARILE DE SERIE (ESP, 7 airbaguri, Geamuri electrice fata/spate, Oglinzi electrice si incalzite, Telecomanda inchidere centralizata, Coborare/Urcare geamuri din telecomanda, Asistent urcare panta, Computer de Bord, MP3 + 8 difuzoare etc ...)

4. UN MOTOR SIMPLU, IEFTIN LA INTRETINERE, CU EXPERIENTA si TAXE MAI MICI.

Dat fiind faptul ca dotarile pe care mi le doream eu se gaseau si pe unele versiuni de pe stoc am ales PBN-ul si acolo am gasit si acest GOLF 6 cu dotarile pe care le vroiam, culoare, versiune, motorizare optionale. Nu avea rost sa astept dupa o comanda doar pentru CB Plus (pe care l-as mai fi vrut).

Masina este un GOLF 6 Trendline cu motor 1.4mpi 16v 80CP Euro5.

Cu urmatoarele optionale:

- Climatronic

(flexibilitate, multiple setari)

- Oglinzi exterioare si manere usi in culoarea caroseriei

(ii dau un look foarte placut in combinatie cu ALB CANDY)

- Pachet secure (Cotiera + Proiectoare cu cornering)

(Cotiera este o necesitate, proiectoarele nu – poate doar corneringul in rest nu)

- RCD 310 + 8 difuzoare + Aux

(imperial necesar, in special datorita celor 4 difuzoare suplimentare, sunetul este unul dintre cele mai bune, daca nu cel mai bun chiar dintre masinile noi de astazi)

- ALB CANDY

(o culoare deosebita pt o masina hatchback adauga partii frontale un aer foarte placut)

Ce pot sa spun pana acum (dupa 737km in 2 zile) decat ca sunt foarte multumit de alegerea facuta.

Voi puncta CE IMI PLACE la aceasta masina (in masura in care mi le amintesc, deci nu intr-o ordine anume):

- look-ul exterior este deosebit si mai ales frontal si lateral in combinatie cu ALB Candy + Oglinzile si manerele in culoarea caroseriei

- pozitia la volan este extraordinar de comoda, am coatele pe cotiere (cea de pe usa si cea centrala) si mainile pe volan, o pozitie foarte odihnitoare la drum lung

- scaunele sunt foarte comode, dupa 9h si 583km cu maxim 30-40min pauza nu m-am resimtit la spate coloana sau mijloc mai deloc, inainte ma durea coloana destul de tare dupa un drum si de 300km.

- pozitia comenzilor este foarte bine gandita, la indemana totul

- linia audio este “jos palaria” pentru o linie audio de serie, sunet fidel, bas infundat specific VW

- CB-ul si lumina in bord alba cu acele rosii arata superb

- este foarte spatioasa si totusi nu e lunga, portbagajul cu hayon si bancheta rabatabila asimetric sunt ideal pentru transportat obiecte voluminoase

- vizibilitatea foarte buna in spate in combinatie cu 4,2m lungime rezulta o masina destul de ok pentru parcarile bucurestene

- si mai sunt multe detalii care fac din GOLF 6 o masina foarte placuta, deschiderea portbagajului din emblema, amortizor la ridicarea capotei, urcare/coborare geamuri din telecomanda, stilul clasic la interior perfect imbinat cu materialele superioare folosite, noile faruri cu design mai agresiv

- motor cu vechime, tehnologie relative simpla si ieftina la intretinere, EURO 5, observ ca daca schimb treptele pe la 2600rpm consumul e mai mare decat daca le schimb la 3000rpm (probabil de la turatia scazuta pe care cade in treapta urmatoare)

- cutie din plastic pentru protectia bateriei

- motorul foarte aerisit, ceea ce contribuie la o mai buna ventilatie

- climatronicul raceste foarte repede chiar si pe canicula aceasta de la 37 grade in 5minute aerul era foarte placut, setat pe 23-24 grade.

De asemenea voi puncta si CE NU IMI PLACE:

- Cel mai deranjant este ca (dupa cum auzisem) treapta 1 si R agata, dar la treapta 1 se simte destul de tare si asta nu imi place, nu cred ca se va putea face ceva dar oricum o vizita dupa rodaj tot le voi face.

- Voi cauta o solutie sa dezactivez luminile de drum permanente deoarece la fiecare cheie, la punerea contactului si pana se stinge tot “pomul de craciun” acestea se aprind direct pe baterie ceea ce va scurta viata bateriei care si asa este de amperaj mic, parca doar 44Ah.

- Cumperi un VW, Climatronic, ESP, Full Electric, si ai o folie de plastic la picioare, aici un MINUS pentru VW sau de fapt pentru politica dealerilor.

Sa revenim la fapte, sambata in RODAJ am obtinut pe 583km (Bucuresti-Urziceni-Slobozia-Tandarei-Harsova-Constanta- …-Bucuresti) un consum pe CB1 de 5,9litri/100km cu o viteza medie de 64km/h, 9h5min, 2 persoane, bagaje lejere si CLIMA non-stop.

Viteza folosita a fost de 60km/h in localitati si 110-115km/h in afara, asadar destul de legal.

Treptele 2-3-4 schimbate constant la aprox. 3000rpm (2800-3200), doar de vreo 3 ori am urcat pana la 4000rpm in a 3-a si a 4-a pentru depasire si am constatat ca se descurca foarte bine pentru ce am eu nevoie. Mentionez ca nu sunt genul sa ma aventurez in depasiri spectaculoase ci prefer sa ajung 10-15min mai tarziu la destinatie (timp in care ma si bucur de masina :D ) decat sa ajung mai repede si cu emotii si cu pasagerii turmentati.

Consumul indicat de CB1 pe cei 583km – 5,9litri/100km mi se pare foarte bun pentru o masina de 1217kg si pe benzina, mai ales tinand cont ca este inca in RODAJ si ca s-a mers cu CLIMA non-stop

In total masina are acum 737km cu inca un drum Bucuresti-Giurgiu-Bucuresti plus vreo 50km oras si consumul pe CB2 este de 6,1litri/100km.

Cam atat pentru acum, sper ca nu v-am plictisit, o sa revin din cand in cand cu poze si cu alte jurnale de calatorie. Nu intentionez sa ii aduc modificari imi place asa cum este, poate doar chestii minore de genul ornamente praguri, element cromat pt volan etc dar pe viitor.

Am atasat mai jos si o serie de poze, sper sa va placa, le-am redimensionat si comprimat ca sa incapa. Promit ca pe viitor sa fac si poze cu trepied noaptea cu iluminarea bordului care ma incanta la maxim (combinatia dintre lumina Alba si acele Rosii)

Numai bine,

Florin :P

post-18826-1280778245_thumb.jpg

post-18826-1280778249_thumb.jpg

post-18826-1280778252_thumb.jpg

post-18826-1280778255_thumb.jpg

post-18826-1280778259_thumb.jpg

post-18826-1280778262_thumb.jpg

post-18826-1280778266_thumb.jpg

post-18826-1280778269_thumb.jpg

post-18826-1280778272_thumb.jpg

post-18826-1280778275_thumb.jpg

post-18826-1280778280_thumb.jpg

post-18826-1280778283_thumb.jpg

post-18826-1280778286_thumb.jpg

post-18826-1280778289_thumb.jpg

post-18826-1280778292_thumb.jpg

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu

candy white chiar o prinde bine, sa o stapanesti sanatos si la cat mai multi km fara incidente.

Link către comentariu

Felicitari pentru masina ! Poti sa ne spui la cat ai ajuns?

Link către comentariu

Ce bine o prinde culoarea alb.

E ok consumul care ti-a iesit .

Sa te bucri de ea .

Link către comentariu

9999999 de km fara probleme iti doresc ! Vad ca esti baiat cuminte :) nu cred ca urmeaza modificari la masina dar o folie si niste jante in viitor, i-ar schimba total aspectu din punctul meu de vedere.

Link către comentariu

stiu cat de mult ti-ai dorit masina asta! ti-am trimis niste poze candva ca sa-ti mai aline asteptarea. stii tu! :) s-o stapanesti sanatos si iti doresc un miliard de km fara incidente! toate cele bune!

Link către comentariu

Foarte frumoasa masinuta si foarte asteptata :cheers:. Sa te bucuri de ea multi km de acum intainte!

Link către comentariu

V-a sa zica de asta n-ai mai dat nici un semn... pentru ca ai aruncat ochii si peste gard.... :blink:

Oricum cred ca erai hotarat de la inceput pe ce marca, dar ai vrut ca hotararea ta sa nu prezinte nici o urma de indoiala... si dupa cum ai constatat, la intrarea in posesie a Golf-ului, achizitionarea lui a meritat 101%.

Felicitari...arata super pe alb... si mai tine-ne la curent cu impresii, cu km parcursi.

Link către comentariu

frumoasa masina, frumoasa prezentare ... multi km fara probleme ...

Link către comentariu

Felicitări

Modificat de leinad
Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri cat mai mult de masina! Covorase de cauciuc pt golf VI vezi ca o sa gasesti si la Cora si sunt doar 120 RON, se potrivesc de minune. Bafta si inca odata, felicitari pt achizitie.

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos, imi place in special ca are ornamentele si oglinzile in culoarea caroseriei si o prinde bine albul candy, si este destul de dotata. nu va exista niciodata comparatie intre ingineria nemteasca si cea koreana, franceza etc. si de multe ori sunt copiati. ai facut alegerea perfecta! bafta.

Link către comentariu

Foarte faina si o alegere rationala dar pasionanta !

Eu stiam despre cutia de viteze ca e unul din punctele forte VW.

Link către comentariu

Va multumesc tuturor, pentru sfaturi, pentru remarcile atat obiective cat si subiective, toate au fost de folos, multumesc pentru pozele trimise (care au mai alinat asteptarea) e drept ca masina aceasta este extraordinar de dorita si am stat atat de mult timp sa analizez sa adun si sa scad incat azi o vad si parca nu imi vine sa cred ca visul s-a concretizat.

Sincer nu cred ca puteam alege ceva mai bine mai ales la nivel de dotari.

Asa cum au spus-o multi dintre voi, intr-adevar oglinzile exterioare si manerele usilor in culoarea caroseriei in combinatie cu Candy White ii dau un look superb.

Apropo de look, sa nu ziceti ca sunt bolnav dar seara mai cobor asa o fuga numai sa o mai vad un pic in parcare :D,

Confortul total, Spatiul, Calitatea materialelor, Un exterior incantator, Dotarile de siguranta, Dotarile functionale, Un motor simplu si ieftin la intretinere ... e tot ce mi-as fi putut dori in prezent. :icon_idea:

Florin

Link către comentariu

uite si mult asteptatul golf :D

foarte frumos,oglinzile si manerele in culoarea caroserie dau foarte,foarte bine

nu stiu cum de simti ca agata treapta 1 si R,eu am 20000km si nu mi s-a parut niciodata ca agata,ba chiar mi se pare foarte precisa daca umbli finut cu ea cum fac eu :D

felicitari pentru achizitie si numai bine! :icon_idea:

Link către comentariu

Agatatul in treapta 1 si R le-am sesizat si eu cand am luat masina, dar dupa aproape 3000 km la treapta 1 a disparut aproape complet, in R mai agata putin.

Link către comentariu
...

Apropo de look, sa nu ziceti ca sunt bolnav dar seara mai cobor asa o fuga numai sa o mai vad un pic in parcare :D

...

:icon_thumright: Cu siguranta nu esti bolnav, mai degraba (sum spunea si sloganul de la Vwfest 2009) esti suspect de pasiune. Sunt sigur ca te inteleg foarte multi de pe acest forum, care mai dau "fugi" in parcare sau se trezesc stand la fereastra si admirand odorul ;)

Bafta si sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Cat ai dat pe ea?In caz ca nu ii secret.Oricum arata foarte misto.So stapanesti sanatos.Si mai vroiam sa zic ceva....un vecin de-al meu si-a luat unu Golf VI ceva cu kit RS si are parca 160 CP.Oare cat d-zo o fi dat pe ea?Astept pareri sa vad....minte asta sau nu minte la cat o dat pe ea.Mersi

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am profitat de iesirea la "aer" oferita de weekendul anterior si daca tot modificari nu vor veni prea curand am incercat mai multe cadre cu proaspat sositul Golf 6 (1800km in 2sapt).

Stiu cat de mult conteaza pentru unii dintre noi care isi asteapta masinutele care mereu intarzie sa soseasca si am zis ca poate vor fi binevenite cateva poze.

In ceea ce priveste masinuta, ma declar foarte incantat mai ales de felul in care se aseaza pe viraje. Sunt uimit de diferenta enorma fata de Solenza anterioara, cum se inclina foarte putin si apoi ingheata pe viraj. Suspensiile fac tot deliciul, mai ales suspensia de pe spate ma incanta foarte tare.

Masina este foarte spatioasa si foarte usor de condus, in nici 1800km si deja ma simt de parca o conduc de 2 ani si nu de 2 saptamani.

Iluminarea bordului cu alb si acele rosii arata foarte bineeee. Sonorizarea excelenta (ca model de serie). Pozitia la volan excelenta, cotiera de pe usa ideala, cotiera centrala foooarte reglabila.

Iar culoarea Candy White + Oglinzile si manerele usilor in culoarea caroseriei + Golf 6 = Combinatia ideala (din punctul meu de vedere) va las sa decideti dupa vizionarea pozelor.

Intr-un cuvant ma declar foarte multumit de alegerea facuta. A meritat asteptarea (aprox. 1 an de tatonari, 4-5 modele puse in balans si in final castigator Golf 6).

Ce pot sa spun in final decat :

- asteptare usoara celor carora nu le-au sosit inca masinutele

- iar celorlalti care se bucura deja de ele le urez milioane de km fara probleme.

Numai bine si "vizionare" placuta.

______

Si un consum detaliat de pe CB2

Sambata 14 August.

Bucuresti - Pitesti - Ramnicu Valcea - Valea Oltului - pe langa Sibiu - Balea Lac - Transfagarasan - Curtea de Arges - Pitesti - Bucuresti

(aprox. 600km) 11h30min - Consum 6.1 litri/100km

4 persoane (eu fiind cel mai "corpolent" la 79-80kg :) , asa ca putem considera maxim 3persoane ) + ceva bagaje

CLIMA Non Stop.

VITEZA folosita: 60 localitati - 110 extraurban - 125-130 autostrada

post-18826-1282237612_thumb.jpg

post-18826-1282237617_thumb.jpg

post-18826-1282237623_thumb.jpg

post-18826-1282237629_thumb.jpg

post-18826-1282237634_thumb.jpg

post-18826-1282237639_thumb.jpg

post-18826-1282237670_thumb.jpg

post-18826-1282237675_thumb.jpg

post-18826-1282237681_thumb.jpg

post-18826-1282237686_thumb.jpg

post-18826-1282237691_thumb.jpg

post-18826-1282237696_thumb.jpg

post-18826-1282237701_thumb.jpg

post-18826-1282237707_thumb.jpg

post-18826-1282237712_thumb.jpg

post-18826-1282237717_thumb.jpg

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara incidente, faina tare masinuta

Sunt al treilea care te intreaba

cat costeaza colegu?

Link către comentariu

Salutare joky multumesc pentru urari, pretul intreg a fost de aprox. 14.000 euro.

Modificat de Florinutzu
Link către comentariu

Iti urez sa stapanesti sanatos masinuta, fara incidente si km fara limita. Eu zic ca ai facut cea mai buna alegere si ti-ai luat o masina cinstita, fiabila si dotata. La anul sper si eu sa trec la Golf 6 ca imi place prea mult masinuta asta. Drive safe! :)

Modificat de micnea
Link către comentariu
  • 2 months later...

Golfuletul are aprox 5400km in 3 luni, ce pot sa spun decat ca imi place la nebunie masina.

Consumul pentru talia si performantele ei mi se pare foarte bun:

- 750 km Bucuresti - Drobeta (si retur) 4 persoane si porbagajul plin 5.8 l/100km, in conditiile in care pe Buc-Pitesti am sarit de limita admisa cu vreo 20km/h.

- Bucuresti consum in ore de varf 9.5 l/100km.

- 250 km Bucuresti - Pitesti (si retur) 2 persoane, la dus cu cauciucuri de vara, la intors cu cauciucuri de iarna, 4 grade, 6.2 l/100km, viteza -120-130km/h, cu tot cu vreo 40 km intrat si iesit din minunata capitala.

- 25 km Bucuresti (seara ora 20-21, 5 grade, cauciucuri de iarna) 2 persoane 7.8 l/100km.

Dupa primii 2000 de km cutia a inceput sa mearga mult mai lejer si agata muult mai rar decat inainte (lucru cunoscut de altfel) de cele mai multe ori nu agata chiar deloc nici in treapta 1 nici in R.

Avea si un zgomot usor ciudat pe la 60km/h in treapta a 4-a deci pe la 1900rpm, cand ieseam din localitati si acceleram, dar se pare ca a disparut si acela.

Asa ca masina atata timp cat e in rodaj sau are motorul rece, nu va faceti probleme de eventuale mici zgomote, se va aseza masina dupa cateva mii de km.

Poate ati mai auzit expresia aceasta dar uneori as zice ca e "plictisitor" de bine facuta, toate comenzile la indemana, perfect gandite, totul foarte ergonomic, confortul este "jos palaria", de stabilitate nici nu mai vorbesc, pe viraje parca se lipeste de asfalt, look-ul este extraordinar de placut (sper sa ii mai fac o sedinta foto in curand). Singurul lucru cu care m-am obisnuit mai greu a fost cu multiplele setari ale stergatoarelor fata-spate, dar acum e foarte simplu.

Tinuta de drum este impecabila, vizibilitatea foarte buna, zgomotele in habitaclu la marele minim, linia audio cu 8 difuzoare RCD310 foooarte placuta, climatronicul cu multiple setari foarte rapide, uneori aleg ruta mai lunga catre casa tocmai ca sa mai petrec ceva timp conducand masina. :)

Pozitia in scaun este nemaipomenit de confortabila, cred ca am o sciatica destul de serioasa cu dureri care coboara de la mijloc pe ambele picioare, si de abia astept sa ma asez in scaunul din Golf, este unul dintre putinele locuri in care nu ma mai doare deloc (si eram ingrijorat la inceput de faptul ca scaunele sunt destul de tari)

...

De cateva zile, i-am descaltat adidasii CONTINENTAL ECO CONTACT 3 cu tot cu jantele de otel si i-am luat ghetute de iarna VREDESTEIN SNOWTRAC 2 (aceleasi dimensiuni 195/65 R15) dar cu alt set de jante de otel, ca sa nu umblu la celelalte montate din fabrica si sa le pot schimba si usor fara sa le mai incalt/descalt de pe jante.

Ce pot sa zic mai mult decat ca sunt foarte multumit de masinuta, dotarile sunt din plin, motorul este arhisuficient pentru ce am nevoie (toarce foarte frumos pe la zona de cuplu maxim 3800-4000rpm) si mai arata si superb de bine.

Aaaa si sa nu uit sa specific din nou, de fiecare data cand pun lichid de parbriz (si ridic asadar capota), parca sunt un copil mic, caruia i-ai dat o jucarie, mi se pare "jos palaria" deschiderea acesteia prin intermediul amortizorului. Am avut ocazia sa conduc si Clio si Jeep Grand Cherokee si Accent si Megane insa niciunul nu avea asa ceva. Uneori completez des lichidul de parbriz numai sa mai ridic inca o data capota :D.

Gata, cred ca v-am plictisit destul... :)

Link către comentariu
  • Administrator

unul din cele mai "moshite" masini de pe forum :)

sa te bucuri de ea in continuare!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!