Jump to content

Chiptuning 1.2TSI


dudaionescu
 Share

Postare recomandată

1.2 TSI by Master Tuner.

post-73650-1280225155_thumb.jpg

Modificat de dudaionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2 TSI by Master Tuner.

Salut,

Banuiesc ca urca destul de repede in ture. Ai cumva grafic si in treapta 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia e un DSG7. Sincer nu am decat graficul asta. Masina e traznet dupa upgrade, scoate 0-100 sub 9s in S-mode, masurat cu GPS (pe vitezometru arata cu ~7km/h mai mult). Urca foarte puternic pe 0-60km/h in S-mode si kickdown, ceea ce o face ideala pt oras. Cuplul e destul de violent pe 2500-3500 rpm, se apropie de 1.4 TSI 160 insa nu si pe aceeasi plaja de ture - probabil de la turbinuta aia mica. Ma gandesc sa o schimb :)

Cred ca pe un Polo rezultatele ar fi si mai spectaculoase. Oricum, DSG isi merita toti banii, "discuta" destul de bine cu motorul pentru a scoate ce trebuie din el.

La diferenta de ~1000 eur pana la un 1.4TSI 122 il recomand pe al doilea, e mai tunabil un pic.

Ce e bine de stiut e ca la ABT un upgrade similar costa de vreo 4 ori mai mult ca la MasterTuner si performantele sunt un pic mai mari in putere dar mai joase in cuplu. Eu sunt fan cuplu, deci ma declar arhi multumit. Cam toti "tunerii" de pe la noi nu stiu sa faca motorul asta, va recomand cu caldura Master Tuner, baietii chiar sunt bine asezati pe meserie.

Modificat de dudaionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru chip!

Ai gresit putin... se apropie de TSI 122 STOCK. Mai are putin pana ajunge la 122 si mult pana la 160cp.

Uite aici grafic dyno cu TSI 122 stock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, e ok, eu m-am luat din datele de pe net unde zice ca e ~240Nm. Oricum, pe 160 se simte compresorul ala bine de tot...

Urata cadere de cuplu ai pe 2300-3200 rpm... masina aia cerea clar un chip tuning.

Modificat de dudaionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Din pacate masina mea dupa chip nu e la nivelul unui 160cp stock, deci nu are cum sa fie a ta :).

Oricum, inca o data felicitari si spor la modificat (daca mai ai ceva in plan).

In alta ordine de idei, puteti vedea adevarata curba a cuplului stock. Se vede clar ca nici vorba sa fie cuplul maxim la 1500 RPM. Am spus si cu cateva pagini in urma (cred) 175NM de la 1500 la 4100 e pur MARKETING (din pacate).

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Motorul devine responsiv de pe la 2300rpm in sus. Lagul este deranjant...

O alta impresie: in S-mode, fara tuning, motorul statea turat puternic la viteze mici. Dupa tuning e mult mai prompt si sta la o turatie mai joasa. Nici nu mai e asa zgomotos, ceea ce imi place. TDI killer :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si revin si cu un film. http://fbx.ro/0yay9qudica4aq5s

0-100 in jur de 8s. Filmarea a fost facuta cu tel mobil, scuzati calitatea si lagul... Portbagajul plin cu diverse tampenii, drumul cu ceva denivelari minore. Oricum, pt un 1.2 TSI eu zic ca e bine.

Modificat de dudaionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

O masina de 130cp face 0-100km/h in 8sec :Driver: ?Ce greutate are masina?,banuiesc ca are in jur de 1100kg,ceea ce mi se pare...imposibil!Tdi killer?,banuiesc ca te referi la cele de putere in jur de 100cp si stock :)) .Filmuletul vad ca e sters.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap, filmul a fost sters. Sincer imi vine greu sa cred ca ai scos in jur de 8s. Eu am facut o singura incercare 0-100 si am scos 9.0s. Cronometrata cu VAG-COM-ul. Tu cum cronometrezi?

P.S. sau mai bine mai pui inca o data filmul si ne lamurim noi :P.

P.S.2. mcornel Masa conform Volkswagen.de e de 1233 kg pt 2 usi sofer de 68kg, 7 kg de bagaje si rezervorul 90% plin.

Modificat de rex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incerc o data.

http://fbx.ro/3u7m4izlxypt2992

Vorbesc de 0-100 pe vitezometru, nu cu radar test si nici cu gps. Iar cum vitezometrele in general arata mai mult... Pe film am masurat 8.3s intre 00:02:04 si 00:10:07. La 11fps eroarea e < 0.1s. Am gresit eu la calcule...?

N-am vag com :) am filmat doar vitezometrul. Nu ma pricep prea mult la tuning auto :(

Rex, banuiesc ca 9s ai scos stock la 122 cp.

Modificat de dudaionescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Am incercat sa gasesc datele date de producator pt golf6,dar nu le-am gasit,in schimb am gasit pt octavia si are 0-100km/h in 11,8sec.Plecand de la premiza ca octavia e mai grea,sa zicem ca golfu face in 11sec;de la 11sec la 8sec e o diferenta imensa.Ca exemplu,un audi a4 b5 si 1300kg(deci greutate apropiata de golf6)de 150cp si face in 8,5sec,un a4 b7 2,0tfsi 200cp face in 7sec(nu cunosc greutatea),un mini de 170cp care e destul de usor face tot in 7sec;oricum o dam,tot nu iese.Nu incerc sa fiu chitibusar,dar nu vad rostul de a te imbata cu apa chioara,de obicei la o resoftare de 25-30cp se castiga in jur de 1sec,poate 1,5sec la demaraj;filmuletul la mine tot nu merge,de ce nu-l pui pe youtube?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am pus si pe youtube. Acolo din cauza conversiei sunt cam ~9s, ceea ce in film e altfel.

Nu stiu ce sa zic, eu nu ma imbat cu apa rece ci doar ma uit la ce am masurat. Cred ca filebox are probleme, am incarcat aici: http://www.megaupload.com/?d=DHS2ODFV

Rog dati-va cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, decat sa se dea cu parerea mergi la cineva cu vag com si vedeti ce spune pe modulul de performance al masini, ar trebuii sa ai timpi 0-100, si 0-400 metri + viteza atinsa. Felicitari in schimb pentru soft, cu o turbina ceva mai mare eu cred ca te vei fi intre 150 si 170cp, probabil limitarea fiind data nu de interne ci de injectoare, racire boost si pompa presiune benzina.

A, si vezi ca daca mergi pe harti de " stage1+ ", scoti cam 135cp din configuratia actuala.

PS: Daca ai cumva log de boost te rog sa-l postezi, sunt foarte curios.

Modificat de mOFO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesc de 0-100 pe vitezometru, nu cu radar test si nici cu gps. Iar cum vitezometrele in general arata mai mult... Pe film am masurat 8.3s intre 00:02:04 si 00:10:07. La 11fps eroarea e < 0.1s. Am gresit eu la calcule...?

N-am vag com :icon_thumright: am filmat doar vitezometrul. Nu ma pricep prea mult la tuning auto :)

Rex, banuiesc ca 9s ai scos stock la 122 cp.

Man, nu are rost sa te cronometrezi tu pentru ca nu vor fii masuratori exacte. Poate ai ajuta colegii de pe aceasta arie daca ai face masuratori exacte.

Nu, am scos 9.0 s cu chip (~158cp, 281NM). Dupa cum ti-am spus a fost o singura incercare. Nu a fost 0-100 perfect dar nu cred ca am gresit mult (deci se poate scoate si mai bine dar nu cred ca e diferenta mare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cifrele date de producator pentru fratele "mare"biturbo de 170 de cai erau parca 7,8-7,9s pe manuala... Asta pe G5.. cel de 160cp, doar diferente de soft, poate pierde, stock, max 0,2s pe 0-100

Nu cred ca 122-ul stock sa scoata sub 9,5s, orice ar afirma producatorul - vagcomul ajuta aici

Insa toate astea merg discutate pe indelete in aria de Tuning

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul probabil il gasesti pe site la master tuner, interesant ar fi sa vedem niste log-uri cu request vs actual boost cat si un intake (MAF's).Asta in caz ca nu a murit topicul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce oras l-ai facut? Suna super incitant pe polo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Master Tuner din Bucuresti - cu siguranta.

PS:Si uite asa, odata cu mutarea subiectului, a murit topicul :cheers:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK, sunt complet noob, spuneti-mi va rog de ce interfata si soft am nevoie pe laptop ca sa am masuratori bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Topicul nu a murit , doar ca nu au aparut inca soft-uri ..........noi asteptam in intuneric.........

Exceptie face ABT care este enorm de scump

Eu personal astept DKR , REVO sau Superchips sau cu conditia sa nu fiu cobai (adica softurile sa apara oficial)

Modificat de manatee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost primul care mi-am facut soft Revo la 1.4 TFSI. Am asteptat vreo 6 luni dupa soft. Adi mi-a dat informatii tot timpul cu statusul. Inainte de a imi face soft a aprarut soft-ul pe pagina REVO cu fisa dyno. Soft-ul se pune la vanzare dupa ce e testat, nu inainte. Firmele care se respecta au alti cobai, nu clientul final. Sunt convins ca daca faci la REVO (de ex) chiar daca vei fii primul 1,2 TSI care cumpara soft-ul, soft-ul a fost testat si retestat pe alte masini ca a ta.

Am vorbit despre Revo pentru ca de acest tuner sunt singur. Se poate ca mai multi sa aiba aceasta abordare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softul de la Mastertuner nu se contorizeaza ? :blink: Prin afirmatia mea ma refeream la faptul ca nu se va mai gasi topicul asa usor de catre toti utilizatori, deobicei asta se intampla cand muti o discutie pe un thread dedicat, se cam pierde sirul..

Sunt destul de multi tuneri renumiti care efectueaza chiptuning pentru acest motor.Trebuie doar cautat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!